بررسی بازدهی تولید محتوا در کسب و کار اینترنتی (دیگر زمان و پول خود را تلف نکنید) در آکادمی رشد بارها در مورد اهمیت تولید محتوا و بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) صحبت کردیم. اما تولید محتوا و بازاریابی محتوا و سئو نیاز به …
ادامه »رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی (بازاریابی)
رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی (بازاریابی) صرف راه اندازی کسب وکار اینترنتی به معنای موفقیت آن نیست. هر کسب و کار ی که به مرحله ای از سوددهی برسه و دیگه هیچ فعالیتی نکنه به امید اینکه سودش پایداره، سخت در اشتباهه! چون این سود و درآمد تا …
ادامه »قانون ۸۰/۲۰ در کسب و کار اینترنتی
قانون ۸۰/۲۰ در کسب و کار اینترنتی اخیرا، گزارش ماهانه یکی از شرکت های معروف فناوری اطلاعات را مرور می کردم. شرکتی که برای آن، آینده خوبی پیش بینی می شود. هنگام خواندن این گزارش، نکته جالب توجهی را دیدم و همین باعث شد این مقاله را در مورد قانون …
ادامه »۶ ترفند بازاریابی کمتر شناخته شده برای بهینه سازی و رشد کسب و کار شما
۶ ترفند بازاریابی کمتر شناخته شده برای بهینه سازی و رشد کسب و کار شما در این مقاله در مورد ۶ ترفند بازاریابی کمتر شناخته شده صحبت می کنیم که استفاده از آنها برای بهینه سازی و رشد کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود. برای عضویت در کلوب …
ادامه »حفظ اشتیاق برای فروش موفق
حفظ اشتیاق برای فروش موفق قانون معروف ۲۰/۸۰ در فروش موفق نیز صدق می کند. ۸۰ درصد موفقیت تان به نگرش، شخصیت و انگیزه شما بستگی دارد. گفته می شود عامل حیاتی در فروش انتقال اشتیاق است. فروش زمانی اتفاق می افتد که اشتیاق و باورتان درباره مفید و ارزشمند …
ادامه »٧٠ نكته براي موفقيت در بازاريابي اینترنتی
٧٠ نكته براي موفقيت در بازاريابي اینترنتی بازاریابی اینترنتی چیست؟ بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین یا آنلاین مارکتینگ ، نوعی بازاریابی است که در آن، از ابزارها و رسانههای آنلاین استفاده می کنند. به قول شخصیت مارک زاکربرگ در فیلم شبکه اجتماعی (The Social Network) : ما انسانها ابتدا در …
ادامه »۶ ترفند بازاریابی عصبی برای حداکثرکردن تاثیر محتوا
۶ ترفند بازاریابی عصبی برای حداکثرکردن تاثیر محتوا بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید ترکیب دو علم بازاریابی و عصبشناسی است. بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ به زبان ساده بررسی رفتار مصرفکننده با استفاده از ابزار علمی مدرن و دقیق است. آیا …
ادامه »