صفحه اصلی / چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنید | آکادمی رشد

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنید | آکادمی رشد

پس از این مدت دوره بسته خواهد شد

دوره راز جذب پول در اینترنت

دوره راز جذب پول در اینترنت

آیا هنوز بیکار هستید و یا شغل دلخواه خود را پیدا نکرده اید؟

آیا دو شغله هستید و با این وجود دخل و خرج شما با هم جور در نمی آید؟

می دانید میلیون ها تومان پول در لپ تاپ و کامپیوتر شما نهفته است؟

اگر بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و با درآمد آن

زندگی دلخواه خود را بسازید، چی؟

انعطاف پذیری: شما رئیس خودتان هستید. ساعات کاری در دست خود شماست.

علاقه و مهارت های خود را دنبال می کنید: علاوه بر دنبال کردن علاقه و استعدادهایتان، آنها را به دیگران نیز آموزش می دهید.

و آزادی : زندگی دلخواه خود را می سازید.

دوره راز جذب پول در اینترنت نسخه ۲٫۰، تنها دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی که بیش از چند سال تست شده و آزمون خود را پس داده است.

فرمول تست شده و گام به گام که شما را از “صفر” به درآمد میلیونی از اینترنت می رساند. و سپس سیستم تست شده برای گسترش و توسعه کسب و کار اینترنتی و رسیدن از اولین درآمد میلیونی به درآمد پایدار و اتوماتیک.

در آخر، تنها “دوره جامعی” که نتایج شگفتی به همراه می آورد:

  • حتی اگر … شما ایده ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارید
  • حتی اگر … شما تخصصی ندارید و معروف نیستید
  • حتی اگر … در دنیای اطلاعات، نمی دانید از کجا باید شروع کنید

و بویژه اگر می خواهید درآمد خود را تا ۱۰ میلیون ، ۱۰۰ میلیون و بیشتر با کسب و کار جدید اینترنتی خود افزایش دهید.

“به کمک دوره راز جذب پول در اینترنت، تنها در ۲ ماه نزدیک ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کردم.”

– نوید خبازیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

آیا هر روز صبح با صدای زنگ ساعت بیدار می شوید، سریع زنگ ساعت را متوقف می کنید، تلوتلو از تخت خواب بیرون می آیید، یک فنجان چایی می خورید، و با عجله از خانه به محل کار می روید؟ نه فقط یک بار یا دو بار. هر روز. هر هفته. هر سال.

هر روز کارهای تکراری می کنید و وقتی از محل کار برمی گردید، خسته، کوفته می شوید و با اینکه درآمد مکفی ندارید، همچنان به برنامه قدیمی خود ادامه می دهید … چون بارها به شما گفته شده “همینه که هست

چی میشد زندگی متفاوتی داشتید؟

تصور کنید روز شنبه بدون زنگ ساعت و ۹ صبح از خواب بیدار می شوید، به سراغ گوشی خود می روید و آن را چک می کنید. اولا، وارد حساب اینستاگرام و فیسبوک خود می شوید. چندتا عکس می گذارید و استاتوس خود را آپدیت می کنید. ناگهان متوجه می شوید یکی از دوستان شما که پس از یک ساعت به سرکار رسیده، برای شما پیام گذاشته!

از تخت خوابتان بلند می شوید، یک فنجان چای سبز میل می کنید، و ایمیل تان را چک می کنید.

چی می بینید؟

شما وقتی خوابیده بودید، ۱۳ فروش داشتید!

در حالی که دارید جرعه جرعه چای سبزتان را میل می کنید، و سایت های مورد علاقه خود را چک می کنید، موبایل شما زنگ می خورد. لبخند می زنید – این زنگ رئیس تان نیست – فروش دیگری کرده اید. کاملا خودکار و بدون اینکه شما کاری بکنید.

مجموع فروش یکماه کسب و کار اینترنتی من

این قسمتی از فروش واقعی کسب و کار اینترنتی آکادمی رشد است که حتی وقتی خوابیده بودم درآمد کسب کرده ام.

حول و حوش ساعت ۱۰ صبح، در دفتر کار خود در خانه می نشینید و بر روی یک مقاله جدید کار می کنید. شما طوری در کار خود غرق می شوید، که متوجه گذر زمان نمی شوید. سپس، یکی از دوستان شما به شما اس ام اس می زند که اگر می خواهید با هم برای ناهار بیرون بروید. ساعات کاری دست خودتان است، پس می توانید به او جواب “مثبت” دهید – و با خیال راحت، یک ناهار ۲ ساعته نوش جان کنید.

وقتی به خانه می رسید، صدایی می شنوید: بله! فروش دیگری کرده اید!

این رویا و خیال نیست. کاری نیست که تنها دیگران از این طریق بتوانند درآمد کسب کنند. شما می توانید کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنید، حتی اگر هنوز نمی دانید کدام ایده پولساز است و کدام مدل کسب و کار برای شما سودآور است.

من به شخصه، هرگز نمی خواستم صبحم را با زنگ ساعت شروع کنم، یا عنان وقت و انرژی خود را به شخص دیگری بسپارم. من از اول می خواستم رئیس خودم باشم و برای خودم کار کنم (نه فرد دیگری).

البته نمی دانستم چگونه این کار را انجام دهم. فقط می دانستم باید آن را به نحوی انجام دهم.

و من به کمک کار سخت و کمی شانس، از دانشجویی که هیچ تجربه ای در زمینه کسب و کار اینترنتی نداشت، به راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق رسیدم و دست خیلی ها را هم گرفتم.

با کسب و کار اینترنتی، می توانم هر وقت که میخواهم به سالن ورزشی بروم.

کسب و کاری که با آن می توانم شور و اشتیاق و تجربیات خود را به بقیه هم یاد دهم.

کسب و کاری که می توانم با آن سبک زندگی دلخواهم را بسازم – و وقتی در مسافرت هستم (و حتی خوابیده ام) برایم کار می کند و درآمد کسب می کنم.

و برای اولین بار، قصد دارم به شما هم آموزش دهم چگونه کسب و کار اینترنتی میلیونی خود (انتخاب ایده، سیستم، و …) را راه اندازی کنید.

نه مانند اسکمرهای اینترنتی، بلکه با کشف استعدادها، مهارت ها و تجربیات شما و آموزش آن به دیگران.

اما وقتی من شروع کردم، هیچ چیزی در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی نمی دانستم. چیز زیادی در مورد بازاریابی اینترنتی یا سئو (SEO) و استراتژی های کسب و کار نمی دانستم. هیچ اطلاعی در مورد کسب درآمد دائمی نداشتم. حتی نمی دانستم از کجا باید شروع کنم!

فقط می دانستم اطلاعاتی دارم که می خواهم بقیه هم بدانند. می دانید چه حسی دارد زمانی که وقت آزاد خود را صرف خواندن تمام مطالبی می کنید که آنها را دوست دارید؟ هنگامی که می بینید دوستان شما پیش شما می آیند و از شما راهنمایی می خواهند؟ بعد از مدتی متوجه می شوید که، “در این کار عالی هستید.”

برخی از افراد، می توانند به دیگران یاد دهند چگونه وزن خود را کم کنند، یا یک آلت موسیقی بنوازند، و یا مهارت های اجتماعی بهتری داشته باشند. می تواند هر چیزی باشد! (کسب و کارهای اینترنتی را دیده ام که به پدر و مادرها کمک می کند اوقات خوشی را برای بچه های خود خلق کنند… یا به مردها کمک می کنند روابط بهتری با همسر خود داشته باشند… و حتی آموزش نگهداری حیوانات خانگی مثل آموزش تکلم طوطی)

هر چیزی که باشد، همه ما چیزی می دانیم که بقیه افراد دنبال آن هستند و یا درگیر آنها هستند … و ما این موارد را به خوبی می دانیم.

من می دانستم که به این موضوع علاقه دارم – و می توانم در صورتی که دیگران به حرف من گوش کنند، به آنها کمک کنم.

بنابراین تصمیم گرفتم یک کلاس رایگان کسب درآمد از اینترنت برای دوستانم در دانشگاه بگذارم. فکر می کردم همه بدون شک در این کلاس شرکت خواهند کرد … اما این موضوع هیچ اهمیتی برای کسی نداشت! حدود ۱٫۵ سال گذشت و کسی به حرف های من گوش نمیداد، گرچه می دانستم که می توانم به آنها کمک کنم. این اوقات یکی از خسته کننده ترین و ناامید کننده ترین لحظات زندگی من بود.

جایی از کارم اشتباه بود. بنابراین تصمیم گرفتم یک وب سایت بزنم. متوجه شدم میلیون ها نفر در اینترنت فعالیت می کنند، پس می توانم به نحوی بازاریابی کنم که به سایت من بیایند و مطالب مرا بخوانند. (و دیگر سرم را بخاطر افرادی که اهمیتی به حرف های من نمی دادند، به دیوار نکوبم!)

در ابتدا، اصلا کسب و کار اینترنتی نداشتم. فقط یک وبلاگ شیک و کوچک داشتم که هیچ ترافیکی نداشت. در سال اول، نظرات کمی دریافت می کردم.

اگر در آن زمان، کسی به من میگفت می توانم از موضوعی که به آن علاقه دارم، کسب و کار چند میلیون تومانی بسازم، اصلا باور نمی کردم.

در واقع، وقتی به گذشته نگاه می کنم، هر اشتباهی که فکرش را بکنید، انجام داده ام: وقتم را با دنبال کردن روش های کسب درآمد عجیب مانند جذب اسپانسر و گوگل ادسنس (آن موقع هم مثل الان!، ایران تحریم بود و از وی پی ان برای عدم شناسایی آی پی ایران استفاده می کردم) تلف کردم. ابزارهای زیاد و جذاب، عملا مرا سردرگم می کردند. توصیه ها و پیشنهادات زیادی که در اینترنت وجود داشت، مرا به خود مشغول می ساخت.

اما داشتم چیزهایی یاد می گرفتم.

یاد گرفتم چگونه ایده ای را انتخاب کنم که افراد دیگر  را به سایت من جذب کند.

یاد گرفتم چگونه این ایده را بصورت محصول دربیاورم (چه احساسی دارید وقتی تمام تلاش تان را می کنید که به دوستان خود کمک کنید اما آنها به حرف شما اعتنایی نمی کنند؟)

و به مرور زمان، از سایتم درآمد کسب کردم.

در ابتدا، درآمد کمی داشتم.

اولین فروش کسب و کار اینترنتی من

اولین فروش کسب و کار اینترنتی من!

اما وقتی اولین ۵ هزار تومان خودم را بدست آوردم، با خودم گفتم می توانم درآمد بیشتری هم کسب کنم – و به  افرادی که واقعا می خواستند یاد بگیرند، آموزش دهم.

بلافاصله شروع به بررسی  عمیق تر کردم تا بدانم چگونه می توان کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کرد. نه اینکه گاه و بیگاه چند هزار تومان درآمد کسب کنم، نه اینکه نوک انگشتان پایم را به آب دریای بیکران بزنم! بلکه درآمد پایدار و میلیونی داشته باشم.

الان سیستم کسب و کاری برای خودم ایجاد کرده ام و به خیلی از افراد آموزش می دهم پول و سرمایه خود را مدیریت کنند، و همچنین کسب و کار موفقی راه اندازی کنند.

و می توانم این موارد را به شما نیز آموزش دهم.

اما در ابتدا، می خواهم سوال مهمی از شما بپرسم.

اگر اطلاعات رایگان زیادی در مورد نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی در اینترنت وجود دارد، پس چرا تابحال کسب و کار اینترنتی خود را

راه اندازی نکرده اید؟

آیا منتظرید ایده خوبی پیدا کنید؟

یا بدنبال فرصت مناسبی می گردید که با فراغ بال، آن را کشف کنید؟

وقتی اولین دوره راز جذب پول در اینترنت را تولید کردم، از همه پرسیدم آیا علاقه دارند کسب و کار اینترنتی داشته باشند؟ ۹۶ درصد افرادی که در نظرسنجی ما شرکت کردند، گفتند می خواهند کسب و کار اینترنتی خودشان را راه اندازی کنند.

بله به کسب و کار اینترنتی

چرا؟ جای تعجبی ندارد: ما آزادی، کنترل، و داشتن چند منبع درآمد را دوست داریم. می خواهیم بیشتر کار کنیم و کنترل بیشتر، آزادی بیشتر و درآمد بیشتری داشته باشیم (نه اینکه با کار برای دیگران، آنها را ثروتمندتر کنیم)

کسب و کار اینترنتی چرا؟

پس چرا کسی قدمی برنمی دارد؟

چرا همه ما می خواهیم کسب و کار اینترنتی داشته باشیم- و سایت های بسیار و حتی انگیزشی را می خوانیم – اما هنوز کسب و کار خود را راه اندازی نکرده ایم؟

یکی از رایج ترین موانعی که جلوی راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق را می گیرد، تمایل ما به کسب اطلاعات بیشتر است:

  • “کافیه بدانم چطوری باید وب سایت بزنم، بعد کسب و کارم را راه اندازی کنم…”
  • “برای فروش چیکار کنم؟ از وبینار استفاده کنم؟ اطلاعات من در این زمینه کمه …”
  • “قبل از شروع کسب و کارم، باید فلان چیزها را یاد بگیرم…”

بین افرادی که می خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند و افرادی که کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کرده اند، تفاوتی وجود دارد.

افرادی که می خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند سایت ها را یکی پس از دیگری می خوانند و می گویند: “می خوام یک روزی کسب و کار اینترنتی داشته باشم… “

اما برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق، کافیست شروع کنید – حتی قبل از اینکه آماده باشید.

واقعیت تلخ: راه اندازی کسب و کار اینترنتی

صرفا داشتن اطلاعات نیست

ما را شستشوی مغزی داده اند و فکر می کنیم برای اینکه آگاهانه تصمیم بگیریم باید اطلاعات زیادی داشته باشیم. البته که داشتن اطلاعات مهم است، اما اقدام کردن و عملگرا بودن مهمتر است.

از خودتان بپرسید: اگر من ایده خوبی برای کسب و کار اینترنتی را همین الان در اختیار شما قرار دهم، آیا می دانید چیکار باید بکنید؟

آیا می دانید …

  • چگونه وب سایتی راه اندازی کنید که نرخ تبدیل بالایی داشته باشد؟
  • از کجا برای سایت خود ترافیک پایدار جذب کنید؟
  • چگونه یک لیست ایمیل ایجاد کنید که هر روز رشد بیشتری داشته باشد؟ چگونه فروش داشته باشید؟ چگونه محصول خود را به زیبایی بسته بندی کنید؟ چگونه آن را قیمت گذاری کنید؟ و چگونه تمام ابزارها، سیستم های بازاریابی و سیستم پرداخت را راه اندازی کنید؟

از نظر تئوری، شما می توانید تمام این “اطلاعات” را به صورت رایگان در اینترنت پیدا کنید… پس چرا این کار را نمی کنید؟

من دلیلش را می دانم، چون من هم روزی در وضعیت شما بودم. چون سردرگم می شوید. چون نمی دانید از کجا باید شروع کنید. چون از شکست می ترسید، نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید، و نمی خواهید وقت تان تلف شود.

زمان زیادی طول کشید تا این موارد را شخصا یاد بگیرم. من فکر می کردم اگر چیزی را بخواهم، کافیست تصمیم به اجرای آن بگیرم، و بعد آن را انجام دهم.

اما اینطور نیست!

مثلا کاهش وزن را درنظر بگیرید: میلیون ها “برنامه رایگان” کاهش وزن در اینترنت وجود دارد. پس چرا برای ما رفتن به باشگاه ورزشی سخت است؟ ما صرفا به اطلاعات نیاز نداریم. در بسیاری از موضوعات دیگر مانند مهارت های اجتماعی و میلیونر شدن و … هم همین موضوع صدق می کند.

اگر اطلاعات به تنهایی کافی بود، دیگر نباید شاهد اضافه وزن، بازدهی پایین و یا بدهی می بودیم.

حقیقت این است که، موضوع مهم تری از اطلاعات وجود دارد.

و این موضوع که کمتر بدان پرداخته شده، تسلط بر روانشناسی درون خود ماست.

کدامیک از این ۶ تصویر پنهان ذهنی، شما را از شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق بازداشته است؟

من چند سال به بررسی روانشناسی ذهن پرداختم تا بدانم علیرغم تمام اطلاعات رایگانی که در اینترنت وجود داشت، چرا آنطور که باید رشد و پیشرفت نکرده ام.

متوجه شدم همه ما “عقاید پنهانی” در ذهن خود داریم. یعنی اعتقادات عمیقی که در واقع برای ما نامرئی و پنهان هستند. به عنوان مثال، بسیاری از ایرانی ها معتقدند ” سرمایه گذاری  در املاک و مستغلات، بهترین سرمایه گذاری است” و می توانند زندگی رویایی خود را بر اساس آن شکل دهند. اما آیا واقعا اینطوره؟ چرا عمیق تر به این موضوع نمی پردازیم؟

در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی، مهلک ترین عقاید نامرئی که آنها را کشف کرده ایم، ۶ مورد زیر هستند. همانطوریکه این موارد را می خوانید، توجه کنید که کدام یک از این عقاید در مورد شما نیز صدق می کند.

“ایده ای ندارم”

من ایده ای ندارم. چگونه می تواند ایده ای به ذهنتان بیاید که قبلا اجرا نشده؟ و حتی اگر ایده ای هم به ذهن شما بیاید، از کجا بدانید سودآوری خوبی خواهد داشت؟ چه کسی می خواهد ماه ها و حتی سال ها زمان و هزینه روی ایده ای صرف کند که شاید شکست بخورد – و حتی وضعیت شما را بدتر از زمانی کند که شروع کرده بودید؟

“من هیچ ایده ای برای فروش ندارم و نمی دانم چگونه می توانم ایده ای را پیدا کنم. همچنین فکر می کنم اطلاعات کافی ندارم که به کسی آموزش دهم چه برسد به فروش آنها. “

مصطفی رحیمی

” در زمینه های مختلفی مهارت دارم، اما فکر نمی کنم به اندازه ای مهارت داشته باشم که بتوانم از آنها درآمد کسب کنم.”

جواد جمالی

ایده های زیاد. داشتن ایده های زیاد هم به اندازه نداشتن حتی یک ایده، شما را از راه اندازی کسب و کار اینترنتی بازمی دارد. اگر ایده های زیادی داشته باشید، چیکار باید بکنید؟ چگونه یکی از آنها را انتخاب کنید؟ آیا باید ایده های دیگر خود را برای همیشه فراموش کنید؟ آیا راهی وجود دارد که بتوانید تمام این ایده ها را “ترکیب” کنید؟ شاید وجود داشته باشد، اما چگونه؟

“من نمی دانم چیکار باید بکنم … ایده های زیادی برای کسب و کار اینترنتی در ذهن دارم و نمی دانم روی کدامیک از آنها باید تمرکز کنم … نگاهی به ۱۵-۲۰ مدل مختلف کسب و کار انداخته ام و نمی دانم کدامیک را انتخاب کنم . “

رسول داوری

“وقتی برای چیزی که نتیجه ای ندارد، ندارم!”

نمی خواهم ماه ها روی چیزی وقت صرف کنم و هزینه کنم و در آخر شکست بخورم. چقدر ناراحت کننده است که ماه ها صرف راه اندازی سایت، ایجاد حساب ها و صفحات در شبکه های اجتماعی، نوشتن مطلب و … بکنید و در آخر متوجه شوید هیچ کسی به سایت و مطالب شما علاقه ای ندارد؟ و یا حتی بدتر، متوجه شوید ظاهرا از مطالب رایگان سایت شما تمجید و تعریف می کنند … اما وقتی محصولی را برای فروش قرار می دهید، به طرز مرموزی ناپدید می شوند.

” حدود شش ماه است که شروع کرده ام و هنوز موفق به تولید اولین محصولم نشده ام، هنوز با مشتریان بالقوه صحبت نکرده ام و هیچ تحقیقی انجام نداده ام. کلا نسبت به شش ماه قبل، پیشرفتی احساس نمی کنم”

محسن وفا

“چرا کسی محصولات و دوره های مرا بخرد؟”

میلیون ها سایت و دوره در اینترنت وجود دارد. چرا باید یک نفر شما را در میان سایت های دیگر انتخاب کند؟ برخی از سایت ها، چندین سال است که فعالیت می کنند و ترافیک بیشتر، ارتباط بیشتر و سرمایه بیشتری دارند. چرا کسی به سایت شما بیاید و محصولات یا خدمات شما را بخرد؟ اصلا چگونه شما را پیدا کنند؟

” به نظر میرسه، هر ایده ای که به ذهنم میاد، یک نفر قبلا اون رو انجام داده و من نمی دونم چطوری می تونم مزیت رقابتی داشته باشم. فکر می کنم چند سال پیش باید روی این ایده ها کار می کردم و فرصت ها را از دست داده ام. “

امین درویشی

تخصصی ندارم. افراد دیگر بیش از ۱۰ سال است که این کار را انجام می دهند. بسیاری از آنها مدرک حرفه ای دارند، کتاب نوشته اند، و حتی در تلویزیون از انها دعوت شده. چرا باید کسی به سایت شما بیاد؟ و اگر شما به خودتان و کسب و کارتان ایمان نداشته باشید، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که افراد دیگر به شما و محصولات شما اعتماد کنند؟

” فکر می کنم “متخصص” بودن در زمینه ای معادل هست با بهترین بودن در آن زمینه. “

مهسا شریفی

“به نظر من بدون تجربه و اعتبار کافی، کسب و کار اینترنتی ام اعتباری نزد مردم نخواهد داشت.”

محمد عالمی

” نمی دانم از کجا باید شروع کنم!”

از کجا شروع کنم؟ میلیون ها سایت در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود دارد. برخی افراد به ما می گویند باید اکانت فیسبوک ایجاد کنیم… برخی افراد دیگر می گویند نیازی به این کار نیست. حرف چه کسی را باید گوش کنید؟ به چه کسی اعتماد می کنید؟ آیا این ها صرفا به فکر فروش و بازاریابی خود هستند، و یا افرادی هم هستند که می دانند چیکار باید بکنید؟ چگونه می توانید تکه های پازل را کنار هم قرار دهید؟

“من نمی دونم برای شروع به چی نیاز دارم؟ چه مقدار سرمایه باید داشته باشم؟ مهارت یا اطلاعات خاصی باید بلد باشم؟ چطوری می تونم سایت بزنم؟”

الهام ادیب

من هیچی در مورد ابزارهای لازم برای کسب و کار اینترنتی و طراحی و سایت و … نمی دانم. اگر طراح وب سایت نباشید، چی؟ برای اینکه سایت تان را راه اندازی کنید، چقدر باید هزینه کنید؟ چگونه سایت خود را بدون پرداخت چند میلیون تومان به طراح سایت راه اندازی کنید؟ باید از کدام سیستم ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی) … سیستم پرداخت … آپلود فایل … اشتراک ویدئو … قالب و … استفاده کنید؟ وقتی می خواهید کسب و کاری را شروع کنید، لزومی ندارد در زمینه ابزارهای لازم برای کسب و کار اینترنتی تخصص داشته باشید! شما فقط می خواهید علاقه و مهارت های خود را به دیگران آموزش دهید. آیا راه آسانی برای استفاده از این ابزار وجود دارد؟

” فکر کنم باید خیلی کارها بکنم. راه اندازی سایت و فروشگاه و سیستم پرداخت آنلاین و … کار سختیه! … سخت تر از اون پیدا کردن مشتری برای محصول مونه!. “

محمدرضا طاهری

“از فروش متنفرم! “

آیا کسی هست که واقعا فروش را دوست داشته باشد؟ شما افرادی را در اینترنت مشاهده می کنید که مانند اسکمرها کتابی در مورد نحوه نوشتن کتاب های الکترونیکی می نویسند! چرا کارتان را بخوبی انجام نمی دهید تا دیده شوید؟ چگونه می توانید کسب و کار دلخواه خود را راه اندازی کنید؟

“از بازاریابی / فروش اینترنتی خوشم نمیاد. فکر می کنم اگر شما یک محصول عالی تولید کنید، می توانید به بقیه اطلاع دهید تا محصول شما را خریداری کنند. “

جعفر صادقی

“الان زمان مناسبی نیست!”

این کار، چقدر زمان نیاز دارد؟ برای شروع یک کار دیگر، چه کسی وقت دارد؟ به خصوص اگر مطمئن نباشید که موفق خواهید شد؟ شاید یک روز که زمان بیشتری داشتید، شروع خواهید کرد!

“من کارهای زیادی دارم که باید انجام دهم و اختصاص زمان زیاد برای کسب و کار اینترنتی باعث نرسیدن به این کارها خواهد شد، و اگر نتیجه ای نگیرم احساس می کنم زمان با ارزشم را که می توانستم روی چیزهای بهتری صرف کنم، تلف کرده ام”

داوود امیری

نمی خواهم روی کار دیگری وقت بگذارم. زمان زیادی ندارم! یک کار پاره وقت دیگر دارم! آیا باید هر روز سایت خود را به روز رسانی کنید؟ و مشکلات سایت را برطرف کنید؟ و تمام ایمیل های مشتریان را پاسخ دهید؟ نه، در آغاز کسب و کارتان، نیازی به این موارد نیست.

“نمی خواهم وقتم را تلف کنم و زمان و هزینه ای که باید برای خانواده ام بذارم، صرف کسب و کاری کنم که شاید نتیجه ای ازش نگیرم “

 باقر رسولی

“من یک کار تمام وقت و یک دختر ۲ ساله دارم. پس زمانی برای کسب و کار اینترنتی نمی مونه!”

مریم معصومی

اول باید اطلاعات کافی داشته باشم. شروع کسب و کار اینترنتی، قطعا آرزوی خیلی از افراد است، اما قبل از شروع آن، چه پیش نیازها و مهارت هایی لازمه؟ چگونه مطمئن می شوید که آماده هستید کسب و کارتان را شروع کنید؟ آیا نباید چند کتاب در این زمینه بخوانید؟

“یکی از چیزهایی که شروع کسب و کار اینترنتی ام را به تعویق میندازه اینه که نمی دانم چظوری شرکت بهتری راه اندازی کنم. “

محسن افشان

درک تان می کنم. من هم روزی این عقاید پنهان ذهنی را تجربه کرده ام!

راه چاره این نیست که آنها را نادیده بگیریم. این عقاید، احساس ناخوشایندی در ما ایجاد می کنند.

راه چاره اینست که به چیزی که به آن اشاره می کنند، گوش کنیم. به عنوان مثال، اکثر افراد وقتی نظرات منفی دریافت می کنند، می گویند: “بهتره هیچ وقت چیزی ننویسیم که بحث برانگیز باشه.” اما این نگرش، چقدر محدود کننده است!

به مرور، متوجه شدم که می توان عقاید پنهان ذهنی را یکی پس از دیگری، برطرف کرد و پیش رفت.

درست مثل هر مرحله از شروع کسب و کار اینترنتی. شما در سال اول کسب و کارتان، نمی توانید چند صد میلیون تومان بدست آورید. هیچ کسی هم نمی تواند! اما وقتی گام به گام پیش می روید، می توانید نتایج کم …متوسط … بیشتر … را بگیرید و در نهایت، مردم به شما خواهند گفت: “ای کاش من هم می توانستم مثل شما باشم.”

پس از سال ها فهرست کردن عقاید پنهان ذهنی که داشتم، متوجه شدم الگوهایی هست که مانع اقدام کردن من- و بسیاری از افرادی که کسب و کار اینترنتی را شروع می کنند، می شود.

شما وقتی می خواهید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، سردرگم می شوید.

شما تنها درباره ابزارهای موردنیاز برای شروع کسب و کار اینترنتی سردرگم نمی شوید (در واقع، ابزارها بخش جزئی این کار محسوب می شود). باید بدانید چه ایده ای را دنبال کنید و به حرف های چه کسی گوش کنید. و در نهایت، موانع ذهنی خود را برطرف کنید. مثلا: آیا به اندازه کافی مهارت دارم؟ چرا کسی باید به سایت من بیابد؟ الان شروع کنم، یا نیاز به تجربه و اطلاعات بیشتری دارم؟

باید با آغوش باز این سوالات را بپذیرید و پاسخ مناسبی برای هر کدام پیدا کنید. سعی نکنید این موارد را صرفا با اطلاعات بیشتر حل کنید. بهتر است عمل کنید. اقدام کنید و یاد بگیرید. آیا به اندازه کافی مهارت دارید؟ به جای انتظار کشیدن، جوابش را پیدا کنید. به مرور که پیش می روید، بهتر می شوید و می توانید چند سال بعد، بدون اینکه مدرک “مشاوره” یا هر چیز دیگری داشته باشید، به بقیه کمک کنید شغل رویایی خود را دنبال کنند. وزن شان را کم کنند و …

اما اگر این اشکالات پنهان ذهنی را برطرف نکنیم، ما را فلج می کنند. و بدتر اینکه هیچ وقت به پتانسیل خودمان پی نمی بریم.

خوشبختانه، خبر خوبی برای شما دارم. ما در گام اول، عقاید پنهان ذهنی که دارید، را شناسایی می کنیم.

در گام بعدی، آنها را می پذیریم… و بعد، آنها را برای همیشه حل می کنیم.

برای نمونه داستان مرا بخوانید:

چگونه یک کتاب ۴۹۵۰ تومانی، اولین گام کسب و کار

چند میلیون تومانی من شد

شما در کسب و کار اینترنتی، به مرور رشد می کنید و کسب و کارتان توسعه پیدا می کند.

البته برای اینکه پیشرفت کنید، باید صبور باشید. فرقی نمی کند چقدر باتجربه یا باهوش هستید.

اما چیزی که شاید متوجه آن نشوید، ترس ها و روانشناسی پشت پرده این پیشرفت و رشد کسب و کار شماست. من تمام این ترس ها را تجربه کرده ام. حتی بسیاری از این موارد را بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهم چون شما هم با این موارد دست و پنجه نرم می کنید، درسته؟ (نه! لزومی ندارد سال ها صبر کنید تا شاید روزی بتوانید درآمدی کسب کنید. (اشتباه شماره اول!))

علاوه بر این، بخش روانشناسی جالب هم هست. به عنوان مثال، اولین محصول کسب و کار اینترنتی من، یک کتاب ۴ هزار و نهصد و پونصد تومانی بود. اما من دیگر این کتاب ۴ هزار و نهصد و پونصد تومانی را نمی فروشم. می دانید چرا؟ چون هیچ کسی، محصولات اینترنتی را نمی خرد، درسته؟ (نه! اشتباهه! من هم در ابتدای کسب و کارم فکر می کردم باید دوره ها و محصولاتم قیمت کمتری داشته باشد، تا بقیه آن را از من بخرند. اشتباه شماره دو! من دیگه اینطوری فکر نمی کنم)

اما شاهد بارقه های امید بودم. مردم محصول مرا می خریدند. گرچه تعدادشان نسبتا کم بود – در ماه های اول تعداد انگشت شماری فروش داشتم و این موقع بود که متوجه مطلبی شدم.

اگر توانستم محصولی تولید کنم و ۲۰ نفر آن را خریده اند، می توانم محصول بهتری تولید کنم و ۲۰۰ نفر آن را بخرند.

اگر توانستم کتاب ۴۹۵۰ تومانی را بفروشم، می توانم محصول بهتری را به قیمت ۵۰ هزار تومان هم بفروشم.

اگر شما یک محصول ۵۰ هزار تومانی تولید کرده باشید، و تنها ۱۰ فروش در هر ماه بمدت ۲ سال داشته باشید، ۱۲ میلیون تومان کسب می کنید. علاوه بر این، شما می توانید  هر کدام از این اعداد را تغییر دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید.

تا به امروز، فقط با این طرز فکر، توانسته ام به خیلی از افراد در حوزه کاری، امور مالی، و روانشناسی درون کمک کنم. اما تمام اینها با یک کتاب ساده شروع شد.

و حالا هر بار شاهد رشد و توسعه دارایی ام – کسب و کارم-  هستم. کسب و کاری که رشد، امنیت، و زندگی دلخواهم را برای من به ارمغان می آورد. (به عبارت دیگر، اگر شما فردا از کارتان اخراج شوید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ اما اگر دارایی خودتان- کسب و کار اینترنتی خودتان – را داشته باشید  که هر ماه برای شما درآمدزایی دارد، چی؟)

اما چگونه می توان از یک کتاب چند هزار تومانی به کسب و کار چند میلیون تومانی رسید؟ در اینجا، استراتژی دقیقی که من از آن استفاده می کنم را توضیح می دهم:

 راز توسعه کسب و کار اینترنتی و پیشرفت شما، در چهار نکته کلیدی نهفته است و جالبه که در دنیای کسب و کار اینترنتی، اکثر افراد از محصولی با قیمت کم شروع می کنند: مثلا ۱۷ هزار تومان یا یک پی دی اف چند هزار تومانی.

اما پس از چند فروش و گذشت زمان، نمی دانند چه کارهایی باید انجام دهند.
در اینجا می خواهم این راز را با شما در میان بگذارم که چگونه می توانید از محصول چند هزار تومانی به محصول میلیونی برسید و کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید.

شما می توانید این موارد را در کسب و کار اینترنتی خودتان هم بکار ببرید.

همانطوریکه می دانید من از یک کتاب چند هزار تومانی شروع کردم. آن موقع زیاد نمی دانستم چه چیزی باید بنویسم یا چگونه باید بنویسم. از فروش می ترسیدم. و اعتماد بنفس پایینی داشتم و هنوز، یک سیستم اتوماتیک ایجاد نکرده بودم.

در آن زمان سیستم  فروش اتوماتیک نداشتم. یعنی وقتی یک نفر کتاب مرا می خرید، اطلاعات حسابم را چک می کردم و اگر همه چیز درست بود، یک ایمیل برای او می فرستادم و فایل پی دی اف کتاب را ضمیمه می کردم.  واقعا فکر نمی کردم کسی کتاب من را بخرد!
پس از اینکه چند فروش داشتم، متوجه شدم مردم کنجکاوانه محصول شما را می خرند تا بدانند چه اطلاعاتی در دوره و محصول شما وجود دارد.
چند ماه بعد، مطلبی در مورد نحوه پس انداز پول نوشتم. و بعد چالش ۳۰ روزه برای پس انداز ۵۰۰ هزار تومان را برگزار کردم. نظرات زیادی دریافت کردم و فیدبک های مثبتی گرفتم. به خودم گفتم می توانم یک دوره خوب درباره همین موضوع بسازم.
اتفاقات جالبی در مورد این دوره برای من افتاد.

با یکی از دوستانم صحبت کردم و گفتم: خیلی ها به این موضوع علاقه مند هستند.
ای کاش می توانستم یک دوره درباره این موضوع بسازم اما وقت ندارم تا وب سایت با قابلیت پرداخت و عضویت بزنم.

دوستم گفت: نیازی نیست این کارها را انجام دهی. کافیه یک اتوریسپاندر ساده درست کنی
من تا اون موقع فکر نمی کردم که با یک اتوریسپاندر ساده، خیلی راحت می توانم این کارها را انجام دهم. پس رفتم به سایت میل چیمپ و یک لیست جدید ایجاد کردم.
بعد نشستم و دوره را  طراحی کردم. آن موقع ۱۲۵ نفر در لیست ایمیلم داشتم.

اما فکر می کنید قیمت دوره را چقدر گذاشتم؟
هفت هزار و نهصد و پنجاه تومان!
من به خودم ایمان نداشتم البته به مشترکین زیاد ایمیل هم فکر می کردم.

نمی خواستم چند نفر در لیست ایمیلم داشته باشم که صرفا دوره و محصول مرا می خرند و چند هزار تومان به من پرداخت می کنند.

هدف من این بود که لیست ایمیل زیادی داشته باشم و همچنین تست کنم چند نفر این دوره را می خرند
نتایج جالب بود. خیلی ها این دوره را خریداری کردند. و از این دوره چیزهای زیادی یاد گرفتم.

اولین چیزی که یاد گرفتم قدرت اهرم و درآمدهای مکرر از اینترنت بود.

هر روز که از خواب بیدار می شدم، می دیدم که به حسابم پول واریز شده. حس خوبی به من میداد.
اما به مرور دیدم مشتری های این دوره کم می شود. می دانید چرا؟
این چیزی است که چند ماه بعد متوجه آن شدم. جایگاه سازی محصول و دوره ام خیلی بد انجام شده بود!

اگر مردم بخواهند پول پس انداز کنند پس نمی خواهند بابت این کار، هزینه کنند!
وقتی مخاطبان شما، حاضر نیستند دوره را خریداری کنند، دوره شما هر چقدر خوب هم که باشد، مهم نیست. من خیلی چیزها از این موضوع یاد گرفتم.
مفاهیم پیچیده ای مانند تحلیل کوهورت و نرخ ریزش مخاطب را یاد گرفتم که در نهایت از آن یک دوره ویدیویی خوب ساختم.
قیمت این دوره ۴۹۰ هزار تومان بود. این دوره فروش خوبی داشت و من متوجه شدم کیفیت دوره ای که تهیه می کنیم، خیلی اهمیت دارد. این دوره هم چیزهای زیادی از جمله کشش قیمتی را به من یاد داد. به عبارتی، می توان قیمت بیشتری روی یک دوره گذاشت.

و اگر دوره را درست بازاریابی کنیم، مردم آن را خریداری خواهند کرد.

چیزهایی که از این دوره یاد گرفتم، خیلی با ارزش بود.

مثلا یاد گرفتم ارزش دارد که زمان صرف کنم و هزینه کنم تا بهترین دوره ممکن را بسازم.
علاوه بر آن، می توانم دوره های متعددی بسازم و درآمدم را افزایش دهم.

البته باید اعتراف کنم اشتباهات زیادی هم داشتم.

آیا تا حالا در لیست ایمیل کسی عضو شده اید و صدها ایمیل از طرف او دریافت کرده اید؟

بعضی وقت ها خوبه اما بعضی وقت ها هم نه.

بعد اینقدر ایمیل تبلیغاتی و فروش می فرستند که شما را خسته می کنند.

همچنین یاد گرفتم ارائه محصول، به مخاطب کسب و کار شما نیست.

شما اولا باید نحوه انجام این کار را یاد بگیرید و بعد آن را بطور خودکار انجام دهید.

مدت زیادی طول کشید تا یاد بگیرم دوره های آموزشی را اتوماتیک کنم.
تحقیقات بازار هدف را یاد بگیرم.
نحوه جایگاه سازی و طراحی یک محصول را یاد بگیرم.
می دانستم اگر برای دوره و محصول هزینه کنم، اگر با نمونه های موردی مصاحبه کنم،
فروشم چند برابر خواهد شد.
تمام این موارد را در دوره راز جذب پول در اینترنت پیاده کردم.

و علاوه بر اینکه فروش خوبی داشتم، دانشجویان این دوره را هم راهنمایی کردم تا کسب و کار اینترنتی موفق خود را راه اندازی کنند.

اما پشت پرده این دوره چه اتفاقاتی افتاد؟ ما تحقیقات گسترده ای را انجام دادیم.

چند ماه این دوره را با زن و مرد، پیر و جوان، افرادی که از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودند یا در شرف فارغ التحصیلی بودند، تست کردیم.
و فوت و فن زیادی را یاد گرفتیم. قبل از اینکه نسخه اصلی دوره راز جذب پول در اینترنت را عرضه کنیم،
نسخه آلفا را عرضه کردیم.

نسخه ای که ۱ میلیون تومان قیمت داشت و از نمونه های موردی مصاحبه کردیم.

اما چرا نسخه ۱ میلیون تومانی را قبل از نسخه اصلی این دوره عرضه کردیم؟
هدف ما چند میلیون تومان نبود!  ما به دو دلیل این کار را انجام دادیم.
اولا می خواستیم از اثربخشی این دوره مطمئن شویم. پس این دوره را با چند نفر تست کردیم

و دلیل دوم که اهمیت بیشتری نسبت به تست اثربخشی دوره داشت، اینست که

ما می خواستیم قیمت دوره مان را کمتر از ۱ میلیون تومان بگذاریم
پس وقتی دوره را با آپشن هایی با قیمت کمتر ارائه کردیم، مشتریان ما چند برابر شدند.

به این شکل می توانید محصولاتی که قیمت میلیونی دارند، را بفروشید
در حالی که افراد دیگر سعی می کنند با تکنیک های مختلف، دوره ها و محصولات خودشان را بفروشند.

و شما می توانید تمام این موارد را در دوره راز جذب پول در اینترنت یاد بگیرید.

اما هیچکدام از این موارد یک شبه اتفاق نیفتاد.

هیچکدام از اینها یک شبه اتفاق نمی افته.

اگر من تنها روی کتاب ۴ هزار و نهصد و پنجاه تومانی تمرکز می کردم،  هیچ وقت دوره ۷ هزار و ۹۵۰ تومانی را طراحی و تولید نمی کردم، و بعد دوره ۴۹۰ هزار تومانی را نمی ساختم. یاد نمی گرفتم محصولی را که به مراتب قیمت بییشتری دارد، طراحی و تولید کنم.

سیستم گام به گام را می بینید؟ این ها مواردی است که می توانم به شما هم آموزش دهم اما می خواهم راز مهمی را به شما بگویم.
این کار زمان بر است. بر خلاف دیگران که فقط می خواهند محصول شان را بفروشند، من به شما حقیقت را می گویم.
شما نمی توانید این کارها را  یک شبه انجام دهید.

و لازم نیست مانند من سال ها زمان صرف کنید و این موارد را یاد بگیرید. چون من می توانم تمام تجربه ها و اشتباهاتم را در اختیار شما قرار دهم

در واقع  شما می توانید از راه میان بر بروید.
اما باز هم باید  زمان بگذارید.

فکر می کنم شما هم با من موافقید که برای بهتر شدن

و استاد شدن در هر زمینه ای باید زمان بگذارید و من به شما آموزش می دهم چگونه این کار را انجام دهید

اما به جای سعی و خطا کردن و تست انواع تکنیک های مختلفی که من آنها را تست کرده ام
تنها مواردی را به شما می گویم که نتیجه و فیدبک مثبتی دارند.

چگونه باید روی محصولات / خدمات خود قیمت بگذارید،  چگونه جایگاه سازی و برندسازی کنید، چگونه محصولات / خدمات خود را ارائه کنید، چگونه ایده مناسبی انتخاب کنید و بعد آن را تست کنید تا مطمئن شوید ایده سودآوری انتخاب کرده اید.
تمام این موارد را در دوره راز جذب پول در اینترنت به شما آموزش می دهم.

من مدل ها و استراتژی های کسب و کار، ابزارهای لازم برای کسب و کار اینترنتی، طراحی و تولید محصول و حتی صنعت مد و فشن را بررسی کردم تا بفهمم چگونه باید محصولم را تولید کرده و ارائه کنم تا مردم حاضر باشند با کمال میل از من خرید کنند.

هزاران کسب و کار اینترنتی موفق، کتاب های الکترونیکی، دوره های ویدیویی، و آموزش های آنلاین را بررسی کرده ام.

و مطالب زیادی یاد گرفتم. اما اعتراف می کنم پس از مدتی، از چیزهایی که می دیدم تعجب می کردم.

دروغ های پشت پرده راه اندازی کسب و کار اینترنتی

حقیقت اینست که بیشتر توصیه ها در مورد کسب و کار اینترنتی حساب نشده، ساده، و یا کاملا فریبنده هستند.

به چند مطلب واقعی از دیگر کارشناسان کسب و کار اینترنتی توجه کنید. چه چیزی متوجه می شوید؟

مقاله های پراکنده کسب و کار اینترنتی

تکنیک، تکنیک، تکنیک.

 این افراد به شما می گویند: شما باید از برخی شبکه های اجتماعی استفاده کنید! به کمک این ترفندها فالوررهای بیشتری جذب کنید! اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید! از فلان قیف فروش برای کسب درآمد میلیاردی استفاده کنید!

حقیقت: تا حالا از این تکنیک ها چه نتیجه ای گرفته اید؟ آیا توانسته اید ۵۰۰۰ فالوور فیسبوک یا عضو تلگرام جذب کنید؟ حتی در صورتی که چند هزار فالوور فیسبوک یا چند هزار عضو در کانال تلگرام جذب کرده باشید، چه نتیجه مثبتی گرفته اید؟ آیا حالا می توانید اولین ۵ میلیون تومان خود را بدست بیاورید؟ … و بعد درآمد خودکار و دائمی داشته باشید؟

می دانید مشکل این تکنیک ها چیه؟ این تکنیک ها به شما چیزی را آموزش می دهند، اما هیچ وقت در مورد اصول گام به گام و موثر (سیستم) حرفی نمی زنند. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق – به کلمه موفق دقت کنید- شما باید در وهله اول روی افراد دیگر تمرکز کنید. نه صرف تکنیک ها، باید بدانید مردم چه چیزی می خواهند، حاضرند برای چه چیزی پول پرداخت کنند، و چگونه شما می توانید دانش و تجربه های خود را به بقیه نیز آموزش دهید. وقتی شما این کارها را انجام دادید، می توانید با ایجاد سیستم کسب و کار، و کمی خلاقیت، یک کسب و کار اینترنتی سودآور و پر رونق با مشتریان وفادار راه اندازی کنید.

از کجا معلوم این سیستم جواب می دهد؟ فقط کافیه نمونه های افراد موفقی که از این سیستم استفاده کرده اند را در همین صفحه ببینید!

“با شرکت در دوره راز جذب پول در اینترنت، چیزهایی یاد گرفتم که نسبت به ۴ سال دانشگاه و ۲ سال حرفه ای خودم کاربردی تر بود. قبلا چیزهایی یاد گرفته ام که فقط به دانش و اطلاعاتم اضافه شده، و تا بحال برای آرزوهای دیگران تلاش کرده ام. اما شما به من آموزش دادید چطوری رئیس خودمان باشیم و از اینترنت درآمد میلیونی کسب کنیم. “

بابک رستم نژاد، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

زمانی که شما واقعا تاثیر مثبتی روی زندگی مردم می گذارید، و از سیستم های کسب و کار قوی هم استفاده می کنید، می توانید فراتر از چیزی که تصورش را دارید، درآمد کسب کنید. اما اگر از تکنیک هایی مانند بالا شروع کنید، به جایی نمی رسید.

و در واقع، افرادی که تکنیک ها را دنبال می کنند، مسیر خوبی برای موفقیت را انتخاب نکرده اند. اگر فکر می کنید در سال اولی که کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی می کنید، یک میلیارد تومان درآمد کسب می کنید، لطفا بقیه این مطلب را نخوانید. همانطوریکه نوید خبازیان، یکی از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت گفته:

خیلی از افراد به من می گفتند ” فقط میخوام یک کسب و کار خودکار داشته باشم و لازم نباشه کاری بکنم، و هر ماه میلیون ها تومن برداشت کنم “. ” این افراد هیچ وقت به جایی نمی رسند. من شخصا هیچ کسی را به این شکل ندیده ام موفق بشه. این حماقته که کاری نکنی و انتظار داشته باشی میلیونر بشی. این افراد می خوان بدون اینکه در وهله اول چیزی به بقیه بدن، چیزی دریافت کنن! “

اما بنا به گفته این “بازاریابان اینترنتی،” شما می توانید یک کتاب الکترونیکی را در عرض چند روز بنویسید، یک وب سایت بزنید، و بعد در حالیکه در جزیره های جنوبی ایران دراز کشیده اید، میلیون ها تومان درآمد کسب کنید!

بیایید واقع بین باشیم.

بسیاری از این بازاریابان اینترنتی، خودشان کتاب های الکترونیکی می فروشند و به شما هم یاد می دهند کتاب های الکترونیکی بنویسید و بفروشید. آیا فکر می کنید کسب و کار آنها یک سال دوام می آورد؟ آیا می دانند گام به گام چه کاری باید انجام داد؟

اگر این دوستان، واقعا کارشون درسته، چرا تا حالا دیده نشده اند؟ چرا کلا دنبال بازاریابان اینترنتی و تبلیغات هستند و در مورد درآمد اینترنتی که از مشتریان خود کسب می کنند، به خود می بالند؟

وقتی من کسب و کارم را شروع کردم، کمبودهای بازار را به عینه دیدم. در ابتدا، چند محصول اینترنتی را خریداری کردم. برخی از این محصولات واقعا عالی بودند، اما اغلب این محصولات، اطلاعات مفیدی آموزش نمی دادند. آن موقع، نمی دانستم کدامیک از این موارد خوبه و کدام ها نه. اما وقتی چند سال گذشت، و محصولات خودم را تولید کردم، و خودم این موارد را تست کردم، حقیقتی را در مورد این کارشناسان اینترنتی متوجه شدم.

 متوجه شدم بسیاری از این کارشناسان و بازاریابان اینترنتی، تنها یک چیز را می فروختند: تکنیک ها! آنها فقط می خواستند کتاب و محصول شان را به شما بفروشند، چون موفقیت شما هیچ اهمیتی برای آنها نداشت- این افراد فقط به فروش خودشان فکر می کردند.

من هیچ وقت نمی خواستم همچین کسب و کاری داشته باشم. بنابراین سال ها وقت صرف راه اندازی کسب و کار رویایی خودم کردم و دوره های کاربردی آکادمی رشد را برای شما دوستان عزیز طراحی و تولید کردم. من کارهایی کردم که شاید هیچ کسی در ایران آن را انجام نداده:

  • ایجاد تیم تحقیقاتی. ما تمام تلاش خود را در آکادمی رشد می کنیم که بهترین دوره ها را برای شما تهیه کنیم.

“فقط می خواستم بخاطر تمام زحماتی که برای دوره راز جذب پول در اینترنت می کشید از شما تشکر کنم. این دوره، بهترین دوره در زمینه کسب و کار اینترنتی هست که تا بحال دیده ام. “

– وحید منافی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

  • پشتیبانی رایگان تا پاسخ سوالات و مشکلات خود را در کمترین زمان ممکن بگیرید.

 

“خیلی جالب بود به محض اینکه به آکادمی رشد ایمیل زدم، خیلی سریع پاسخم را دریافت کردم و واقعا از راهنمایی خوب شما ممنونم”

– سارا محسنیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

  • ضمانت بازگشت ۱۰۰٪ وجه شما. اگر دانشجویان دوره راز جذب پول به موارد گفته شده در دوره عمل کنند و نتیجه ای نگیرند، این تقصیر آنها نیست – تقصیر منه.

 

“من دوره راز جذب پول در اینترنت را تهیه کردم … اما چون قبلا چند دوره ای را که خریداری کرده بودم، راضی نبودم و فقط مطالب غیرکاربردی را آموزش می دادند، گفتم اگر این دوره هم مثل آنها باشه، درخواست برگشت پولم را می کنم … اما این دوره واقعا عالی بود. “

حمید صدیقی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

به مرور، متوجه شدم می توانم روش کسب و کارم را تغییر دهم.

ترکیب تکنیک های ساده، تلاش برای بهتر کردن زندگی مردم و تشکیل سیستمی خودکار برای کسب و کارتان، درآمدی بیشتر از چیزی که تصورش را می توانید کنید، برای شما به همراه می آورد.

ببینید کسب و کار اینترنتی آکادمی رشد، چگونه تاثیر مثبتی روی زندگی این افراد داشته است:

“من از کار قبلی ام راضی نبودم و علاوه بر اینکه ساعات کاری زیادی داشتم، حقوق کمی هم به من می دادند. اما حالا کسب و کاری دارم که چند برابر قبل درآمد کسب می کنم.”

مریم نوری

 

“تنها دو ماه از استارت کسب و کارم میگذره که به کمک تکنیک هایی که گفته شده، ۵ میلیون تومان درآمد کسب کرده ام. کاش مدت ها قبل این کار را شروع کرده بودم. “

محمد حسین طاهرنژاد

کسب و کار شما می تواند راهنمایی برای پیدا کردن شغل مناسب مخاطبان شما باشد، یا نشان دهید چگونه می توانند از حیوانات خانگی نگهداری کنند. می توانید کمک کنید وزن شان را کم کنند، خلاق تر شوند، یا مد و نحوه لباس پوشیدن را به آنها آموزش دهید. هر کدوم از این ایده ها – و بسیاری از موارد دیگر – به مخاطبان شما کمک می کند به خواسته ها و رویاهای خود برسند.

وقتی شما این کار را  با سیستم های کسب و کار ترکیب می کنید، یک کسب و کار اینترنتی بسیار سود آور و میلیونی خواهید داشت. کسب و کاری که در آن، اختیار زمان تان دست خود شماست و  زندگی که دوست دارید را می سازید.

آیا شما هم می خواهید انعطاف پذیری را با کسب و کار اینترنتی تجربه کنید؟
می خواهید بدانید

افراد مشهور جهان، چگونه هر روز بهتر و بهتر می شوند؟

Gawande، جراح و نویسنده آمریکایی، به نکته جالبی در مورد افراد موفق اشاره می کند.

“من بازی رافائل نادال، بازیکن حرفه ای تنیس را تماشا کردم. دوربین مربی او را نشان داد، و من متوجه نکته جالبی شدم: حتی رافائل نادال، که چندین دوره برنده مسابقات بین المللی تنیس شده، و تقریبا تمام بازیکنان حرفه ای تنیس در دنیا، به یک مربی نیاز دارند. ورزشکاران حرفه ای از مربی کمک می گیرند تا مطمئن شوند از حداکثر توان خود استفاده می کنند.”

افراد مطرح دنیا مربی و مشاور دارند

نه تنها ورزشکاران برتر جهان، بلکه سیاستمداران، هنرمندان، و بهترین بهترین ها، مربی یا مشاور خصوصی دارند. می دانید چرا؟ چرا ما این کار را نمی کنیم؟

درست است که به مشاورین و مربی ها پول می دهیم، اما می توانید تصور کنید آنها چقدر ما را از نظر زمان و هزینه، جلو می اندازند؟ مشاورین به ما سیستم های مورد نیاز، برنامه ریزی، و نقشه راه موفقیت را نشان می دهند.

همین قضیه در مورد کسب و کار هم صادق است.

کاش وقتی من کسب و کارم را شروع کردم، یک”دوره جامع و گام به گام” برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق در اختیار داشتم.

دوره ای که به من این موارد را آموزش میداد:

استراتژی

  • نحوه پیدا کردن ایده پرسود برای کسب و کار اینترنتی و جذب ترافیک، مشترکین ایمیل، و مشتری.
  • نقشه راه رشد کسب و کار اینترنتی تا ۱۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان، و حتی ۱ میلیارد تومان. شاید شما بخواهید ۲ میلیون تومان (یا ۱۰ میلیون تومان، ، ۱۰۰ میلیون تومان و …) در ماه درآمد کسب کنید. شاید بخواهید ۶۰ ساعت در هفته را به کسب و کار خود اختصاص دهید، و یا شاید بخواهید یک کسب و کار جانبی در کنار کسب و کار اصلی خود داشته باشید. چگونه می توانید کسب و کار موفق خودتان را راه اندازی کنید؟

سیستم

  • ایجاد سیستم خودکار کسب و کار – تا حتی وقتی کار نمی کنید، کسب و کارتان برای شما درآمد کسب کند.
  • معیارهایی که به شما نشان دهد کدام کارها را در هر مرحله باید انجام دهید. چقدر ترافیک باید جذب کنید؟ مفهوم نرخ تبدیل “خوب” یا “بد”؟ چه کاری باید بکنید تا کسب و کار شما در برابر کسب و کارهای مشابه متمایز باشد؟

اهرم رشد

  • از سطح پایه تا سطح پیشرفته، تا وقتی کسب و کار خود را راه اندازی کردید، بتوانید درآمد خود را دوبرابر، ۵ برابر و حتی ۲۰ برابر کنید. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از تکنیک های “اهرم” قدرتمند، درآمد خود را چند برابر کنید. نه در حد تئوری، بلکه با تکنیک های گام به گام و  واقعی، که تست شده و میلیون ها تومان درآمدزایی دارد.
  • تکنیک هایی که برای افراد مختلف، و کسب و کارهای متفاوت، مناسب است. سیستمی که برای افراد مختلف، و ایده های متفاوت مناسب است.

روانشناسی

  • روانشناسی رشد: هر ورزشکار حرفه ای می داند بخش عظیمی از موفقیت او، مربوط به غلبه بر ضمیر ناخودآگاه و نیمه هشیارش است. چگونه بر ترس خود غلبه می کنید؟ آیا احساس می کنید با بقیه متفاوت هستید؟ چگونه بر این احساس غلبه می کنید؟ وقتی کسب و کار شما رشد می کند، باید مواظب چه موانع ذهنی باشید؟
  • مشاوره و اشکال زدایی. مهم نیست چقدر حرفه ای و کاربلد باشیم، همه ما ممکن است مشکلاتی داشته باشیم و جایی گیر کنیم. شاید می توانید از کسی که این مسیر را قبلا رفته، سوال بپرسید و مشکل خود را حل کنید.

پرسش و پاسخ در پایان هر بخش

  • قدرت اقدام کردن: موفقیت تنها با اطلاعات بدست نمی آید. موفقیت واقعی از اقدام به اضافه اقدام کردن بدست می آید. اراده تنها شما را جلو می برد، اما اقدام و عمل، ایده و رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می کند.
  • راه اندازی کسب و کار اینترنتی، جالب هم هست. کسب و کار های میلیونی یک شبه اتفاق نمی افتد، اما داشتن ارتباطات مثبت می تواند به شما کمک کند انگیزه و انرژی مورد نیاز را حفظ کنید. با افرادی در ارتباط باشید که می دانند شما چه می خواهید و مشتاقانه به شما کمک می کنند.

 

“یک سال پیش، اگر کسی به من میگفت میتونم با یک ایمیل، ۵۰۰ هزار تومن بدست بیارم، مسخره ش می کردم. اما حالا توی خونه میشینم و در حالیکه چایی میخورم، ایمیلم رو چک میکنم و می بینم ” دو نفر که حتی اونا رو نمی شناسم، ۱ میلیون تومن به حسابم واریز کردن” درسته که برای من امری عادی شده، اما حس فوق العاده ایه …. “

علی ساجد، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

“شبیه رویا میمونه. من رفته بودم سالن ورزشی … و توی این بازه زمانی، ۳۰۰ هزار تومن درآمد داشتم. بدون اینکه پشت لپ تاپم باشم. در واقع، داشتم کار دیگه ای انجام میدادم. و در عین حال حساب بانکی ام پر میشد. “

رضا درویشی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

خبر خوب اینه که، ما تمام موارد بالا را در نسخه جدید دوره راز جذب پول در اینترنت آورده ایم و شما به تمامی این موارد دسترسی دارید. تمام تکنیک ها و سیستم ها. روانشناسی پشت پرده راه اندازی کسب و کار اینترنتی. تمام تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی. کمپین های بازاریابی ایمیلی چند میلیون تومانی.

مطمئن باشید نمونه این دوره را جای دیگری ندیده اید.

معرفی دوره

دوره راز جذب پول در اینترنت نسخه ۲٫۰ تنها دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی است که بارها و بارها امتحان خود را پس داده است.

شما جلسات زیر را در طول ۸ هفته دریافت می کنید، جلسات ویدیویی که روند کامل راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد خودکار را به شما آموزش می دهد.

شما در این دوره استراتژی دقیق، تکنیک ها، و نمونه هایی از نحوه پیدا کردن یک ایده، تست سود آوری آن، پک کردن آن و سپس سیستم توسعه کسب و کار تان – حتی زمانی که در حال خواب هستید، را یاد می گیرید.

شما با شرکت در این دوره، چند صد هزار تومان کسب نمی کنید. با استفاده از مفاهیم پیشرفته جایگاه سازی، قیمت گذاری، و روانشناسی بازاریابی، نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی واقعی با درآمد میلیونی را یاد می گیرید.

دوره راز جذب پول در اینترنت با دوره های دیگر چه تفاوتی دارد؟

اولین سیستم آموزشی کسب و کار اینترنتی که شامل تمام استراتژی ها، تکنیک ها، و ابزارهای لازم برای شروع از “صفر” و ایجاد “سیستم فروش خودکار ” است.

ما تمام فرآیند لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی – از پیدا کردن یک ایده تا فروش و توسعه آن را آموزش می دهیم. تمام این موارد، مکمل یکدیگر بوده و سبب رشد چند برابری کسب و کار شما می شود.

هیچ دوره جامع دیگری وجود ندارد که چند سال امتحان خود را پس داده و شامل سیستم گام به گام برای تولید محصولات آموزشی و فروش آنها باشد.

“وقتی برای اولین بار کسب و کار خود را شروع کردم، نمی دونستم از کجا شروع کنم … حتی نمی دونستم چطوری می تونم با راه اندازی سیستم، درآمد خودکار داشته باشم … دوره راز جذب پول در اینترنت فرمول و دستورالعمل ایجاد سیستم و توسعه و رشد آن را به من یاد داد. “

-نوید خبازیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

لازم نیست شما طراح سایت، نویسنده یا فروشنده حرفه ای باشید. ما تمام این موارد را به شما آموزش می دهیم – و حتی این موارد را برای شما انجام می دهیم.

  • اگر نمی دانید چگونه محصول خود را قیمت گذاری کنید، ما پیشنهادات ویژه ای برای شما داریم.
  • هنوز مطمئن نیستید برای فروش از وبینار استفاده کنید یا نه؟ در دوره راز جذب پول در اینترنت به شما نشان می دهیم چه کارهایی انجام دهید تا نتیجه بگیرید.
  • نمی دانید چگونه محصول خود را ساماندهی کنید؟ ما بطور مفصل این موارد را توضیح می دهیم.

” زمانی که کسب و کار اینترنتی خودم را آغاز کردم، هیچ چیزی نمی دونستم. تا الان به این شکل روی مسائل روانشناسی و بصورت گروهی کار نکرده بودم. هیچی در مورد نوشتن و نویسندگی نمی دونستم. توی دوره  صفر تا صد کسب و کار اینترنتی شرکت کردم و هر چیزی که گفته شده بود، انجام دادم. حالا افرادی هستند که محصولاتم میخرن. همین اواخر بهم ایمیل زدن “اولین بار بود سایت شما رو می دیدم. صفحه فرود شما رو خوندم و محصول شما رو خریدم.”

– زهرا علی پور، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

یک نمونه بررسی موردی:


  • درباره زهرا علی پور: خانم علی پور مادر ۲ فرزند است. در حال حاضر با کسب و کار اینترنتی خود، درآمد میلیونی کسب می کند. هدف او این بود کسب و کاری داشته باشد که در عین آزادی و انعطاف پذیری، درآمد خوبی هم کسب کند.
  • دوره راز جذب پول در اینترنت چه کمکی به او کرد: او تمام مراحل دوره راز جذب پول در اینترنت را – از پیدا کردن یک ایده تا تولید اولین محصول آموزشی اش – دنبال نمود تا کسب و کار جانبی اش را در حوزه جدید ایجاد کند.
  • نتایج: در حال حاضر درآمد خانم علی پور از کسب و کار اینترنتی اش، دو برابر کار قبلی اش است. او برنامه ریزی می کند تابستان با خانواده اش به مسافرت برود.

” تنها با ۱۶ نفر در لیست ایمیلم و چند مشاوره اینترنتی، ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کردم.”

احمد حسینی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

” فکر می کنم جالب ترین نکته ای که از دوره راز جذب پول در اینترنت یاد گرفتم این بود که راه اندازی کسب و کار اینترنتی می تونه مفرح و لذت بخش باشه. برای دستیابی به نتایج عالی نیازی نیست به زور

کار کنیم. در ابتدای کارم خیلی تلاش می کردم تا  رشد کنم، اما حالا، احساس نمی کنم دارم کار می کنم، چون از کارم لذت میبرم و واقعا فان هست. “

حمید صفوی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

” اطلاعات مفید و شفافی که در دوره راز جذب پول در اینترنت یاد گرفتم، به مراتب بهتر از تمام اطلاعات رایگانی بود که تا بحال خوانده ام. اطلاعات دوره بیشتر از انتظار من بود. در واقع، تنها یک بخش این دوره، به خودی خود ارزش بسیار بیشتری نسبت به مبلغی که پرداخت کردم داره. کار کردن در خونه، حس خوبی داره! امروز از کسب و کار اینترنتی ام، ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان در هر ماه بدست میارم. علاوه بر این کاری رو می کنم که عاشقش هستم.”

بهروز توکلی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“حالا بیش از ۳ میلیون تومان در هر ماه کسب می کنم. قبلا فکر می کردم در بهترین شرایط بیشتر از یک میلیون تومان در ماه نمی تونم درآمد کسب کنم. در کل، استرس کمتری در مورد پول دارم. قبلا که هر صبح از خواب بیدار میشدم، احساس می کردم باید برم بیرون و کار کنم. تازه دخل و خرجم با هم نمی خوند! اما حالا با داشتن یک کسب و کار در حال رشد، بسیاری از این استرس ها و فشار ها از بین رفته، و دارایی ساختم که می تونم زندگی دلخواه خودم رو بسازم و دیگه احساس اینکه برای یک لقمه نان، باید پادویی کنم ندارم. “

مصطفی عباسیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“زمانی که صفحه فروش آکامی رشد را دیدم، گفتم چرا جلسات پرسش و پاسخ هفتگی را جزو ارزش های این دوره حساب کردید. اما در واقع ایده بسیار مفیدی بود و خیلی از مشکلات من را حل کردید که جا داره از همینجا تشکر کنم.”

پریسا علیزاده، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

حالا، من توی کار مشاوره خصوصی هستم که درآمدی که حق من و متناسب با کارم هست بدست میارم. همچنین فکرهای جدیدی برای کسب درآمد بیشتر در آینده نزدیک دارم. در حال حاضر برنامه ریزی می کنم که سفری به شمال داشته باشم، و می دونم که کارم رو از اونجا هم می تونم دنبال کنم. “

جلال حسین پور، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

با رشد کسب و کارتان، دوره راز جذب پول در اینترنت استراتژی های مناسب را در زمان مناسب به شما نشان می دهد، چه در حال رشد از صفر تا ۱ میلیون تومان در ماه هستید، یا  ۱۰ میلیون تومان در ماه، یا  حتی ده ها میلیون تومان در ماه.

سیستم اثبات شده برای کسب و کارهای مختلف

اگر می خواهید بدانید آیا دوره راز جذب پول در اینترنت برای ۴۰ ساله ها، مادرانی که مشغله زیادی دارند، دانشجویان، مردان، زنان، کارآفرینان با تجربه، مبتدیان، و هر کسی مناسب است یا نه، باید بدانید که …

بله، این دوره امتحان خودش را پس داده!

این دوره برای تمام افرادی که در بالا اشاره شد و همچنین افراد دیگر، مفید است.

 

“خیلی وقت ها زمان کم میارم! صبح تا ۴ ظهر که سرکار میرم. وقتی هم میام خونه، قسمتی از کارم رو باید انجام بدم … دو تا هم فرزند دارم، پس وقتی کار نمی کنم، در واقع میخوام وقتم رو با خانوادم صرف بکنم. وقتی شروع کردم سایتم بزنم، می دونستم وقتی برای سعی و خطا ندارم. دنبال راه مفیدی بودم، چون نمی خواستم شش ماه دیگه که به عقب نگاه می کنم، بگم: ” هیچ نتیجه ای نگرفتم. ” در واقع، وقتی برای این اشتباهات ندارم.

– الناز جمالی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

خلاصه نمونه موردی:


  • درباره الناز جمالی: خانم جمالی با وجود اینکه کارمند هست، ۲ فرزند هم دارد، و سرش حسابی گرم است، توانست ۱۰ کیلو وزن کم کند و خیلی دوست دارد تجربه اش را در اختیار دیگران هم قرار دهد.
  • دوره راز جذب پول در اینترنت چه کمکی به او کرد: خانم جمالی در این دوره یاد گرفت نیازهای مخاطبانش را بشناسد و با زبان آنها صحبت کند. او به کمک مهارت های موجود در دوره، توانست وب سایتی ایجاد کند و لیست ایمیل خوبی جمع آوری کند.
  • نتایج: تنها در عرض ۶ ماه، تعداد لیست ایمیل خود را ۱۰ برابرکرد و ۱۱ میلیون تومان از کسب و کار دوم خود در کنار شغل اولش بدست آورد. علاوه بر این، کسب و کارش را می تواند مطابق میل خود و با شرایط خودش گسترش دهد.

دوره راز جذب پول در اینترنت، تنها دوره جامعی است که برای افراد مختلف و ایده های متنوع، تست شده و امتحان خود را پس داده است.

ما ماه ها زمان گذاشته ایم و این دوره را برای شما تولید کرده ایم تا شما بتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید و دوباره چرخ را از نو اختراع نکنید! چند میلیون تومان صرف کسب و کار خود کردم و نتیجه چند سال تجربه خود را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهم.

“شما این کار را قبلا انجام داده اید و ما کافیه از دوره آموزشی شما استفاده کنیم. روش های میانبر جالبی از شما یاد گرفتم. به دوستان دیگه هم توصیه می کنم نیازی نیست چند سال وقت صرف کنید و ببینید با سعی و خطا نتیجه میگیرید یا نه. “

سامان نوری، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

خلاصه نمونه موردی:


  • درباره سامان نوری: آقای نوری برای یک شرکت خصوصی کار می کرد و سالیانه ۱۸ میلیون تومان حقوق می گرفت. از ساعت های زیادی که کار می کرد و حقوق کم، خسته شده بود. پس از مدتی به عنوان طراح فتوشاپ کار کرد اما این کار نیز او را محدود می کرد و بنابراین به فکر ایجاد کسب و کار ی برای خود افتاد.
  • دوره راز جذب پول در اینترنت چه کمکی به او کرد: آقای نوری ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کار خود داشت. اما نمی دانست از کجا شروع کند. دوره راز جذب پول در اینترنت به او نشان داد چگونه کسب و کار خود را توسعه دهد و محصولات آموزشی خود را تولید کند.
  • نتایج: او در یک سال بیش از ۳۰۰۰ مشترک ایمیل جمع کرد، ۶۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد، و در زمینه کاری اش معروف شد.

همانطوریکه می بینید روی نتایج گرفته شده زوم می کنیم. ما صرفا نمی خواهیم در شما انگیزه ایجاد کنیم. هدف ما موفقیت شماست. این یعنی تمام استراتژی ها و تکنیک های دوره راز جذب پول در اینترنت نتیجه بخش است، چون ما این موارد را بارها و بارها (در کسب و کار خودمان و دانشجویان دوره) تست کرده ایم.
مطمئنم اگر بدانید برای تولید دوره های آکادمی رشد، چقدر کار انجام می دهیم، تعجب می کنید. پشت دوره راز جذب پول در اینترنت، چند سال تحقیق، آپدیت و تست نهفته است. در اینجا قسمتی از جزئیات تولید این دوره را می توانید بخوانید:

وقتی میخوام محصول آموزشی تولید کنم، تمام تلاشم را میکنم تا پکیج منحصربفردی تولید کنم. پکیجی که هر کسی آن را تهیه کند، نتیجه بگیرد. مثل آیفون که وقتی یک آیفون می خرید، مطمئن هستید که عالیه. یا وقتی به یک رستوران درجه یک می روید و همه چیز عالیه، احساس خوبی دارید.

هدف ما اینه که در دوره راز جذب پول در اینترنت، این حس خوب را برای مخاطبان مان ایجاد کنیم. صرفا یک کتاب الکترونیکی چند صفحه ای به شما تحویل نمی دهیم بلکه دوره ای که زندگی شما را تغییر میده. به شما کمک می کنیم ایده پرسودی انتخاب کنید و این ایده را به یک کسب و کار اینترنتی میلیونی تبدیل کنید. پس تمام مشکلات و سوالاتی که ممکن است به ذهن هر کسی در مورد تولید پکیج آموزشی برسد، در این دوره جواب می دهیم.

ما زمان و هزینه زیادی برای تولید این محصول اختصاص دادیم. تکنیک های این دوره را تست کردیم  و  بطور مفصل خدمت شما عرض می کنیم چه مواردی جواب می دهد و چه مواردی نه. علاوه بر این، محتوای این دوره را آپدیت می کنیم. در هر دوره که برگزار می شود، شما مطالب جدید و به روزی را می بینید. کافیه به ما اعتماد کنید. به این سیستم اعتماد کنید و موارد گفته شده را مو به مو انجام دهید. خودتان در پایان دوره خواهید دید یک کسب و کار اینترنتی میلیونی دارید.

وقتی بدانید خیلی ها از فروش و تبلیغات خوششان نمی آید، دیگر تعجب نمی کنید. ما تکنیک های مختلفی را با افراد مختلف و برای حوزه های متنوع تست کردیم. تکنیک هایی که جواب می دهند را انتخاب کردیم و تکنیک هایی که نتیجه مثبتی نداشتند کنار گذاشتیم. مثلا تنها با بکار بردن یکی از تکنیک هایی که در این دوره آموزش می دهیم سی و سه درصد نرخ خروج افرادی که به سایت شما می آیند (bounce rate) کاهش می یابد. یعنی ترافیک بیشتر. در نتیجه لیست ایمیل بیشتری خواهید داشت که منجر به فروش بیشتر می شود.

همچنین تکنیک هایی که نتیجه بخش نیستند و نتیجه مثبتی ندارند کنار گذاشته ایم. پس نیازی نیست حتی درباره این موارد، فکر کنید و وقتتان را تلف کنید.

خود من وقتی میخوام چیزی یاد بگیرم، دنبال بهترین دوره ها می گردم. دنبال افرادی که کارشان را بلد هستند نه افرادی که بطور کلی حرف می زنند، مثلا از عشق و علاقه ات پول بساز!

دوره ای که دقیقا به من بگوید چیکار باید بکنم. گام بعدی چیه. چه مسائل و مشکلاتی پیش می آید، راه حل اونها چیه؟ و چون خود این افراد، این موارد را تجربه کرده اند، می دانند گام بعدی چیه. پس می توانم به آنها اعتماد کنم.

من کسب و کار اینترنتی ام را ۴ سال پیش شروع کردم و وقتی لیست ایمیل ام را از صفر تا هزار مشترک افزایش دادم، خیلی چیزها را تجربه کردم. یاد گرفتم با بیشتر شدن لیست ایمیل شما باید کارهای متفاوتی انجام دهید. از تکنیک های مختلفی استفاده کنید.

در این دوره به شما آموزش می دهیم چه کارهایی را باید الان انجام دهید. وقتی کسب و کار شما توسعه پیدا کرد، چیکار باید بکنید.  به عنوان مثال شاید در دوره ها و سایت های دیگر، خوانده باشید که می گویند موقع فروش، خودتان باشید. به مشتری بگویید محصول شما چه ویژگی هایی دارد یا علاوه بر ویژگی های محصول تان به مزایای آن هم اشاره کنید!

بله، نکات خوبیه، اما بنظر من، فقط نقطه شروعه! ما در  این دوره بیست و هشت مزیت و ویژگی خاصی که شما می توانید از آنا برای محصول خودتان استفاده کنید، توضیح می دهیم. همچنین در این دوره در مورد نرخ تبدیلی که باید داشته باشید، صحبت می کنیم. در هر بخش، معیارهایی را مشخص می کنیم که آنها را باید انجام دهید و بعد به بخش بعدی بروید. مثلا قبل از اینکه به بخش بعدی بروید، چقدر ترافیک داشته باشید. نرخ تبدیل شما چقدر باشه. اگر این نتایج را بدست نیاورده باشید، روی آن بخش بیشتر کار می کنید، تا اینکه این کارها را انجام  دهید و بعد به قسمت بعدی بروید. یعنی شما در هر مرحله می دانید دقیقا کجا باید باشید و چه کارهایی را باید انجام داده باشید.  وقتی این موارد را انجام دادید، به قسمت بعدی می روید.

این بخش موثری بوده، ما می توانیم تمام مفاهیم کلی و مبهم را خدمت شما عرض کنیم، اما در این دوره مفاهیم را با جزئیات و بطور کامل آموزش می دهیم مثلا چگونه ایمیل های خوبی بنویسید. ایمیل هایی که میلیون ها تومان برای شما درآمدزایی داشته باشه. تمام این موارد را در این دوره بطور کامل آموزش می دهیم. به شما دقیقا نشان می دهیم چیکار باید بکنید و چگونه آنها را انجام دهید.

هر کسی که در این دوره شرکت کند، و مواردی که در دوره گفته می شود، مو به مو انجام دهد، در پایان دوره، یک کسب و کار اینترنتی میلیونی خواهد داشت. ما این دوره را تست کرده ایم. این دوره امتحانش را پس داده.

وقتی شما آیفون را باز می کنید، می دانید قبلا این آیفون تست شده، و خیلی خوب کار میکنه. این دوره هم با افراد مختلف و در حوزه های متنوع تست شده.

وقتی شما در این دوره شرکت می کنید، هر سوال و مشکلی که داشته باشید، قبلا بررسی کردیم و راه حل آنها را در این دوره برای شما ارائه دادیم.

در این دوره، صفر تا صد کسب و کار اینترنتی میلیونی را با جزئیات کامل یاد می گیرید.

در هر مرحله این دوره، کنار شما هستیم

درسته که در دوره راز جذب پول در اینترنت تمام موارد را بطور  کامل توضیح داده ایم، اما ممکن است  بعضی جاها گیر کنید و مشکل داشته باشید. نگران نباشید. کاملا طبیعیه. (گاهی اوقات، شاید برای شما پیش بیابد که هر چیزی به فکرتان می رسد، امتحان می کنید اما نتیجه ای نمی گیرید) در این مواقع، با مراجعه به تیم با تجربه آکادمی رشد، چاره مشکل خود را از آنها بپرسید.
دسترسی به تیم آکادمی رشد، برای شما میلیون ها تومان ارزش دارد و ساعت ها در وقت شما صرفه جویی می شود.

“شما ترس از شکست را در دانشجویان این دوره ریشه کن می کنید … شما به ما یاد دادید شکست خوردن کاملا طبیعیه … همچنین مواردی که نتیجه بخش نیستند، از این دوره حذف کردید.”

– نوید خبازیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“من عاشق کار گروهی این دوره بودم که فرایند یادگیری را به مراتب آسان تر و جالب تر کرده بود. “

– علیرضا ابراهیمیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

” دوره شما واقعا جالب بود. من یاد گرفتم برای پیدا کردن مشتری، به مکان های مختلفی که معمولا سر نمی زنند، بروم. همچنین، وقتی با گروه پیش می رفتیم و پیدا کردن مشتری و جمع کردن لیست ایمیل و فروش ما بررسی میشد، واقعا عالی بود. ”
– کمال جلیلی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

در دوره راز جذب پول در اینترنت، در پایان هر هفته می توانید مشکلات و سوالات خود را از تیم آکادمی رشد بپرسید. هدف تیم ما موفقیت شما، ایجاد انگیزه در شما و یاد دادن مواردی است که نتیجه بخش و مفید است.
همچنین در هر بخش، معیارها و چک لیست هایی مشخص کرده ایم تا قبل از اینکه به بخش بعدی بروید، آنها را انجام داده باشید.

همچنین ویدیوهای آموزشی روانشناسی برای رشد و توسعه کسب و کار شما به یک کسب و کار چند میلیون تومانی آورده ایم. شاید برایتان تعجب آور باشد، اما هر چه بیشتر رشد می کنید، دیگر تکنیک ها مانع شما محسوب نمی شوند – بلکه مسائل روانشناسی و ضمیر ناخودآگاه، شما را درگیر خود می کند. همانطوریکه من نیز در کسب و کار خودم رشد می کردم، شکست ها، نقد و موفقیت خود را ثبت می کردم. من این یافته ها را در این دوره در اختیار شما می گذارم و دقیقا توضیح می دهم چه چیزهایی اتفاق می افتد … و چگونه باید با آنها روبرو شوید.

هیچ دوره دیگری تا این حد که کاملا یکپارچه هم باشد، به شما کمک نمی کند.

زندگی دلخواه خود را بسازید

دوره راز جذب پول در اینترنت، سیستم دقیقی برای توسعه کسب و کار تان نشان می دهد تا از چند فروش اول خود به یک سیستم خودکار و فروش دائمی برسید.

نه صرفا چند فروش. نه صرفا اینکه به شما انگیزه دهیم.

سیستم واقعی آکادمی رشد برای کسب درآمد از اینترنت و افزایش درآمدتان حتی وقتی خوابیده اید.

” در سه ماه گذشته، اولین بچه مون متولد شد. یک ماه کامل در خانه بودم و به همسرم کمک میکردم. تمام کاری که میکردم این بود که هر سه یا چهار روز، ایمیلم رو چک می کردم تا مطمئن شم مشکلی در خرید آنلاین محصولاتم پیش نمیاد و حتی یک ساعت هم کار نمیکردم!”

– کمال جلیلی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

اگر شما علاقه مند هستید علاقه و مهارت های خود را به بقیه آموزش دهی و درآمد جانبی کمی مثل ۵۰۰-۶۰۰ هزار تومان در ماه داشته باشید، دوره راز جذب پول در اینترنت به شما دقیقا آموزش می دهد این درآمد را کسب کنید. اگر هم تصمیم دارید از کسب و کار اینترنتی خود، درآمد میلیونی و یا حتی میلیاردی کسب کنید، دوره راز جذب پول در اینترنت گام به گام راه را به شم نشان می دهد.

با رشد کسب و کار شما، آکادمی رشد در کنار شما خواهد بود، و شما به آپدیت های دوره راز جذب پول در اینترنت دسترسی خواهید داشت.

محتوای دوره راز جذب پول در اینترنت

دوره راز جذب پول در اینترنت شامل مجموعه ای منسجم از ویدئوها، گنجینه آکادمی رشد، نمونه های موردی، تمرین ها، فایل های صوتی و سورپرایزهای دیگر است.

فایل ها را در فرمت های مختلفی دریافت می کنید تا در هر جا و هر زمان بتوانید آنها را دنبال کنید.

برای تولید دوره های آکادمی رشد، ابتدا فهرست مطالب لازم را می نویسیم و بعد نقشه راه را طراحی می کنیم.

پیدا کردن ایده مناسب. تست سودآوری ایده. و ایجاد محصولی که علاوه بر حل مشکلات و نیازهای دیگران و بهتر کردن زندگی آنها، برای شما نیز درآمدزایی دائمی دارد.

خیلی جالبه وقتی شما از “تئوری” به سمت راه اندازی کسب و کار حرکت می کنید، نکات ظریفی را کشف می کنید که در ابتدا متوجه آنها نبودید. در این دوره تمام جنبه های روانشناسی غلبه بر شکست، مبارزه با عقاید پنهان ذهنی، و حتی مدیریت و رشد موفقیت روزافزون شما را پوشش داده ایم.

و در آخر، معیارها و چک لیست هایی را در هر بخش این دوره قرار داده ایم، تا بدانید قبل از اینکه ادامه دهید، چه کارهایی باید انجام داده باشید (و اگر با برنامه پیش نرفته اید، دقیقا بدانید چه چیزهایی را رفع کنید.)

بخش اول: طرح کسب و کار

بخش اول دوره راز جذب پول در اینترنت طرح کسب و کار

  •  ۳ نکته مهم که قبل از شروع کسب و کارتان باید بدانید (نکته: این نکته ها با گذشت زمان تغییر می کند)
  • مهارت های خود را کشف کنید – و مهمتر اینکه، چگونه ایده و موضوع پرسودی انتخاب کنید.  تست ایده، قبل از اینکه ماه ها زمان صرف کنید و میلیون ها تومان هزینه کنید، یکی از بخش های اصلی این دوره است.
  • تکنیک دقیقی که افراد موفق برای تضمین موفقیت خود از آن استفاده می کنند، بدون اینکه نگران این باشند که “چه محصولی باید طراحی و تولید کنند”
  • تکنیک ارزیابی ایده ها تا بدانید کدامیک از ایده های شما پتانسیل سود بالایی دارد، و از کدامیک از آنها باید چشم پوشی کنید.
  • بزرگترین اشتباهی که منجر می شود شما هیچ وقت یک ریال هم از اینترنت درآمد کسب نکنید (و راه حل آن)
  • انتقال اطلاعات و تحقیقات به “دفتر برنامه ریزی” با تکنیک ها و ابزارهای مفید

بخش دوم: جذب ترافیک

بخش دوم مخاطبان شما دوره راز جذب پول در اینترنت

  • چگونه سریعا از ۰ مشترک به ۱۰۰۰ (و بالاتر) مشترک ایمیلی برسید.
  • ۳ ترفند برای جذب ترافیک بیشتر به سایت تان
  •  ۵ ترفند مهمی که “مخاطبانی که با جستجو به سایت شما آمده اند” را به مشترکین ایمیل شما تبدیل می کند.
  •  ۱۵ روش مختلف برای تولید محتوای خوب و جذاب که مخاطبان شما را شیفته شما می کند و آنها را به مشترکین ایمیلی سایت شما تبدیل می کند.
  • آیا برای موفقیت باید لیست ایمیل بزرگی داشته باشید؟ (و چرا بسیاری از کسب و کارهایی که لیست بزرگی دارند درآمدشان کم است!)
  • مواردی که سایت شما باید داشته باشد – و مهمتر اینکه، به تمام آنها دسترسی دارید.

بخش سوم:  طراحی و تولید محصول

بخش سوم تولید محصول دوره راز جذب پول در اینترنت

  • تبدیل محصول از یک محصول “خوب” به محصولی که بازار هدف تان، شیفته خرید آن باشد.
  • تکنیک طوفان فکری برای پیدا کردن ایده های پرسود و جدید
  • پیشنهادهای ویژه ما در مورد نحوه قیمت گذاری، بسته بندی، و جایگاه یابی محصول شما، به همراه قیمت گذاری محصول (سال ها طول کشید تا این اطلاعات را یاد بگیرم)
  • چگونه محصولی تولید کنید که مخاطبان شما شیفته آن باشند.

بخش چهارم: فروش

بخش چهارم فروش دوره راز جذب پول در اینترنت

  • روانشناسی فروش: چگونه بر ترس خود غلبه کنید و فروش خود را با اعتماد به نفس آغاز کنید
  • ۷ دلیل روانشناسی که افراد را متقاعد می کند محصول شما را بخرند
  • چگونه ماشین فروش کاملا خودکار خود را راه اندازی کنید تا همیشه برای شما کار کند.
  • آیا برای طراحی و نوشتن صفحه فروش تان، باید یک نویسنده خبره باشید؟
  • بررسی دقیق قیف ایمیل و ساختار آن
  • راه اندازی درگاه های بانکی

دسترسی کامل به: «گنجینه ویژه آکادمی رشد»

(به علاوه مطالب جدید اضافه شده در نسخه ۲ دوره راز جذب پول در اینترنت)

هر بخش دوره راز جذب پول در اینترنت، با گنجینه ویژه آکادمی رشد همراه است، که شامل متدهای پیشرفته، تکنیک های اثبات شده، نمونه های موردی، تمرین ها، و موارد دیگر است.

شما این تکنیک ها را در جای دیگری نمی توانید پیدا کنید چون ما این موارد را تست کرده ایم. آنها را ویرایش کرده ، و – در بعضی موارد – آنها را ابداع کرده ایم.

این گنجینه شامل محتوای جدیدی است طوری که می توانستیم از آنها دوره دیگری طراحی کنیم. اما تمام آنها را در دوره راز جذب پول در اینترنت آورده ایم، تا شما به تمام متدها، تکنیک ها، استراتژی ها، و نمونه های موردی دسترسی داشته باشید. تنها هدف ما موفقیت شماست. با توجه به تجربه چند ساله ما، به علاوه صدها تست و بررسی، تقریبا هر نوع سوالی را که ممکن است به ذهن شما خطور کند، پاسخ داده ایم – چون خود من هم این سوالات را داشتم!- ساعت ها فایل های ویدیویی، نمونه های موردی، ابزارهای موردنیاز و مطالب دیگر، پاسخ تمام سوالات شما را که ممکن است داشته باشید یا مشکلاتی را که برایتان پیش می آید، در اختیار شما قرار می دهد.

آنچه در گنجینه ویژه آکادمی رشد دریافت می کنید

شما نمی توانید این مطالب را در دوره ها و سایت های دیگری پیدا کنید.

گنجینه ایده پردازی

  • اگر شما در زمینه ای “متخصص” نیستید، چه کاری باید انجام دهید و چگونه بر سندرم ایمپاستر (خودویرانگری) غلبه کنید.
  • تجزیه و تحلیل دقیق علت شکست یکی از دوره های آکادمی رشد تا شما دیگر این اشتباهات را تکرار نکنید.
  • چگونه در عرض چند هفته از شروع کارتان، مشتری اول خود را پیدا کنید.
  • چگونه در مدت ۲ هفته با نفوذ به بازار هدف تان، فروش خود را چهار برابر کنید.
  • چگونه در ذهن مخاطبان هدف خود نفوذ کنید
  • ابزار جالبی که می توانید از آن برای جایگاه یابی و برندسازی استفاده کنید (تقریبا همه آن را نادیده می گیرند) و درآمد خود را میلیون ها تومان افزایش دهید.
  • نقشه ۱۲ مرحله ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما – نگاه کلی به روند دقیقی که می توانید برای رشد کسب و کار خود و کسب درآمد چند ده میلیونی و بالاتر استفاده کنید.
  • نمونه موردی: چگونه یک کارمند متاهل توانست در سال اول، ۱۵ میلیون تومان از کسب و کار اینترنتی اش درآمد کسب کند.

 

گنجینه جذب ترافیک

  • چگونه می توانید بدون اینکه اسپمر بنظر برسید، بازاریابی کنید.
  • ۳ ترفند ویژه که لیست ایمیل شما را چهار برابر می کند.
  • چگونه بر ترس خود از تبلیغ و بازاریابی غلبه کنید.
  • تکنیک منشور برای تولید سریع محتوای با کیفیت
  • چگونه موانع مزاحم و نویزها را کنار بگذارید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.
  • چگونه می توانید از دیگران کمک بگیرید و ترافیک بالایی به سایت خود جذب کنید.
  • برنامه ریزی دقیق برای تولید محتوای جذاب
  • چگونه یک کارمند، با کشف مهم ترین خواسته های بازار هدف خود، بالای ۵۰۰ مشترک ایمیل را در عرض چند ماه جمع کرد.
  • ۲۱ روش برای جذب ترافیک و افزایش لیست ایمیل
  • جذب ترافیک بیشتر با تکنیک پست طلایی
  • نقشه جذب ترافیک سایت

 

گنجینه کسب درآمد

  • روانشناسی قیمت گذاری محصول به اضافه چه زمانی قیمت محصول خود را دو برابر کنید
  • تحقیقات گسترده و جایگاه یابی محصولات برای کسب درآمد بیشتر
  • تست ایده محصو، تا از سودآوری و موفقیت آن قبل از صرف زمان و هزینه های گزاف اطمینان حاصل کنید.
  • تکنیک چند میلیونی که به کمک آن می توانید حتی با لیست ایمیل کم، و حتی وقتی محصولی تولید نکرده اید، درآمد میلیونی کسب کنید.
  • ۹  مسئله و مشکل اساسی دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت، و راه حل آنها (و توصیه های من به شما)
  • ویژگی ها و مزایای محصول: ۲۸ موضوع پرسود

 

گنجینه فروش

  • از کجا بدانید کسی محصولات شما را می خرد یا نه! – بهینه سازی محصولات و قیمت گذاری متناسب با ارزش محصولات
  • ۵ تکنیک پیشرفته فروش که درآمد شما را ۲٫۵ برابر می کند.
  • نحوه نوشتن قیف ایمیل پولساز
  • وقتی کسی محصول یا دوره شما را نمی خرد، چه کار باید بکنید- چگونه یک محصول “شکست خورده” را به یک محصول پرسود تبدیل کنید.
  • توصیه های ویژه ما برای افزایش ۵ برابری و بیشتر درآمد شما از کسب و کار اینترنتی
  • نمونه موردی: از کشف علاقه درونی تا کسب ۱۳ میلیون تومان در ۷ ماه

در هر مرحله راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان در کنار شما هستیم

تیم ما در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کنار شما خواهد بود و هدف ما اینست که در پایان این دوره، شما محصول و سایت خود را راه اندازی کرده باشید و شروع به کسب درآمد کنید. به همین منظور تیم پشتیبان آکادمی رشد در پایان هر هفته، سوالات و مشکلات شما را حل می کند. در صورتی که در مرحله ای مشکلی داشتید و نتوانستید آن را انجام دهید، تیم آکادمی رشد این کار را برای شما انجام خواهد داد تا شما با خیال راحت و بدون دغدغه، گام بعدی را آغاز کنید.
آخر هر هفته سوالات و مشکلات خود را از ما بپرسید. شما هیچ وقت در دوره راز جذب پول در اینترنت، تنها نخواهید بود. این سیستم شما را شما گام به گام راهنمایی خواهد کرد، اما همانطوریکه کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، طبیعی است مشکلات و سوالاتی داشته باشید، بنابراین در پایان هر هفته، می توانید این سوالات و مشکلات را برطرف کنید.

  • نمی دانید بین ۲ ایده  کدامیک را انتخاب کنید؟
  • نمی دانید چگونه نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید؟
  • می خواهید نظر تیم آکادمی رشد را در مورد صفحه فروش خود بدانید؟

“بخاطر همه چی از شما تشکر می کنم … کلا عالی بودید. در کنار ما بودید و به ما انرژی می دادید تا موفق بشیم. علاوه بر اطلاعاتی که در این دوره به دست آوردم، تیم آکادمی رشد فوق العاده بود.”
– میکائیل احمدی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

نمونه موردی کسب و کار اینترنتی موفق:


–    درباره میکائیل احمدی: آقای احمدی، مربی فیتنس و تناسب اندام است. او با مشکلی روبرو شده بود. محصول خوبی طراحی کرده بود، اما  اصلا نمی دانست چگونه می تواند آن را به مخاطبان بیشتری معرفی کند.

دوره راز جذب پول در اینترنت چه کمکی به او کرد : آقای احمدی فکر نمی کرد متدهای این دوره را می تواند در کسب و کار خود پیاده کند. اما با پیروی از این سیستم، یاد گرفت چگونه برندسازی کند و با افراد بیشتری ارتباط برقرار کند.

–   نتایج: آقای احمدی لیست ایمیل خود را ۳٫۵ برابر و همچنین فروش خود را چهار برابر کرد. سپس کل تابستان سال ۱۳۹۴ را به همراه همسرش به شمال رفت.


« دوره راز جذب پول در اینترنت، بهترین سرمایه گذاری من در دو سال گذشته روی دوره های آموزشی اینترنتی است. کیفیت و محتوای دوره بسیار خوبه، و این محصول دقیقا پاسخگوی نیاز من بود.”

–  الناز جمالی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز به عنوان بخش مکمل دوره راز جذب پول در اینترنت گنجانده شده است.

“وقتی برای اولین بار کسب و کار خودم را شروع کردم، نمی دونستم از کجا باید شروع کنم … حتی نمی دونستم چطوری می تونم با ایجاد یک سیستم، درآمد خودکار داشته باشم … دوره راز جذب پول در اینترنت نقشه راه، ودستورالعمل ایجاد سیستم و توسعه و رشد آن را به من یاد داد. “

-نوید خبازیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“الان روی محصول جدیدم کار می کنم که در ماه های آینده منتشر میکنم. من دقیقا می دونم از کجا باید شروع کنم … همچنین می دونم تولید محصول کار سختی نیست. در اینترنت، دوره های بسیاری رو با تبلیغات عجیب غریب می تونید پیدا کنید، اما این دوره واقعا با دوره های دیگه فرق داره. “

–  میکائیل احمدی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

آیا دوره راز جذب پول در اینترنت برای شما مناسب است؟

ما در مورد افرادی که می خواهند در دوره راز جذب پول در اینترنت شرکت کنند، بسیار دقت می کنیم. ترجیح می دهیم با گروه کوچکی از افرادی که عمل گرا هستند، کار کنیم تا گروه بزرگی از افرادی که فقط خواسته و آرزو دارند و به دنبال یک شبه پولدار شدن هستند!

لطفا با دقت بخوانید، چون این موارد قوانین آکادمی رشد هستند:

دوره راز جذب پول در اینترنت برای شما مناسب نیست اگر:

  • به دنبال دوره سحرآمیزی هستید که یک شبه شما را میلیونر کند. بدون اینکه شما تکنیک های ایده پردازی، تست ایده، تحقیقات بازار هدف، بازاریابی، قیمت گذاری، بسته بندی، و جایگاه سازی را یاد بگیرید و به کار ببندید.
  • حتی وب سایتی ندارید و می خواهید پس از اتمام این دوره، صدها میلیون تومان کسب کنید. اگر بدنبال یک شبه پولدار شدن هستید، لطفا ادامه ندهید.
  • کسب و کار کم رونقی دارید یا ایده کسب و کار شما پرسود نیست، و مایل به تغییر ایده تان هم نیستید. اگر شما در برابر تغییر مقاومت کنید، ما چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟
  • تنها بدنبال “انگیزه و الهام” گرفتن هستید. ما معتقدیم انگیزشی ترین کاری که می توانید انجام دهید نتایج شماست، ما در حالی که حامی و پشتیبان شما هستیم، موفقیت شما برای ما بسیار مهم است.
  • اگر بدهی زیادی دارید. با عرض پوزش، اولین کاری که باید بکنید، تسویه بدهی خودتان است. این دوره برای همه نیست – این دوره را فقط برای افراد عملگرا تدارک دیده ایم.

دوره راز جذب پول در اینترنت برای شما مناسب است اگر:

  • می خواهید روی خودتان سرمایه گذاری کنید تا یک کسب و کار اینترنتی موفق و میلیونی راه اندازی کنید.
  • صبور، مصمم، و باپشتکار هستید. متعهد به صرف زمان لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق خود هستید، و می دانید این امر، یک شبه اتفاق نمی افتد. اگر شما ۵-۱۰ ساعت در هفته روی کسب و کار اینترنتی خود کار کنید و موارد گفته شده را انجام دهید، می توانید پاداش میلیونی خود را به مرور دریافت کنید.
  • به دنبال یک سیستم گام به گام هستید، نه تکنیک ها و مطالب غیرکاربردی.
  • در برابر “فراز و نشیب” راه اندازی کسب و کار اینترنتی، صبور هستید. گر صبر کنی ز غوره حلو سازی.

در اینجا توصیه برخی از دوستان عزیزی که در دوره راز جذب پول در اینترنت شرکت کرده اند، را مشاهده می کنید.

“این دوره یک سیستم گام به گام است که می توانید با دنبال کردن آنها، نتایج فوری بگیرید … همچنین شما را به جایی که می خواهید بروید و اهدافی که دارید، می رساند. نه اینکه محصولی را تولید کنید و منتظر باشید آن را از شما بخرند. “

– احمد حسینی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“می دونم چطوری کسب و کارم را توسعه بدم، مثلا چطوری لیست ایمیلم رو افزایش بدم و اولین درآمد میلیونی خودم رو بدست بیارم.”

–  الناز جمالی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

پرسش های متداول

“آیا این دوره برای شما مناسب است …؟”

“اگر ایده ای برای کسب و کار اینترنتی نداشته باشید، چی؟”

لازم نیست برای شرکت در دوره راز جذب پول در اینترنت، ایده ای داشته باشید. ما به شما دقیقا آموزش می دهیم چگونه مهارت ها و استعدادهای خود را کشف کنید و ایده های متعدد مخصوص به خود را بپرورانید. سپس، این ایده ها را به کمک تکنیک هایی که در دوره راز جذب پول در اینترنت آموزش داده می شود، “تست” می کنیم تا مطمئن شوید ایده سودآور و پولسازی انتخاب کرده اید. شما دقیقا متوجه خواهید شد قبل از اینکه زمان زیادی روی یک ایده صرف کنید، کدام ایده مناسب است تا آن را دنبال کنید.

شما برای شرکت در دوره راز جذب پول در اینترنت، نیازی نیست ایده ای در ذهن تان داشته باشید. ما در این دوره بطور کامل و دقیق به شما آموزش می دهیم چگونه ایده کسب و کار اینترنتی خودتان را پیدا کنید و بعد یک گام جلوتر می رویم. ما یاد می گیرید ایده هایتان را تست کنید تا قبل از اینکه ماه ها صرف راه اندازی سایت و انواع تبلیغات کنید، مطمئن شوید ایده پرسود و پولسازی انتخاب کرده اید.

این متد، خیلی با متد سایر افراد تفاوت دارد. خیلی ها به شما لیست چند صد ایده را می دهند و شما نمی دانید از کجا باید شروع کنید! در دوره رراز جذب پول در اینترنت، در هر بخش چند ویدیو برای شما تهیه کرده ایم و موانع ذهنی اجتناب ناپذیری که برای شما پیش می آید، بطور کامل توضیح داده ایم. همچنین راهکار این موانع ذهنی را نیز برای شما عرض کرده ایم.

برای مثال «این ایده را خیلی ها انجام داده اند! پس من چگونه می توانم در این شرایط موفق شوم؟»

یا «سندرم ایمپاستر».

یا شاید برای شما هم سوال باشد که «برای اینکه فلان ایده را اجرا کنید، تخصص کافی ندارید!» ما بطور کامل به شما آموزش می دهیم راهکار این موانع و سوالات ذهنی چیست. علاوه بر این، در پایان هر بخش جلسه پرسش و پاسخ داریم. همچنین می توانید از مشاور اختصاصی بهره مند شوید تا دقیقا به شما نشان دهد چگونه ایده مناسب و مختص به خودتان را انتخاب کنید و آن را به یک کسب و کار اینترنتی میلیونی و پولساز تبدیل کنید.

پس اولا در این دوره یاد می گیرید یک ایده مناسب انتخاب کنید و بعد آن را تست می کنید تا از پر سود بودن و پولساز بودن آن اطمینان حاصل کنید. سپس یک کسب و کار اینترنتی میلیونی راه اندازی می کنید.

«دوره راز جذب پول در اینترنت پولساز با بقیه دوره های موجود چه تفاوتی دارد؟»

این تنها دوره ای است که صدها بار  تست شده است. تنها دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی است که تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی را گام به گام به شما نشان می دهد. شما از خلق ایده به فروش می رسید، یاد می گیرید کسب و کارتان را توسعه دهید، بر ذهن ناخودآگاه و موانع ذهنی خود غلبه می کنید، همچنین می توانید مشاوره اختصاصی داشته باشید – تمام این موارد را در این دوره برای شما تدارک دیده ایم و شما دسترسی کامل به آنها دارید.

دوره راز جذب پول در اینترنت با جزئیات کامل به پیدا کردن یک ایده مناسب، راه اندازی وب سایت و تکنیک های نوین فروش می پردازد. این دوره شامل ۱۵ فایل ویدیویی، تجربه های جالب و سوالات مختلف در مورد کسب و کار اینترنتی، نحوه توسعه کسب و کار اینترنتی و تولید پکیج های آموزشی میلیونی است. به اضافه آکادمی رشد در صورتی که از این دوره نتیجه ای نگیرید، ۱۰۰ درصد وجه شما را به شما بازمی گرداند. هیچ دوره ای به جز دوره آکادمی رشد جرئت تضمین بازگشت ۱۰۰ درصد پولتان را ندارد.

“از کجا بدانم آیا برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

آماده هستم یا نه؟”

شما نمونه افرادی که دوره راز جذب پول در اینترنت را گذرانده اند، در سایت آکادمی رشد می بینید. همچنین جزئیات این دوره را در این صفحه می بینید. همچنین ممکن است مقاله های مرا خوانده باشید. پس با این اطلاعات کافی، می توانید تصمیم گیری کنید. پیشنهاد من اینست که به درون خود مراجعه کنید و ببینید این دوره برای شما مناسب است یا نه. داشتن شک و تردید طبیعی است. همه ما شک و تردیدهایی داریم. بخصوص موقع راه اندازی کسب و کار اینترنتی، در اعماق ذهن ناخودآگاه خود مطمئن نیستیم و این عدم اطمینان، ما  را سال ها از پیشرفت و توسعه کسب و کارمان دور نگه می دارد. اگر این دوره واقعا برای شما مناسب نیست، در آن شرکت نکنید. ما همچنان با شما در ارتباط خواهیم بود، و ایمیل ها و مطالب آموزشی رایگان ما را دریافت خواهید کرد. اما اگر شما می خواهید محدودیت های مالی و کاری خود را کنار بزنید، این دوره می تواند به شما کمک بسزایی کند.

« چه پشتیبانی خواهید داشت؟ اگر جایی گیر کردید،

چیکار کنید؟»

با عرض پوزش، نمی توانم شخصا با هر کدام از افرادی که در این دوره شرکت می کنند، گفتگو کنم. اما حقیقت این است که لزومی ندارد با من گفتگو کنید. بنا به تحقیقات و تست گسترده آکادمی رشد، تمام سوالات شما را در این دوره پاسخ داده ایم. به راحتی می توانید جواب سوالات خود را پیدا کنید. همچنین در آخر هر بخش، سوالات خود را می توانید بطور آنلاین از ما بپرسید.

همانطوریکه عرض کردم، ما در این دوره فقط یک سری اطلاعات به شما آموزش نمی دهیم. وقتی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی می کنید، مشکلاتی خواهید داشت. این طبیعیه. من هم این مشکلات را داشتم. الان هم دارم. هر موقع مشکلی دارم به مشاورینم زنگ میزنم و از آنها میپرسم چیکار باید بکنم. در اینجا خدمت شما عرض می کنم اگر مشکلی داشتید و جایی گیر کردید، ما چگونه به شما کمک می کنیم. اولین چیزی که باید بدانید اینه که این دوره بارها تست شده و امتحانش را پس داده است.

چرا به شما عرض میکنم امتحانش را پس داده؟ چون با هزاران سوال مواجه شده ایم و پاسخ کامل این سوالات را در این دوره آورده ایم. برای مثال در مورد نرخ تبدیل فروش تان، شاید برای خیلی ها سوال باشد کدام نرخ تبدیل خوبه. چگونه بفهمید کدام نرخ تبدیل خوبه؟

ما به شما پارامترهای دقیقی را معرفی می کنیم تا بدانید چه نرخ تبدیلی را باید انتظار داشته باشید.

شاید برای شما سوال باشد «مردم چطوری محصول یا پکیج شما را میخرند؟»یا «چیکار باید بکنید».

به شما بطور کامل و دقیق آموزش می دهیم چیکار باید بکنید و کذام اشتباهات را نباید بکنید.

شابد برای شما سوال باشد که روی وبینار کار کنید یا نه؟ کدام تکنیک ها را بکار ببرید؟ به تمام این سوال ها در این دوره جواب داده ایم.

خیلی از سوالاتی که برای شما پیش می آید، در این دوره جواب داده شده. اما ممکن است سوالات دیگری هم داشته باشید که پاسخ و راهکار آنها را نمی دانید.  در پایان هر بخش، سوالات جدید شما را پاسخ می دهیم. وقتی شما در داین وره شرکت می کنید، به تمام این موارد دسترسی خواهید داشت.

بعضی از دوستانی که در این دوره شرکت می کنند، تازه کار هستند. بعضی ها هم کسب و کار اینترنتی دارند و چند صد هزار تومان یا حتی میلیون ها تومان درآمد دارند. تمام دوستانی که در این دوره شرکت می کنند، می توانند به تبادل نظر با هم بپردازند. خود من هم، سوالات شما را جواب می دهم. راهکارها و ترفندها را خدمت شما عرض می کنم. نمی توانم قول دهم که به تک تک افرادی که در این دوره شرکت می کنند، مشاوره دهم چون تعداد دوستان خیلی زیاده. اما اکثر سوالات شما را در دوره جواب داده ایم. همچنین در پایان هر بخش، هر سوال دیگری که داشتید را هم جواب می دهیم.

علاوه بر اینها، شما می توانید مشاوره اختصاصی داشته باشید. می توانید پلن طلایی و ویژه را انتخاب کنید تا یک مشاوره اختصاصی گام به گام، شما را راهنمایی کند و کارهای شما را ارزیابی کند و بگوید در هر مرحله چیکار باید بکنید و چه کارهایی را اصلاح کنید.

دوباره تاکید می کنم ما در این دوره، بر خلاف دوره هایی که موجوده، فقط یک سری اطلاعات را به شما آموزش نمی دهیم. سوالات شما را در دوره جواب داده ایم و اگر سوال جدیدی داشتید، می توانید در پایان هر بخش، بپرسید و جواب آن را دریافت کنید.

همچنین در پلن طلایی و ویژه می توانید مشاوره اختصاصی داشته باشید. تا بهتر و با اطمینان بیشتری، کسب و کارتان را راه اندازی کنید. علاوه بر این، ما همیشه در کنار شما هستیم تا کسب و کار اینترنتی میلیونی تان را بزرگ و بزرگ تر کنید.

“من سه سال بود در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی، مطالب سایت های دیگر و کتاب های مختلف را می خواندم، اما در چند ماه گذشته مطالبی که از شما یاد گرفتم، خیلی بیشتر و کاربردی تر بود. همچنین درآمد بیشتری هم کسب کردم. شما به من یاد دادید چگونه فرصت های کسب و کار م را پیدا کنم، چه کارهایی را باید انجام دهم و چه کارهایی صرفا اتلاف وقته، هر چیزی که در جهت دستیابی به اهداف، واقعی و کاربردی نبودند، را به من یاد دادید. “

سعید عزیزی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

چگونه می توانم همسر/خانواده ام را متقاعد کنم تا این دوره را بخرم؟”

پیشنهاد می کنم مصاحبه ها و بررسی های موردی آکادمی رشد در مورد این دوره را به همسر یا خانواده خود نشان دهید. در نهایت، دقیقا به آنها توضیح دهید که چرا می خواهید در دوره راز جذب پول در اینترنت شرکت کنید- مزیت کسب و کار اینترنتی برای شما چیست، چرا دوره راز جذب پول در اینترنت را انتخاب کرده اید، و چرا حالا باید در این دوره شرکت کنید؟ – نشان دهید چقدر این موضوع برایتان مهم است و جدی هستید. اگر این موارد را صادقانه بیان کنید، و نشان دهید جدی هستید، هر اشکالی که در مورد شرکت شما در این دوره وجود دارد، رفع خواهد شد.

“کی پول در میارم؟”

نمی توانم به شما قول دهم در عرض چند ماه، فلان درآمد را از کسب و کار اینترنتی تان کسب خواهید کرد. هیچکسی نمی تواند همچین قولی به شما بدهد. شما نباید به هر کسی که این قول را به شما می دهد، اعتماد کنید. چون تمام افراد، با تجربه و مهارت های متفاوتی شروع می کنند. بعضی ها اصلا ایده ای ندارند. بعضی های دیگر کسب و کار اینترنتی دارند. بازار هدف های مختلفی دارند. هیچ کسی نمی تواند قول فرمول و سیستم جامعی را به شما دهد. اما به شما قول می دهم هر چیزی که شانس موفقیت شما را بالا می برد، در این دوره یاد می گیرید. در واقع، کسب و کار اینترنتی ماهیت چالش انگیزی دارد، به همین دلیل، شما همیشه به آپدیت های این دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید در پایان هر بخش، مشکلات و سوالات خود را از ما بپرسید. البته اکثر سوالاتی که به ذهن شما می آید را در این دوره پاسخ داده ایم. مصاحبه های ما را با افراد موفق دنبال کنید. بعضی وقت ها یک تکنیک کوچک، می تواند همه چیز را عوض کند. همانطوریکه برای من و خیلی ها این اتفاق افتاده.

اگر شما گام به گام، تمام کارهایی که در دوره گفته می شود انجام دهید، قطعا نتیجه خواهید گرفت. و اگر ۱-۲ سال بعد به عقب نگاه کنید، مقدار پولی که برای این دوره سرمایه گذاری می کنید، در مقایسه با درآمدی که کسب می کنید، کم رنگ خواهد شد (شما یک بار محصولی را تولید می کنید و سالیان متوالی از این محصول درآمد کسب می کنید)

پس این سوال که چه قدر طول می کشد تا درآمد کسب کنید سوال درستی نیست. افراد موفق می گویند مهم نیست چقدر طول می کشد، من در این کار موفق می شوم. وقتی شما اینطور فکر کنید، کسب و کارتان را توسعه می دهید و رشد میکنید. مثل خیلی ها که هر ماه چند میلیون تومان از محصولی بدست می آورند که چند سال پیش تولید کرده اند. یعنی وقتی از خواب بیدار می شوند و نگاهی به گزارش فروش سایت خود می اندازند می بینند دوره ای که چند سال پیش ساخته بودند، فروش رفته. و همچنان از آن دوره یا محصول درآمد کسب می کنند. چرا؟ چون دوره یا محصول خوبی تولید کرده اند. چون برای محصول خوب زمان گذاشته اند و شما دقیقا در دوره راز جذب پول در اینترنت یاد می گیرید چیکار باید بکنید تا محصول خوبی طراحی و تولید کنید که سالیان سال، برای شما درآمدزایی داشته باشد.

موانع ذهنی و شک و تردیدها

«از دوره های بی فایده و غیرکاربردی خسته شده ام.»

یکی از ویژگی هایی که دوره راز جذب پول در اینترنت را کاملا منحصر به فرد می کند، این است که شامل روانشناسی موفقیت و ورکشاپ های گام به گام است. دوره راز جذب پول در اینترنت تنها شامل تکنیک های لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیست. بلکه این دوره، یک سیستم کامل و تست شده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی میلیونی از صفر است. شما می توانید مطابق سرعت و پیشرفت خود در دوره، کسب و کار اینترنتی خود را پیش ببرید.

” می توانم دوره را مطابق میل خودم پیش ببرم؟ اگر عقب بیفتم، چی؟”

نگران نباشید – شما به تمام دوره دسترسی کامل دارید، بنابراین اگر به مسافرت رفته باشید یا بنا به دلایلی نتوانستید در بازه زمانی تعیین شده، کارهای لازم را انجام دهید، اشکالی ندارد. این وقفه ها طبیعی است، و شما دسترسی کامل به مطالب دوره راز جذب پول در اینترنت خواهید داشت.

“اگر در روستا باشم، چی؟” “اگر…. چی؟”

برخی از افراد فکر می کنند بنا به چیزی که احساس می کنند در زندگی خود دارند، منحصربفرد هستند و با بقیه افراد فرق دارند. و هیچ چیزی نمی تواند به آنها کمک کند. (اصطلاحا به این موارد  سندرم ایمپاستر می گویند) در برخی موارد، این افراد معمولا به دنبال بهانه ای هستند تا در دوره ای شرکت نکنند یا کار بخصوصی را انجام ندهند. هدف من این است که به شما نشان دهم اینطور نیست، و این فقط بهانه ای است که مانع پیشرفت شما می شود. ما این دوره را با افراد مختلف که در سطوح مختلف (هم افراد مبتدی و هم افراد باتجربه) بودند، و حتی افرادی که در روستا زندگی می کنند، تست کرده ایم. اگر شما واقعا باور دارید که منحصر به فرد هستید و جامع ترین دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی موجود به شما کمکی نمی کند، لطفا در این دوره شرکت نکنید!

به گذشته خود نگاهی بیاندازید و ببینید الگوی عمل شما چگونه است. چند بار فرصتی در زندگی شما بوجود آمده و می خواستید کاری را انجام دهید مثلا راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کمک کسی که قبلا این کار را انجام داده و به او اعتماد دارید، اما انجام نداده اید؟ شما این فرصت را می بینید، اما اقدامی نمی کنید. بهانه می ورید که این دوره برای من جواب نمیده یا من در فلان جا زندگی می کنم. یا ایده ندارم، اما من تمام این سوال ها را بطور کامل در این دوره پاسخ داده ام.

شما بالاخره باید تصمیم بگیرید. ما دوره راز جذب پوا در اینترنت را با افراد مختلف و سنین مختلف تست کرده ایم، افرادی بودند که هیچ ایده ای نداشتند. یا دوستانی که کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده بودند و می خواستند کسب و کارشان را توسعه دهند، و رشد کنند.

دوست عزیز، اگر معتقدید آدم خاصی هستید، وضعیت منحصر به فردی دارید، و نمی توانید از تجربه ما و افرادی که در دوره راز جذب پول در اینترنت شرکت کرده اند، یاد بگیرید، پیشنهاد می کنم در این دوره شرکت نکنید. هدف ما فروش این دوره به هر کسی نیست. اما اگر می خواهید یاد بگیرید، اگر میخواهید از بهترین تجربیات من و دوستان دیگر، بهره مند شوید، پس در این دوره شرکت کنید.

من خودم این دوره را تضمین می کنم، و اگر شما دوره را تهیه کردید و نتیجه ای نگرفتید، کافیه به من ایمیل بزنید و نشان دهید موارد گفته شده را انجام داده اید و من ۱۰۰ درصد پول تان را به شما  برمی گردانم. امیدوارم در این دوره شما را ببینم.

آیا دوره راز جذب پول در اینترنت برای شماست؟

“اگر در دوره راز جذب پول در اینترنت شرکت کنم، و بعد متوجه شوم این دوره به درد من نمی خورد، چی؟”

آکادمی رشد تضمین می کند ۱۰۰ درصد وجه تان را به شما برگرداند. چون ما این دوره را بارها تست کرده ایم، و می دانیم این دوره اثربخشی ۱۰۰ درصد دارد، پس دوره را ۱۰۰ درصد تضمین می کنیم. این دوره تنها شامل اطلاعات نیست. بلکه طوری آن را برای شما طراحی کرده ایم که اگر گام به گام با دوره پیش بروید، و تمام مواردی که در دوره آمده است، انجام دهید، قطعا نتیجه خواهید گرفت. اگر شما درخواست بازگشت وجه تان را بکنید، باید به ما نشان دهید مواردی که در دوره گفته ایم، انجام داده اید و نتیجه نگرفته اید.

اما می خواهم چیز مهمی خدمت شما عرض کنم. در این دوره شرکت کنید و برای موفقیت برنامه ریزی کنید. در این دوره صرفا یک سری مطالب را به شما آموزش نمی دهیم، ما تورکشاپ ها را برای شما طراحی کرده ایم تا گام به گام، با دوره پیش بروید و در آخر دوره، محصول خودتان را طراحی و تولید کنید. سایت خود را  راه اندازی کنید. همانطوریکه بارها در این دوره عرض کردیم، به این دوره اعتماد کنید. هر مطلبی که در دوره مشاهده می کنید، دلیلی دارد و طبق تجربه و تحقیقات ما در دوره گنجانده شده. حالا اگر شما ۱۰۰ درصد پولتان را از ما بخواهید، ما هم از شما می خواهیم مواردی که در این دوره گفته ایم و شما از آنها نتیجه نگرفته اید را به ما نشان دهید.

اگر فقط می خواهید اطلاعاتتان زیاد شود و یک سری فیلم آموزشی ببینید، پیشنهاد می کنم در این دوره شرکت نکنید. پیشنهاد می کنم اگر در هر دوره ای شرکت می کنید، برای موفقیت برنامه ریزی کنید. نگویید آیا این دوره برای من جواب میده؟ بلکه بگویید حتما نتیجه می گیرید. چگونه می توانید از این دوره نتیجه بگیرید؟

“آیا این دوره در مورد تولید محصولات فیزیکی یا ارائه خدمات است؟ آیا نرم افزارها و برنامه های مورد نیاز، و همکاری در فروش (بازاریابی affiliate ) را هم شامل می شود؟ “

دوره راز جذب پول در اینترنت را طراحی کرده ایم تا به شما کمک کنیم علایق و تخصص خود را به افراد دیگر نیز آموزش دهید. من خودم سیستم همکاری در فروش (بازایابی affiliate ) ، اپلیکیشن ها، و غیره را تست کرده ام – و این روشها به ندرت جواب می دهد. من روی مدل کسب و کاری که چالش برانگیز است (مانند محصولات فیزیکی)، حساب نمی کنم.

دوره راز جذب پول در اینترنت به شما یاد می دهد چگونه تخصص خود را بصورت پکیج درآورید و آن را در اینترنت بدون نگرانی، هزینه ها و دردسرهای توزیع محصولات فیزیکی بفروشید. آکادمی رشد این سیستم را برای حوزه های مختلف و با قیمت ها و فرمت های مختلف بررسی کرده است. ما می توانیم به شما آموزش دهیم چگونه اطلاعات و دانش خود را به صورت پکیج درآورید و مشتریان با کمال میل آن را از شما بخرند. همچنین دوره راز جذب پول در اینترنت به شما نشان می دهد چگونه میلیون ها تومان درآمد از طریق مشاوره آنلاین کسب کنید. حتی اگر معلم یا مشاور نیستید. اما ما روی اپلیکیشن ها، محصولات فیزیکی، یا سیستم همکاری در فروش (بازایابی affiliate) تمرکز نمی کنیم، چون برای خیلی از افراد، سودآوری و قابلیت توسعه و رشد این موارد در مقایسه با تولید محصولات آموزشی آنلاین کم است.

” دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی میلیونی چی هست؟”

“آیا این دوره حضوری است؟”

این دوره حضوری نیست، بنابراین شما می توانید بلافاصله آن را شروع کنید. همچنین لازم نیست پول و زمان خود را صرف شرکت در جلسات حضوری کنید، و مانند دوران مدرسه یا دانشجویی، با دفتر و کتاب به خانه خود برگردید. در دوره راز جذب پول در اینترنت، می توانید دوره را در خانه خود با کمال راحتی و مطابق سرعت خود، پیش ببرید. و چون متن / فایل صوتی تمام فایل های ویدیویی را در دوره قرار داده ایم، می توانید مطالب دوره را حتی هنگام رفت و آمد و در اتومبیل خود نیز نگاه کنید و گوش دهید. البته شما دسترسی کامل به تکنیک ها و مطالب این دوره دارید.

” برای این دوره، چقدر زمان بگذاریم؟”

حدود ۶- ۱۰ ساعت در هفته. هر چه زمان بیشتری را به کسب و کار خود اختصاص دهید، سریع تر و بهتر نتیجه خواهید گرفت. در واقع، این کسب و کار شماست. همچنین شما می توانید فایل های صوتی دوره را بر روی موبایل خود گوش کنید، و یا متن فایل های تصویری را بخوانید (هر کدام که برای شما راحت تر است). ۱۰ ساعت پیشنهاد من است، اما چون به مطالب دوره راز جذب پول در اینترنت دسترسی کامل دارید، می توانید با سرعت دلخواه خود پیش بروید.

این یکی دیگر از مزیت های کسب و کار اینترنتی است یعنی شما می توانید برای کسب و کار خودتان برنامه ریزی کنید. ما این کار را برای شما آسان کرده ایم چون شما می توانید فایل های صوتی دوره را در موبایل خود بریزید و در ماشین تان یا موقع رفت و آمد به این فایل ها گوش دهید. همچنین متن کامل دوره را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی مطالب دوره را بخوانید. همچنین شما دسترسی کامل به دوره دارید، اگر بنا به دلایلی نتوانستید با برنامه ما پیش بروید، یا مسافرت بودید، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 

نمونه ای از نتایج دوره راز جذب پول در اینترنت

دوره راز جذب پول در اینترنت یک کتاب ۱۰۰ صفحه ای و یا یک سری روشهای غیرکاربردی نیست. تیم آکادمی رشد این سیستم را چند سال و برای حوزه های مختلف تست کرده است.
نمونه ای از نتایج فوق العاده دانشجویان این دوره:

خیلی دوست داشتم یه روزی کسب و کار اینترنتی برای خودم داشته باشم. بنابراین وقتی با دوره راز جذب پول در اینترنت آشنا شدم تصمیم گرفتم در این دوره شرکت کنم. واقعا خیلی چیزها یاد گرفتم و خدارو شکر حالا ۲-۳ میلیون تومان در ماه از کسب و کار خودم درآمد دارم.
پریا اکبری، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

بله! شما انتخاب های دیگری هم دارید:

ما دیده ایم که دوره راز جذب پول در اینترنت برای افراد مختلف و حوزه های متنوع جواب داده است.

اما اگر خودتان بخواهید این موارد را یاد بگیرید، چقدر باید هزینه کنید؟ برای این کار، شما باید در دوره های زیر شرکت کنید:

  • دوره ام بی ای (MBA)، ۳-۴ میلیون تومان به بالا. شما در این دوره، نظریه هایی در مورد مدیریت، روانشناسی سازمانی، و حسابداری یاد می گیرید، اما ترفندها و ریزه کاری های راه اندازی کسب و کار اینترنتی را یاد نمی گیرید.
  • کمک گرفتن از مشاورین کسب و کار: ۲-۳ میلیون تومان به بالا. برخی از مشاورین کسب و کار، خبره هستند، اما آیا می توانید آنها را پیدا کنید؟ از کجا می توانید این مشاورین خبره را پیدا کنید؟ برفرض که پیدا کردید، اگر نتیجه ای نگرفتید، چی؟ متاسفانه، تقریبا هیچ کدام از مشاورین کسب و کار، ضمانت بازگشت وجه تان را نمی دهند. پس بین انتخاب مشاورین خبره گیر می کنید و شما چند برابر هزینه دوره راز جذب پول در اینترنت را خواهید پرداخت.
  • راه اندازی کسب و کار اینترنتی توسط خودتان: شما قطعا می توانید این موارد را خودتان یاد بگیرید. اما چند سال باید وقت بگذارید و میلیون ها تومان بابت تست کردن، سعی و خطا، و خرید صدها دوره آموزشی و کتاب ها هزینه کنید. به عنوان مثال، باید نحوه تولید محتوا، بهینه سازی، تست، تحقیقات بازار هدف، و بازاریابی را یاد بگیرید . همچنین از کجا بدانید کدام مطالب به درد شما می خورد و درست است و کدام یک از آنها مفید نیست. شما می توانید این کارها را انجام دهید، و سال ها آزمون و خطا کنید، شکست بخورید، و اگر پشتکار داشته باشید و صبور باشید، شاید متوجه شوید چگونه می توانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و درآمد میلیونی کسب نمایید.
  • هیچ کاری نکنید: کاری که بیشتر افراد می کنند! هنگامی که از مخاطبان آکادمی رشد پرسیدیم چه مدتی است که می خواهند کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند، جواب هایی که دریافت کردیم، خیلی جالب بود: ۱ سال، ۵ سال، و حتی “بیش از ۱۰ سال!” چقدر بیشتر می خواهید منتظر بمانید؟ چقدر دیگر می خواهید بهانه تراشی کنید؟ اگر حالا نه، پس کی؟

“من یه وایت برد بزرگ در اتاقم دارم، و در یک سوم اون ایده هام رو می نویسم. من سال ها حتی یک قدم در جهت این ایده ها برنداشتم، چون … شاید بتونم برخی از اونا رو عملی کنم، اما نمی خوام فقط یک ایده رو دنبال کنم و اون رو به شکل یک محصول در بیارم، چون زمان زیادی طول میکشه … شما در این دوره ترس از شکست رو در من ریشه کن کردید… شما به ما نشان دادید کی شکست می خوریم تا وقتمون رو روی چیزهایی که نتیجه ای ندارند، تلف نکنیم. “

– نوید خبازیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

زمانی که من کسب و کار اینترنتی خودم را راه اندازی کردم،
آرزوم این بود کسی به من دقیقا بگه چیکار باید بکنم.

به جای سعی و خطا، و تست تمام روش ها و انتخاب مواردی که جواب می دهند و نتیجه بخش هستند، حاضر بودم سالها پیش، از تجربه فردی که این کارها را انجام داده استفاده کنم.

شما حاضرید در قبال تولید محصولات میلیونی و ایجاد سیستم کسب و کار برای کسب درآمد خودکار چه دهید؟

شما چقدر می توانید از این دوره، درآمد کسب کنید؟

زمانی که من شروع کردم، نمی دانستم “موفقیت” یعنی چی و هی چیزی در مورد موفقیت نمی دانستم. در واقع، برای تبلیغ سایتم مقاومت می کردم. می گفتم : “اگه نتونم هزینه های ماهانه ام رو دربیارم، به درد نمیخوره!”

هزینه های ماهانه ام!  این رویای من بود!

حالا، کسب و کار اینترنتی من علاوه بر هزینه های ماهانه ام، آزادی و استقلال مالی را برای من به ارمغان آورده و مهمتر اینکه، به چند نفر دیگر کمک کرده ام کسب و کار میلیونی راه اندازی کنند.

می خواهم پتانسیل درآمد خود را از کسب و کار اینترنتی تان حساب کنید. شاید باور کردن این اعداد برای شما دشوار به نظر برسد چون هنوز حتی قدم اول را برنداشته اید (درست مثل من که در ابتدا از درآمدهای میلیونی افراد دیگر، شگفت زده می شدم!)، اما من هم این موارد را تجربه کرده ام – و علاوه بر این به خیلی از افراد کمک کرده ام به درآمد میلیونی برسند.

شما هم می توانید.

اما چقدر می توانید از دوره راز جذب پول در اینترنت درآمد کسب کنید؟

کافیست دو دو تا چهارتا بکنید:

قیمت محصول شما x تعداد فروش در هر ماه x مدت زمان (سال) = درآمد شما (سالیانه)

مثال: قیمت محصول (۵۰ هزار تومن) x تعداد فروش در هر ماه (۵) x مدت زمان (۱ سال) = ۶ میلیون تومان در سال

حالا اگر محصول دیگری را نیز تولید کنید و به قیمت ۵۰ هزار تومان ارائه کنید و ۵ فروش در هر ماه داشته باشید، در پایان سال اول ۱۲ میلیون تومان از دو محصول خود کسب می کنید. (من حداقل قیمت و فروش در ماه را مثال می زنم تا قدرت سیستم را متوجه شوید. مطمئنا شما به مرور محصولات با قیمت بیشتر تولید خواهید کرد و تعداد فروش شما در ماه بیشتر از این عددها خواهد بود)

حال، اگر در یک سال ۴ محصول تولید کنید، با قیمت و تعداد فروش بالا، شما ۲۴ میلیون تومان درآمد خواهید داشت. خیلی بیشتر از حقوق کارمندان فعلی! به علاوه اینکه شما علاقه خود را دنبال می کنید و احساس نمی کنید که دارید کار می کنید!

(توجه: قیمت محصول و تعداد فروش در ماه را تغییر دهید تا درآمد دلخواه خود را بدست آورید.)

“فکر می کنم خیلی خوش شانس هستم، چون یادم میاد همین چند سال پیش فکر می کردم که … می خوام به مردم خدمت کنم… من کلی ایده دارم. واقعا هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم از این طریق درآمد کسب بکنم … ماه هایی بوده که بیشتر از درآمد سال های قبلی ام درآمد داشتم. “

–  سینا علی پور، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“من تنها با ۱۶ مشترک در لیست ایمیل ام، ۳ مشاوره اینترنتی داشتم. “

احمد حسینی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“چیزی که بابت اون خیلی خوشحالم اینه : من در عرض چند ماه از طریق کسب و کار اینترنتی ام، بیشتر از درآمد کل سال گذشته ام کسب کردم .”

–  سهیلا علایی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“در حالی که من هیچ کاری نمی کنم، و هیچ تبلیغی هم ندارم، اما درآمد کسب می کنم! گرچه می دونم برای افزایش فروش باید تکنیک های دوره رو اجرا کنم. “

– مریم علی محمدی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت


تضمین بی نظیر آکادمی رشد:
دوره راز جذب پول در اینترنت را تست کنید، ۱۰۰٪ بدون ریسک

ضمانت بازگشت پول شمادوره راز جذب پول در اینترنت را تست کنید و اگر نتیجه ای نگرفتید، آکادمی رشد ۱۰۰٪ پول تان را به شما بازمی گرداند.

بگذارید به شما بگویم دلیل این تضمین بی همتا چیست.

وقتی من در فاز تحقیق دوره راز جذب پول در اینترنت بودم، تمام دوره های معروف در این زمینه را بررسی کردم و متوجه شدم بیشتر آنها همان مطالب قدیمی و تکراری و مباحث کلی را آموزش می دهند و بیشتر به مطالب بی اهمیت و تکنیک های غیرکاربردی پرداخته اند. بسیاری از این “کارشناسان” تنها یک دوره را آموزش می دادند- و در این دوره ها هم آموزش می دادند چگونه دوره ای را تولید کنند!

این کار برای من، آکادمی رشد و مخاطبان ما کافی نیست.
به همین دلیل ما برای تهیه این دوره تحقیق کردیم. تمام موارد گفته شده در دوره توسط دانشجویان ما تست شده و امتحان خود را پس داده اند. بسیاری از این دانشجویان اصلا نمی دانستند چه کسب و کار اینترنتی می توانند راه اندازی کنند یا حتی چگونه یک سایت را راه اندازی کنند. زن و مرد، کارآفرینان با تجربه و مبتدی ها.

من می دانم این سیستم جواب می دهد. ما در آکادمی رشد علاوه بر افزایش کیفیت و تکنیک ها و روشهای ثابت شده، سیستم ها، ابعاد روانشناسی، به موارد دیگری می پردازیم که شما نمی توانید آنها را در جای دیگری پیدا کنید.

به همین دلیل است که دوره راز جذب پول در اینترنت را تضمین می کنیم.

خیلی ساده است: در این دوره شرکت کنید و خودتان ببینید. اگر نتیجه ای نگرفتید، کافی است به ما ایمیل بزنید، به ما ثابت کنید که تمرین های دوره را اجرا کرده اید، و ما ۱۰۰٪ پول تان را به شما بازمی گردانیم. اگر شما ناراضی باشید، ما پول شما را نگه نخواهیم داشت. اما از شما می خواهم که اگر می خواهید نتیجه بگیرید، دست به کار شوید و گام به گام موارد گفته شده را انجام دهید.

زیرا ما می دانیم این تمرین ها و تکنیک ها بسیار موثر هستند. ما برای تهیه این دوره میلیون ها تومان هزینه کرده ایم، و می خواهیم آن را در اختیار شما قرار دهیم تا به کمک این دوره، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، اولین فروش خود را جشن بگیرید.سپس کسب و کار خود را توسعه دهید و درآمد دائمی و خودکار کسب کنید، و زندگی دلخواه خود را بسازید.


کدام نسخه دوره راز جذب پول در اینترنت برای شما مناسب است؟

چون دوستان عزیز از سطوح مختلفی شروع می کنند، برای هر کدام از شما نسخه ای را تهیه کرده ایم:

پک طلایی
990 هزار تومان
سیستم کامل صفر تا صد کسب و کار اینترنتی – تمام چیزهایی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و توسعه آن نیاز دارید.
دسترسی به گنجینه آکادمی رشد
پکیج هدف گذاری و موفقیت
 
 
پک ویژه
1.5 میلیون تومان
سیستم کامل صفر تا صد کسب و کار اینترنتی – تمام چیزهایی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و توسعه آن نیاز دارید.
دسترسی به گنجینه آکادمی رشد
پکیج هدف گذاری و موفقیت
منتور اختصاصی
 

هر سوالی در مورد دوره دارید، به ما زنگ بزنید یا ایمیل بفرستید.

ما ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

۰۹۳۹۴۸۸۲۶۵۹

[email protected]

[email protected]

فاجعه متوسط بودن

از کی می خواهید یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید؟

مطالب چند سایت را در هر هفته دنبال می کنید؟

چقدر عکس دوستان یا افراد دیگر را در اواسط هفته در فیس بوک و … می بینید که به مسافرت و تفریح رفته اند و عکس خود در سواحل شمال را به اشتراک گذاشته اند در حالی که شما در اتاق خود نشسته اید؟

الان بهترین فرصت را دارید. اما به جای اقدام و عمل، فقط در مورد یک زندگی بهتر رویا پردازی می کنیم… فکر می کنیم یه روز خوب میاد!

به جای برنامه ریزی و برطرف کردن موانع ذهنی خود، اجازه می دهیم آنها وارد روح و روان ما شوند و سد راه ما شوند!

وقتی از مخاطبان سایت آکادمی رشد پرسیدم، ۹۶٪ به ما گفتند می خواهند یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند. پس چرا این کار را نکرده اند؟

قطعا اطلاعات به تنهایی کافی نیست. اطلاعات بسیاری را در اینترنت می توانید پیدا کنید! اینکه یک ماه دیگر صبر کنید تا آنها را کشف کنید، هیچ چیزی را تغییر نمی دهد. اگر اطلاعات به تنهایی کافی بود، شما الان کسب و کارتان را راه اندازی کرده بودید.

گاهی اوقات، ما نیاز به کمی تلنگر از کسی داریم که ما را حتی بیشتر از خودمان، باور دارد. کسی که می تواند ما را تشویق و راهنمایی کند – کسی که روزی خودش جای ما بوده است.

به طوری که چند سال بعد، اگر به گذشته نگاهی بیندازیم، با حسرت اعتراف نکنیم “ای کاش اینقدر خودم رو باور داشتم که فلان کارها رو میکردم.” “ای کاش حداقل امتحان شون می کردم!”

زمانی که من می خواهم روی چیز جدیدی سرمایه گذاری کنم، به ۳ اصل زیر دقت می کنم:

  • کاری را که دیگران انجام نمی دهند، انجام دهید. اکثر مردم هرگز کسب و کار اینترنتی را شروع نمی کنند. و حتی اگر این کار را انجام دهند، روی خودشون سرمایه گذاری نمی کنند و زمان نمی گذارند تا محصول باارزشی تولید کنند. خب! آنها شایسته کسب درآمد میلیونی از کسب و کار اینترنتی نیستند. اما افرادی که سخت تلاش می کنند، چند برابر پاداش دریافت می کنند. این کار آسانی نیست چون اگر بود، همه این کار را انجام می دادند.
  • روی خودتان سرمایه گذاری کنید. قبلا وقتی تصمیم می گرفتم کاری بکنم و تغییر کنم، به دوستان خودم می گفتم که فلان کار را انجام می دهم. روش جالبی بود و انگار انگشتان پایم را داخل آب فرو می کردم! اما وقتی جدی تر شدم، روی خودم سرمایه گذاری کردم و شروع کردم از بهترین ها یاد بگیرم.حالا  اگر می خواهم کاری انجام دهم، روی آن وقت می گذارم و یاد می گیرم- چرا بهترین نباشم؟
  • از بهترین ها یاد بگیرید. عملا در هر موضوعی، بهترین و خبره ترین ها ۱۰۰ برابر افراد دیگر اطلاعات دارند. آنها بیشتر یاد گرفته اند و بیشتر می دانند. تجربه های بیشتر و بهتری دارند. اگر شما می خواهید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید، هم می توانید از کسی که ۱ یا ۲  محصول به ارزش چند هزار تومان تولید کرده، یاد بگیرید. یا می توانید از تجربه ما استفاده کنید و  ارزش محصولات خود را از چند هزار تومان به چند میلیون تومان برسانید، سیستم ما با خیلی از افراد تست شده. شما چه کسی را انتخاب می کنید؟

همانطوریکه پدر و مادرم همیشه به من می گفتند، یک سال بعد، شما یک سال پیرتر می شوید. نمی خواهید کاری انجام دهید؟

متوسط نباشید. همیشه بهترین باشید.

 

فرصت های تکرار نشدنی که قدر آنها را نمی دانیم

هدف ما این نیست که به شما محصول پشت سر محصول بفروشیم – بلکه می خواهیم زندگی ثروتمند را به شما نشان دهیم.
چرا؟ چون:

  • یکی از شرایط شرکت در این دوره این است که بدهی زیادی نداشته باشید. درسته که این کار میلیون ها تومان به ضرر ما تمام می شود، اما کار درستی است. وقتی بدهی های خود را پرداخت کردید، ما در خدمت شما خواهیم بود. می توانید فرد دیگری را نام ببرید که از پول به خاطر دانشجویان خودش می گذرد؟
  • به ۹۰ درصد مطالب ما بصورت رایگان  دسترسی دارید. بسیاری از مخاطبان ما، ایمیل های ما را می خوانند، ویدیوهای ما را تماشا می کنند، حتی به ما زنگ می زنند- اما تابحال در دوره های آکادمی رشد شرکت نکرده اند. اشکالی ندارد. وقتی زمان مناسب فرا برسد و آنها آماده سرمایه گذاری روی خودشان باشند، ما در خدمت آنها هم خواهیم بود.

و اما می خواهم نکته مهمی به شما بگویم.

بزرگترین ترس تمام افراد، نرسیدن به پتانسیل شان است. همه می دانیم که می توانیم بیشتر از چیزهایی که داریم، به دست بیاوریم، اما اجازه می دهیم ترس هایمان، سد راه ما شوند.

خیلی ها می ترسند که “آیا این دوره برای من مناسبه؟” (بدون اینکه بررسی کنیم)

یا “نمی خواهم کسب و کار اینترنتی داشته باشم” (حتی بدون اینکه یکبار امتحان کنند)

این ترس ها باعث می شود همیشه درجا بزنیم. اما ما نمی گذاریم این اتفاق ها برای شما بیفتد.

امروز، ما بزرگترین فرصت ممکن در تاریخ را داریم– اینترنت، که واسطه گران و دلالان را حذف می کند، و به سرعت می توانید بفهمید مردم چه چیزهایی می خواهند، و می توانید مستقیما وارد بازار شوید!

درسته گیج کننده است. درسته کمی آدم را سردرگم می کند. اما فکر می کنید سخته.

اگر نقشه موفقیت وجود داشته باشد، آیا آن را  تهیه می کنید؟ یا “بعدا” به آن فکر می کنید- و بزرگترین فرصت را از دست می دهید؟

خیلی بده حرکتی نکنیم. خیلی بده از کنار رویاهای خود بگذریم و روزی متوجه شیم بهترین روزهای زندگی مان سپری شده.
حال اگر این دوره واقعا برای شما مفید نیست، به نظر شما احترام می گذاریم.

اما اگر این دوره برای شما مفید است – اگر واقعا می خواهید کسب و کار اینترنتی داشته باشید، و می دانید چیزی در درون خود دارید که می خواهید آن را به بقیه هم آموزش دهید – حالازمان تصمیم گیری است.

“من نمی تونم کسب و کار اینترنتی داشته باشم چون می ترسم از عهده سفارش های زیاد برنیام. کار فعلی من، درسته حقوق کمی داره اما می دونم که چم و خم کارم رو بلدم. از ترک کردن کار فعلی ام می ترسم چون می ترسم نتونم کار دیگه ای پیدا کنم … خودم می دونم منطقی نیست، اما فکر نمی کنم بتونم از پس کسب و کار اینترنتی بربیام. “

کاظم رنجبر

“چرا تا آخر عمرم باید برای یک سری آدم احمق کار بکنم.”

محمد امین عزیزی

“من در پیدا کردن ایده خوب یا حتی چیزی که بتونم خودکار بکنم، مشکل دارم… هر چیزی که به فکرم میرسه، هزاران نفر قبلا انجام دادن!”

حسن جواهریان

” می خواهم به خودم ثابت کنم که من می تونم و اینقدر خلاق هستم که دستم توی جیب خودم بره. وقتی برای شرکتی کار می کردم، می دونستم دارم برای تحقق رویاهای شخص دیگری کار می کنم. من می خوام موفق بشم و رویاهای خودم رو محقق کنم. اگر بتونم این کار رو انجام بدم، به خودم افتخار خواهم کرد … هدف من اینه که مهارت هام رو افزایش بدم و کسب و کار خودم رو راه اندازی کنم … اما تا حالا کاری نکردم. “

مینا شریفی

الان زمان تصمیم گیری است. دوره راز جذب پول در اینترنت به زودی بسته می شود. دقیقا هم نمی دانم دوباره کی می توانید در این دوره شرکت کنید- و البته در دوره بعدی، احتمالا افزایش قیمت خواهیم داشت.

اگر آماده هستید روی خودتان سرمایه گذاری کنید و کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید، منتظر یه ” روز” خوب نباشید. منتظر یه روز خوب نباشید که یه روزی شما زمان کافی خواهید داشت یا ایده کسب و کار از آسمان خواهد افتاد!
شما می دانید که دوره راز جذب پول در اینترنت جواب می دهد. نتایج افراد مختلف، مبتدیان، کارآفرینان با تجربه، و افرادی مانند خودتان را خوانده اید.

اگر حالا نه پس کی؟ اگر این دوره نه، پس واقعا چه چیزی می تواند برای شما مفید باشد؟

تصمیم با شماست.

همانطوریکه قبلا گفتم، یک سال دیگر، شما یک سال پیرتر شده اید. آیا آن موقع زندگی دلخواه خود را ساخته اید؟

پک طلایی
990 هزار تومان
سیستم کامل صفر تا صد کسب و کار اینترنتی – تمام چیزهایی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و توسعه آن نیاز دارید.
دسترسی به گنجینه آکادمی رشد
پکیج هدف گذاری و موفقیت
 
 
پک ویژه
1.5 میلیون تومان
سیستم کامل صفر تا صد کسب و کار اینترنتی – تمام چیزهایی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و توسعه آن نیاز دارید.
دسترسی به گنجینه آکادمی رشد
پکیج هدف گذاری و موفقیت
منتور اختصاصی
 

هر سوالی در مورد دوره داشتید، به ما زنگ بزنید یا ایمیل بفرستید.

ما ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

۰۹۳۹۴۸۸۲۶۵۹

[email protected]

[email protected]

” اگر شما به چیزی علاقه مند هستید و مدت زیادیه که بهش فکر می کنید، و می خواهید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید، دوره بهتری از دوره راز جذب پول در اینترنت سراغ ندارم. دوره بهتری سراغ ندارم که گام به گام به شما آموزش بده چیکار باید بکنید، دقیقا در هر مرحله چه کاری باید انجام بدید، در این مرحله به چی نیاز دارید و به چه چیزهایی نیاز ندارید … فکر نمی کنم پس از گذراندن این دوره جایی برای شکست بمونه. “

– علیرضا نجفی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“اگر وسط روز خسته بشم، و بخوام کمی استراحت بکنم، یا کمی ورزش کنم، با کار برای دیگران نمی تونم … اگه برای دیگران کار کنم، آزادی نخواهم داشت و باید هر چی میگن، انجام بدم.”

میکائیل احمدی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

” با این تصور در دوره راز جذب پول در اینترنت شرکت کردم که فکر می کردم برای موفقیت باید یک محصول ۲ میلیون تومانی تولید کنم که مستلزم کار زیادی بود، و من نمیخواستم کار سختی داشته باشم. اما در دوره راز جذب پول در اینترنت، شما کارها را برای همه آسون کردید، مثلا توی این دوره یاد میدید کی نگران چه چیزی باشیم. از کجا شروع کنیم. کی به محصول یک میلیون تومانی فکر کنیم چون چیزهایی وجود داره که نمی دونیم. این نکته جالبی بود. “

– امید جباری، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

” واقعا باور کردنی نبود. فقط یک لینک در آخر ایمیل ام گذاشتم، و حالا به افزایش درآمدم فکر می کنم. جالبه. “

– احمد حسینی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“در دنیای مشاوره، فروش محصول کار سختیه… برای اولین بار فروش آنلاین رو تجربه کردم، و شوهرم براش سوال بود  “چرا کسایی که حتی تو رو ندیدن، بهت پول میدن؟” این به اعتماد مردم به شما برمیگرده، بدون توجه به اینکه محصول شما چه قیمتی داره، اون رو میخرن و این واقعا جالبه!.”

– سمیه نوری، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“خیلی جالبه. در این مدت کوتاه یاد گرفتم باید چیکار کنم. همه اینها بخاطر شرکت در دوره راز جذب پول در اینترنت بود. “

– ساناز نظام آبادی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

” دوره راز جذب پول در اینترنت فراتر از حد انتظار من بود. من در این دوره علاوه بر اینکه یاد گرفتم کسب و کار اینترنتی خودم رو راه اندازی کنم و اون رو توسعه بدم، تکنیک ها و متدهای نو و موارد دیگه رو هم یاد گرفتم. “

– ناصر براتی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

پک طلایی
990 هزار تومان
سیستم کامل صفر تا صد کسب و کار اینترنتی – تمام چیزهایی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و توسعه آن نیاز دارید.
دسترسی به گنجینه آکادمی رشد
پکیج هدف گذاری و موفقیت
 
 
پک ویژه
1.5 میلیون تومان
سیستم کامل صفر تا صد کسب و کار اینترنتی – تمام چیزهایی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و توسعه آن نیاز دارید.
دسترسی به گنجینه آکادمی رشد
پکیج هدف گذاری و موفقیت
منتور اختصاصی
 

هر سوالی در مورد این دوره داشتید، به ما زنگ بزنید یا ایمیل بفرستید.

ما ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

۰۹۳۹۴۸۸۲۶۵۹

[email protected]

[email protected]