صفحه اصلی / بهبود فردی / آنتونی رابینز، اپرا، استیو جابز، لیدی گاگا و اکثر افراد موفق جهان چگونه روز خود را آغاز می کنند

آنتونی رابینز، اپرا، استیو جابز، لیدی گاگا و اکثر افراد موفق جهان چگونه روز خود را آغاز می کنند

آنتونی رابینز، اپرا، استیو جابز، لیدی گاگا و اکثر افراد موفق جهان چگونه روز خود را آغاز می کنند

آنتونی رابینز، اپرا، استیو جابز، لیدی گاگا و اکثر افراد موفق جهان چگونه روز خود را آغاز می کنند

آنتونی رابینز صبح ها برای کارهایی که باید در طول روز انجام دهد، برنامه ریزی می کند…

شما روز خود را چگونه آغاز می کنید؟

وجه اشتراک آنتونی رابینز، اپرا وینفری، استیو جابز، لیدی گاگا، بیل گیتس، مارک زاکربرگ، باراک اوباما و بسیاری از دیگر افراد موفق جهان چیست؟

افراد موفق هر روز صبح برنامه توانمندسازی خود را اجرا می کنند.

یعنی هر روز صبح که از خواب بیدار می شوند، اولین ساعات روز را به خود اختصاص می دهند تا با توانمندسازی خود، هر روز بهترین باشند و قدمی به اهداف خود نزدیک تر شوند.

افراد موفق فعال هستند نه منفعل.

خیلی از افراد منفعل هستند. اغلب افراد صبح که از خواب بیدار می شوند، به اخبار گوش می دهند. ایمیل های خود را چک می کنند. فیسبوک و اینستاگرام خود را چک می کنند و پر از استرس و نگرانی هستند.  صبحانه ناسالم می خورند. و تنها روز خودرا به پایان می رسانند!

در حالیکه افراد موفق جهان، زمانی را هر روز اختصاص می دهند تا مطمئن شوند بدن، ذهن و روح آن توانمند شده است. در این صورت در صورت روبرو شدن با مشکلات روزانه، آنها را به خوبی حل می کنند.

در این مقاله آکادمی رشد، کارهایی که افراد موفق و مطرح جهان (آنتونی رابینز، بیل گیتس، استیو جابز، اپرا وینفری، الن دی جنرس، لیدی گاگا، مارک زاکربرگ، باراک اوباما، ریچارد برانسون، آرنولد شوارتزنگر، بنجامین فرانکلین و …) هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دهند را برای شما می آوریم.

همیشه سعی کنید از بهترین ها یاد بگیرید. از خوشحال ترین و موفق ترین افراد جهان یاد بگیرید. افراد موفق کارها را به روش متفاوتی نسبت به شما انجام می دهند. شما می توانید آنها را به عنوان الگوی خود قرار دهید و کارهای آنها را انجام دهید تا مانند آنها به موفقیت برسید.

موفق ترین افراد جهان، بطور شانسی یا تصادفی موفق نشده اند. این افراد موفق هستند چون دائما و هر روز خود را ملزم به انجام کارهایی می کنند و برای هر روز برنامه ریزی می کنند تا زندگی دلخواه خود را بسازند. شما تبدیل به همانی می شوید که هر روز انجام می دهید.

 

آنتونی رابینز، اپرا، استیو جابز، لیدی گاگا و اکثر افراد موفق جهان چگونه روز خود را آغاز می کنند (2)

 

 

۲۳ فرد موفق و مطرح جهان، روز خود را چگونه آغاز می کنند؟

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که افراد موفق جهان، چه کارهایی را بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب انجام می دهند؟

در مقاله های قبلی آکادمی رشد، در مورد کارهایی که افراد موفق هر روز صبح انجام می دهند، بطور کلی صحبت کردیم. در این مقاله اشاره می کنیم که افراد موفق جهان، اول صبح چه کارهایی انجام می دهند.

افراد موفق مانند آنتونی رابینز، اپرا، باراک اوباما و ... چگونه روز خود را آغاز می کنند

 

آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی که کتاب های موفق و پرفروشی در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته و شهرت جهانی دارد، کارهایی که اول صبح انجام می دهد را «ساعت قدرت» خود می نامد و بعضی اوقات ۳۰ دقیقه برای رشد فردی یا حداقل ۱۵ دقیقه برای این کار، زمان اختصاص می دهد. آنتونی رابینز ادعا می کند عنصر اصلی انرژی ای که دارد، تمرکز دائمی و موفقیت هایش بدلیل کارهایی است که اول صبح ها انجام می دهد. وقتی آنتونی رابینز از خواب بیدار می شود، بلافاصله در داخل استخر آب گرم و سرد می پرد. این کار، بدن و دستگاه عصبی او را بیدار کرده و اراده اش را هر روز بیشتر می کند. همچنین به مدیتیشن و تجسم کارهایی که باید آن روز انجام دهد، می پردازد. این کارها او را به جایی که امروز می بینید، رسانده و سبب موفقیت او و درآمد چند صد میلیون دلاری اش شده است.

 

باراک اوباما

باراک اوباما، رئیس جمهور و عضو حزب دمکرات ایالات متحدهٔ آمریکا، ۲ ساعت قبل از هر برنامه یا جلسه ای در هر روز، کارهای خاصی انجام می دهد.  کارهای یک رئیس جمهور زیاد است اما او ۲ ساعت قبل از هر کاری، اول از همه بمدت ۴۵ دقیقه با وزنه ورزش می کند یا تمرینات کاردیو (هوازی) در سالن ورزشی شخصی خود انجام می دهد. سپس صبحانه سالم می خورد. اوباما می گوید: وقتی ورزش می کنم،  بازدهی بیشتری دارم.

همچنین اوباما از خوردن قهوه اجتناب می کند و بجای آن آب، آب پرتقال یا چای سبز می نوشد. یکی از قوانین اصلی او، اجتناب از اخبار و نگرش های منفی است.

 

استیو جابز

استیو جابز، ملقب به «پدر اپل» که سخنرانی های جالب او مشهور است، صبح ها به ارزیابی دوباره کارها و اهداف خود می پردازد. جابز در سخنرانی خود برای فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد، گفت: در ۳۳ سال گذشته، هر روز صبح به آینه نگاه کرده ام و از خودم پرسیده ام: «اگر امروز آخرین روز زندگی من بود، آیا کاری که امروز می خواهم انجام دهم را انجام می دادم؟ و وقتی چند روز جواب این سوال منفی باشد، متوجه می شوم که باید چیزی را تغییر دهم»

این تکنیک قدرتمندی است و شما نیز می توانید با نگاه کردن به آینه این سوال را از خودتان بپرسید.

 

آریانا هافینگتون

هافینگتون، نویسنده آمریکایی یونانی تبار بنیانگذار وب‌سایت خبری هافینگتون پست با فروش ۳۱۵ میلیون دلاری، روز خود را با ۳۰ دقیقه مدیتیشن شروع می کند. هافینگتون از مزایای مدیتیشن آنقدر مطمئن است که کلاس های هفتگی برای کارکنانش برگزار می کند.

مدیتیشن سبب افزایش تمرکز شده و به مدیریت احساسات در طول روز کمک بسزایی می کند.

 

اپرا وینفری

اپرا وینفری، یک میلیاردر خود ساخته با ۲٫۷ میلیارد دلار ثروت است. او ذهن خود را بمدت حداقل ۲۰ دقیقه با مدیتیشن پاکسازی می کند. وینفری می گوید: وقتی این کار را انجام می دهم، پر از امید شده و حس رضایت و شادی عمیق دارم. مطمئن هستم حتی در میان حماقت های روزانه که از هر جهت ما را بمباران می کنند، هنوز هم می توان آرامش را دید. تنها در این صورت می توانید بهترین کار خود را به انجام رسانید و بهترین زندگی خود را بسازید.

 

الن دی جنرس

الن دی جنرس، کمدین، نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون آمریکایی، روز خود را با ورزش و ۲۰ دقیق مدیتیشن شروع می کند. او می گوید آرامش و خلوت دو عامل مهمی است که جهت پیش بردن برنامه پر مشغله اش به وی انرژی می دهد.

 

میک جگر

میک جگر، خواننده گروه رولینگ استونز و بازیگر انگلیسی، دارندهٔ لقب افتخاری سِر و برنده جایزه‌های گلدن گلوب و گرَمی، ۶ روز در هفته را برای کاهش استرس و تقویت برند خود به ورزش می پردازد.

 

لیدی گاگا

لیدی گاگا، خواننده و بازیگر معروف آمریکایی، روز خود را با یوگا به همراه ۵ دقیقه شکرگزاری  آغاز می کند. او این کارها را هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب انجام می دهد تا لحظات دشوار روز را بهتر سپری می کند.

 

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ، برنامه نویس و موسس شبکه فیسبوک و یکی از جوان ترین میلیاردرهای جهان، هر روز صبح یک تی شرت مشخص را می پوشد و می گوید: این کار باعث می شود یک تصمیم از تصمیماتی که در طول روز می گیرد، کمتر شود. بنابراین بازدهی اش بالاتر می رود.

 

بیل گیتس

بیل گیتس، رئيس و موسس شرکت مايکروسافت و مرد ۸۳ میلیارد دلاری جهان، روز خود را با یک ساعت دویدن روی تردمیل (تقویت جسم) شروع می کند و همزمان دوره های آموزشی را نگاه می کند (دوره های یادگیری و تقویت ذهن).

 

هوارد شولتز

هوارد شولتز، مدیر عامل شرکت استارباکس، هر روز ۴:۳۰ صبح از خواب بیدار شده و  سه سگ خود را به قدم زنی می برد و ورزش می کند.
وقتی شما به بدن و جسم خود می پردازید، ذهن شما نیز فعال می شود. چون ذهن شما و بدن شما به هم مرتبط هستند.

 

بنجامین فرانکلین

بنجامین فرانکلین، از پدران بنیانگذار ایالات متحده آمریکا، نویسنده، طنزنویس، نظریه‌پرداز سیاسی، سیاستمدار، دانشمند، مخترع، فیزیکدان و دیپلمات معروف، هر روز ۴ صبح از خواب بیدار میشد، در مورد کارهایی که می خواست آن روز انجام دهد، برنامه ریزی می کرد. و از خودش می پرسید: «امروز چگونه می توانم عملکرد خوبی داشته باشم؟»

پس سوال پرسیدن از خود (امروز چه کارهایی را می خواهید انجام دهید؟) و تجسم کارهایی که هر روز باید انجام دهید، تکنیک قدرتمندی برای آغاز روزتان است.

 

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون، بنیانگذار برند ویرجین در مورد صبح زود بیدار شدن می گوید: «من پرده ها را می کشم و طلوع خورشید را در ساعت ۴:۴۵ صبح مشاهده می کنم. صبح زود بیدار شدن را دوست دارم.»
او در جزیره خود شنا می کند یا اگر هوا بادی باشد، موج سواری می کند. سپس قبل از خوردن یک صبحانه سالم، تنیس بازی می کند.

 

این افراد از من و شما مشغله های بیشتری دارند. اما تمام آنها کارهای خاصی را پس از بیدار شدن از خواب انجام می دهند تا جسم، ذهن، تمرکز و احساسات خود را تقویت کرده و خود را برای آن روز آماده کنند.

 

جک دورسی

جک دورسی، بنیانگذار توییتر، ۵:۳۰ صبح از خواب بیدار می شود و پس از مدیتیشن، ۹٫۵ کیلومتر آهسته می دود.

 

ویل آرنت

ویل آرنت، بازیگر و کمدین معروف کانادایی-آمریکایی می گوید: «هر روز صبح، بابت ده چیزی که دارم، شکرگذاری می کنم و همیشه در راس آنها فرزندانم قرار دارند.»

 

اولیویا وایلد

اولیویا وایلد، مدل و بازیگر آمریکایی – ایرلندی می گوید: «سعی می کنم روز خود را با شکرگذاری شروع کنم و با شکرگذاری هم تمام کنم»

 

کریس پرت

کریس پرت، بازیگر معروف آمریکایی می گوید: «معمولا قبل از اینکه غذا بخورم، لیستی از چیزهایی که بابت آنها شکرگذار هستم را همراه همسرم تهیه می کنم»

 

آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر، بدنساز و بازیگر معروف اتریشی-آمریکایی، ۵ صبح از خواب برمی خیزد، مطالعه می کند و بعد ۴۵-۶۰ دقیقه ورزش می کند. سپس صبحانه سالم می خورد.

 

دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا که بیش از ۴۰ کتاب در زمینه معنویت تا سلامتی نوشته است، می گوید:«هر روز صبح به مدت دو ساعت مدیتیشن می کنم. این بخشی از برنامه روزانه من است. هر روز ۴ صبح از خواب بیدار می شوم و این کار را دوست دارم.»

 

استیون کینگ

استیون کینگ، نویسندۀ رمان‌های ترسناک معروف آمریکایی، در مورد کارهایی که اول صبح انجام می دهد می گوید: «یک لیوان آب یا یک فنجان چای می نوشم. هر روز صبح بین ساعت ۸ تا ۸ و نیم، روی صندلی مشخصی که حول آن کاغذها چیده شده، می نشینم، قرص ویتامین می خورم و موسیقی گوش می کنم. هدف کلی از انجام این کارها در هر روز این است که وعده رویاپردازی قریب الوقوع را به ذهن خودم  بدهم.»

 

یوکو اونو

وکو اونو، هنرمند و موسیقی‌ دان ژاپنی-آمریکایی می گوید: «هر روز روبروی آینه بایستید و لبخند بزنید تا شاهد تغییر بزرگی در زندگی باشید.»

 

مارکوس اورلیوس

مارکوس اورلیوس، از امپراتوران بزرگ روم که یک فیلسوف رواقی بود میل به فرمانروایی نداشت : «وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، به این فکر کنید که چه فرصت باارزشی است که زنده هستید (نفس می کشید، فکر می کنید، و امکان لذت بردن و دوست داشتن دارید).»

 

مارک تواین

مارک تواین، فکاهی‌ نویس بزرگ آمریکایی می گوید : «اگر می خواهید یک کار بزرگ یا سخت را انجام دهید، بهتر است آن را صبح انجام دهید. اگر می خواهید دو کار بزرگ یا سخت را انجام دهید، ابتدا سخت ترین یا بزرگ ترین آن را انجام دهید

 

افراد موفق صبح چه ساعتی از خواب بیدار می شوند؟

آنتونی رابینز، اپرا، استیو جابز، لیدی گاگا و اکثر افراد موفق جهان چگونه روز خود را آغاز می کنند (3)

 

همانطوریکه می بینید تمام این افراد موفق زمانی را برای خود اختصاص می دهند و روز خود را کارهای خاصی شروع می کنند.

چرا؟

چون می دانند که مهم ترین فردی که باید در زندگی خود بسازند، خودشان هستند.

درست مثل هواپیما که به شما آموزش می دهند اگر اتفاقی افتاد، در ابتدا چک کنید که خودتان ماسک اکسیژن دارید.

چون اگر در ابتدا، مراقب خودتان باشید، بعدا می توانید به افراد دیگر نیز کمک کنید.

بنظر من، برنامه ریزی برای کارهای اول صبح، خیلی مهم است که می تواند تاثیر بسزایی روی زندگی شما داشته باشد. پس از شما می خواهم در ابتدا ببینید هر روز صبح چه کارهایی انجام می دهید. سپس از خودتان بپرسید آیا این کارها شما را به اهدافتان نزدیک می کند یا مانع شما جهت رسیدن به اهدافتان می شود؟

وقتی آگاهانه کارهایی را در اولین ساعات روز خود انجام می دهید و برای جسم، ذهن، سلامتی، روابط خود برنامه دارید، روز بهتری سپری می کنید و تغییر مثبت آن را بر زندگی خود مشاهده می کنید.

 

برای دریافت مطالب بیشتر در زمینه موفقیت و بهبود فردی، ایمیل خود را وارد کنید:

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خلاصه کتاب هفت عادت افراد بسیار کارآمد اثر استفان کاوی

خلاصه کتاب هفت عادت افراد بسیار کارآمد اثر استفان کاوی

خلاصه کتاب هفت عادت افراد بسیار کارآمد اثر استفان کاوی درس های نیرومندی برای دگرگونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =