صفحه اصلی / موفقیت و رشد فردی / تابلوی آرزوهای خود را تهیه کنید

تابلوی آرزوهای خود را تهیه کنید

تابلوی آرزوهای خود را تهیه کنید

تابلوی آرزوهای خود را تهیه کنید

امروز خوب می دانیم که ذهن قادر به تشخیص فرق بین تخیل و واقعیت نیست.
بر اساس  قانون جذب، اگر بتوانید به چیزی یا شرایطی یا اتفاقی فکر کنید و آن را بطور واضح و با تمام جزییات، در ذهن خود ببینید. آن را به زندگی خود جذب خواهید کرد. هر چقدر این تجسم و تصویر سازی واضح تر باشد و شما احساس کنید برایتان هم اکنون رخ داده، همانقدر کار تجسم موثر تر خواهد بود.
تابلو آرزوها یکی از قدرتمندترین تکنیک های قانون جذب است که به شما کمک می کند تا قدرتمندانه تجسم خود را در حد واقعیت در ذهن خود بست و گسترش دهید.
درواقع ابزار تابلوی آرزوها به شما کمک می کند فرکانس ذهن خود را روی خواسته های تان تنظیم کنید. این یعنی بر اساس اصل ارتعاش قانون جذب، شما با استفاده از تابلوی آرزوها در مدار خواسته خود قرار می گیرید. آیا این شگفت انگیز نیست؟
با تجسم خلاقانه آرزوهایتان، قلب و ذهن تان را باز می کنید تا این تصاویر را به عنوان حقیقت بپذیرید. تابلو آرزوها تصاویری از آینده شماست. بسیاری افراد معروف و ثروتمند جهان زمانی تابلوی تجسم آرزوهای خود را ساخته و بعدها همان ها را در زندگی شان جذب کرده اند.

در این مقاله در مورد تابلوی آرزوها صحبت می کنیم و چیزهایی که دارید اما نمی دانید که دارید.  همچنین در مورد کارهایی که هر روز صبح برای افزایش بازدهی و عملکرد بهتر است آنها را انجام دهید.

تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که تمام آرزوها و خواسته های خود را روی یک کاغذ بنویسید، بعد یک عکس متناسب با هر کدام از آرزوهایتان را کنار هم بگذارید و هر روز صبح به این عکس نگاه کنید تا ضمیر ناخودآگاه شما بیدار بشه و کارهایی را انجام دهید تا به این خواسته هایی که نوشته اید، برسید؟

امروز از شما می خواهم این کار را انجام دهید و همیشه تابلوی آرزوهای خود را همراه خودتان ببرید. تا وقتی کاری می کنید که شما را به آرزوها و خواسته هایتان نمی رساند، به آن نگاه کنید و بگویید این کار مرا از آرزوهایم دور می کند پس همین حالا آن را متوقف می کنم و انجام نمی دهم. یا وقتی کاری را در راستای اهداف و آرزوهای خود انجام می دهید، به تابلوی آرزوی خود نگاه کنید و انرژی بگیرید. حتی وقتی به یکی از هدف های تابلوی آرزوهایتان می رسید، به خودتان یک هدیه بدهید. تابلوی آرزوها تاثیر شگفتی روی ضمیر ناخودآگاه می گذارد پس توصیه می کنم حتما برای خودتان تابلوی آرزو داشته باشید و همیشه همراه خودتان (مثلا می توانید داخل کیف پول تان بگذارید) ببرید.

 

تابلوی آرزوهای خود را تهیه کنید 3
رندی گیج : شما فقط زمانی فقیر هستید که رویا نداشته باشید

 

تابلوی آرزوها چیه؟

تابلوی آرزوها یا تابلوی اهداف یه تابلو با کلی عکس و نوشته و .. از اهداف و آرزوهای شماست. دلیل اصلی درست کردن این تابلو ایجاد انگیزه برای شماست، این تابلو رو یه جایی که در دیدتون باشه نصب کنید تا بارها و بارها در روز ببینید و هر دفعه با دیدنش برای حرکت به سمت آرزوها و اهداف تون انرژی بگیرید. یادتون نره رویا بافی و آرزو کردن اصلا وقت تلف کردن نیست، اگر براشون تلاش کنی یه جور برنامه ریزی برای آینده محسوب میشن.

 

برای اینکه ایده بگیرید، ۲ نمونه از تابلوی آرزوها را مشاهده می کنید:

تابلوی آرزوهای خود را تهیه کنید

 

تابلوی آرزوهای خود را تهیه کنید 2

چگونه تابلوی آرزوهای خود را بسازیم؟

گام ۱: لیستی از تمام آرزو هایی که دارید تهیه کنید.

گام ۲: یک مقوا تهیه کنید.

گام ۳: به سایت تصاویر گوگل بروید. (images.gogle.com)

گام ۴: نام هدف و آرزویتان را تایپ کنید و به دنبال عکس هایی بگردید که رویای شما را را نشان می دهد، عکس هایی که حس اشتیاق در شماایجاد می کند.

گام ۵: عکس ها را ترجیحا به صورت رنگی پرینت کنید و آنها را روی مقوا بچسبانید.

گام ۶: این پروسه را برای تمامی آرزوها و اهدافی که دارید تکرار کنید.

گام ۷: پوستر نهایی خود را که شامل عکس های اهداف و آرزوهای شماست جایی قرار دهید که هر روز بتوانیید بارها و بارها ببینید.

 

برای اینکه کار شما راحت تر شود، تابلوی آرزوهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و در هر قسمت عکسی از خواسته ها و آرزوهایتان بگذارید:

مثلا سلامتی/عشق/خانواده/دانش و اطلاعات/شغل و کار/مسافرت و …

 

تابلوی آرزوهای خود را تهیه کنید

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

چالش 21 روزه تغییر عادت ها

چالش ۲۱ روزه تغییر عادت ها

چالش ۲۱ روزه تغییر عادت ها بسیاری از عادت ها در طی زمان و کاملا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =