صفحه اصلی / کسب درآمد از اینترنت / چندین منبع درآمد ایجاد کنید تا ثروتمند شوید

چندین منبع درآمد ایجاد کنید تا ثروتمند شوید

 

چندین منبع درآمد ایجاد کنید تا ثروتمند شوید

چندین منبع درآمد ایجاد کنید تا ثروتمند شوید

وابسته بودن به یک منبع درآمد نمی‌تواند شما را به استقلال مالی برساند.

اگر به هر دلیلی شغل تان را از دست دهید، مجبور هستید تا زمان پیدا کردن یک شغل مناسب دیگر از پس‌انداز خودتان استفاده کنید و اگر این قضیه طولانی شود، مجبور خواهید شد برای پرداخت بدهی‌های تان از دوستان و آشنایان پول قرض بگیرید.

افراد ثروتمند معمولا چند منبع درآمد مختلف دارند؛ بنابراین زمانی که شرایط خوب باشد می‌توانند به‌اندازه‌ی کافی پول پس‌انداز کنند و در شرایط بحرانی نیز خیالشان راحت است که تا پیدا کردن یک شغل مناسب، منبع درآمد دیگری دارند. اجاره دادن ملک، خرید و فروش سهام (بورس) و سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال نمونه‌های مختلفی برای افزایش منبع درآمد هستند. داشتن یک شغل جانبی مانند انجام دادن یک سرگرمی یا یک کار مورد علاقه یک راه عالی برای افزایش درآمد است.

افراد ثروتمند روی خودشان سرمایه‌گذاری می‌کنند. آنها می‌دانند راز افزایش دادن پول‌هایشان این است که یک نقشه‌ سرمایه‌گذاری برای ثروت خود داشته باشند. افزایش دادن مقدار دارایی‌ها و به ثروت رسیدن نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است. این سرمایه‌گذاری می‌تواند روی یک شرکت، یک کسب‌و‌کار، تولید محصول، بازاریابی و فروش محصولات خودتان یا روی چیزهای دیگر باشد. قبل از اینکه چنین کاری انجام دهید، حساب و کتاب کنید و ریسک این کار را کاملا ارزیابی کنید. سعی کنید دانش خودتان را در مورد امور مالی افزایش دهید و با دیگران نیز در این مورد مشورت کنید. در مورد تمام زوایای چیزی که می‌خواهید روی آن سرمایه‌گذاری کنید، تحقیقات لازم را انجام دهید.

خلق چندین منبع درآمد بهترین راه کسب درآمد پایدار و ثروتمند شدن است.

برای اینکه درآمد پایدار داشته باشید باید چندین منبع درآمد داشته باشید. داشتن چندین منبع درآمد مانند این است که در سرمایه گذاری، تمام تخم مرغ هایتان را در یک سبد نگذارید. و هرچه منبع درآمد بیشتری داشته باشید، سریع تر به موفقیت و میلیونر شدن خواهید رسید.

به قول رابرت کیوساکی :

فرد ثروتمند کسی است که حتی وقتی کار نمی کند، کسب درآمد می کند.

آیا شما نیز می خواهید بدانید چگونه می توانید درآمد غیرفعال داشته باشید و زندگی را که همیشه آرزوی آن را دارید، بیافرینید؟ در این مقاله آکادمی رشد با ما همراه باشید.

برای اطلاع از مدل های کسب و کار اینترنتی که می تواند شما را میلیونر کند اینجا کلیک کنید

 

ایجاد چندین منبع درآمد شما را به استقلال مالی می رساند

تام کورلی در کتاب خود بنام عادت های ثروتمندان : عادت های روزانه موفقیت اشخاص ثروتمند، اشاره می کند که ۶۵٪ میلیونرهای خود ساخته سه منبع درآمد، ۴۵٪ میلیونرهای خود ساخته چهار منبع درآمد و ۲۹٪ میلیونرهای خود ساخته پنج منبع درآمد یا بیشتر دارند.

کسب درآمد از چندین منبع مختلف بسیار جذاب بوده و کسب درآمد غیرفعال یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به استقلال زمانی و داشتن زمان بیشتر در زندگی است. زمان بزرگترین دارایی ماست. هنگامی که به استقلال زمانی برسید، آزادی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

بسیاری از افراد فکر می کنند خلق یک منبع درآمد دشوار است، چه برسد به خلق چندین منبع درآمد!

کارمندان تصور می کنند کارشان امنیت لازم را به آنها می دهد!

به نظر شما آیا داشتن یک شغل می تواند آینده شما را تضمین کند؟

هر چیزی می تواند در آینده اتفاق بیفتد. ممکن است فردا که از خواب بیدار می شوید، اقتصاد سقوط کند، از کارتان اخراج شوید یا خدایی نکرده از نظر سلامتی اتفاقی برایتان بیفتد که دیگر نتوانید کار کنید…

به قول ری هیگدون :

اگر هیچ درآمد غیرفعالی ندارید یا حداقل برنامه ای برای کسب درآمد غیرفعال نریخته اید، زندگی پر ریسکی می کنید.

خلق چندین منبع درآمد به شما امنیت بیشتر می دهد و آینده مالی شما را تضمین می کند.

خیلی از افراد وقتی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی می کنند، از یک منبع ترافیک (مانند جذب ترافیک از گوگل) استفاده می کنند و یک منبع درآمد دارند. به همین دلیل منبع درآمد پایدار و مطمئنی ندارند.

اگر فقط یک منبع درآمد دارید و درآمد شما تنها از یک جا یا یک کسب و کار می آید، به احتمال زیاد ثروتمند نخواهید شد و به قول معروف همیشه هشت تان گرو نه تان خواهد بود.

 

چندین منبع درآمد ایجاد کنید تا ثروتمند شوید 2
منابع درآمد به دو دسته کلی درآمد فعال (خویش فرما و کارمند) و درآمد غیر فعال (مدیر کسب و کار و سرمایه گذاری) تقسیم می شود

عدم خلق چندین منبع درآمد یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که اکثر افراد مرتکب می شوند.

مانند خانه هایی که بدون داشتن چندین ستون فرو می ریزند، هر فرد موفقی نیز باید درآمد خود را بر پایه چندین ستون بنا کند. علاوه بر این، باید این ستون ها را بهینه سازی کرده و آنها را اتوماتیک و خودکار کنید . تا بدون حضور فیزیکی تان برایتان درآمدزایی داشته باشد و به آزادی زمانی و مالی برسید.

اگر این ستون ها را در کسب و کار خود تعریف کرده و آنها را بهینه سازی و خودکار کنید، هر ماه درآمد پایداری کسب خواهید نمود.

اما اگر تنها یک منبع درآمد داشته باشید چطور؟

در یک لحظه، کل منبع درآمد شما میتواند مانند یک ساختمان تک ستونه فرو بریزد!

مثلا، فرض کنید از یک منبع برای جذب ترافیک سایت خود مثلا گوگل (با سئو)، استفاده می کنید. اگر گوگل الگوریتم خود را تغییر دهد، چه اتفاقی برای کسب و کار اینترنتی شما خواهد افتاد؟

به جای اینکه یک منبع درآمد داشته باشید، می توانید چندین منبع درآمد برای خود بسازید. مثل خانه هایی که بر پایه چندین ستون ساخته می شوند و مقاوم هستند. اگر یکی از این ستون ها را حذف کنید، در ساختار آنها خللی ایجاد نمی شود.

مهمتر از همه اینکه آکادمی رشد به شما پیشنهاد می کند پولی را که از چندین منبع درآمد خود بدست می آورید را در موارد مختلف، مانند املاک و مستغلات، بورس و ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها سرمایه گذاری کنید.

میلیونرهای خودساخته فقط یک منبع درآمد ندارند، بلکه بطور متوسط هفت منبع درآمد دارند. در واقع، میلیونرهای خودساخته اهمیت داشتن چندین منبع درآمد را بخوبی می دانند. شما نیز اگر می خواهید میلیونر و ثروتمند شوید، باید چندین منبع درآمد (فعال و غیرفعال) برای خود ایجاد کنید.

به این شکل می توانید به آزادی مالی برسید.

اگر هنوز کسب و کار اینترنتی یا سنتی خود را آغاز نکرده اید، و در واقع منبع درآمدی ندارید، با ایجاد ۱-۲ منبع درآمد برای خود شروع کنید اما همزمان به خلق منبع درآمدهای بیشتر نیز فکر کنید.

چه احساسی دارید وقتی حتی خوابیده اید کسب درآمد کنید؟

چندین منبع درآمد ایجاد کنید تا ثروتمند شوید 3
برای ثروتمند شدن خلق چندین منبع درآمد ضروری است نه تشریفاتی

 

۷ ایده برای خلق چندین منبع درآمد :

 

۱- راه اندازی سایت

کسب درآمد از راه اندازی سایت و تولید محتوا امکان پذیر است، اما باید زمانی را برای پیدا کردن مخاطبان هدف خود و شناساندن خود به عنوان یک متخصص در حوزه فعالیت تان صرف کنید و همچنین ترافیک را به وب سایت خود بکشانید.

مدیران کسب و کارهای اینترنتی هوشمند از وبسایت خود به عنوان پایه ای برای ایجاد منابع درآمدی استفاده می کنند. برخی از راه هایی که مدیران کسب و کار می توانند از آنها برای کسب درآمد استفاده کنند: تبلیغ خدمات، محصولات فیزیکی یا دیجیتال دیگران و … . البته تبلیغات یکی از آخرین کارهایی است که توصیه می کنیم در کسب و کار اینترنتی و سایت خود از آن کسب درآمد کنید.

۲- نوشتن کتاب

امروزه نیز نوشتن کتاب یکی از ساده ترین و بهترین روش های کسب درآمد است.

همچنین می توانید کتاب های دیجیتال تولید کنید و در اینترنت بفروشید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.

۳- مشاوره

یکی از روش هایی که می توانید از کسب و کار اینترنتی و سایت خود به کسب درآمد بپردازید، ارائه مشاوره های تخصصی هست.

ارائه مشاوره های تخصصی می تواند یک مدل کسب درآمد از اینترنت پولسازی باشد، اما برای این کار نیاز به زمان دارید. بهترین راه برای ارائه مشاوره های تخصصی، تولید محتوای عالی در سایت تان است.

۴- فروش محصولات فیزیکی

فروش محصولات فیزیکی خودتان یکی دیگر از مدل های کسب و کار اینترنتی هست که می توانید از آن کسب درآمد کنید.

اگر می خواهید محصولات فیزیکی را در اینترنت بفروشید، توصیه می کنیم در یک دوره آموزشی گام به گام شرکت کنید، چرا که هرچه بهتر استارت بزنید، موفقیت بیشتری را در زمان کمتر بدست خواهید آورد.

۵- همکاری در فروش

همکاری در فروش یعنی شما محصولات و خدمات دیگران را بفروشید و در ازای آن پورسانت بگیرید. این مدل نیز یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه از سایت تان است.

زیبایی این مدل کسب و کار اینترنتی در این است که لازم نیست محصولی داشته باشید تا از اینترنت کسب درآمد کنید. بلکه کافیست محصولات و خدمات دیگران را به مخاطبان خود معرفی کنید و در ازای هر فروشی که صورت می گیرد، پورسانت دریافت کنید.

بصورت خودکار درآمد کسب کنید و ثروتمند شوید

 

۶- فروش اطلاعات

اطلاعات را می توانید در قالب کتاب، دوره، عضویت پولی یا برنامه های صوتی در بستر اینترنت و سایت خود بفروشید. تولید دوره های آنلاین یکی از روش های پیشنهادی آکادمی رشد برای کسب درآمد غیرفعال است.

وقتی بدانید محتوا و اطلاعات شما باعث شده زندگی مخاطبان تان بهتر از قبل شود، احساس فوق العاده ای خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که برای تولید محصولات آموزشی خوب، زمان صرف کنید و در دوره های اینترنتی گام به گام شرکت کنید تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید.

۷- ایجاد نرم افزار و اپلیکیشن

اگر علاقمند به چیزهای فنی هستید و از دنیای کسب و کار یا مسائل مربوط به کسب و کار سر در می آورید، می توانید به دنبال ایجاد نرم افزار و اپلیکیشن باشید.

تنها سختی ایجاد نرم افزار و اپلیکیشن این است که باید افراد متخصص و توسعه دهنده استخدام کنید و این کار می تواند بسیار گران باشد. اما، اگر نرم افزار و اپلیکیشن خوبی ایجاد کنید، می توانید پول زیادی دربیاورید.

با ۷ روش بالا می توانید چندین منبع درآمد برای خود ایجاد کنید.

اگر از کار اداری خسته شده اید و می خواهید کاری داشته باشید که رئیسش خودتان هستید و ثروتمند شوید، چندین منبع درآمد برای خود ایجاد کنید. شما با کسب درآمد غیرفعال به استقلال مالی دست پیدا می کنید. البته کسب درآمد فعال و غیرفعال یک شبه اتفاق نمی افتد، اما اگر خوب کار کنید و پشتکار داشته باشید، پول خوبی کسب خواهید کرد و ثروتمند خواهید شد.

وقتی چندین منبع درآمد برای خود ایجاد می کنید، پول تان برای شما کار می کند. این همان تعریف واقعی استقلال مالی است.

آیا آماده هستید اولین قدم کسب و کار اینترنتی را محکم بردارید؟ برای دسترسی به دوره رایگان یافتن ایده های پولساز کسب و کار اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

۱۱ مهارت کارآفرینان موفق

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 10 =