صفحه اصلی / دانلود رایگان / دوره رایگان یافتن ایده های پولساز- بمدت محدود

دوره رایگان یافتن ایده های پولساز- بمدت محدود

 

دوره رایگان انتخاب ایده پرسود: بمدت محدود

دوره رایگان یافتن ایده های پولساز- بمدت محدود

چگونه ایده پولساز کسب و کار اینترنتی خود را

در ۳ روز انتخاب کنید

 

ایده پولساز خود را انتخاب کنید حتی اگر ایده ای ندارید و یا وقت کمی دارید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید. هرچه زودتر در این دوره رایگان شرکت کنید چون این دوره به مدت محدودی رایگان خواهد بود.

آیا آماده هستید؟
شرکت در دوره رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق: چگونه ایده پولسازی برای کسب و کار خود در ۳ روز انتخاب کنید

در جدید ترین دوره آموزشی آکادمی رشد (راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق: چگونه ایده پرسودی برای کسب و کار اینترنتی خود را در ۳ روز انتخاب کنید) که برای شما طراحی کرده ایم، شرکت کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. ما تمام نظرات شما را می خوانیم و پاسخ می دهیم.

ظرف ۳ روز آینده، شما برخی از با ارزش ترین ترفندها و درس هایی که در عرض چند سال یاد گرفته ایم را دریافت می کنید. ما روش دقیق پیدا کردن ایده پولساز را برای شما بطور کامل توضیح می دهیم و مهمتر اینکه چگونه ایده کسب و کارتان را می توانید به یک کسب و کار اینترنتی پایدار تبدیل کنید تا در هر زمان و شرایطی که شما می خواهید، کار کنید.

دوستان عزیز، لطفا زمانتان را به پول نفروشید و برای رویاهای فرد دیگری کار نکنید.

 

چرا کسب و کار اینترنتی؟

وقتی شما کسب و کار اینترنتی خود را به شیوه صحیح راه اندازی کنید، فرمان زندگی در دستان شما خواهد بود. شما انتخاب می کنید کی و چگونه کار کنید. شما می توانید سیستم هایی درست کنید که ۲۴ ساعته برای شما درآمدزایی داشته باشد بدون اینکه شما ۲۴ ساعت کار کنید! حتی شما می توانید در عین حال که هیچ کاری نمی کنید، درآمد کسب کنید. در واقع کسب و کار شماست که برای شما کار می کند. (یکی از اصول ثروتمند شدن به قول رابرت کیوساکی این است که کاری کنید که پول برای شما کار کند نه شما برای پول! پیشنهاد می کنم حتما کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول ( Rich Dad Poor Dad) نوشته رابرت کیوساکی و شارون ال لکتر را مطالعه کنید. کتاب پدر پولدار پدر بی پول در لیست ۱۰ کتاب پرفروش دنیا در سال ۲۰۰۱ میلادی قرار داشت)

ما می دانیم چون این موارد را تجربه کرده ایم.

 

مجموع فروش یکماه یکی از کسب و کارهای اینترنتی آکادمی رشد:

مجموع فروش یکماه کسب و کار اینترنتی من

 

این ارقام تخیلی نیست. اگر شما اهل اقدام باشید، می توانم به شما آموزش دهم تا درآمد میلیونی از اینترنت کسب کنید.

این دوره بمدت محدود رایگان خواهد بود پس هر چه زودتر در این دوره شرکت کنید.

 

در اینجا نگاهی اجمالی به محتوای این دوره می اندازیم:

دوره ۳ روزه انتخاب ایده پرسود

کسب و کار اینترنتی

در عرض ۳ روز، شما هر روز یک درس مهم دریافت خواهید کرد. آرزوی من این بود که این اطلاعات را چند سال پیش کسی به من یاد می داد.

هر درس علاوه بر اینکه مهم است جالب هم هست و شما می توانید در کمتر از ۱۵ دقیقه هر درس را به پایان برسانید.

آنچه یاد می گیرید:


  • تکنیک سه بخشی آکادمی رشد برای کشف ایده مناسب کسب و کار که مختص شماست
  • تست سودآوری ایده – قبل از اینکه حتی محصولی تولید کرده باشید
  • چگونه به سرعت خود را به عنوان یک متخصص در زمینه ای که انتخاب می کنید، بروز دهید بدون اینکه سال ها زمان بگذارید و مطالب بی ارزشی را فراگیرید.
  • برای توسعه کسب و کار اینترنتی و گذر از محصول چند هزار تومانی تا چند صد هزار تومانی و چند میلیونی، به چه چیزهایی نیاز دارید

اما این تنها شروع کار شماست. شاید دیده باشید که خیلی ها فقط به شما لیستی از ایده های متنوع کسب و کار را می دهند یا به شما آموزش می دهند بهترین روش جذب چند هزار فالوور در فیسبوک و تلگرام و شبکه های اجتماعی چیست

البته ما سبک متفاوتی را در آکادمی رشد دنبال می کنیم. لیستی از ایده ها و روش ها بدون اینکه سیستم صحیحی داشته باشید، هیچ ارزشی ندارد.

به همین دلیل از روانشناسی موفقیت شروع می کنیم. شما علاوه بر اینکه تکنیک های ضروری را یاد می گیرید، از نظر ذهنی و روانی آماده می شوید و این تکنیک ها را با قدرت بیشتری دنبال می کنید.

به همین دلیل عرض می کنم سبک متفاوتی را در آکادمی رشد دنبال می کنیم. و به همین دلیل است که محصولات موفقی را طراحی و تولید می کنیم.

“وقتی برای اولین بار میخواستم کسب و کارم راه اندازی کنم، نمی دونستم از کجا و با چی باید شروع کنم … حتی نمی دونستم چطوری میشه سیستم خودکاری راه اندازی کنم… دوره راز جذب پول در اینترنت نه تنها تکنیک ها رو به من یاد داد بلکه راه رو هم به من نشون داد. الان سیستم خودکار خودم رو دارم و از تیم آکادمی رشد خیلی ممنونم. ”
– نوید خبازیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

“من فقط آن یک ایمیل به لیست ایمیل ام زدم، و نتیجه جالبی گرفتم. یک دوره ۳۰۰ هزار تومنی تولید کرده بودم. و هفت – هشت نفر این دوره رو در عرض یک هفته تهیه کردن و من بیشتر از حقوق یک ماهم رو در یک هفته بدست آوردم. ”
– ساناز احمدی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

دوره رایگان انتخاب ایده پرسود بمدت محدود 2
اگر می خواهید با سرمایه کم کسب و کاری راه اندازی کنید باید کسب و کار اینترنتی داشته باشید.

 

داستان افراد موفقی که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اند

علاوه بر تمام این موارد، شما به دو نمونه موردی از دانشجویانی که در دوره راز جذب پول در اینترنت شرکت کرده اند، دسترسی خواهید داشت.

هر دوی این دوستان شغل تمام وقت داشتند و اصلا نمی دانستند چگونه می توانند کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنند. آنها رمز و راز موفقیت خود را به شما خواهند گفت. همچنین خواهند گفت وقتی زندگی دلخواه خود را می سازند، چه حس خوبی دارند. کافیست چند ساعت در هفته برای کسب و کار اینترنتی خود وقت بگذارید.

باز تاکید می کنم این دوره برای مدت محدودی رایگان خواهد بود.

هدف ما اینست که شما هم بتوانید کسب و کار مطلوب خود را راه اندازی کنید.

برای «شرکت در دوره رایگان» فرم زیر را پر کنید و منتظر اولین درس این دوره باشید.

 

می خواهم درآمد بیشتری داشته باشم و

به استقلال مالی برسم!

ثبت نام در دوره رایگان و آنلاین: راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرسود: چگونه ایده پرسودی برای کسب و کار خود در ۳ روز انتخاب کنید.

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

دانلود رایگان سیستم 12 مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق

سیستم ۱۲ مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و میلیونی

سیستم ۱۲ مرحله ای آکادمی رشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و …

8 نظر

  1. ایران قربانی

    خیلی جذاب بود

  2. سلام سایت شما یه سایت کلاهبرداریه و مطالبی که در سایت گفته میشه دروغ محضه اصن از اینترنت تو ایران نمیشه پول درآورد شما بغیر از طراحی سایت و سئو که اونم یه روش معموله نمیتونین تو ایران پول در بیارین

    • سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز اگه افرادی تونستن در ایران از اینترنت پول های خوبی دربیارن پس میشه کافیه راهش رو بلد باشید و طبق اصولی که ما توی همین دوره رایگان گفتیم برید جلو
      موفق باشید

      • با شما موافقم دوستمون یا شکست خورده یا مشکل در باور دارد . دوست عزیز اولین قدم برای موفقیت و در هر کاری داشتن ذهنیت درست و مثبت است پس بجای اینکه بگویید دروغ هست کمی تامل کنید چرا که دوره هم کاملا رایگانه و پولی قرار نیست پرداخت کنید در نتیجه کمی تامل کن

  3. سلام خیلی خوب بود منم دوست دارم یاد بگیرم

  4. من عاشق این روش پول در آوردن هستم اما چطوری؟ مطمئن بشم که کدام روش معتبر وبین المللی هست؟
    وبا کدام سرمایه؟
    وچطوری؟
    به شکل شبکه یاخرید فروش است؟

  5. من عاشق این راه پول در آوردنم اماچطوری؟
    چطوری بدونم که این راه امنی یعنی معتبر بین المللی ودارای اعتبار وپشتبان مالی قوی هست؟
    باچه سرمایه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =