صفحه اصلی / آرشیو موضوعات: نرخ تبدیل

آرشیو موضوعات: نرخ تبدیل

۷ ترفندی که نرخ تبدیل سایت شما را افزایش می دهد

7 ترفندی که نرخ تبدیل سایت شما را افزایش می دهد

  ۷ ترفندی که نرخ تبدیل سایت شما را افزایش می دهد اگر مدیر کسب و کار اینترنتی یا وبمستر و صاحب کسب و کار هستید می توانید با ۷ ترفند زیر بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و در نتیجه کسب درآمد از اینترنت خود را افزایش …

ادامه »

پول از دست دهید تا مولتی میلیونر شوید

پول از دست دهید تا مولتی میلیونر شوید

  پول از دست دهید تا مولتی میلیونر شوید چند سال پیش کتاب جالبی می خوندم که می گفت باید پول از دست دهید تا میلیونر شوید. در این مقاله آکادمی رشد می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانید با از دست دادن پول مولتی میلیونر شوید. …

ادامه »

تست و افزایش سرعت سایت

تست و افزایش سرعت سایت

تست و افزایش سرعت سایت افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت، موجب تجربه کاربری بهتر و افزایش تعداد صفحات بازدید شده و در نتیجه به سئو وب سایت کمک زیادی می کند. در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم و راهکارهایی را برای شما بازگو می کنیم که موجب …

ادامه »

چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کنند و ایمیل های شما را بخوانند.

چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کرده و ایمیل های شما را بخوانند - بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ موثر

  چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کنند و ایمیل های شما را بخوانند. ایمیل مارکتینگ یکی از روش های ارزان و بسیار کارآمد در حوزه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است. اما آیا هر ایمیلی می تواند به عنوان تبلیغ برای مخاطبان ارسال شود؟ چه باید کرد …

ادامه »

۶ استراتژی بهینه سازی قیف فروش و نرخ تبدیل برای دو برابر کردن درآمد شما

6 استراتژی بهینه سازی قیف فروش و نرخ تبدیل برای دو برابر کردن درآمد شما

۶ استراتژی بهینه سازی قیف فروش و نرخ تبدیل برای دو برابر کردن درآمد شما   شاید بارها این سوال در ذهن شما پیش آمده که به چه صورت کاربران سایت را افزایش دهیم . سپس بتوانیم آن ها را به خریدار برای سایت خود تبدیل نماییم . در این …

ادامه »

۶ ترفند بازاریابی عصبی برای حداکثرکردن تاثیر محتوا

6 ترفند بازاریابی عصبی برای حداکثرکردن تاثیر محتوا

۶ ترفند بازاریابی عصبی برای حداکثرکردن تاثیر محتوا بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید ترکیب دو علم بازاریابی و عصب‌شناسی است. بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ به زبان ساده بررسی رفتار مصرف‌کننده با استفاده از ابزار علمی مدرن و دقیق است. آیا …

ادامه »