صفحه اصلی / راز جذب پول در اینترنت / حفظ اشتیاق برای فروش موفق

حفظ اشتیاق برای فروش موفق

حفظ اشتیاق برای فروش موفق

حفظ اشتیاق برای فروش موفق

قانون معروف ۲۰/۸۰  در فروش موفق نیز صدق می کند. ۸۰ درصد موفقیت تان به نگرش، شخصیت و انگیزه شما بستگی دارد.

گفته می شود عامل حیاتی در فروش انتقال اشتیاق است. فروش زمانی اتفاق می افتد که اشتیاق و باورتان درباره مفید و ارزشمند بودن محصول یا خدمت را به ذهن مشتری منتقل کنید. مانند یک ارتباط الکتریکی، وقتی جرقه اشتیاق از شما به مشتری منتقل شود، فروش صورت می گیرد.

داشتن اشتیاق، کلید ایجاد روابط خوب با خریداران و نهایی کردن فروش است. باید

نسبت به خود، محصول و شرکت تان مشتاق باشید تا بتوانید این اشتیاق را به دیگران نیز منتقل کنید. اشتیاق چیزی است که می توانید آن را مانند فیتنس و تناسب اندام پرورش دهید. هیچ کسی با اشتیاق بالا به دنیا نمی آید.

 

پر انرژی باشید

برای ایجاد و حفظ اشتیاق و انرژی زیاد در فروش، تکنیک های مختلفی وجود دارد که هر روز می توانید از آنها استفاده کنید.

 

انتظارات مثبت داشته باشید

داشتن انتظارات مثبت، یکی از بزرگترین انگیزاننده هاست. انتظارات شما تعیین کننده نگرش شما است و نگرش تان تعیین کننده نوع رفتارتان با دیگران و واکنش آن ها به شما است.

با داشتن انتظار مداوم از خود برای انجام کارهای خوب، عادت انتظارات مثبت را در خود ایجاد کنید. انتظار داشته باشید هر شخصی که با او صحبت می کنید، مشتری احتمالی تان باشد. انتظار داشته باشید مردم شما را دوست داشته باشند و پیشنهاد فروش شما را بپذیرند. به خود و توانایی تان برای تبدیل شدن به یکی از کارکنان برتر در حوزه و حرفه خود اعتقاد داشته باشید.

 

گفتگوی درونی مثبت داشته باشید

همیشه با لحنی مثبت با خود حرف بزنید. ۹۵ درصد احساسات، به روش شما برای صحبت کردن با خودتان بستگی دارد. افراد موفق عادت دارند ذهن خود را با عبارات مثبت پر کنند که با روشی که می خواهند مورد پذیرش مردم قرار گیرند و اهدافشان سازگار است.

فروشندگان موفق عاشق کارشان هستند. آن ها به محصول یا خدمتشان اعتقاد دارند. به شرکت و مشتریانشان تعهد دارند. در نتیجه، مدام این تعهدات را در ذهنشان تقویت می کنند و با تکرار مداوم جمله «من عاشق کارم هستم! من عاشق کارم هستم! من عاشق کارم هستم!» در برابر تجربیات منفی مقاومت می کنند.

 

تجسم مثبت داشته باشید

مدام ذهنتان را با تصاویر ذهنی شفاف از شخصیت و کار ایده آل تان تغذیه کنید. آنچه را بتوانید ببینید، به دست می آورید.

تمرین ذهنی ابزاری نیرومند در فروش و ورزش است که می تواند شما را مثبت و با انگیزه نگه دارد تا در طول روز بهترین عملکرد را داشته باشید. در تمرین ذهنی چشمان خود را می بندید و تصویری شفاف از بهترین شخصی که می توانید باشید خلق می کنید. تصور می کنید در حال فروش با بیشترین اثربخشی ممکن هستید. هر بار که این تصویر را در ذهنتان تکرار می کنید، ضمیر ناخودآگاهتان آن را به عنوان دستور می پذیرد. وقتی در شرایط واقعی فروش قرار می گیرید، ضمیر ناخودآگاه، انرژی، اشتیاق و نگرش مثبت سازگار با تصویر ذهنی را به شما می دهد. این تکنیک بیش از هر چیز دیگری می تواند به موفقیت شما کمک کند.

 

خوراک ذهنی مثبت مصرف کنید

همانطوریکه می دانید تغذیه سالم و غذاهای مقوی، انرژی بیشتری ایجاد می کند و باعث می شوند در طول روز عملکرد بهتری داشته باشید. به همین ترتیب، وقتی ذهنتان را با خوراک ذهنی مثبت (که آن را پروتئین ذهنی می نامیم) تغذیه کنید، شفاف تر فکر خواهید کرد و در طول روز احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت.

برای پرورش ذهن، داشتن احساس بهتر نسبت به خود و اقدام سریع برای قرارگرفتن در لیست ۲۰ درصد افراد برتر حوزه فروش، می توانید سه کار زیر را انجام دهید:

 

۱٫ هر روز ۳۰ تا ۶۰ دقیقه مطالعه کنید

خواندن برای مغز مانند ورزش برای جسم است. بهترین کتاب های فروش را بخرید و هر صبح بمدت یک ساعت بهترین روشها، استراتژی ها و تکنیک های فروشی که تاکنون از آنها استفاده شده است را مطالعه کنید. همچنین می توانید خبرنامه ها، مقالات و مجله های فروش را بخوانید.

هر روز 30 تا 60 دقیقه مطالعه کنید

 

۲. به سی دی ها و کتا ب های صوتی آموزشی گوش دهید

در اتومبیل و با موبایل خود به آن ها گوش دهید و مطالب جدید بیاموزید.

اتومبیل خود را به دانشگاه سیار تبدیل کنید. به گفته زیگ زیگلَر: در دانشگاه اتومبیل تان ثبت نام کنید و در دوران کاری خود تمام وقت در آن حضور داشته باشید.

 

۳. در هر سمیناری که می توانید شرکت کنید

از امروز تصمیم بگیرید هر سال در ۴ سمینار شرکت کنید. در ردیف جلو بنشینید و یادداشت های مفید بردارید. با سخنران یا مربی صحبت کنید و سوال بپرسید. زمانی را به دیدار با سایر افرادی اختصاص دهید که در آن سمینار شرکت کرده اند و از آن ها بپرسید چه مطلب مهمی آموخته اند.

وقتی از سمینار به خانه برمی گردید، یادداشت ها را مرور کنید. هفته ای یکبار آن ها را مرور کنید و این کار را یک ماه ادامه دهید. با دقت به کارهایی که می توانید برای اجرایی کردن ایده هایی که آموخته اید، انجام دهید، فکر کنید.

سمینار را به تجربه ای غنی و رضایت بخش برای کارتان تبدیل کنید.

 

با افراد مثبت معاشرت کنید

افرادی که با آن ها معاشرت می کنید، تاثیر زیادی روی تفکر و احساسات شما دارند. به همین دلیل، سعی کنید با برنده ها معاشرت کنید. با افراد مثبتی معاشرت کنید که در کار خود به جایی رسیده اند. به گفته زیگ زیگلر اگر با بوقلمونها بچرخید، نمی توانید با عقا بها پرواز کنید…

یکی از دوستان تعریف کرد که چطور توانسته از رده آخر به رتبه اول بخش فروش برسد. وقتی کارش را به عنوان یک فروشنده رده پایین آغاز کرد، با فروشندگان رده پایین دیگر معاشرت می کرد که بخش اعظم زمان خود را به رد و بدل کردن کارت های ویزیت و صحبت درباره کارهایی که قصد انجامش را داشتند، می گذراندند.

او فهمید که فروشندگان برتر به ندرت در محل کار حضور دارند و هر گاه در اداره هستند، به گفتگوی تلفنی و ساماندهی پیشنهادهای فروش مشغول هستند؛ بنابراین کاری انجام داد که زندگیش را متحول کرد. نزد یکی از فروشندگان برتر رفت و از او خواست درباره مدیریت زمان او را راهنمایی کند.

فروشنده برتر از این درخواست متعجب شد، زیرا این اتفاق بسیار نادر بود و روش مدیریت زمان روزانه خود را به وی توضیح داد. او که فروشنده تازه کاری بود، دقیقا همان کاری را انجام داد که فروشنده برتر انجام میداد و پس از یک هفته متوجه شد که کارها و نتایج فروشش در حال بهبود هستند.

سپس از فروشنده برتر دیگری خواست درباره برنامه هایی که باید به آن ها گوش دهد، کتاب هایی که باید بخواند، جملاتی که موقع فروش باید بگوید و موارد دیگر او را راهنمایی کند. صحبت با همه این فروشندگان برتر برایش خیلی مفید بود.

عمل به توصیه ها و راهنمایی های فروشندگان برتر، باعث شد در عرض ۶ ماه، او نیز به یکی از فروشندگان برتر تبدیل شود. بعد از آن با افراد برتر شرکت معاشرت می کرد. آن ها به طور منظم با هم دیدار می کردند تا در مورد روش های مختلف بهبود فروش صحبت کنند.

در عرض یکسال به یکی از برترین فروشندگان شرکت تبدیل شد و هرگز به دوران گذشته اش برنگشت.

حفظ اشتیاق برای فروش موفق و بیشتر

 

در کارتان متخصص شوید

محصولات و خدمات خود را به دقت بررسی کنید و بروشورهای محصولات را صفحه به صفحه بخوانید. درباره آنچه می فروشید اطلاعات فراوانی داشته باشید تا حدی که اگر همه مطالب فروش خود را گم کردید، بتوانید پیشنهاد فروش را از حفظ ارائه کنید.

کسب وکار و صنعت خود را بررسی کنید. رقبا را بررسی کنید. محصولات و خدماتی که می فروشند را بشناسید و ببینید آنچه شما می فروشید چه تفاوتی با محصولات و خدمات آن ها دارد و چقدر از آن ها بهتر است. (آیا محصولات و خدمت شما از رقبایتان بهتر است؟)

هر چه محصولات، خدمات، رقبا و به طور کل بازار و حوزه خود را بیشتر بشناسید، اعتمادبه نفس بیشتری خواهید داشت و مشتریان بیشتر به شما احترام خواهند گذاشت.

 

در کارتان جدی باشید

توجه کنید که به عنوان فروشنده حرفه ای، یک متخصص هستید. وقتی به رده های بالای حوزه کاری خود برسید، می توانید بیشتر از یک پزشک، دندانپزشک، معمار یا مهندس و افرادی که سال ها سابقه تحصیلات دانشگاهی دارند، درآمد کسب کنید.

افراد متخصصی که در رده های برتر حوزه کاری خود قرار دارند، زمان زیادی را به کسب اطلاعات درباره روند فعلی کسب وکارشان می گذرانند. آن ها کارشان را جدی می گیرند. تصمیم می گیرند در کارشان عالی شوند و بهتر از رقبا باشند. می خواهند به عنوان افراد برتر کسب وکارشان شناخته شوند.

مهم تر از همه اینکه افراد حرفه ای به انجام کارهای عالی در کسب وکار و بهبود مداوم در هر روز و هر هفته متعهد هستند. شما نیز باید اینگونه باشید.

 

تمرین های عملی

  1. همین امروز تصمیم بگیرید تا رشد فردی را به عنوان یک تمرین همیشگی دنبال کنید. کتاب هایی با موضوع فروش پیدا کنید و از امروز به بعد تا آخر دوران کاری خود در فروش، هر روز یک فصل کتاب بخوانید.
  2. این کلمات را به زبان آورید: خودم را دوست دارم و عاشق کارم هستم!

این جمله را در طول روز، ابتدای صبح و هرگاه ناامید هستید یا شکست خورده اید، بارها و بارها تکرار کنید.

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

یک نظر

  1. ممنون از مطالب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هشت =