صفحه اصلی / دانلود رایگان / دانلود مقاله ورکشاپ ایده سازی

دانلود مقاله ورکشاپ ایده سازی

ورکشاپ ایده سازی

دانلود مقاله ورکشاپ ایده سازی

در این مقاله ، ذهن شما را به چالش می کشیم و می خواهیم خودتان ایده خلق کنید.

به ورکشاپ ایده سازی خوش آمدید.

آغاز همه دستاورد ها و  همه ثروت ها، از یک ایده بوده است. (ناپلئون هیل)

این ورکشاپ مختص کسانی است که می خواهند کسب و کار اینترنتی موفق یا استارت آپ راه اندازی کنند.

دوستان عزیز، این ورکشاپ به شما کمک می کند تا ایده کسب و کار اینترنتی موفق یا استارت آپ ها را خلق کنید. شاید شما هم ایده های بسیار زیادی داشته باشید، اما ایده ای که تغییر مثبتی بر زندگی آدم ها بگذارد، کم پیدا می شود.

آیا تا حالا فکر کرده اید برای کسب یک میلیارد تومان در سال، کافیست دو هزار مشتری داشته باشید که هر کدام ۴۱ هزار تومان در ماه به شما پرداخت کنند؟ شاید به نظر کار سختی بیاید، اما شدنی است.

اگر شما ایده ای داشته باشید، شاید بهترین ایده ای نباشدکه به ذهن تان آمده است. گاهی اوقات، ما اولین ایده خود را تنها به این دلیل که اولین ایده ما و متعلق به خود ما هست، دوست داریم. دوستان عزیز، در این ورکشاپ شما یاد می گیرید ایده خلق کنید.

حتی اگر ایده ای ندارید … کافیست با ما همراه باشید و تمرینات این ورکشاپ را مو به مو انجام دهید.

ورکشارپ ایده سازی

با داشته های خود شروع کنید

بعضی ها فکر می کنند یک ایده تصادفی به ذهن کارآفرین ها خطور می کند و از اینجا شروع می کنند. سپس جسورانه این ایده را عملی می کنند و موانع را از سر راه شان برمی دارند. ولی در حقیقت، بسیاری از کارآفرین های موفق یا افرادی که کسب و کارهای اینترنتی موفقی راه اندازی کرده اند، با داشته های خود شروع کرده اند. این افراد از خودشان پرسیده اند چگونه می توانند داشته ها و استعدادها و مهارت های خود را با هم ترکیب کنند. کارآفرین های موفق بجای اینکه از ابتدا شروع کنند یا سال ها رویاپردازی بکنند، با داشته های خود استارت کسب و کار خود را زده اند.  داشته های شما چیه؟

 

برای دانلود پی دی اف ورکشاپ، ایمیل خود را وارد کنید.

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

دانلود رایگان سیستم 12 مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق

سیستم ۱۲ مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و میلیونی

سیستم ۱۲ مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =