صفحه اصلی / تولید محتوای جذاب / چگونه می توانید محتوای جذاب و متمایزی برای سایت خود بنویسید.

چگونه می توانید محتوای جذاب و متمایزی برای سایت خود بنویسید.

چگونه می توانید محتوای جذاب و متمایزی برای سایت خود بنویسید.

چگونه می توانید محتوای جذاب و متمایزی برای سایت خود بنویسید.

محتوای جذاب اهمیت فوق العاده زیادی دارد. احتمالا شما هم اگر دستی در تولید محتوای وب سایت دارید باید این حس را تجربه کرده باشید که ناگهان فکر نابی به سرتان بزند، موضوع جالبی را برای نوشتن بدست آورید و به خود بگویید که “مطمئناً تاکنون به ذهن هیچ کسی خطور نکرده است!” سپس به سمت کامپیوتر روانه می شوید تا در این باره جستجو کنید ولی متاسفانه با مقالات بسیاری در حوزه ای که به دنبالش هستید مواجه می شوید…

نوشتن محتوای جذاب عامل اصلی در به اشتراک گذاری آن است. شاید در نگاه اول نوشتن محتوای جذاب برای سایت کار سختی به نظر برسد و هر کسی قادر به تولید محتوای جذاب نباشد. شاید خیلی از شما دوستان ندانید چه نوع محتوایی برای مخاطبان تان جذاب است. در این مقاله آکادمی رشد علاوه بر اینکه انواع محتوا را به شما معرفی می کنم، به شما می گویم چه نوع محتوایی تولید کنید که مخاطبان تان همیشه از شما راضی باشند.

مخاطبان را در سایت خود نگه دارید.

اگر کسی با جستجو در گوگل یا بطور اتفاقی به سایت شما بیاید، شما تنها چند ثانیه زمان دارید تا نظر او را به سایت خود توجه کرده و او را در سایت خود نگه دارید. در غیر اینصورت، سایت شما را خواهد بست و به دنبال سایت های دیگر خواهد رفت.

برای اینکه با ترفندهای نگه داشتن مخاطبان در سایت تان آشنا شوید، کافیست ایمیل خود را وارد کنید و جدیدترین مطالب آکادمی رشد را در مورد تبدیل مخاطبان خود به طرفداران وفادار و همیشگی خود دریافت کنید:

 

انواع محتوای جذاب برای سایت

بهترین راه بک لینگ گرفتن این است که محتوای سایت تان را در جاهای دیگر به اشتراک بگذارند. برای این کار محتوایی که تولید می کنید باید به درد کاربر بخورد و دقیقا چیزی باشد که دنبالش است. بعضی وقت ها هم شاید چیزی نباشد که دنبالش است ولی به قدری جذاب است که با اشتیاق آن را تا انتها می خواند.

 

چگونه می توانید محتوای جذاب و متمایزی برای سایت خود بنویسید. (3)
مزایای تولید محتوا برای سایت : افزایش بازدید سایت، بهبود سئوی سایت ، معرفی برند

 

۸ نوع محتوای جذاب که می توانید برای سایت خود بنویسید:

۱- آموزش کامل یک موضوع خاص

۲- معرفی بهترین ها

۳- نقد و بررسی سایت ها

۴- از برنامه های آینده خود بنویسید

۵- نقض کردن چیزی

۶- از تجربیات خود بنویسید

۷- توصیه کردن به مخاطبان تان

۸- معرفی کتاب

 

 

محتوای جذاب و متمایزی برای سایت خود بنویسید.

با وجود تمام سایت ها و مطالبی که هر روز هم بیشتر می شود، چگونه می توانید مطالبی بنویسید که نسبت به رقبای خود جلب توجه کنید و متمایز باشید؟

در اینجا دو ترفند و پیشنهاد خودم را برای شما عرض می کنم:

  • ترفند اول برای نوشتن مطالب عالی و متمایز نسبت به رقبای تان، استفاده از داستان خوب است. یک داستان خوب می تواند ملال آورترین موضوع را به موضوع جذابی تبدیل کند. بعضی از موضوع ها سبب خسته شدن افراد می شود که در آنها می توانید از داستان کمک بگیرید و مخاطبان خود را در موضوع موردنظر درگیر نگه دارید.
  • ترفند دوم، در مورد نظرات یا تجربه های منحصر بفرد خود صحبت کنید. اگر چندین مقاله در مورد موضوعی خوانده اید که با آن مخالف هستید، نظر و دلایل خود را بنویسید. اگر چیزی به ذهنتان رسیده که نظر شما را در مورد موضوعی تغییر داده، در مورد آن بنویسید. کارهایی را که دیگران نمی کنند، انجام دهید. به مکان هایی که دیگران نمی روند، بروید و در مورد آنها بنویسید. مطمئن باشید مردم از خواندن چیزهای جدید لذت می برند.
  • اما پیشنهاد آکادمی رشد به شما چیست؟ نمونه ها و مثال های بسیار خاص را با جزئیات کامل در مقاله ها و پست های خود بیاورید. به جزئیات کامل اشاره کنید که خیلی از افراد برای این کار زمان نمی گذارند!

 

در پایان، در تولید محتوا به نکته مهم زیر توجه کنید:

چگونه می توانید محتوای جذاب و متمایزی برای سایت خود بنویسید. (5)
متن خود روی سایت را طوری بنویسید که انگار مستقیما در حال صحبت با بازدیدکننده هستید

 

 

حالا برای اینکه مطالب به روز آکادمی رشد را در زمینه تبدیل مخاطبان خود به طرفداران وفادار و همیشگی و در نتیجه مشتریان خود دریافت کنید، کافیست ایمیل خود را وارد کنید:

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

7 ترفند تولید محتوا که ترافیک سایت شما را بیشتر از رقبا افزایش می دهد

۷ ترفند تولید محتوا که ترافیک سایت شما را بیشتر از رقبا افزایش می دهد

  ۷ ترفند تولید محتوا که ترافیک سایت شما را بیشتر از رقبا افزایش می …

یک نظر

  1. سلام ممنون از مقاله یخوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =