صفحه اصلی / داستان های واقعی از کسب و کارهای اینترنتی کوچک موفق

داستان های واقعی از کسب و کارهای اینترنتی کوچک موفق

وقتی کسب و کار خودم را شروع کردم، فکر می کردم کافیه یک سایت زیبا بزنم، چند هزار مخاطب جذب کنم، لیست ایمیل خودم را افزایش دهم، و تنها پس از این کارهاست که می توانم یک کسب و کار واقعی داشته باشم.

اما اشتباه فکر می کردم. الان مثل گذشته فکر نمی کنم.

در اینجا به شما نشان می دهم چگونه می توانید کسب و کار اینترنتی خود را حتی با لیست ایمیل کم و یا بدون داشتن یک سایت توسعه دهید.

ببینید، یکی از بزرگترین اشتباهات اینست که “هر چه بیشتر، بهتر”. به همین دلیل افرادی را می بینید که در مورد “افزایش ممبرهای تلگرام” و یا “افزایش لایک های فیسبوک” حرف می زنند.

باور غلط: شما برای اینکه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید، باید لیست ایمیل تان زیاد باشد یا وب سایت کاملی داشته باشید.

واقعیت: شما به لیست بزرگ نیازی ندارید. در بسیاری از موارد، یک سایت ساده در واقع بهتر از یک سایت فانتزی ست! و مهمتر از همه، اینکه لیست ایمیل کم با مخاطبان مناسب همیشه بهتر از لیست ایمیل بیشتر با مخاطبانی است که اقدامی نمی کنند.

در اینجا قسمتی از فروش اولین کسب و کار اینترنتی ام را مشاهده می کنید:

همانطوریکه می بینید ما از لیست ایمیلی که تعداد آن کمتر است، فروش بیشتری نسبت به لیست ایمیل چند برابر آن داشته ایم. (بدلیل کاربران فعال و مخاطبان مناسبی که در لیست ایمیل بوده اند)

این جدول نشان می دهد که چگونه گروه کوچکی از اعضا فعال و مناسب نتیجه بهتری از گروه بزرگتری که کمتر فعال هستند می دهد. همانطوریکه می بینید من فروش بیشتری از یک گروه ۱۰۰۰ نفری در مقایسه با گروه بزرگتر از آن (۱۷ هزار نفری) داشته ام.

مهم نیست که لیست ایمیل شما ۱۰۰ ایمیل است یا ۲۰۰۰۰۰ ایمیل- بیشتر همیشه به معنی بهتر نیست!

این نکته بسیار مهمی است!

لازم نیست لیست ایمیل زیادی داشته باشید و یا صبر کنید تا هزاران نفر مطالب شما را دنبال کنند. شما در واقع می توانید همین حالا شروع کنید، و هنگامی که مخاطبان مناسب خود را پیدا کردید، می توانید یک کسب و کار اینترنتی موفق با مخاطبان کمتری که حتی فکرش را نمی کنید، داشته باشید.

در نهایت، وقتی ماه ها مطالبی برای سایت خود می نویسید… و بعد متوجه می شوید ترافیک کمی جذب کرده اید، لیست ایمیلی ندارید، و هیچ فروشی هم ندارید…

می دانم چه احساسی دارید وقتی کسی به شما توجهی نمی کند. در دوران دانشجویی وقتی می خواستم درباره امور مالی شخصی به دوستانم آموزش دهم، سعی می کردم یک کلاس یک ساعته برای آنها برگزار کنم. دوستانم همیشه از پول کم گله می کردند و دنبال راهی برای پول درآوردن بودند. وقتی به آنها می گفتم در کلاس رایگان من شرکت کنید می گفتند: ” عالیه حتما شرکت می کنیم” – اما هیچکدام سر کلاس حاضر نمی شدند! این داستان یک و نیم سال ادامه داشت، و من می خواستم به دوستانم کمک کنم … اما هیچ کسی توجهی نمی کرد.

احساس من در این یک و نیم سال:

 

به جای اینکه دست از کسب و کار اینترنتی بکشم، متوجه شدم روش من اشتباه است. مشکل از من بود، نه آنها. حقیقت اینست که نمی شود بقیه را مجبور کنید به حرفت شما گوش کنند، حتی وقتی اطلاعات خوبی داشته باشید. من تصمیم گرفتم یک سایت بزنم و مخاطبان علاقه مند به کسب و  کارم را پیدا کنم. و وقتی این کار را انجام دادم … همه چیز تغییر کرد.

نکته: “من ترجیح می دهم ۱۰۰ نفر فعال داشته باشم تا ۱۰۰۰ نفری که هیچ اقدامی نمی کنند.” این متد بارها به من ثابت شده است.

یعنی شما لازم نیست به دنبال مخاطبان و مشترکین شانسی باشید. شما می توانید تنها با رعایت این نکته چند ساعت در هر هفته صرفه جویی کنید، و به جای آن روی گروه کوچکی تمرکز کنید که در واقع به آنچه آموزش می دهید، توجه می کنند!

خیلی جالبه! نه؟

کسب و کار اینترنتی خود را با استفاده از این نکته مهم، توسعه دهید:

” فقط روی مخاطبان مناسب تمرکز کنید نه همه.

من این جمله را همیشه می گویم. در ایمیل هایم. کانال تلگرامم. دوره های آموزشی ام (از جمله دوره راز جذب پول در اینترنت)

همه افراد، مناسب کسب و کار شما نیستند و شما نیازی به آنها ندارید!

در واقع، اگر فقط روی گروه کوچکی از آنهایی که به کار شما اهمیت می دهند، تمرکز کنید می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید (و نگران افرادی نباشید که فقط گله می کنند و وقت شما را تلف می کنند) و با این شیوه، می توانید زمان بیشتری را برای مخاطبان فعال خود اختصاص دهید.

پس خبر خوب من به شما اینست که: شما یک میلیون بازدید کننده برای سایت تان، ۵۰۰ هزار فالوور فیس بوک یا ۲۵ هزار عضو لیست ایمیل، نیازی ندارید.

وقتی مخاطبان خود را پیدا کردید، کم هم باشد خوبه! همین تعداد کم می تواند برای شما بسیار سود آور باشد اگر استانداردها را رعایت کنید- در دوره راز جذب پول در اینترنت، این استانداردها را یاد می گیرید.

حالا، ۳ نمونه از افرادی که از این دوره نتیجه گرفته اند، را به شما معرفی می کنم.

 

الناز جمالی: “۵۵۰ مشترک ایمیل در عرض کمتر از دو ماه جمع کردم…”

مصاحبه آکادمی رشد را با خانم جمالی بخوانید که توانست فقط در عرض ۴ روز، اجاره یک ماه شان را از کسب و کار اینترنتی خود درآورد.

در دوره راز جذب پول در اینترنت، ما به خانم جمالی یاد دادیم که چگونه مخاطبان مناسب خود را پیدا کند و بجای فکر کردن به لیست ایمیل زیاد، روی افراد مناسب برای کسب و کار اینترنتی اش تمرکز کرد.

او در کمتر از دو ماه تعداد اعضای لیست ایمیل خود را از ۰ به ۵۵۰ مشترک رساند. (موقع شروع کسب و کار خودم، این تعداد مشترک ایمیلی، آرزوی من بود)

با این لیست کم، او فروش کافی داشت و اجاره ماهیانه شان را – تنها در ۴ روز بدست آورد.

 

” کسب ۱۰ میلیون تومان درآمد از ۱۰۰ مشترک ایمیل …”

در واقع، شما می توانید اولین فروش خود را از ۱۰۰ نفر مشترک ایمیل خود داشته باشید. در دوره راز جذب پول در اینترنت، به جای افزایش بی فایده آمار و ارقام (مثل تعداد فالوورهای اینستاگرام و فیسبوک و… ) مواردی را که باید روی آنها تمرکز کنید، کاملا توضیح می دهیم.

اشتباه: “۵ هزار فالوور فیسبوک جمع آوری کنید!”

خوب: بازار هدف خود، از جمله نیاز مبرم آنها و نحوه حل این نیازها را بشناسید (دوره راز جذب پول در اینترنت تمام این موارد، از جمله نحوه پیدا کردن ایده را به شما آموزش می دهد)

مناسبکاری کنید که مخاطبان شما، نیاز خود را با جملات خود به شما بگویند (این موضوع نیز در دوره راز جذب پول در اینترنت بطور کامل آموزش داده می شود)

بهتربر روی موارد ضروری کسب و کار اینترنتی تمرکز کنید

نوید خبازیان، یکی از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت، دقیقا روی این مورد تمرکز کرد، و حتی قبل از اینکه سایتی داشته باشد، درآمد کسب کرد:

” … به کمک دوره راز جذب پول در اینترنت، یاد گرفتم از چه کلماتی باید استفاده کنم، جایگاه سازی کنم، در مورد آرزوهای مشتریان به زبان خود آنها صحبت کنم، تا متقاعد شوند که این محصول برای آنهاست. و در کمتر از یک ماه، نزدیک ۵ میلیون تومان از طریق تولید محصول کسب کردم، بدون اینکه حتی سایتی داشته باشم. “

 

“۳ پیشنهاد مشاوره را تنها با ۱۴ نفر در لیست ایمیلم دریافت کردم”

احمد حسینی، یکی دیگر از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت نتایج خوبی را تنها با ۱۴ نفر در لیست ایمیل خود گرفته است.

“۳ پیشنهاد مشاوره را تنها با ۱۴ نفر در لیست ایمیلم دریافت کردم”

احمد حسینی – از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

“من ۱٫۵ میلیون تومان تنها با ارسال یک پست مهمان کسب کردم”

و در آخر، امیر حسین یادگاری، دانشجوی دیگر دوره راز جذب پول در اینترنت، ۱٫۵ میلیون تومان را تنها با ارسال یک پست مهمان کسب نمود. چطوری؟

واقعا جالبه!

در واقع، اگر شما حتی یک سایت یا لیست ایمیل هم نداشته باشید، تمام این موارد را بطور مفصل در دوره راز جذب پول در اینترنت آموزش داده ام، از جمله تم هایی که برای سایت خود می توانید از آنها استفاده کنید، ۱۹ متد پیشرفته و اثبات شده برای ایجاد لیست ایمیل، و ۳ متد برای افزایش لیست ایمیل.

 

حالا چیکار کنید؟

برای دریافت اطلاعات کاربردی مانند متد پیدا کردن ایده پولساز، جذب ترافیک و ایجاد اولین درآمد از اینترنت، توسعه و رشد کسب و کار، اتوماتیک کردن کسب و کار اینترنتی و … به لیست ویژه آکادمی رشد بپیوندید.

آپدیت – نظر دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت را بخوانید.

نظر چند نفر از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت را در مورد این دوره از جمله جوانب مثبت و منفی دوره و این دوره برای چه کسانی مناسب است و داستان پیشرفت های آنها را بخوانید. ما این لیست را آپدیت می کنیم:

خانم الناز جمالی: چگونه بازار مناسب را پیدا کرده و موفقیت خود را چند برابر کنید

آقای امید جباری: از کشف علاقه اش تا کسب ۲۳ میلیون تومان در ۷ ماه

آقای احمد حسینی، متخصص آی تی که تنها با ۱۶ مشترک ایمیلی، ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آقای میکائیل احمدی، مربی فیتنسی که بر ترس خود از فروش غلبه کرد

آیا اطلاعات بیشتری در مورد دوره راز جذب پول در اینترنت و دسترسی به نمونه های موردی بیشتر می خواهید؟ کافی است به لیست ویژه آکادمی رشد بپیوندید بپیوندید (۲۰ ثانیه بیشتر طول نمی کشد.)