صفحه اصلی / راز جذب پول در اینترنت / انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم 1

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم

در این سری مقاله های آکادمی رشد ، قصد داریم شما را با انواع ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها آشنا کنیم و اگر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید یا می خواهید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، مطمئنا این سری مقاله ها به شما کمک خواهد کرد.

هدف ما اینست که از بالا به ارزهای دیجیتال نگاه بیندازید و با دید بازتر و بهتر و با اطلاعات کاملتر، ارزهای دیجیتال یا ارزهای رمزنگاری شده را بشناسید و روی آنها سرمایه گذاری کنید.

بیت‌کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (Litecoin)، زدکش (Zcash) و ریپل (Ripple) از جمله بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای ارز دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی Cryptocurrency هستند. در پاسخ به پرسش ارز دیجیتال چیست ؟ می‌توان گفت ارز دیجیتال نوعی پول الکترونیکی است. در واقع ذخیره و انتقال این نوع ارز نه به صورت فیزیکی که به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد. ارز دیجیتال به جای آن که در بانک‌ها اداره شود توسط کاربران در سرتاسر جهان اداره می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند میزان حساب یا حساب‌ها را دست‌کاری کند چرا که همه‌ی شرکت‌کننده‌ها باید در شبکه‌ی ارز دیجیتال برای هر تراکنشی که صورت می‌پذیرد توافق کنند.

ارزهای دیجیتال باعث شده مرزهای جغرافیایی و محدودیت‌ها به میزان زیادی از بین بروند و معامله‌گران از کشورهایی مانند ایران که دسترسی محدودی به سیستم‌های پرداخت و مالی دارند بتوانند از بازار این ارزها سود بدست آورند.

مهمترین مزیت استفاده از این ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده : حذف واسطه، حذف هزینه های اضافی، غیرمتمرکز بودن، حذف خطا با تکیه بر داده ها و … است.

 

چرا باید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید؟

 

جالب است بدانید

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم 2
در سال ۲۰۱۵ میلادی، فیفتی‌سنت رپر آمریکایی معروف، به طرفداران خود اجازه داد تا آلبوم جدیدش به نام «Animal Ambition» را با بیت‌کوین خریداری کنند. طبق گفته TMZ، او ۷۰۰ بیت کوین از فروش آلبومش بدست آورده است که تا کنون خرج نشده اندارزش بیت کوین در آن زمان ۶۶۲ دلار بود، با محاسبه ارزش بیت کوین در حال حاضر ( حدود ۶۰۰۰ دلار ) ۵۰cent دارای ۴ میلیون دلار ارز دیجیتال است. در حالی که منحنی رشد ارزش بیت کوین از پیش بینی ۵۰cent بیشتر بوده، او در این زمینه تنها نیست و اشخاص بسیاری در بازار ارز های رمزنگاری شده به سود بسیاری رسیدند و همچنان این بازار، نظر بسیاری از افراد جوامع مختلف جهان را به خود جلب می کند.

 

اگر قسمت اول آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها) را مشاهده نکرده اید، ابتدا قسمت اول را مشاهده کنید. در قسمت اول، عمده ترین ارزهای دیجیتال را معرفی کردیم.

 

همچنین می توانید برای کسب درآمد دلاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، نحوه سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال و کاهش ریسک در بازار کریپتوکارنسی ها در دوره میلیونر دیجیتالی آکادمی رشد شرکت کنید و با بهترین استراتژی و در کمترین زمان ممکن، از این فرصت استثنایی که می تواند شما را میلیونر کند، درآمد میلیونی کسب کنید.

 

با معرفی ارزهای دیجیتال یا ارزهای رمزنگاری شده در سال ۲۰۰۹ پس از فروپاشی وال استریت و حباب مسکن در آمریکا، وارد دوره کاملا جدیدی شده ایم که متکی بر داده است. در این دوره جدید، همه چیز می تواند بصورت اینترنتی و بدون نیاز به دولت و موسسات دولتی، بین مردم مبادله شده و مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال شما می توانید بدون نیاز به داشتن حساب بانکی و تایید دولت یا دولت ها برای انتقال پول از مبدا به مقصد و همچنین بدون توجه به مسائلی مانند تحریم ایران، با چند کلیک پول خود را از ایران به هر جای دنیا که بخواهید بفرستید یا بالعکس.

یا یکی از مواردی که دغدغه اکثر صاحبان کسب و کار اینترنتی در ایران بوده، بحث خرید سرویس یا خدمات از کشورهای خارجی است. با معرفی بیت کوین و پول های دیجیتالی شما می توانید بدون توجه به محدودیت های بانکی و جغرافیایی و زمانی، خدمات و سرویس ها را با چند کلیک از سایت های خارجی بخرید. ما قبلا در مقاله نحوه خرید با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به نحوه خرید سرویس از سایت های خارجی پرداخته ایم.

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم 3
انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها )

 

حال به معرفی ادامه انواع ارزهای دیجیتال یا کریتوکارنسی ها می پردازیم:

 

ارزهای دیجیتال حوزه زنجیره تامین

بلاک چین فقط ارز دیجیتال نیست و در مواردی مثل زنجیره تامین هم کاربرد دارد. برای مثال با کمک تکنولوژی بلاکچین قصد خرید هر کالایی را داشته باشید می‌توانید مسیر تولید و عرضه و مشخصات محصول را به شکل کامل مشاهده کنید. پس بلاک چین می‌تواند باعث ایجاد اعتماد و شفافیت بیشتر شود.

 

ورود بلاکچین و ارزهای دیجیتال به زنجیره تامین کالا

بانک CBA استرالیا اخیرا اعلام کرد که ۱۷ تن بادام از سانریزای استرالیا با استفاده از پلتفرم بلاکچین با موفقیت به هامبورگ آلمان ارسال شد. این آزمایش زنده، کارایی فن آوری بلاک چین را در زنجیره تامین بین المللی کالا با ردیابی بادام ها در هر مرحله از بسته بندی در استرالیا تا تحویل کامل در آلمان نشان داد.

کریس اسگال، مدیر عامل صنعتی و تدارکات CBA می گوید:

ایده مدرن زنجیره جهانی تامین کالا به صورت شفاف، کارآمد و سریع از طریق بلاک چین محقق می شود. ما معتقدیم که بلاک چین می تواند به شرکای ما کمک کند تا حجم مراحل اداری را در کسب و کارشان کاهش دهند و آنها را قادر به ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود کند.

در انتقال ۱۷ تن بادام از استرالیا به آلمان، می توانستند محل حمل و نقل را در تمام طول مدت ردیابی کنند و درجه حرارت و رطوبت در داخل وسایل حمل و نقل را اندازه‌گیری نمایند که همه اینها از طریق اتصال وسایل به اینترنت اشیاء (IoT) صورت گرفت.

بلاک چین بدلیل استفاده از تکنولوژی رمز نگاری ، به طور ذاتی امن و غیر قابل تغییر است. بنابراین افرادی که از بلاکچین زنجیره تامین استفاده می‌کنند می‌دانند که داده ها قابل اعتماد هستند.

پلتفرم بلاکچین شفافیت کامل را به تامین کننده و مصرف کننده ارائه می دهد. بنابراین می توانید ببینید که حمل و نقل به صورت صحیح انجام شده و کالاها در کل زمان انتقال در شرایط مطلوب بسر می برند و هر گونه مشکلی در طول مسیر ایجاد شود از آن مطلع خواهید شد.

 

  • والتون چین (WTC) : والتون چین WTC برای ایجاد سیستم مدیریت زنجیره های تامین، تکنولوژی بلاکچین را با IoT (به ویژه RFID) ترکیب می کند. والتون چین از روی نام Charlie Walton، مخترع تکنولوژی RFID و یکی از پیشگامان علوم فضایی نامگذاری شده است. والتون چین برای بررسی محصولات در طول هر مرحله از تولید و توزیع، از سامانه احراز هویت RFID استفاده می کند. داده های مربوط به هر آیتم بر روی یک بلاکچین تغییر ناپذیر ذخیره می شود بدین طریق از دقت بلاکچین اطمینان حاصل می شود.
  • وی چین (VET) : وی چین یکی دیگر از پروژه های بلاکچین است که شباهت زیادی با والتون چین Waltonchain (در هردو از نام Chain استفاده شده) دارد. وی چین VeChain نیز همانند والتون چین راه حل هایی بر مبنای بلاکچین برای حوزه زنجیره تامین فراهم می کند.
  • اوریجین تریل (TRAC) : TRAC نسخه هم کنش پذیر زنجیره تامین با فناوری بلاکچین است. هم کنش پذیری یکی از موارد مهمی است که در قسمت اول انواع ارزهای دیجیتال به آن پرداختیم.
  • دوری (EVE) : دوری Devery استارت آپ مبتنی بر بلاکچین در حوزه زنجیره تامین است که بیشتر بر روی تایید اصالت محصولات و جلوگیری از تقلبی بودن آنها و همچنین ردیابی محصولات در طول زنجیره تامین تمرکز دارد.
  • امبروسیس (AMB) : امبروسیس (AMB) از جمله ارزهای دیجیتال زنجیره تامین مواد غذایی به شمار می رود.
  • تی ای فود (TFD) : تی ای فود (TFD) از جمله ارزهای دیجیتال زنجیره تامین مواد غذایی به شمار می رود.
  • وابی (WABI) : وابی (WABI) از جمله ارزهای دیجیتال زنجیره تامین مواد غذایی به شمار می رود.
  • مودم (MOD) : ارزهای دیجیتالی بسیاری مانند مودم (MOD) در زمینه زنجیره تامین دارو کار می کنند.

 

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم 4
ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) حوزه زنجیره تامین

 

ارزهای دیجیتال حوزه اینترنت اشیا (IOT)

اینترنت اشیا یا IoT، نوعی فناوری انقلابی است که دنیای فیزیکی را به دنیای دیجیتال وصل می کند. اینترنت اشیا یا به ‌بیانی دقیق‌تر، «اینترنت چیزها» یعنی اتصال دستگاه‌های فیزیکی مانند وسایل نقلیه، لوازم خانگی، گوشی‌های هوشمند، هدفون‌ها، لامپ‌ها، یخچال‌ها، دستگاه‌های قهوه‌ساز، سیستم‌های امنیتی و هشداردهنده و بسیاری دیگر از دستگاه‌های خانگی و موبایلی و… به یکدیگر از طریق نرم‌افزارهای خاص، سنسورها و…

در این فناوریِ نسبتا نوپا، تمامی دستگاه‌های متصل به یک شبکه، توانایی این را دارند که کارهایشان را بر اساس تغییراتی که در محیط اطرافشان رخ‌ می‌دهد، به‌صورت اتوماتیک انجام دهند.

اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۰ می‌تواند بیش از ۳۰ میلیارد دستگاه را در سراسر دنیا به‌هم متصل کند.

فناوری اینترنت اشیا در زمینه‌های مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد و توانایی این را دارد که انجام کارهای گوناگون را برای انسان‌ها ساده کند.

مثلا اگر در خانه‌‌ هوشمند خود از لامپ‌های متصل‌شده به اینترنت اشیا استفاده کنید، این لامپ‌ها می‌توانند زمان خروج شما از خانه یا حتی اتاق‌ها را تشخیص دهند و این یعنی دیگر لازم نیست نگرانِ خاموش کردن لامپ‌ها پیش از خروج از خانه باشید؛ چرا که به‌لطف وجود IoT، لامپ‌ها خود به خود خاموش می‌شوند.

همچنین می‌توانید از طریق دستگاه کنترل‌کننده (نظیر گوشی هوشمند) به‌راحتی در گوشه‌ای از خانه بنشینید و لامپ‌ها را خاموش و روشن کنید. نکته‌ جالب اینجا است که از لحا‌ظ تئوری حتی اگر آن سرِ دنیا هم باشید، می‌توانید به‌راحتی از طریق دستگاه خود، لامپ‌های خانه را کنترل کنید!

نکته جالب ترکیب فناوری بلاکچین و اینترنت اشیا IoT است. کاربرد فناوری بلاکچین و اینترنت اشیا IoT را به زودی در زندگی روزمره مان مشاهده خواهیم کرد.

بر اساس پیش بینی موسسه پژوهشی گارتنر Gartner، بلاکچین تا سال ۲۰۳۰، ارزش کسب و کار را تا ۳٫۱ تریلیون دلار افزایش خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود بازار جهانی IoT از ۱۵۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ به ۴۵۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ افزایش یابد.

با پیشرفت و گسترش فناوری بلاکچین و اینترنت اشیاء تحولات بسیار زیادی در زندگی ما و دنیای کسب و کارها ایجاد خواهد شد.

به همین دلیل امنیت اینترنت اشیا در حوزه های مختلف، یکی از مسائل مهم در سال های آینده خواهد بود که به کمک سیستم غیرمتمرکز فناوری بلاکچین می توان تا حد زیادی امنیت اینترنت اشیا و شبکه های متصل به هم را تامین نمود و همچنین از هزینه های راه اندازی و گسترش این شبکه ها کاست.

 

چند ارز دیجیتال که در زمینه اینترنت اشیا IOT فعالیت می کنند عبارتنداز:

  • آیوتا (MIOTA) : آیوتا (MIOTA) بزرگترین ارز دیجیتال است که در زمینه اینترنت اشیا IOT فعالیت می کند. آیوتا MIOTA شبکه توزیع شده و ارز دیجیتال نسل سوم است. در آیوتا قابلیت‌های نوینی وجود دارد که تراکنش‌های فوق سریع و بدون کارمزد را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین ارز دیجیتال آیوتا این قابلیت را دارد که برای تحقق بهتر اینترنت اشیا مورد استفاده قرار گیرد. اینترنت اشیا به بسیاری از چیزها مانند اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت کنترل و مدیریت می‌شوند، گفته می شود.
  • سی پی چین (CPC)
  • استریمر دیتا کوین (DATA)
  • آی او تی چین (ITC)
  • توکن اینترنت نود (INT)

 

 

ارزهای دیجیتال حوزه داده ها

پیش بینی می شود لجر بلاکچین، تا سال ۲۰۳۰ ، ۲۰ درصد حوزه کلان داده ها و درآمد سالانه صدها میلیارد دلار را به خود اختصاص دهد و از مجموع درآمد حاصل از ویزا کارت، مستر کارت و پی پال پیشی بگیرد.

در حال حاضر والمارت از تکنولوژی بلاک چین برای افزایش امنیت مواد غذایی خود از تولیدکننده تا رسیدن به دست مصرف کننده استفاده می کند و روزانه حدود ۴۰ پتابایت داده تولید می کند.

مدیریت کلان داده ها یکی از موضوعات مهمی است که در آینده با آن سروکار خواهیم داشت.

مخصوصا فناوری بلاکچین برای افزایش امنیت داده ها کاربرد بسزایی خواهد داشت.

ارزهای دیجیتالی خوبی مانند فکتوم (FCT) ، اینکریپ جن (DNA) ، باتوس (BTO) ، دیتوم (DAT) و تیریون (TNT) در زمینه دیتا یا داده ها فعالیت می کنند.

 

  • فکتوم (FCT)
  • اینکریپ جن (DNA)
  • باتوس (BTO)
  • دیتوم (DAT)
  • تیریون (TNT)

 

یکی از مزیت های تکنولوژی بلاک چین همین امنیت داده ها و اطلاعاتی است که در واقع برای بسیاری از افراد مهم است.

مثلا همین اواخر مشخص شد که فیسبوک اطلاعات (داده های) کاربران خود را به دیگران می فروشد!

در حالیکه خیلی از افراد نمی خواهند مشخصات و داده های خود را در اختیار دیگران قرار دهند!

 

ارزهای دیجیتال حوزه محتوای دیجیتال

امروزه محتوای فیزیکی مانند کتاب، سی دی و دی وی دی جای خود را به محتوای دیجیتال و دانلودی داده است.

و پلتفرم های واسطه ای مانند آمازون، آی تیونز و … درصد زیادی از فروش محتوای دیجیتال نویسندگان و هنرمندان و ناشران را برای خود برمی دارند.

در دنیای اینترنت و بطور کلی در هر حوزه ای، اگر داده ها و محتوای شما زیرنظر نهادها یا موسسات مشخصی باشد، آنها می توانند در مورد داده ها و اطلاعات شما تصمیم بگیرند و حتی به ویرایش یا حذف محتوای شما بپردازند بدون اینکه ردی از آنها برجای بماند!

در حالیکه اگر برای محتوای دیجیتال از تکنولوژی بلاکچین استفاده شود، تمامی وقایعی که اتفاق می افتد در دفتری ثبت می شود و غیرقابل تغییر است.

همچنین در تکنولوژی بلاکچین از کامنت ها و لایک هایی که به راحتی در سیستم های متمرکز و شبکه های مجازی دست کاری می شود، خبری نیست!

 

چند ارز دیجیتالی که در دسته محتوای دیجیتال قرار می گیرند:

  • ترون (TRX) : در حال حاضر بزرگترین ارز دیجیتالی که در دسته محتوای دیجیتال قرار می گیرد، ترون (TRX) است.
  • اویستر پروتکل (PRL)
  • گیفتو (GTO)
  • دیسنت (DCT)

 

ارزهای دیجیتال حوزه پیام رسان

سیستم های پیام رسان فعلی، نه تنها امنیت داده های کاربران را حفظ نمی کنند، بلکه تمام مشکلات سیستم های متمرکز را دارا می باشند. بنابراین سیستم های پیام رسان مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین می تواند هم از نظر امنیت و هم از نظر اینکه غیرمتمرکز است، تمام مشکلات سیستم های پیام رسان فعلی را برطرف کند.

 

چند ارز دیجیتالی که در دسته پیام رسان ها قرار می گیرند:

  • کین (KIN)
  • ای سی سی (ECC)
  • استاتوس (SNT)

 

۵۰ درس بزرگ و مهم برای ترید (خرید و فروش) و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

 

ارزهای دیجیتال حوزه دانشنامه و کتابخانه

دانشنامه های اینترنتی کاربرمحور مانند ویکی پدیا مشکلات سیستم های متمرکز مانند کنترل اطلاعات، سانسور کردن، اطلاعات نادرست و … را دارند.

در سال ۲۰۱۲ ، مدیران ویکی پدیا ، آن را بمدت ۲۴ ساعت در اعتراض به قوانین مربوط به دزدی اینترنتی از دسترس خارج کردند! در نتیجه افراد بمدت ۲۴ ساعت از دسترسی به اطلاعات آن محروم ماندند!

این یکی از مشکلات سیستم های متمرکز است!

یکی دیگر از مشکلات سیستم های متمرکز، موضوع سانسور اطلاعات است! دولت ها با مسدودکردن سایت ها و سانسور اطلاعات، افراد را از دسترسی به اطلاعات باز می دارند!

همچنین مشکل دیگر سیستم های متمرکز، مانند دانشنامه های اینترنتی، وجود اشتباهات در آنهاست. در ویکی پدیا هر کسی می تواند اطلاعات را ویرایش کند! بنابراین افرادی که به این سایت ها مراجعه می کنند، اطلاعات نادرست و اشتباهی را دریافت می کنند!

البته اشباهات مقاله های معروف خیلی سریع برطرف می شود اما مقاله های دیگر چی؟

به همین دلیل به سیستم های غیرمتمرکز بلاک چین مانند ارز دیجیتال لونیر (LUN) نیاز داریم تا این مشکلات پیش نیاید.

 

 

ارزهای دیجیتال حوزه شبکه های اجتماعی

تمام شبکه های اجتماعی در یک چیز مشترک اند و آن داده یا اطلاعات است!

افراد اطلاعات مختلفی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند!

و شبکه های اجتماعی می توانند از اطلاعات کاربران به شکل های مختلف استفاده کنند!

مگر اینکه کاربران، از کریپتوکارنسی های حوزه شبکه های اجتماعی مانند استیم (STEEM) استفاده کنند.

استیم (STEEM) پلتفرم ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین (متعلق به شرکت Steemit) است که بر پایه رسانه های اجتماعی فعالیت می کند. در استیم STEEM شما می توانید با فعالیت در آن پاداش دریافت کنید. در تمام پلتفرم های رمز نگاری شده، پاداش ها با توجه به فعالیت به کاربران داده می شود. در استیم STEEM فعالیت به سادگی رای دادن یا لایک کردن یک پست در فیسبوک یا اینستاگرام است. در استیم با ایجاد محتوا یا در اختیار قراردادن رایانه شخصی خود برای شبکه می توانید STEEM دریافت کنید. استیم با استفاده از فناوری بلاک چین پاداش کاربران را ۲۴ ساعت پس از درج آرا یا محتوا و یا پردازش پرداخت می کند.

چند کریپتوکارنسی حوزه شبکه های اجتماعی عبارتست از:

  • استیم (STEEM)
  • میتریل (MITH)
  • توکن تتا (THETA)
  • لایبرری (LBC)

 

ارزهای دیجیتال حوزه سلامتی و پزشکی

بیماران به کمک تکنولوژی بلاکچین می توانند مشکلات ناشی از سیستم های متمرکز بهداشت و بیمارستان ها را پشت سر بگذراند و تنها خودشان به داده های مرتبط با سوابق بیماری خود دسترسی داشته باشند.

بخش سلامت و پزشکی یکی دیگر از حوزه های جالب توجه ارزهای دیجیتال است که آینده خوبی برای آن پیش بینی می شود.

 

چند کریپتوکارنسی حوزه سلامتی و پزشکی عبارتنداز:

  • مدیکال چین (MTN)
  • مدی بلاک (MED)
  • پِیشنتوری (PTOY)

 

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم 5
رابرت کیوساکی پول خدا همان طلا و نقره است. پول دولت، پول های کاغذی رایج است و پول مردم کریپتوکارنسی برپایه بلاکچین است.

 

ارزهای دیجیتال حوزه تحلیل

اطلاعاتی که برنامه ها یا سرویس های اینترنتی حوزه تحلیل و آنالیتیکس ارائه می دهند، از چند نظر دارای مشکلات اساسی است. مثلا از کجا معلوم این اطلاعات و داده ها درست است؟

در حالیکه اگر در حوزه تحلیل و آنالیتیکس از تکنولوژی بلاک چین استفاده شود، ثبت تمام اطلاعات در زنجیره ها و هزاران کامپیوتر متصل به شبکه بلاکچین ، باعث اطمینان به داده ها و دقت بالای آنها خواهد شد.

 

ارزهای دیجیتالی قابل توجهی در حوزه تحلیل و آنالیتیکس مبتنی بر بلاکچین وجود دارد از جمله:

  • رد پالس (PHX)
  • نوسیس (GNO)
  • سیندیکتور (CND)
  • آگر (REP) : آگر REP اولین آی سی او اتریوم به شمار می رود.
  • سنتیمنت نتورک (SAN)
  • نومیرر (NMR)

 

ارزهای دیجیتالی حوزه هویت دیجیتالی

ارزهای دیجیتالی حوزه هویت دیجیتالی امکان ذخیره و اشتراک گذاری دیجیتالی اطلاعات بر پایه تکنولوژی بلاکچین را می دهد.

دو ارز دیجیتال مهم حوزه هویت دیجیتالی عبارتست از:

  • سیویک (CVC)
  • دِ کی (TKY)

 

ارزهای دیجیتالی حوزه انرژی

ارزهای دیجیتالی حوزه انرژی امکان دسترسی به انرژی هایی مانند برق مبتنی بر تکنولوژی غیرمتمرکز بلاکچین را می دهد.

چند ارز دیجیتال مهم حوزه انرژی عبارتنداز:

  • گرید پلاس (GRID)
  • پاور لجر (POWR)
  • الکتریفای اسیا (ELEC)
  • وی پاور (WPR)

 

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) در یک نگاه

 

انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت دوم 6

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها می توانید عضو کلوب ارزهای دیجیتال آکادمی رشد شوید:

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

یک نظر

  1. از چه منابعی استفاده کردین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =