صفحه اصلی / راز جذب پول در اینترنت / آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیر شده؟

آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیر شده؟

 آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیر شده؟

آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیر شده؟

 

آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیر نشده؟

یکی از سوالات مهم و قابل توجهی که در مورد سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) بسیار پرسیده می شود اینست که آیا دیر نشده؟

شما هم می تونید سوالات تون رو در زمینه های مرتبط با سایت آکادمی رشد، با ارسال ایمیل به آدرس زیر یا با تماس با ما بپرسید:

[email protected]

همچنین می توانید با عضویت در کلوب ارزهای دیجیتال آکادمی رشد ، آخرین اخبار و مطالب مرتبط با کریپتوکارنسی ها (ارزهای دیجیتال یا رمزپول ها) را دریافت کنید:

خیلی ها این سوال رو در مورد کریپتوکارنسی ها (ارزهای دیجیتال یا ارزهای رمزپایه) در ذهن شون دارن. البته ما یه دوره گام به گام (میلیونر دیجیتالی) تهیه کردیم و صفر تا صد سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال رو آموزش دادیم و این سوال رو در این دوره بطور کامل پاسخ دادیم.

اما در اینجا، برای اینکه این سوال برای دوستانی که در دوره میلیونر دیجیتالی شرکت نکردن، هم پاسخ داده بشه، تصمیم گرفتیم به این موضوع بپردازیم.

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، خواهش ما از شما اینست که به این نکات مهم توجه کنید:

  • لطفا به افراد متخصص گوش بدید، نه هر کسی! امروزه تب و تاب بیت کوین و ارزهای دیجیتال بالا رفته و هر کس و سایتی در این زمینه ها اظهارنظر میکنه! و چون این افراد تحقیقات لازم رو در این زمینه نکردن و اطلاعات کافی ندارن، باعث سردرگمی شما میشن و بنابراین، از واقعیت ماجرا و فرصت هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال وجود داره، غافل میشید.

اخیرا یکی از همین سایت ها رو مشاهده می کردم که در مورد اینکه چطوری بیت کوین بخریم؟ نوشته بود از سایت های اکسچنچ مانند bittrex می تونید بیت کوین و ارزهای دیجیتال بخرید! این درحالیه که سایت bittrex خیلی وقته که آی پی و اکانت های ایرانی رو بسته و در واقع، این سایت بدون توجه به این موارد، این اطلاعات رو منتشر کرده و حتی بعدا ویرایش هم نکرده!

ما در آکادمی رشد و دوره هامون، پس از تحقیق و بررسی همه جانبه و تست مواردی که گفته میشه، مطلبی رو منتشر می کنیم یا دوره ای رو می سازیم. در واقع، اگه در مورد موضوعی مطمئن نباشیم و تستش نکرده باشیم، اون مطلب رو منتشر نمی کنیم یا دوره ای رو نمی سازیم.

پس لطفا به هر کسی گوش ندید و فقط به افراد متخصص گوش بدید.

 

  • دوستانی که بدون دانش و اطلاعات وارد هر حوزه ای از جمله بیت کوین و ارزهای دیجیتال میشن، متحمل ضررهایی میشن که جبران کردنش دشواره! پس لطفا برای تفریح یا شانسی وارد بیت کوین و ارزهای دیجیتال نشید.
  • در مقاله قبلی آکادمی رشد (پیش بینی آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال (رمز پول ها)) به این موضوع اشاره کردیم که فروپاشی اقتصادی کشورهایی مثل ونزوئلا و آرژانتین، باعث افزایش ارزش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و … خواهد شد.
  • برای تکنولوژی بلاک چین که ارزهای دیجیتال بر پایه این تکنولوژی بنا شده اند، آینده خوبی پیش بینی می شود. کاربردهایی مانند قراردادهای هوشمند، امنیت بالا، ارسال پول بدون هزینه های اضافی و بدون اینکه زمان زیادی طول بکشد و … از کاربردهای ارزهای دیجیتال بوده و اکنون در ابتدای راه کریپتوکارنسی ها و ارزهای دیجیتال هستیم.
  • ریسک چیزی هست که همه جا وجود داره. بنابراین، باید مدیریت ریسک رو بلد باشیم. شما از خونه که بیرون میرید، ریسک تصادف وجود داره اما آیا این ریسک باعث میشه که بیرون نرید؟ نه! بیرون میرید و مواظب ریسک های احتمالی که ممکنه اتفاق بیفته، هستید. در زمینه سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال (و در کل سرمایه گذاری در هر زمینه ای) وجود ریسک اجتناب ناپذیره. بهترین کار اینه که مدیریت ریسک رو یاد بگیریم. (یکی از بخش های اصلی که در دوره میلیونر دیجیتالی بطور مفصل بهش پرداختیم، مدیریت ریسک و نحوه کاهش ریسک در زمینه بیت کوین و ارزهای دیجیتال هست)
  • پول تون رو بصورت ریال نگه ندارید. سرمایه گذاری رو یاد بگیرید و پول تون رو سرمایه گذاری کنید.

 

خب اما سوال اصلی اینه که آیا دیر نشده؟

آیا الان که قیمت بیت کوین چند هزار دلاره، دیر نشده؟ آیا فرصت میلیونر شدن با بیت کوین و ارزهای دیجیتال از دست نرفته؟

 

برای پاسخ به این سوال، از آخرین آمارها و تکنیک مقایسه استفاده می کنیم:

آیا دیر نشده؟ خیر. دیر نشده! چون کریپتوکارنسی (ارزهای دیجیتال) در ابتدای راهش هست.

چرا در ابتدای راه کریپتوکارنسی ها قرار داریم؟ و چرا فرصت های میلیونی رو از دست ندادید؟

 

اولا طبق آخرین گزارش جامع Credit Suisse  که جامع ترین گزارش رو بصورت سالانه (از سال ۲۰۱۰) در زمینه کل پول دنیا منتشر میکنه، نشون میده که مجموع پول دنیا، ۲۸۰ تریلیون دلاره (این مقدار پول موجود در روی زمین بر حسب دلاره و در این آمار، ارزش سهام بورس شرکت ها و املاک و … حساب نشده)

آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیر شده؟ آکادمی رشد

در حال حاضر که این مقاله منتشر میشه، از این ۲۸۰ تریلیون دلار (۲۸۰ هزار میلیارد دلار) که کل پول دنیا هست، ۲۸۰ میلیارد دلار توی بیت کوین و  ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری شده.

برای اینکه بهتر به میزان سرمایه موجود کریپتوکارنسی ها (ارزهای دیجیتال) پی ببرید، به آمارهای زیر دقت کنید:

  • ارزش شرکت اپل (تا بحال): حدود ۹۰۰ میلیارد دلار
  • ثروت خالص ثروتمند ترین فرد دنیا (۲۰۱۸) جف بزوس (صاحب آمازون): ۱۱۲ میلیارد دلار
  • ثروت خالص دومین فرد ثروتمند دنیا (۲۰۱۸) بیل گیتس (صاحب مایکروسافت): ۹۰ میلیارد دلار
  • کل سرمایه طلا : حدود ۸ تریلیون دلار

 

با یه تقسیم ساده (۲۸۰ میلیارد دلار تقسیم بر ۲۸۰ تریلیون دلار) متوجه میشیم که فقط ۰٫۱ درصد پول دنیا، داخل بیت کوین و کریپتوکارنسی ها یا ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری شده. ۰٫۱ درصد سرمایه کمی محسوب میشه. بخصوص اینکه تکنولوژی بلاک چین تکنولوژی نوینی است و خیلی از شرکت ها و میلیونرهای مشهور دنیا روی گسترش و توسعه بلاکچین کار می کنند.

با افزایش آگاهی مردم و ورودشون به بیت کوین و ارزهای دیجیتال، سرمایه موجود کریپتوکارنسی ها زیاد میشه و بالطبع، قیمت کریپتوکارنسی ها (ارزهای دیحیتال) هم افزایش پیدا میکنه.

چرا قیمت کریپتوکارنسی ها (ارزهای دیحیتال) افزایش پیدا میکنه؟

چون مقدار بیت کوین فقط ۲۱ میلیون عدده. یعنی فقط و فقط ۲۱ میلیون بیت کوین وجود داره. در واقع نمیشه بر خلاف پول های کاغذی و سنتی که بدون پشتوانه میشه چاپ شون کرد، بیت کوین بیشتری تولید کرد.

پس وقتی تقاضا برای کریپتوکارنسی ها (ارزهای دیجیتال) بالا بره، و مقدار اونها محدود باشه، باعث میشه طبق قانون عرضه و تقاضا در اقتصاد، قیمت کریپتوکارنسی ها افزایش پیدا کنه.

همچنین Credit Suisse پیش بینی کرده در سال ۲۰۲۲ مقدار پول کل دنیا به ۳۴۱ تریلیون دلار افزایش پیدا میکنه.

با افزایش مقدار پول دنیا، شاهد افزایش بیشتر سرمایه ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها خواهیم بود.

دوما، اگر بیت کوین (و ارزهای دیجیتال) را آینده پول یا طلای دیجیتال بدونیم، کل سرمایه بیت کوین (در حال حاضر) ۱۲۵ میلیارد دلار هست در حالیکه کل سرمایه طلا حدود ۸ تریلیون دلار هست. یعنی سرمایه طلا حدود ۶۴ برابر سرمایه بیت کوین هست. این نشون میده که رشد بیت کوین و ارزهای دیجیتال پتانسیل بالایی داره و در واقع، سرمایه موجودیشون بسیار کمه.

نکته جالب اینجاست که سه سال است که رشد قیمت بیت کوین بیشتر از طلا بوده و پیش بینی می شود روند رشد بیت کوین در سال ۲۰۱۸ نیز بیشتر از طلا باشد.

بیت کوین ایده ای بزرگ تر از اپل و آمازون بوده و پیش بینی می شود تحولی در دنیای مالی جهان ایجاد کند.

بنابراین، همین امروز نحوه سرمایه گذاری روی این ارزهای دیجیتال رو یاد بگیرید. صرفا تماشاگر بالا رفتن قیمت این ارزهای دیجیتال نباشید!

ما همه چیزهایی که باید بدونید رو در دوره میلیونر دیجیتالی آموزش دادیم. از صفر شروع کردیم و تکنیک ها و ترفندهای کسب درآمد میلیونی و مدیریت ریسک رو پوشش دادیم. شما می تونید ۱۰۰ دلار رو  با ارزهای دیجیتال به میلیونها تومن تبدیل کنید…

به قول رابرت کیوساکی ، هوش مالی تونو افزایش بدید و برای اینکه به استقلال مالی برسید (لازم نباشد برای پرداخت هزینه ها و … کار کنید) سرمایه گذاری رو یاد بگیرید.

وارن بافت اگر یاد نگیرید زمانی که خوابیده اید پول دربیاورید، باید تا آخر عمر خود کار کنید... آکادمی رشد roshdacademy.ir
وارن بافت: اگر یاد نگیرید زمانی که خوابیده اید پول دربیاورید، باید تا آخر عمر خود کار کنید…

 

موفق باشید.

 

پ.ن ۱: در گزارش جامع Credit Suisse شاهد افزایش میلیونرهای جوان هستیم. در سال های اخیر، افرادی با سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال معتبر،  میلیونر شده اند.

پ.ن ۲: بیت کوین به زبان ساده یه ارز دیجیتال هست که مهمترین مزیتش غیرمتمرکز بودنشه. یعنی یه سری افراد یا سازمان ها کنترلش نمی کنن. در واقع فقط افرادی که توی این شبکه فعالیت می کنن، کنترلش میکنن.

شما با داشتن بیت کوین می تونید بدون اینکه هزینه های اضافی بپردازین و جایی حساب بانکی باز کنید یا بخاطر تحریم محدودیت داشته باشید، پول رو از یه کشور به کشور دیگه بفرستید بدون اینکه کسی شما رو بشناسه. همچنین می تونید با بیت کوین بدون توجه به اینکه ایران تحریم هست، خدمات و سرویس هایی رو از خارج از ایران بخرید.

در مورد نحوه خرید با بیت کوین می تونید به این مقاله آکادمی رشد مراجعه کنید.

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =