صفحه اصلی / کسب درآمد از اینترنت / همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ۲۰۱۸ فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری

همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ۲۰۱۸ فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری

همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال 2018 فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری

همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ۲۰۱۸ فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری

همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ۲۰۱۸ Consensus که توسط CoinDesk برگزار می شود امسال در تاریخ ۱۶-۱۴ می (۲۶-۲۴ اردیبهشت) در نیویورک برگزار خواهد شد. در این همایش که هر ساله برگزار می شود، بیش از ۱۰۰ سخنران و ۲۰۰۰ مشارکت کننده از استارت-آپ ها، سرمایه گذاران، موسسات مالی و گروه های علمی حضور خواهند داشت که پایه های اقتصاد مبتنی بر بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده ( ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ) را می سازند.

همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال (Consensus)، فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال است. زیرا اگر به سه سال گذشته نگاهی بیاندازیم، مشاهده می کنیم که پس از برگزاری همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ، شاهد رشد قیمت ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها پس از مدت کوتاهی بوده ایم:

همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال 2018 فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری roshdacademy.ir آکادمی رشد

همانطوریکه مشاهده می کنید، پس از برگزاری همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ ، قیمت ارزهای دیجیتال کمی ثابت مانده و سپس رشد چندین برابری داشته است.

نکته جالب توجه آن است که هر سال، میزان رشد قیمت ارزهای دیجیتال پس از برگزاری همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ، چندین برابر شده و در واقع، میزان رشد هر سال چندین برابر میزان رشد سال های پیشین بوده است.

همچنین با توجه به کاهش قیمتی که در چند روز گذشته در بازار ارزهای دیجیتال شاهد بوده ایم، این فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال است.

بنابراین اگر فرصت های طلایی قبلی بیت کوین و ارزهای دیجیتال را از دست داده اید، این فرصت طلایی را برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال از دست ندهید. شما می توانید ۱۰۰ دلار را به میلیون ها تومن تبدیل کنید.

 

توجه: اگر می خواهید بدانید که آیا سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال، بهترین سرمایه گذاری سال ۲۰۱۸ محسوب می شود یا نه، کافیست این مقاله را به دقت بخوانید.

 

پنل آغازین همایش سالانه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ۲۰۱۷ ، “جهانی شدن” نام داشت که نه تنها شاهد حضور قابل توجه سخنرانان و مشارکت کنندگانی از سراسر دنیا بودیم، بلکه نشان از گسترش بلاکچین و ارزهای دیجیتال در مناطق جغرافیایی مختلف داشت و پنل هایی با موضوعات پرداخت های برون مرزی، تجارت مالی، مسایل جهانی و برخی موضوعات دیگر، نشانگر توسعه و گسترش بلاکچین فراتر از مرزبندی ها (نه تنها مرزبندی های سیاسی) بود.

 

ارزهای دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی Cryptocurrency شکلی از پول الکترونیکی است. بیشتر ارزهای دیجیتال جهت امنیت بیشتر، حذف واسطه ها و ناشناس بودن طراحی شده اند.

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency را میتوان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کردهاند. ارزهای دیجیتال، ارزهایی هستند که برای انتقال در اینترنت از رمزنگاری استفاده می کنند، رمزنگاری ارزهای دیجیتال غیرقابل هک و پیگیری هستند. به همین دلیل بعضی مواقع به ارزهای دیجیتال ، رمزارز یا ارزهای رمزنگاری شده نیز گفته می شود.

اولین ارز دیجیتال ، بیت کوین است که در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد و اکنون پادشاه و پدربزرگ ارزهای دیجیتال محسوب می شود. در چند سال گذشته ارزهای دیجیتال زیادی معرفی و عرضه شده اند. در حال حاضر حدود ۱۶۰۰ ارز دیجیتال در بازارهای جهانی معامله می شود.

ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟

ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز (عدم تمرکز در سازمان یا مکانی مشخص) استفاده می کنند و به کاربران امکان پرداخت امن و ذخیره پول را بدون نیاز به ثبت نام یا استفاده از بانک ها و سازمان های واسطه می دهند. اکثر ارزهای دیجیتال روی پایگاه داده توزیع شده ای به نام بلاک چین (بلاکچین) اجرا می شوند. بیشتر واحد های اصلی ارز دیجیتال (به جز توکن ها) توسط فرآیندی به نام استخراج یا ماینینگ تولید می شوند.

 

چرا ارزهای دیجیتال محبوب هستند؟

ارزهای دیجیتال به خاطر امنیت و ناشناس بودن ساخته شده اند. تقلب در تراکنش ارزهای دیجیتال جایگاهی ندارد. فرد یا سازمانی مالک آن ها نیست و کسی نمی تواند آنها را متوقف یا هک کند. ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند و با حذف واسطه ها، کار مردم را برای ارسال یا دریافت پول آسان می کنند.

استفاده از ارزهای دیجیتال نیاز به ثبت نام یا مدارک ندارد. فرایند استخراج یا ماینینگ برای همه مقدور است و همه می توانند با سخت افزار های مناسب از آن کسب درآمد کنند.

 

فناوری بلاک چین چیست؟

فناوری بلاک چین چیست؟

بلاک چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) تشکیل شده است. فناوری بلاکچین در حقیقت زنجیره‌ ای از بلوک‌ هاست و به طور کلی، بلاک چین یک سیستم ثبت اطلاعات و گزارش توزیع شده و به صورت غیرمتمرکز است. بلاک چین ، نوعی دیتابیس یا پایگاه داده است که روی یک یا چند سرور خاص قرار ندارد بلکه روی تمام کامپیوترهایی که به شبکه متصل می شوند، توزیع شده است.

بیت کوین اولین کاربرد از فناوری بلاکچین بود. از بلاک چین می توان برای ذخیره اطلاعات دارایی کاربران بهره برد. اگر بلاک چین را یک سیستم عامل فرض کنیم، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ، نرم افزاری روی این سیستم عامل هستند.

کارکرد بلاک چین به این گونه است که بسیاری از افراد قادر هستند تا داده‌های خود را به یک بایگانی از اطلاعات (رکورد) وارد کنند. سپس یک گروه یا جامعه از کاربران، نحوه اصلاح و ارتقای این رکورد را تعیین می‌کنند. مشابه ویکی‌ پدیا که در ویکی پدیا هیچ صفحه‌ای محصول کار یک فرد تنها نیست؛ و هیچ فردی به صورت مجزا نمی‌تواند اطلاعات را در ویکی‌پدیا کنترل کند. در واقع، از آنجا که کاربران زیاد و غیرمتمرکزی بر رکورد اطلاعات در بلاکچین نظارت دارند، قدرت و امنیت اطلاعات را در رکوردها تضمین می کند.

بلاک چین در حقیقت، یک دفتر کل برای ثبت رکوردها و گزارشات است و به دلیل نوع رمزنگاری و ثبت آن در همه کامپیوترهای شبکه، گزارشات ثبت شده قابل هک یا حذف نیستند.

بیت کوین اولین کاربرد این فناوری بود که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، اما از این سیستم انقلابی برای هر سیستمی که نیاز به ثبت گزارش داشته باشد، می توان بهره برد.

 

توجه: اگر بدون اطلاعات و دانش کافی، وارد حوزه ارزهای دیجیتال شوید، ضرر خواهید کرد و پیشنهاد می شود بدون داشتن اطلاعات کافی وارد ارزهای دیجیتال نشوید.

 

شما می توانید عضو کلوب ارزهای دیجیتال آکادمی رشد شوید و اطلاعات به روز ما را در مورد ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها در ایمیل خود دریافت کنید:

همچنین می توانید با رعایت اصل سه مرحله ای میلیونر دیجیتالی، ۱۰۰ دلار خود را به میلیون ها تومن تبدیل کنید.

 

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =