صفحه اصلی / دانلود رایگان / دوره رایگان راز جذب ترافیک با بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

دوره رایگان راز جذب ترافیک با بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

دوره رایگان راز جذب ترافیک با بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

دوره رایگان راز جذب ترافیک با بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی، فروش کالا یاخدمات از طریق ایمیل می‌باشد. در این نوع بازاریابی می‌توان کالا یا خدمات را از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی نمود. اینکار به صورت ارسال یک پیام به یک یا چند مخاطب با هدف ایجاد یک ارتباط تجاری صورت می‌گیرد. در سال ۲۰۰۶ شرکت‌های آمریکایی حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای بازاریابی رایانامه‌ای هزینه صرف کرده‌اند اما ایمیل مارکتینگ یک سیستم بازاریابی نو در ایران محسوب می‌شود.

چرا ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی؟

تحقیقات نشان می دهد ۹۳% از متخصصان بازاریابی معتقدند ایمیل مارکتینگ، برگشت سرمایه (ROI) عالی (۲۲%)، خوب (۴۴%) یا متوسط (۲۷%) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است.
موضوعی که به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی، در ایران به آن خیلی پرداخته نشده است.
اگر توسعه کسب و کارتان برای شما مهم است، اگر به دنبال پیشی گرفتن از رقباء هستید، اگر می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید.
پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست تان است زمین گذاشته و در این دوره رایگان شرکت کنید.
ایمیل مارکتینگ می تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار شما باشد.

 

دوره رایگان راز جذب ترافیک با بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) 3
بازاریابی ایمیلی نرخ بازگشت سرمایه ۴۳۰۰ درصدی دارد

 

برای شرکت در دوره رایگان: جذب ترافیک با ایمیل مارکتینگ : انتخاب ایده و موضوع پولساز و ایمیل مارکتینگ، ایمیل خود را وارد کنید. (هر چه زودتر در این دوره رایگان شرکت کنید چون این دوره برای مدت محدودی رایگان است)

 

همانطوریکه می دانید یکی از رمز و راز سایت های پولساز و کسب و کارهای اینترنتی موفق، اینست: اولا لیست افرادی که برای کسب و کار آنها علاقه مند هستند را جمع می کنند .ثانیا ارتباط خود را با آنها حفظ می کنند.

برای اینکه ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند و کسب و کار پرسودی داشته باشید، باید خبرنامه جذاب و موضوع جالبی برای ایمیل مارکتینگ خود انتخاب کنید.

بهمین دلیل این دوره رایگان را برای شما طراحی کرده ایم تا موضوع جذابی برای خبرنامه و ایمیل مارکتینگ خود انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی پرسودی داشته باشید.

در این دوره به ۲ موضوع مهم می پردازیم:

  1. نحوه انتخاب موضوع ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی)
  2. تست و ارزیابی موضوع و ایده انتخاب شده

 

 

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

دانلود رایگان سیستم 12 مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق

سیستم ۱۲ مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و میلیونی

سیستم ۱۲ مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هفت =