صفحه اصلی / کسب درآمد از اینترنت / روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های کسب درآمد از اینترنت

شاید برای  شما این پرسش پیش آمده باشد که چگونه می توان کسب درآمد اینترنتی داشت. اگر کسب درآمد اینترنتی را در گوگل جستجو کنید به نتایج بسیار زیادی خواهید رسید. در این مطلب آکادمی رشد سعی کرده‌ایم تمام راهکار های کامل و واقعی برای کسب درآمد از اینترنت را برایتان توضیح دهیم تا بتوانید با توجه به علاقه و توانایی هایتان بهترین راه کار را انتخاب کنید تا به درآمد مناسبی برسید.

هر کاری که بتوانید از طریق اینترنت ارائه کنید و در قبال آن کسب درآمد کنید، کسب و کار اینترنتی به شمار می رود. در اینجا ۶ روش عالی برای کسب درآمد میلیونی از اینترنت را به شما معرفی می کنیم.

در ابتدا باید اشاره کنم که کسب درآمد از اینترنت در ایران از کشورهای دیگر راحت تر است.

میزان کسب درآمد از اینترنت فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا، بامیلو، البسکو و … بر هیچ کس پوشیده نیست.

بنابراین اگر قصد کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش محصولات فیزیکی دارید، در هر زمینه و صنعتی که مهارت دارید، آن کار را شروع کنید.

در حال حاضر در ایران قدم های اولیه در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت برداشته شده است. روز به روز هم بر تعداد این کارآفرینان اینترنتی موفق افزوده می شود.

نکته بسیار مهمی که در مورد کسب درآمد از اینترنت وجود دارد اینست که

اگر می‌خواهیم کسب درآمد از اینترنت خوبی داشته باشیم، باید تمام تلاشمان را بکنیم که مردم را به خودمان علاقمند کنیم. حداقل مشتریانمان را به خودمان علاقمند کنیم.

مهمترین مورد و عاملی هم که باعث می شود افراد به شما علاقمند شوند، تولید محتوای ارزشمند رایگان است. محتوای ارزشمند رایگان معجزه می کند. اتفاقاتی برای شما می افتد که اصلا باورتان نمی شود. یعنی طرف خودش را نمک گیر شما می داند.

اگر در کسب و کار اینترنتی تان رقیب زیاد دارید، برگ برنده شما این است که به مخاطبانتان بیشتر از رقبا اطلاعات ارزشمند رایگان ارائه دهید. این اطلاعات ارزشمند رایگان معجزه می کند.

بنابراین اولین نکته ای که باید برای کسب درآمد از اینترنت در نظر بگیرید این است که قبل از هر چیز به فکر ارائه خدمات ارزشمند به مشتری باشید.

 

۶ روش کسب درآمد از اینترنت

۱- برگزاری دوره های آنلاین

۲- مشاوره و تدریس خصوصی

۳- نرم افزار و اپلیکیشن

۴- محصولات فیزیکی (مثلا دیجی کالا در این زمینه فعالیت می کند)

۵- همکاری در فروش یا بازاریابی مشارکتی (Affiliate Marketing)

۶- تبلیغات

برای اینکه بدانید درآمد کدام روش بیشتر است و هر روش چقدر هزینه می برد، به تصویر زیر دقت کنید:

 

روش های کسب درآمد از اینترنت

تجربه شما در مورد کسب درآمد از اینترنت چیست؟ در کدامیک از ۶ حوزه معرفی شده کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید یا می خواهید راه اندازی کنید؟

نظرات خود را برای ما بفرستید.

همچنین برای مقایسه روش های کسب درآمد از اینترنت و اینکه کدام روش کسب درآمد از اینترنت پولسازتر است؟ می توانید اینجا کلیک کنید.

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

2 نظر

  1. ممنون از روش های خوبی که بیان کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =