صفحه اصلی / آرشیو موضوعات: بازاریابی

آرشیو موضوعات: بازاریابی

پول از دست دهید تا مولتی میلیونر شوید

پول از دست دهید تا مولتی میلیونر شوید

  پول از دست دهید تا مولتی میلیونر شوید چند سال پیش کتاب جالبی می خوندم که می گفت باید پول از دست دهید تا میلیونر شوید. در این مقاله آکادمی رشد می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانید با از دست دادن پول مولتی میلیونر شوید. …

ادامه »

رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی (بازاریابی)

رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی (بازاریابی)

رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی (بازاریابی) صرف راه اندازی کسب ‎وکار اینترنتی به معنای موفقیت آن نیست. هر کسب و کار ی که به مرحله ای از سوددهی برسه و دیگه هیچ فعالیتی نکنه به امید اینکه سودش پایداره، سخت در اشتباهه! چون این سود و درآمد تا …

ادامه »

قانون ۸۰/۲۰ در کسب و کار اینترنتی

قانون 80 20 در کسب و کار اینترنتی

قانون ۸۰/۲۰ در کسب و کار اینترنتی اخیرا، گزارش ماهانه یکی از شرکت های معروف فناوری اطلاعات را مرور می کردم. شرکتی که برای آن، آینده خوبی پیش بینی می شود. هنگام خواندن این گزارش، نکته جالب توجهی را دیدم و همین باعث شد این مقاله را در مورد قانون …

ادامه »

۶ ترفند بازاریابی کمتر شناخته شده برای بهینه سازی و رشد کسب و کار شما

6 ترفند بازاریابی ناشناخته برای بهینه سازی و رشد کسب و کار شما

۶ ترفند بازاریابی کمتر شناخته شده برای بهینه سازی و رشد کسب و کار شما در این مقاله در مورد ۶ ترفند بازاریابی کمتر شناخته شده صحبت می کنیم که استفاده از آنها برای بهینه سازی و رشد کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود. برای عضویت در کلوب …

ادامه »

٧٠ نكته براي موفقيت در بازاريابي اینترنتی

70 نکته بازاریابی اینترنتی آکادمی رشد

٧٠ نكته براي موفقيت در بازاريابي اینترنتی بازاریابی اینترنتی چیست؟ بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین یا آنلاین مارکتینگ ، نوعی بازاریابی ا‌ست که در آن، از ابزارها و رسانه‌های آنلاین استفاده می کنند. به قول شخصیت مارک زاکربرگ در فیلم شبکه اجتماعی (The Social Network) : ما انسان‌ها ابتدا در …

ادامه »

۶ ترفند بازاریابی عصبی برای حداکثرکردن تاثیر محتوا

6 ترفند بازاریابی عصبی برای حداکثرکردن تاثیر محتوا

۶ ترفند بازاریابی عصبی برای حداکثرکردن تاثیر محتوا بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید ترکیب دو علم بازاریابی و عصب‌شناسی است. بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ به زبان ساده بررسی رفتار مصرف‌کننده با استفاده از ابزار علمی مدرن و دقیق است. آیا …

ادامه »