صفحه اصلی / بهبود فردی / ویدیوی انگیزشی – به خودتان ایمان داشته باشید

ویدیوی انگیزشی – به خودتان ایمان داشته باشید

ویدیوی انگیزشی - به خودتان ایمان داشته باشید

ویدیوی انگیزشی – به خودتان ایمان داشته باشید

به خودتان ایمان داشته باشید، هرگز فکر نکنید که توانایی شما از دیگران کمتر است و به این مهم بسیار فکر کنید..

تغییر سخت است اما باید به خودتان ایمان داشته باشید تا موفق شوید.

برای دانلود رایگان ویدیوی انگیزشی به خودتان ایمان داشته باشید کلیک کنید.

نظرات خود را در مورد این ویدیوی انگیزشی برای ما بفرستید.

 

به موفقيت خود ايمان داشته باشيد

تعداد زیادی راه‌حل و ترفند برای مواجه با لحظه‌های دشوار در زندگی وجود دارد اما متاسفانه در زمان سختی مفید و کمک‌کننده نیستند. تمام انسان‌ها در طول حیات با لحظات سخت روبرو می‌شوند اما تعداد اندکی موفق می‌شوند که مشکلات را از زندگی‌شان بیرون بیاندازند.

بسیاری از ما از همان دوران کودکی، علاقه زیادی به موفقیت داشته ایم و همواره دوست داشتیم خیلی زود موفق شویم. حال باید بدانیم که موفقیت مسیری است که بلندای آن به بزرگی افکار ماست و همه چیز به صورت مرحله به مرحله پیش می رود.

موفقیت یا کامیابی هدف زندگی است. هر انسانی خواهان موفقیت بوده و طالب بهترین چیزهایی است که می تواند به چنگ آورد.

 

ایمان قادر است کوه را از جا برکند.

بسیاری از مردم فاقد چنین اعتقادی هستند و در نتیجه، توان حرکت دادن کوه را ندارند. شاید این جملات را شنیده باشید که « احمقانه است فکر کنیم کوهی را تنها با گفتن «ای کوه حرکت کن» می توان حرکت داد. این غیر ممکن است » کسانی که اینگونه می اندیشند ٬ ایمان را با آرزو اشتباه میگیرند. آنها درست می گویند. زیرا با آرزو نمی توان کوهی را حرکت داد. نمی توان به صرف آرزو به جایگاه رهبری دست یافت. اما با ایمان می توانید کوهی را جابجا کنید. اگر ایمان داشته باشید که موفق می شوید ٬ حتمآ موفق خواهید شد. نیروی ایمان نه چیزی سحر انگیز است نه سحر آمیز. ایمان راسخ٬ ذهن را به سمت یافتن راه ها٬ وسایل و تکنیک ها سوق می دهد. ایمان شما به توانستن٬ اعتقاد دیگران را نیز به سوی شما جلب می کند.

 

ویدیوی انگیزشی - به خودتان ایمان داشته باشید 2
آنچه باور داشته باشید تبدیل به واقعیت دنیای شما می شود

 

اگر ایمان قوی داشته باشید با تمام قدرت دست به عمل می زنید و دنیای دلخواه خود را می سازید. ایمان کمک می کند تا توانایی رسیدن به خواسته ها را به دست آورید.

اعتقاد به پیروزی بخشی اصلی و بسیار ضروری از سرنوشت افراد موفق است. به موفقیت خود ایمان داشته باشید و یقین بدانید که موفق خواهید شد. سال ها با افرادی که در فعالیت های گوناگون خود ناموفق بوده اند گفتگو کرده ام. گه گاه از زبان آنها چنین جملاتی شنیده میشد : «راستش را بخواهی خودم میدانستم که عملی نیست». یا « حتی پیش از آنکه شروع به کار کنم ٬ بیم آن را داشتم که …» و یا « وقتی کارها بر وفق مراد پیش نرفت٬ چندان تعجب نکردم »

«انسان اگر ایمان داشته باشد، می تواند به تمام خواسته های خود دست پیدا کند».

طرز فکر : « امتحان می کنم ولی می دانم عملی نیست » نتیجه ای جز ناکامی به بار نمی آورد. بی اعتقادی یک نیروی مخرب است . فکری که ایمانش را از دست داده یا گرفتار شک شده است یا پی دلایلی می گردد تا دودلی خود را توجیه کند. سبب بسیاری از شکست ها ٬ بی اعتقادی، عدم اطمینان ٬ گرایش ناخودآگاه به شکست و نداشتن رغبت چندان به پیروزی است.

تردید به خود راه دهید و شکست بخورید و به پیروزی بیندیشید تا موفق شوید.

 

هر انسانی محصول افکار خویش است

نگذارید فکرتان علیه شما به کار افتد. در عوض تلاش کنید فکرو ذهن تان را به خدمت خود بگیرید.

به خود ایمان بیاورید تا اتفاقات خوب رخ دهد.

ذهن شما یک کارگاه فکر است. کارگاهی فعال که هر روز افکار فراوانی را تولید می کند. پس با باورهای مثبت و نگرش مثبت، موفقیت را به خود جذب کنید.

 

ایمان ما چگونه شکل می گیرد؟

همین الان قلم و کاغذ بردارید و ۵ باور غلطی که باعث شکست و ناکامی شما شده است را بنویسید.

سپس پنج باوری که شما را به سمت موفقیت و کامیابی می رساند را هم بنویسید.

بهترین راهکار برای ایجاد تغییر در باورها این است که از عقیده قبلی که در ذهن تان داشتید، دست بکشید. اگر با خودتان روراست باشید، می پذیرید که در گذشته باورهایی داشته اید که با تمام وجود از آن ها حمایت می کرده اید، اما امروز از اعتراف به آن ها خجالت می کشید و شاید گاهی هم خودتان را بابت آن ها سرزنش کنید.

تجربه های جدید در صورتی موجب تغییر می شوند که بتوانند عقاید کهنه و غلط ما را زیر سوال ببرند.

 

برای دریافت مطالب موفقیت عضو کلوب موفقیت آکادمی رشد شوید:

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =