صفحه اصلی / دوره رایگان انتخاب ایده پرسود- به مدت محدود

دوره رایگان انتخاب ایده پرسود- به مدت محدود

 

دوره رایگان انتخاب ایده پرسود: بمدت محدود

دوره رایگان انتخاب ایده پرسود- به مدت محدود

چگونه ایده پرسودی برای کسب و کار اینترنتی
تنها در ۳ روز انتخاب کنید

 

در این دوره رایگان ۳ روزه ایده پرسود خود را انتخاب می کنید. حتی اگر ایده ای ندارید و یا وقت کمی دارید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید، در دوره رایگان آکادمی رشد که به مدت محدود خواهد بود، شرکت کنید.

 

آیا آماده هستید؟
شرکت در دوره رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق: چگونه ایده پرسودی برای کسب و کار خود در ۳ روز انتخاب کنید

به دوره آموزشی رایگان آکادمی رشد خوش آمدید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرسود: چگونه ایده پرسودی برای کسب و کار خود در ۳ روز انتخاب کنید.

ظرف ۳ روز آینده، شما برخی از با ارزش ترین ترفندها و درس هایی که ما در عرض چند سال یاد گرفته ایم را دریافت می کنید. ما به شما روش دقیق پیدا کردن یک ایده پرسود را کاملا توضیح می دهیم و مهمتر اینکه چگونه این ایده را به یک کسب و کار اینترنتی پایدار تبدیل کنید تا در هر زمان و شرایطی که دوست دارید، کار کنید.

 

چرا کسب و کار اینترنتی؟

وقتی شما کسب و کار اینترنتی خود را به شیوه صحیح راه اندازی کنید، فرمان زندگی در دستان شما خواهد بود. شما انتخاب می کنید کی و چگونه کار کنید. شما می توانید سیستم هایی ایجاد کنید که ۲۴ ساعته برای شما درآمدزایی داشته باشد بدون اینکه ۲۴ ساعته کار کنید. شما حتی می توانید در عین حال که کاری نمی کنید، درآمد کسب کنید و این در واقع کسب و کار شماست که برای شما کار می کند. (به قول رابرت کیوساکی نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار پدر بی پول: برای ثروتمند شدن باید کاری کنید که پول برای شما کار کند نه شما برای پول)

 

آکادمی رشد این دوره رایگان را برای شما در نظر گرفته است. کافیست نام و ایمیل تان را وارد کنید و در این دوره رایگان شرکت کنید.

این دوره بمدت محدود رایگان خواهد بود پس هر چه زودتر در این دوره شرکت کنید.

 

در اینجا نگاهی اجمالی به محتوای این دوره می اندازیم:

محتوای دوره رایگان و ۳ روزه انتخاب ایده پرسود

برای کسب و کار اینترنتی

با شرکت در این دوره در عرض ۳ روز، هر روز یک درس مهم دریافت خواهید کرد. آرزو می کردم چند سال پیش این موارد را کسی به من یاد می داد.

هر درس علاوه بر اینکه بسیار مهم است جالب هم هست و شما می توانید در کمتر از ۱۵ دقیقه هر درس را به پایان برسانید.

 

آنچه در این دوره رایگان یاد می گیرید:


  • تکنیک سه بخشی آکادمی رشد برای کشف ایده مناسب کسب و کار (برای هر کس این ایده منحصربفرد است)
  • تست سودآوری ایده – قبل از اینکه محصولی تولید کنید
  • چگونه سریعا خودتان را به عنوان یک متخصص در هر رشته ای جا ببندازید، بدون اینکه سال ها زمان صرف یادگیری مطالب بی فایده کنید
  • برای توسعه کسب و کار اینترنتی و گذر از محصول چند هزار تومانی به چند صد هزار تومانی و چند میلیونی، چه چیزهایی لازم دارید.

اما این تنها شروع کار شماست. شاید دیده باشید که دیگران فقط به شما لیستی از ایده های مختلف کسب و کار را می دهند یا به شما بهترین روش جذب هزار فالوور در فیسبوک و تلگرام و شبکه های اجتماعی دیگر را آموزش می دهند.

ما سبک متفاوتی را در آکادمی رشد دنبال می کنیم. لیستی از روش ها و متدها بدون اینکه سیستم صحیحی داشته باشید، هیچ ارزشی ندارد.

به همین دلیل از روانشناسی موفقیت شروع می کنیم. شما علاوه بر اینکه تکنیک های ضروری را یاد می گیرید، از نظر ذهنی و روانی آماده می شوید و این تکنیک ها را با قدرت بیشتری دنبال می کنید.

به همین دلیل عرض می کنم سبک متفاوتی را در آکادمی رشد دنبال می کنیم. و به همین دلیل است که محصولات موفقی را طراحی و تولید می کنیم.

 

دوره رایگان انتخاب ایده پرسود بمدت محدود 2
اگر می خواهید با سرمایه کم کسب و کاری راه اندازی کنید باید کسب و کار اینترنتی داشته باشید.

 

داستان افرادی که کسب و کار اینترنتی

موفقی راه اندازی کرده اند

علاوه بر تمام این موارد، شما به دو نمونه موردی از دانشجویانی که در دوره راز جذب پول در اینترنت شرکت کرده اند، دسترسی خواهید داشت.

هر دوی این دوستان شغل تمام وقت داشتند و اصلا نمی دانستند چگونه می توانند کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنند. این دوستان از رمز و راز موفقیت هایشان به شما خواهند گفت و همچنین خواهند گفت وقتی زندگی دلخواه خود را می سازید، چه احساسی دارید. تنها کافیست برای این کار چند ساعت در هفته زمان بگذارید.

باز هم تکرار می کنم این دوره برای مدت محدودی رایگان خواهد بود.

هدف ما اینست که شما هم بتوانید کسب و کار دلخواه تان را راه اندازی کنید.

 

برای «شرکت در دوره رایگان» فرم زیر را پر کنید و منتظر اولین درس این دوره باشید.

 

بله! می خواهم درآمد بیشتری کسب کنم و

به استقلال مالی برسم!

ثبت نام در دوره رایگان و آنلاین: راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرسود: چگونه ایده پرسودی برای کسب و کار خود در ۳ روز انتخاب کنید.