صفحه اصلی / راز جذب پول در اینترنت / آیا بیت کوین و ارزهای دیجیتال واقعا می تواند شما را میلیونر کند؟

آیا بیت کوین و ارزهای دیجیتال واقعا می تواند شما را میلیونر کند؟

پیش بینی آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال (رمز پول ها) (2)

آیا بیت کوین و ارزهای دیجیتال واقعا می تواند شما را میلیونر کند؟

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) مانند بیت کوین قدرت این را دارد که استقلال مالی بیافریند. یعنی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می تواند شما را به استقلال مالی برساند و نگرانی شما در مورد پول را برای همیشه از بین ببرد.

 

مقاله ها و اخبار آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال (رمز پول ها) را با عضویت در گروه زیر دنبال کنید:

مثلا Kristoffer Koch را درنظر بگیرید. در سال ۲۰۰۹، ۵۰۰۰ بیت کوین که آن زمان قیمت هر بیت کوین ۲۶٫۶۰ بود، خریداری کرد. ارزش این بیت کوین، در یکسال اخیر ۸۸۶ هزار دلار بود. امروزه، سرمایه گذاری Koch بیش از ۹۹ میلیون دلار شده است.

آیا بیت کوین و ارزهای دیجیتال می تواند شما را میلیونر کند آکادمی رشد

فکر کنید یک روز صبح از خواب بیدار شوید و ببینید در حساب بانکی تان میلیون ها تومان، بخاطر سرمایه گذاری کوچکی که انجام داده اید، وجود دارد و به استقلال مالی رسیده اید.

این همان قدرتی است که سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دارد. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می توانند شما را میلیونر کنند، به شرط اینکه به موقع اقدام کنید. استقلال مالی در انتظار شماست.

آیا شما نیز می خواهید به استقلال مالی برسید؟ کافیست روی ارزهای دیجیتال که کاربرد واقعی دارند، مانند بیت کوین سرمایه گذاری کنید.

برای اینکه بتوانید از فرصت بزرگی که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای ما فراهم کرده اند، نهایت استفاده را ببرید، باید بدانید این ارزها چگونه کار می کنند تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه ای گرفته و سود خود را به حداکثر برسانید.

ما اوایل امسال به دوستانی که در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی شرکت کرده بودند، توصیه کردیم که روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. از آن موقع تا بحال، قیمت بیت کوین ۷٫۴ برابر شده است…

آن موقع که قیمت هر بیت کوین، حدود ۲۷۰۰ دلار بود، خیلی از افراد فکر می کردند دیگر دیر شده و فرصت را از دست داده اند. در نتیجه، به جای اینکه وارد دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال شوند، هیچ اقدامی نکردند!

امروز، قیمت هر بیت کوین به ۲۰۰۰۰ دلار رسیده. بنابراین، آیا هنوز هم هیچ اقدامی نمی کنید و از کنار این فرصت می گذرید یا اینکه روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کاربردی، سرمایه گذاری می کنید؟

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می توانند شما را میلیونر کنند… و این یکی از بزرگترین فرصت های زندگی ماست که می تواند استقلال مالی و ثروت فراوانی را برای ما به ارمغان آورد.

پیش بینی آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال (رمز پول ها)

من معتقدم تکنولوژی بلاک چین، بخش قابل توجهی از آینده ما را تشکیل خواهد داد و هنوز ما در اول این راه هستیم. هزاران فروشگاه اینترنتی و خرده فروش در اینترنت وجود دارند که خرید با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خواهند پذیرفت و وقتی شرکت هایی مانند آمازون، این کار را انجام دهند، شاهد رشد چشمگیر قیمت بیت کوین خواهیم بود.

تصور غلط و رایجی که اکثر افراد در مورد سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دارند، اینست که فکر می کنند باید یک بیت کوین یا یک واحد از سایر ارزهای دیجیتال را بخرند. در حالیکه، شما می توانید هر مبلغ دلخواهی را روی آنها سرمایه گذاری کنید.

یکی از پیشنهادهای ما به شما این است که تنها بیت کوین نخرید و در واقع روی سایر ارزهای دیجیتال واقعی هم سرمایه گذاری کنید.

بهانه ها را کنار بگذارید و اقدام کنید. در طول مسیر، همه چیزهایی که باید بدانید را خواهید آموخت. برای اینکه مفهوم بیت کوین را بهتر درک کنید، مستند Banking on Bitcoin نتفلیکس را دانلود کرده و تماشا نمایید.

اگر تمایل دارید که همین حالا وارد بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شوید، پیشنهاد می کنیم از صرافی آنلاین بیتفینکس (https://www.bitfinex.com) که هم اکنون بیشترین حجم خرید و فروش بیت کوین را بین صرافی های آنلاین دارد و ایران را تحریم نکرده، برای خرید و فروش، انتقال و ذخیره ارزها استفاده کنید.

همچنین پیشنهاد می کنیم هر وقت دیدید یکی از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل و … پایین آمد، از این فرصت استفاده کرده و پول بیشتری را روی این ارزها سرمایه گذاری کنید.

خیلی از افراد درآمدهای میلیونی از ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها) کسب کرده اند، پس شما هم می توانید. ارزش بیت کوین، در یکماه اخیر، دو برابر شده است. ارزش بعضی از این ارزهای دیجیتال، در عرض چند هفته اخیر، ۳ ، ۵ ، و حتی ده برابر شده است. چرا از این فرصت شگفت انگیز استفاده نکنید؟ هنوز هم برای سرمایه گذاری دیر نیست.

نوجوانی بنام Idaho که سه سال پیش، ۱۰۰۰ دلاری که مادربزرگش به او داده بود را روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد، هم اکنون میلیون دلاری شده است. اگر باز تردید دارید که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می تواند شما را میلیونر کند یا نه، بهتر است دست از تردید بردارید و همین حالا اقدام کنید.

آیا بیت کوین و ارزهای دیجیتال می تواند شما را میلیونر کند آکادمی رشد

واقعیت این است که سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، می تواند شما را به استقلال مالی برساند. اگر حرف مرا قبول ندارید، ببینید وارن بافت، میلیاردر معروف بازار سهام چه می گوید :

 

وارن بافت من اولین سرمایه گذاری خود را در سن 11 سالگی انجام دادم. تا قبل از آن، زندگی خود را تلف می کردم

«من اولین سرمایه گذاری خود را در سن ۱۱ سالگی انجام دادم. تا قبل از آن، زندگی خود را تلف می کردم»

این فرصت را از دست ندهید. سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، می تواند شما را میلیونر کند. و بهترین زمان برای شروع هم همین حالاست.

آیا آماده هستید به استقلال مالی برسید؟ اینجا را کلیک کنید و همین الان سرمایه گذاری خود را با ارزهای دیجیتال، آغاز نمایید.

 

لطفا نظرات خود را برای ما بفرستید و چنانچه سوالی دارید، مطرح فرمایید. ما از نظرات و پیشنهادات شما استقبال می کنیم.

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =