صفحه اصلی / راز جذب پول در اینترنت / سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال آری یا نه؟

سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال آری یا نه؟

سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال آری یا نه؟ آکادمی رشد

سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال آری یا نه؟

تا چند سال پیش کمتر کسی از بازار ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها (ارزهای رمزپایه) اطلاع داشت. ارزهای دیجیتال با توجه به این که غیر متمرکز هستند و وابستگی‌ای به دولت‌ها ندارند مورد توجه عده ای بوده، و اخیرا با ثبت رکورد قیمت بیت کوین ، تب و تاب خرید این ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بالا گرفته است. قیمت بیت کوین که اولین ارز دیجیتال غیر متمرکز بوده است، در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۹۵۰۰ دلار را رد کرد و همین موضوع نظر سرمایه‌گذاران بیشتری را به خود جلب کرده که به دنبال سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال هستند.

بالا رفتن سریع قیمت بیت کوین نظر بسیاری از افراد و سرمایه گذاران را به سمت این ارز دیجیتال و سایر ارزهای دیجیتال جلب کرده است. مهم‌ترین بحث در مورد بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها) داشتن دانش در این زمینه است. ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها) بر پایه تکنولوژی بلاک چین شکل گرفته‌اند و از آنجا که ما با ارزهای دیجیتالی جدید و تکنولوژی جدیدی روبرو هستیم، لازم است که دانش کافی در مورد خرید درست و نگهداری این نوع ارزهای دیجیتال را داشته باشیم تا با کلاهبرداری و از دست دادن سرمایه مواجه نشویم.

کارشناسان معتقدند بیت کوین در سال ۲۰۱۸، همچنان یک گزینه‌ی سرمایه‌گذاری خوب خواهد بود.

علاوه بر بیت کوین، ارزهای دیجیتالی معتبر دیگری نیز وجود دارند که گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار می روند.

سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال آری یا نه 2

آیا باید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید؟

در حال حاضر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بهترین نوع سرمایه گذاری محسوب می شود.

شاید بپرسید چرا؟

به سه دلیل مهم زیر، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بهترین نوع سرمایه گذاری محسوب می شود:

۱- حفظ ارزش. از دست دادن رفتن ارزش پول به دلیل تورم این هشدار را به مردم می دهد که از ارزش پول خود محافظت کنند. یکی از راه های خوب جلوگیری از این مشکل، تبدیل آن به ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی های معتبر است.

۲- فناوری ارزهای دیجیتال شگفت آور است. فناوری بلاک چین به شما کمک می کند که محدود به زمان و مکان جغرافیایی خاصی نباشید و واسطه ها را از زندگی خود حذف کنید بنابراین باعث ایجاد تقاضا خواهد شد و طبق قانون تقاضا در اقتصاد، تقاضا باعث افزایش قیمت می شود.

۳- در مسیر رکورد. از زمان معرفی بیت کوین در سال ۲۰۰۸ تا به امروز، سرمایه گذاران بیت کوین به شدت از افزایش قیمت این ارز در طول زمان سود برده اند. بنابراین، سرمایه گذاری در چنین دارایی هایی که کمیاب هستند و باعث تقاضا می شوند، به شما امکان می دهد تا در طول زمان به سود برسید.

 

شما سرمایه تونو چیکار می کنید؟

در یکسال گذشته، متاسفانه ارزش ریال، بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته و این یعنی اگر شما پول تون رو بصورت ریال نگه داری کرده اید، ضرر کرده اید و ارزش سرمایه شما ۴۰ درصد کم شده! اگر نگاهی به راه حل هایی که در شرایط فعلی وجود دارد بیندازید، متوجه می شوید که سودهایی که ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی های معتبر دارند، قابل مقایسه با هیچ سرمایه گذاری دیگری نیست.

 

سرمایه گذاری های معمول

  • سودهای بانکی: ۱۵-۱۰ درصد (سالیانه) بانک ها سودهای بانکی را بصورت سالیانه حساب می کنند، بنابراین گذاشتن پول در بانک اصلا توصیه نمی شود.
  • خرید و فروش املاک : بدلیل راکد بودن بازار مسکن، فراز و نشیب زیادی دارد.
  • بازار سهام (بورس): نیازمند تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای کسب سود مناسب است. (افرادی هم که تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و … بلد هستند، حدود ۳۰ درصد در سال سود کسب می کنند!)
  • طلا: سه سال است که قیمت بیت کوین از طلا جلوتر زده و افزایش قیمت بیت کوین و سود ناشی از سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال معتبر ، بسیار بیشتر از سرمایه گذاری روی طلا و فلزات گرانبهای دیگر بوده است. برای سال ۲۰۱۸ نیز پیش بینی می شود افزایش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتالی معتبر از افزایش قیمت طلا بیشتر باشد.

 

مزیت های سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها)

  • امکان افتتاح حساب برای همه افراد در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه
  • با هر مبلغی می توانید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید. (محدودیتی وجود ندارد)
  • امکان دریافت سود بصورت روزانه و استفاده از سود مرکب
  • امکان چند برابر کردن میزان سرمایه در مدت کوتاه
  • رقابت کمتر نسبت به بازارهای دیگر مثل املاک و سهام
  • نوسانات بیشتر این بازار، باعث چند برابر شدن سرمایه شما می شود.
  • نیازی نیست هر روز به ترید (خرید و فروش) ارزهای دیجیتال بپردازید.

 

فرآیند سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها) کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کنید. اولین قدم این است که تصمیم بگیرید روی کدام ارز دیجیتال (کریپتوکارنسی) سرمایه گذاری کنید. درباره ارز دیجیتالی مورد نظر به خوبی تحقیق کنید و اخبار منتشر شده از ارز دیجیتالی مورد نظر را پیگیری نمایید.

۲- کنار گذاشتن پول برای سرمایه گذاری. همه چیز به برنامه ریزی و هدف گذاری نیاز دارد. مبلغ سرمایه و دوره سرمایه گذاری خود را مشخص کنید. مبلغ مناسبی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید. همچنین می توانید به عنوان مثال هر ماه، پول بیشتری به سرمایه خود اضافه کنید. اهداف خود را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید و اگر سرمایه گذاری بلندمدت را انتخاب کرده اید، پیشنهاد می شود حداقل شش ماه به سرمایه گذاری خود دست نزنید.

۳- کیف پول ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما به یک کیف پول (یا ولت) نیاز دارید که ارزهای دیجیتالی خریداری شده را در آن نگهداری کنید. کیف پول های زیادی برای ارزهای دیجیتالی وجود دارد. تا حد امکان سعی کنید از کیف پول های آفلاین مانند موبایل یا دسکتاپ استفاده کنید.

۴- فروش ارز مورد نظر در صرافی. پس از دوره سرمایه گذاری می توانید ارز دیجیتال خود را در صرافی های معتبر به فروش برسانید.

 

توجه: اگر بدون اطلاعات و دانش کافی، وارد حوزه ارزهای دیجیتال شوید، ضرر خواهید کرد و پیشنهاد می شود بدون داشتن اطلاعات کافی وارد ارزهای دیجیتال نشوید.

شما می توانید عضو کلوب ارزهای دیجیتال آکادمی رشد شوید و اطلاعات به روز ما را در مورد ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها در ایمیل خود دریافت کنید:

همچنین می توانید با رعایت اصل سه مرحله ای میلیونر دیجیتالی، ۱۰۰ دلار خود را به میلیون ها تومن تبدیل کنید.

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

4 نظر

  1. سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از شما.به امید توفیق روزافزون.

  2. سالانه ۳۰% سود از بورس ایران؟ توروخدا جوک نگین تو بدترین حالتها ۱۰۰% معمولیه

    • درود بر شما و وقت بخیر
      شما امسال رو نبینید که بخاطر افزایش دلار و در واقع کاهش ارزش ریال، رشد بالایی رو در بورس شاهد بودیم، چندین سال بود که سود بالای ۲۵ درصد از بورس آرزوی بورس کاران بود!

    • درود بر شما و وقت بخیر
      ۹۰ درصد رشد بورس به رشد نرخ دلار بستگی داره و اگه بورس ایران رو به دلار حساب کنیم می تونیم رشد واقعی بورس رو ببینیم
      لطفا بورس ایران در سالهای ۹۲ تا ۹۶ رو بررسی کنید ببینید چه وضعی داشته
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 18 =