صفحه اصلی / بازاریابی ایمیلی / افزایش لیست ایمیل به ۱۰۰۰۰ مشترک و بالاتر

افزایش لیست ایمیل به ۱۰۰۰۰ مشترک و بالاتر

افزایش لیست ایمیل به 10000 مشترک و بالاتر

افزایش لیست ایمیل به ۱۰۰۰۰ مشترک و بالاتر

در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی به شدت روی لیست ایمیل تاکید می کنیم چون به نظر ما ایمیل یکی از حیاتی‌ترین راه‌ها برای گسترش کسب و کار اینترنتی است!

بله می‌دانم! افزایش لیست ایمیل می‌تواند بعضی وقت‌ها خیلی چالش‌برانگیز باشد، اما یادتان نرود که اگر این کار به درستی انجام شود، می‌تواند مخاطبین و کسب و کار اینترنتی شما را به شدت گسترش بدهد!

همچنین بهتر است بدانید که امروزه، در بین اکثر مخاطبان اینترنتی، ایمیل سومین ابزار قدرتمند و تاثیرگذار برای اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط است! با توجه به این‌ها، حتما لازم است یاد بگیریم که چگونه لیست ایمیل خود را افزایش دهیم!

 

محتوای جذاب بنویسید تا افرادی که به سایت شما می آیند، به لیست ایمیل شما بپیوندند.

مهمترین علت پیوستن افراد به لیست ایمیل شما، تولید محتوای مفید و جذاب در قبال گرفتن ایمیل مخاطبان شماست. محتوایی ارائه دهید که آنها را مجبور کند ایمیل خود را به شما بدهند. برای دریافت مطالب رایگان آکادمی رشد در مورد اینکه چگونه می توانید محتوای جذاب برای سایت خود بنویسید و مخاطبان خود را به سایت تان بکشانید، ایمیل خود را وارد کنید.

اما چگونه می توانید ۱۰۰۰ مشترک ایمیلی، ۵۰۰۰ مشترک ایمیل و ۱۰۰۰۰مشترک ایمیل داشته باشید؟

بازاریابی ایمیلی یکی از راه هایی است که می توانید کسب و کار خود را به کمک آن توسعه دهید. بازاریابی ایمیلی یکی از سریع ترین و موثرترین روشهای افزایش درآمد کسب و کارتان است.

شاید در سایت های دیگر دیده باشید که توصیه می کنند از اینستاگرام استفاده کنید. اما ما توصیه می کنیم روی بازاریابی ایمیلی که بیشترین میزان بازدهی را دارد، وقت بگذارید. به عبارت دیگر، بازاریابی ایمیلی نسبت به روش های دیگر بازاریابی بیشتر نتیجه می هد.

 

۲ تکنیک برای افزایش لیست ایمیل تان به ۱۰۰۰۰ مشترک

دو تکنیک اصلی و مهم برای ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی) وجود دارد که اگر آنها را به درستی انجام دهید، ارتباط مستقیمی با مشترکین خود خواهید داشت.

شما می توانید موضوعی را به هزاران نفر بفرستید و جالب تر اینکه این کار را اتوماتیک کنید و حتی وقتی خوابیده اید، مشترکین تان ایمیل های شما را دریافت کنند.

 

کافی است دو تکنیک موثر زیر را عملی کنید:

۱- مقاله مفید و باارزشی برای سایت های بزرگ و پربازدید بنویسید.

با نوشتن مقاله برای سایت های پربازدید، هزاران ترافیک را به سایت خود جذب می کنید. در نقطه مقابل، انتشار پست مهمان شما در سایت های مرتبط با کسب و کار شما که بازدیدکننده زیادی هم ندارند، می تواند فروش یا لیست ایمیل بهتری را برای شما رقم بزند.

چرا؟

چون آنها در واقع مخاطبان کسب و کار شما هستند.

 

افزایش لیست ایمیل به 10000 مشترک و بالاتر 3
محتواهایی که در آینده بیشتر دیده می شوند

 

۲- فرم ایمیل مارکتینگ جذابی بسازید.

محتوای باارزشی در قالب پی دی اف، فایل صوتی یا ویدیویی تولید کنید و برای دانلود رایگان، ایمیل مخاطبان خود را بگیرید. همچنین، شما می توانید در انتهای تمام پست های مهمان خود یک فرم ایمیل مارکتینگ قرار دهید و بنویسید : برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، ایمیل خود را وارد کنید. به این شکل مشترکین لیست ایمیل شما بطور چشمگیری افزایش پیدا می کند.

 

افزایش لیست ایمیل به 10000 مشترک و بالاتر 2
فرم های پاپ آپ میلرلایت برای جذب ایمیل مخاطبان

 

نکته: اگر هیچ کس پیشنهاد پست مهمان شما را نپذیرد، احتمالا جایی از کار شما ایراد دارد. ما در دوره راز جذب پول در اینترنت، بطور کامل توضیح داده ایم چگونه پست مهمان بنویسید که صددرصد مورد پذیرش سایت های پربازدید و یا سایت های دیگر قرار گیرد.

سایت های دیگر دوست دارند که شما برای آنها مقاله بنویسید چون در واقع شما کار آنها را راحت می کنید و در زمان آنها صرفه جویی می شود.

در بدترین حالت، اگر کسی پست مهمان شما را نپذیرد، می توانید آن را در سایت خود منتشر سازید و در درازمدت ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کنید.

محتوای جذاب بنویسید تا افرادی که به سایت شما می آیند، به لیست ایمیل شما بپیوندند.

مهمترین علت پیوستن افراد به لیست ایمیل شما، ارائه محتوای مفید و جذاب در قبال گرفتن ایمیل مخاطبان شماست. محتوایی ارائه دهید که آنها را مجبور کند ایمیل خود را به شما بدهند. برای دریافت مطالب رایگان آکادمی رشد در مورد نحوه نوشتن محتوای جذاب ایمیل خود را وارد کنید.

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کرده و ایمیل های شما را بخوانند - بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ موثر

چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کنند و ایمیل های شما را بخوانند.

  چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کنند و ایمیل های شما …

یک نظر

  1. واقعا دو نکته مهمی بود
    منتظر مقاله های زیبای شما هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هجده =