صفحه اصلی / دوره موفقیت با مدیتیشن

دوره موفقیت با مدیتیشن

جادوی مدیتیشن را تنها

در عرض چند دقیقه تجربه کنید…

 

تنها با گوش دادن به فایل های صوتی این دوره، تاثیرات شگرف آن را در زندگی خود تجربه کنید.

 

برای افرادی که می خواهند جادوی مدیتیشن را در زندگی خود تجربه کنند…

 

دوره موفقیت با مدیتیشن مراقبه آکادمی رشد

از مدیران گرفته تا ورزشکاران موفق و روانشناسان مشهور، همه اتفاق نظر دارند که مراقبه و مدیتیشن نتایج فوق العاده ای دارد.

از مربیان و روانشناسان بزرگ مانند آنتونی رابینز گرفته تا مجریان موفق و میلیاردر مشهوری چون اپرا وینفری و حتی سیاستمدارنی مانند باراک اوباما و خیلی از افراد مشهور دیگر، همگی مدیتیشن می کنند.

به نظر شما چرا افراد مشهور و میلیونر از مدیتیشن استفاده می کنند؟

این موضوع از نظر علمی اثبات شده است که مدیتیشن یا مراقبه، سبب افزایش تمرکز، آرامش و از بین بردن استرس، اضطراب و نگرانی می شود.

اما سوال اصلی این است که …

چگونه می توانید از تمام مزایای مدیتیشن و مراقبه بهره گیرید؟

شما می توانید به کمک مدیتیشن، به آرامش برسید. به یک فرد موفق در کار خود تبدیل شوید. به کمک مدیتیشن می توانید ایده های خلاق و مبتکرانه ارائه دهید و ارتباطات خوب و موثری با دیگران برقرار سازید.

مدیتیشن چیست؟

مدیتیشن از نظر لغوی یعنی مراقبه، تفکر و پرهیزگاری. تکنیک های مدیتیشن باعث می شوند بدن، ذهن و احساسات بتوانند به سهولت به هماهنگی و تمرکز برسند. تکنیک هایی که باعث خالی شدن ذهن از محتویات زندگی گذشته یا آرزوهای آینده و سموم جسمی می شوند. چرا که ذهن شلوغ و سرگردان، هرگز نمی تواند در مواجهه با مسائل مختلف، تمرکز لازم را برای ارتقاء توانایی های خود، و اتحاد با دو بعد جسمانی و روحانی، ایجاد نماید. تمرینات مدیتیشن موجب آرامش، سلامتی و طول عمر انسان می گردد.

مشکل اینجاست که اگر شما نیز مانند خیلی از افراد، تمرکز ندارید و درگیر مشغله های روزمره تان هستید، وقتی می خواهید بنشینید و تمرینات مدیتیشن را انجام دهید، آشفتگی ذهنی یا بی حوصلگی سراغتان می آید.

راه حل ساده و موثری برای حل این مشکلات وجود دارد.

فواید مدیتیشن چیست؟

دوره موفقیت با مدیتیشن ، نسل جدید مدیتیشن

دوره موفقیت با مدیتیشن، نسل جدید مدیتیشن با تکنولوژی ضربان‌های دوگوشی است.

این دوره برخلاف سایر دوره ها و فایل های مدیتیشن موجود، از هماهنگ سازی ضربان قلب و فناوری صدای محیط بهره می گیرد و این دوره را به چیزی بیش از یک محصول با ضربان‌های دوگوشی تبدیل می سازد.

یعنی شما می توانید با گوش دادن به فایل های صوتی این دوره، در عرض چند دقیقه و بدون زحمت، به حالت عمیق ذهن وارد شوید.

ضربان‌های دوگوشی چیست؟

ضربان‌های دوگوشی (Binaural beats) اصواتی هستند که می‌توانند باعث تلقین آرامش، خلاقیت و سایر وضعیت‌های ذهنی مطلوب شوند. ضربان‌های دوگوشی اصواتی هستند که با روش های مهندسی و علمی ساخته شده، بر الگوهای امواج مغزی تاثیر گذاشته و سبب ایجاد اثرات مثبت ذهنی از جمله افزایش تمرکز، خلاقیت، توانایی حل مسئله، کنترل بهتر درد، و یادگیری بهتر می شوند.

یعنی دوره موفقیت با مدیتیشن به شما کمک می کند با کمک تکنیک ضربان‌های دوگوشی، نتایج بهتر و بیشتری را در کمترین زمان ممکن بگیرید.

 

دوره موفقیت با مدیتیشن شامل پنج فایل صوتی مدیتیشن می باشد که شما را به راحتی در طول روز، به اعماق ذهن تان می برد. هر فایل صوتی شامل دو نسخه است: نسخه ۳۰ دقیقه ای و نسخه ۱۵ دقیقه ای. درصورت کمبود وقت می توانید از نسخه ۱۵ دقیقه ای استفاده کرده و از مدیتیشن لذت ببرید.

 

مزایای دوره موفقیت با مدیتیشن که در دوره های دیگر نمی توانید پیدا کنید

  • دوره موفقیت با مدیتیشن 1در این دوره از تکنولوژی ضربان‌های دوگوشی فراتر رفته و از تکنولوژی MRT استفاده شده است. دوره موفقیت با مدیتیشن ، دوره ای فراتر از ضربان‌های دوگوشی است. در این دوره از تکنولوژی MRT استفاده شده تا با هماهنگی حواس شما با صدای تنفس و ضربان قلب، به آرامش عمیقی دست یابید. هماهنگی حواس، به بدن کمک می کند تا ریتم طبیعی خود را بازیابد و آرامش عمیقی را  تجربه کنید.

 

 

 

 

 

 

  • دوره موفقیت با مدیتیشن 2تمرینات ۱۵ یا ۳۰ دقیقه ای با تکنولوژی اصوات هوشمند. دوره موفقیت با مدیتیشن، شما را به سطح مدیتیشن مناسب می رساند، شما را در این سطح به مدت زمان مناسب نگه می دارد و سپس شما را از این حالت خارج می کند. مثل اینکه کسی دست شما را حین تجربه سطوح عمیق ذهنی گرفته است. کافیست یکی از تمرینات ۱۵ یا ۳۰ دقیقه را انتخاب کنید. هرگز تمرین ۳۰ دقیقه ای را ۱۵ دقیقه گوش ندهید، چون تاثیری که باید بگذارد را نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

  • دوره موفقیت با مدیتیشن 3سمفونی های زیبا. آنچه تمرینات این دوره را زیبا می کند، سمفونی های زیبایی است که شما را به سطح عمیق ذهن فرو می برد.

 

 

 

 

 

 

 

  • دوره موفقیت با مدیتیشن 4مدیتیشن های مختلف برای زمان های مختلف روز. دوره موفقیت با مدیتیشن برای زمان های مختلف روز و یا اوقاتی که می خواهید نتیجه مطلوبی بگیرید، تمرینات مختلفی ارائه می کند. تمرینات مدیتیشن شما در صبح با تمرینات مدیتیشن ظهر، عصر و یا زمان خواب متفاوت است. به عنوان مثال، تمرین «بیداری» در شروع روز برای استارت یک روز عالی درنظر گرفته شده است. تمرین «جرقه» باعث ایجاد دقت و خلاقیت در محیط کار می شود یا تمرین «خواب عمیق» شما را به خواب عمیق رهنمون می سازد.

 

با شرکت در دوره موفقیت با مدیتیشن چه چیزهایی

بدست می آورید؟

  1. آرامش خاطر. آیا از روزمرگی و بی حوصلگی خسته شده اید؟ تحقیقات نشان می دهد که مدیتیشن، عضلات و اندام ها را شل می کند و ذهن را آرام می سازد. نتیجه آن، بدن و ذهن آرام و خلاصی از استرس و فشارهای روزمره زندگی در قرن ۲۱ است.
  2. پیوند عمیق ذهن-بدن و ایجاد عادت های مفید و سالم در زندگی. آیا می خواهید از شر عادت های ناسالم و مضری مانند سیگار کشیدن یا هله هوله خوردن رهایی یابید؟ به دنبال کاهش درد یا ازبین بردن بیماری خاصی هستید؟ هزاران تحقیق نشان می دهد که مدیتیشن، سبب بهبود سلامتی و ایجاد عادت های سالم در زندگی می شود. در سال ۲۰۰۱، مجله مشهور تایم به شرح تاثیرات مثبت ذهنی و جسمی مدیتیشن پرداخت.
  3. باز کردن ذهن و ایجاد خلاقیت برای حل مسائل و افزایش بازدهی در محل کار یا مدرسه و کنکور. افرادی که مدیتیشن را تجربه کرده اند، تعریف می کنند که مدیتیشن با باز کردن ذهن، سبب ارائه ایده های خلاق، آثار هنری و راه حل های جالب برای مسائل و مشکلات روزمره زندگی می شود. نتیجه آ، افزایش بازدهی در محل کار و گرفتن نتایج خوب در مدرسه و کنکور است. ریچارد باخ، نویسنده رمان جاناتان مرغ دریایی (داستان مرغ دریایی ای که نمی خواهد مثل بقیه مرغان دریایی زندگی کند، می خواهد تندتر و بالاتر پرواز کند)، از مدیتیشن الهام گرفت تا رمان خود را به پایان برساند.
  4. ارتباط بهتر با اطرافیانتان. مدیتیشن، ارتباط شما را با افراد اطراف تان بهبود بخشیده و به شما کمک می کند با آنها همدرد شوید. می خواهید اختلاف خود با همسرتان را حل و فصل کنید؟ با فرزند شلوغ خود ارتباط برقرار کنید؟ با رئیس یا همکارتان مذاکره کنید؟ پیشنهاد می کنیم ابتدا، مدیتیشن را انجام دهید. در سال ۲۰۰۹ مقاله ای در مجله مشهور روانشناسی امروز از زبان دکتر مارشا لوکاس منتشر شد که چکیده آن این بود: مدیتیشن، با تاثیر بر ذهن و احساس و شهود، مغز را برای ارتباطات بهتر آماده می سازد.
  5. جادوی ارتباط عاطفی و جنسی موفق با همسرتان. می خواهید روابط جنسی شما، چیزی فراتر از رابطه فیزیکی باشد؟ زوج هایی که از مدیتیشن بهره می گیرند می گویند که مدیتیشن موجب از بین رفتن موانع ذهنی و برقراری ارتباط فیزیکی به همراه ارتباط روحی بین آنها می شود. می توانید مدیتیشن را ویاگرای روح بنامید! تحقیقات اخیر نشان می دهد افرادی که بمدت ۱۲ هفته، روزی ۱ ساعت، تمرینات یوگا را به همراه تمرینات تنفسی مدیتیشن انجام می دهند، رضایت جنسی، عملکرد بهتر و اعتمادبنفس بیشتری دارند.
  6. جذب ثروت و موفقیت. شرکت های بزرگ و موفقی مانند گوگل، اپل به خوبی می دانند که انجام روزانه مدیتیشن و مراقبه، تاثیرات شگرفی مانند افزایش خلاقیت، تمرکز، عملکرد بهتر و حل مسئله برای آنها به بار می آورد.
  7. افزایش حس خودآگاهی و کشف ماموریت و اهداف خاص زندگی تان. هر کسی دارای نقاط قوتی است که او را برای هدف خاصی عالی می سازد: چه کمک به دیگران باشد یا خلق یک ایده یا وسیله ای که دنیا را تغییر می دهد، چه آوردن لبخند روی لب های مردم. وقتی مدیتیشن و مراقبه انجام می دهید، درک عمیقی از هدف خاص زندگی تان و کارهایی که باید در جهت آن انجام دهید، بدست می آورید. پس مدیتیشن و مراقبه، بخش مهمی از رشد معنوی و روحی شما هست.

 

نقطه اشتراک یوگا و دوره موفقیت با مدیتیشن

اگر بخواهم نقطه اشتراک یوگا و دوره موفقیت با مدیتیشن را در یک کلمه بگویم: انعطاف خارق العاده.

دوره موفقیت با مدیتیشن برای همه افراد و به ویژه افرادی است که مشغله زیادی دارند. یعنی می توانید هر روز به هر ۵ فایل گوش دهید یا بسته به شرایط (در محل کار، موقع مطالعه و در مدرسه) و زمان (صبح، ظهر، عصر، شب) به فایل های مخصوص به خود گوش دهید. هر فایل را در دو نسخه ۳۰ دقیقه ای و ۱۵ دقیقه ای تهیه کرده ایم تا شما بتوانید بسته به زمان خود از آنها استفاده کنید.

همچنین پیشنهاد می کنیم هر روز تمرینات را انجام دهید. اما چنانچه مشغله زیادی دارید و نمی توانید این تمرینات را هر روز انجام دهید، نگران نباشید. هیچ مشکلی نخواهید داشت.

مهمترین عامل موفقیت در مدیتیشن، تعهد به انجام تمرینات و تداوم تمرینات است. در دوره موفقیت با مدیتیشن شرکت کنید و به نتایج مثبتی که در زندگی می خواهید، سریع تر و آسان تر برسید.

 

با شرکت در دوره موفقیت با مدیتیشن

چه چیزهایی دریافت می کنید؟

دوره موفقیت با مدیتیشن، شامل ۵ فایل صوتی مدیتیشن است که شما را در زمان های مختلف روز و در شرایط مختلف به سطح آلفای ذهن می برد.

هر فایل دو نسخه دارد: نسخه ۱۵ دقیقه ای و نسخه ۳۰ دقیقه ای. نسخه ۱۵ دقیقه ای برای افرادی است که از نداشتن زمان و مشغله های زیاد گله می کنند. شبیه یک دکمه جادویی، با گوش دادن به این تمرینات، به آرامش ذهنی می رسید و تمام استرس های قرن ۲۱ از شما دور می شود. خلاقیت شما افزایش پیدا می کند و تمرکزتان بیشتر می شود.

 

محتوای دوره موفقیت با مدیتیشن

سرفصل و محتوای دوره موفقیت با مدیتیشن 5

فایل اول: شروع روز

وقتی از خواب بیدار می شوید، ابتدا به این فایل گوش دهید تا روزتان را با انرژی مثبت شروع کنید و در طول روز از مزایای این انرژی مثبت بهره مند شوید.

فایل دوم: تمرکز

وقتی می خواهید روی موضوعی تمرکز کنید، به این فایل گوش دهید و تمرکز خود را افزایش دهید.

فایل سوم: جرقه

برای داشتن ذهن باز و خلاق و حل سریع مسائل، از این فایل استفاده کنید.

فایل چهارم: تعادل

برای رسیدن به آرامش عمیق پس از یک روز کاری پرمشغله یا پراسترس، به فایل تعادل گوش کنید.

فایل پنجم: خواب عمیق

قبل از اینکه بخوابید، برای داشتن خواب عمیق، طبیعی، پیوسته و بدون وقفه، به این فایل گوش دهید.

 

خرید فوری و دانلود پکیج

 

چرا دوره موفقیت با مدیتیشن ؟

اخیرا در نظرسنجی که از ۴۵۰ هزار نفر در مورد رشد شخصی و موفقیت پرسیده شد، مشخص شد که ۳۹ درصد این افراد تمرکز ندارند، ۳۳ درصد آشفتگی ذهنی دارند، ۲۱ درصد نتیجه مطلوبی از کار و درس خود نمی گیرند، و ۸ درصد از عدم آرامش یا خواب نامناسب رنج می برند.

 

دوره موفقیت با مدیتیشن نتایج تحلیل

تمام این موارد را می توان به راحتی حل نمود به شرطی که ذهن خود را برنامه ریزی کنید. هدف ما از تهیه دوره موفقیت با مدیتیشن نیز همین است.

حال شما کدام را ترجیح می دهید: در دنیای آشفته بازار قرن ۲۱ استرس و فشارهای روحی و روانی را تحمل کنید یا به راحتی این موارد را حل کنید و بیشترین بازدهی خود را داشته باشید؟ ذهنی آشفته و درگیر داشته باشید یا ذهنی آرام و خلاق و حلال مسائل؟

انتخاب با خود شماست. امیدوارم وقتی به گذشته نگاه می کنید، به انتخاب ها و تصمیمات خود افتخار کنید.

 

خرید فوری و دانلود پکیج

 

گارانتی بازگشت وجه

 

ما در آکادمی رشد، محصولاتی ارائه می کنیم که بارها آن را تست کرده و تاثیرات مثبت آن را داده ایم. با این حال اگر در این دوره شرکت کنید و نتیجه نگیرید، وجه پرداختی تان را به شما برمی گردانیم.

 

سوالات پرتکرار

  • دوره موفقیت با مدیتیشن چگونه به مدیتیشن بهتر کمک می کند؟

ابتدا باید بدانید موقع مدیتیشن، در مغز شما چه می گذرد. وقتی مدیتیشن و مراقبه موثری انجام دهید، امواج مغزی شما شیفت کرده و وارد سطح عمیق آگاهی می شوید. به این سطح آگاهی، سطح آلفا می گویند.

بزرگترین مشکلی که اکثر افراد موقع مدیتیشن و مراقبه با آن مواجه می شوند، ماندن در سطح آلفا است تا از مزایای مدیتیشن بهره لازم را ببرند. و در آخر نتیجه مطلوب را نمی گیرند.

برخی افراد ساعت ها و هزینه های زیادی را صرف مربیان مدیتیشن می کنند تا به مشکلات مدیتیشن غلبه کنند. اما در دوره موفقیت با مدیتیشن، از ضربان‌های دوگوشی نسل جدید استفاده شده است تا امواج مغزی شما را به سطح آلفا برده و تا زمان موردنظر در آن سطح بمانید.

تمام کاری که باید انجام دهید اینست که فایل ها را باز کنید، ریلکس کنید و در عرض چند دقیقه، تاثیرات شگرف آن را تجربه کنید.

 

  • فرق دوره موفقیت با مدیتیشن با دوره های دیگر مدیتیشن چیست؟

ضربان‌های دوگوشی یا تکنولوژی های دیگری که در دوره موفقیت با مدیتیشن استفاده شده، چیز جدیدی نیست. اما ترکیب آنها با هم، نسل جدیدی از مدیتیشن را ایجاد کرده است.

ضربان‌های دوگوشی نسل جدید دوره موفقیت با مدیتیشن:

  • ذهن، بدن و روح شما را با هم هماهنگ می کنیم و شما را با تکنولوژی هماهنگی نورونی، به سطح مدیتیشن مطلوب می رسانیم. در این دوره، از ترکیب نوآورانه و جدید ضربان‌های دوگوشی، ضربان قلب و صدای تنفس استفاده شده است.
  • با تکنولوژی اصوات هوشمند، در عرض چند دقیقه به سطح آلفا می رسید و غرق مدیتیشن می شوید.
  • به کمک موسیقی ذهن فایل های دوره موفقیت با مدیتیشن، به اوج می رسید. در این دوره بر خلاف فایل های مدیتیشن دیگر که بعضا از اصوات ناخوشایند استفاده می کنند، از تکنولوژی مهندسی تحریک آگاهی استفاده شده است. نتیجه آنکه مدیتیشن را به تجربه لذت بخش روز شما تبدیل می کند.

نکته اصلی در نتیجه ای است که از آن می گیرید. دوره موفقیت با مدیتیشن، یک روش آسان و سریع برای تجربه مدیتیشن و مراقبه عمیق، بدون آشفتگی ذهنی، خواب رفتگی یا عدم تمرکز است. و به جرات می توانیم بگوییم، این دوره این کار را بهتر از دوره های موجود در بازار انجام می دهد.

 

  • سطح دوره موفقیت با مدیتیشن چیست؟ برای افراد مبتدی است یا افراد حرفه ای؟

هر دو! زیبایی دوره موفقیت با مدیتیشن در اینست که هم برای افراد مبتدی و هم برای افرادی که مدتهاست مدیتیشن کار می کنند، مناسب است.

اگر یک فرد مبتدی هستید، به کمک این دوره می توانید از شر درگیری های ذهنی و عدم تمرکز خلاصی یابید تا به سطح آلفای ذهنی برسید.

اگر سالهاست که مدیتیشن می کنید، به کمک این دوره می توانید سطوح عمیق تر ذهن را کاوش کنید یا می توانید در زمان کمتری به سطح آلفای ذهنی برسید.

بنابراین هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای می توانند از دوره موفقیت با مدیتیشن، بهره لازم را ببرند.

 

  • سرم حسابی شلوغ است. زمانی برای مدیتیشن ندارم!

کافیست ۱۵ دقیقه از وقت خود را به مدیتیشن اختصاص دهید، مثلا می توانید موقع نهار، وقتی از خواب بیدار می شوید، وقتی به تختخواب تان می روید، یا حتی در اتوبوس یا ماشین چشمانتان را ببندید و تمرینات را انجام دهید. فایل های دوره موفقیت با مدیتیشن، دارای دو نسخه ۱۵ و ۳۰ دقیقه ای است که می توانید به دلخواه، یکی را انتخاب کنید.

چیزی که واقعا جالب است، اینست که وقتی مدیتیشن را صحیح انجام دهید، تمرکز شما افزایش می یابد، ذهن تان باز می شود و کارها را سریع تر از قبل به انجام می رسانید.

و در آخر، اگر بدلایل مختلف مثل مشغله کاری، چند روز تمرینات را انجام ندادید، نگران نباشید. حتی با ۳ یا ۴ دفعه تمرین در هفته، نتایج فوق العاده ای خواهید گرفت.

 

  • در شرایط حاضر، از دوره های مدیتیشن یا موفقیت دیگری استفاده می کنم. آیا به این دوره نیاز دارم؟

اولا ما معتقدیم دوره موفقیت با مدیتیشن، تنها دوره صوتی مدیتیشن است که بدان نیاز خواهید داشت. کافیست این دوره را امتحان کنید و در صورتی که نتیجه بخش نباشد، می توانید مبلغ سرمایه گذاری خود را پس بگیرید.

همچنین می توانید این دوره را همزمان با دوره های دیگر استفاده کنید. مدیتیشن مهارت مهمی است که در کنار دوره های رشد شخصی و موفقیت، به کسب نتایج بهتر و تمرکز شما کمک شایانی می کند.

به عبارتی، دوره موفقیت با مدیتیشن، مکمل دوره های موفقیت و رشد فردی است.

 

خرید فوری و دانلود پکیج

چنانچه سوالی در مورد دوره دارید، با ما تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید.

۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

۰۹۳۹۴۸۸۲۶۵۹

[email protected]

[email protected]