صفحه اصلی / کسب درآمد از اینترنت / کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان، توهم یا واقعیت؟

کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان، توهم یا واقعیت؟

کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان، توهم یا واقعیت؟

کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان، توهم یا واقعیت؟

اخیرا در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی، روش جالبی برای استخراج بیتکوین با استفاده از روش ماینینگ به کمک مرورگر و افزونه مرورگر کریپتوتب CryptoTab معرفی شده است.

از آنجا که یکی از اهداف ما در آکادمی رشد موفقیت مالی شماست، در این مقاله به معرفی واقعیت های مرورگر و افزونه کریپتوتب CryptoTab که شعار آن کسب بیت کوین رایگان با ماینینگ موقع گشت و گذار در اینترنت هست، می پردازیم.

چون کاربران ایرانی توجه زیادی به افزونه کریپتوتب CryptoTab کرده اند، تصمیم گرفتیم این مرورگر و افزونه های آن برای مرورگر کروم و موزیلا را موشکافی کنیم.  

ارزهای دیجیتال دنیا را نجات خواهد داد

 

کریپتوتب CryptoTab چی هست ؟!

وب سایت رسمی افزونه مرورگر CryptoTab می گوید: کریپتوتب CryptoTab مرورگر یا افزونه کوچکی است که بوسیله مرورگرها به ماین بیت کوین می پردازد.

در واقع کاربران می توانند با نصب مرورگر کریپتوتب یا افزونه های آن برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس، وقتی در دنیای اینترنت به گشت و گذار می پردازند، بیت کوین استخراج کنند.

ایده این موضوع، ایده فوق العاده و جالبی است، چرا که استخراج بیتکوین را گسترش می دهد و از انحصار دستگاه های قدرتمند استخراج بیت کوین در می آورد. ( که یکی از اصل های مهم بیت کوین و ارزهای دیجیتال عدم مرکزیت و انحصار هست)

اما برای اینکه استخراج بیت کوین Bitcoin مقرون به صرفه و سودآور باشد، به تجهیزات پیشرفته آسیک ASIC نیاز است و ماینینگ با پردازنده ها یا کارت گرافیک معمولی نمی تواند سودآور باشد.

پس چرا مردم به سمت Cryptotab رفتند؟ آیا ایده استفاده از CPU برای ماینینگ ایده جدیدی است؟

قبل از Cryptotab، وب سایت های بسیاری وجود داشت که ایده ماینینگ ارزهای دیجیتال را به هنگام گشت و گذار در اینترنت ارائه میداد. پس چه چیزی باعث شد cryptotab به زبان ها بیفتد؟  

 

کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان، توهم یا واقعیت؟ 2
کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان!

 

سیستم درآمدزایی Cryptotab

چیزی که توجه کاربران را به خود جلب کرد، طرح درآمدزایی کریپتوتب بود. مهمترین مساله اینجا بود که افراد کمتری مایل به استفاده از کریپتوتب برای کسب درآمد کم که حتی هزینه برق شان نیز نمیشد، بودند.

کریپتوتب آمد و به کاربران گفت آیا از درآمد کم خود ناراضی هستید؟ دوستان خود را دعوت کنید و به کمک برنامه درآمدزایی هرمی کریپتوتب (کریپتوتب دارای ۱۰ سطح زیرشاخه است) درآمد بالا کسب کنید.

اول از همه، بیایید توضیح مختصری در مورد سیستم های هرمی بدهیم.  

سیستم هرمی چیست؟

فرض کنید شرکتی با تبلیغات گسترده وعده کسب درآمد بالا می دهد. این شرکت یک یا چند پیشنهاد یا محصول ارائه می کند. در سطح ۱، شرکت حداقل مبلغی را برای ورود افراد تعیین می کند. به عنوان مثال، می گوید شما با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان در ماه (یا خرید یک محصول) و آوردن اعضای جدید می توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید. اساس این طرح آن است که شرکت سود می کند و درصد ناچیزی از سود خود را به مشتریان خود می دهد. در روزهای آغازین فعالیت شرکت، سود افراد به طور منظم و دقیق به آنها پرداخت می شود. همین امر باعث می شود دوستان و آشنایان خود را نیز به این شرکت معرفی کنند. اما پس از گذشت مدت زمانی، این سیستم به اشباع می رسد. سپس، شرکت دیگر هیچ پولی به مشتریان خود نمی دهد و به فعالیت خود پایان می دهد. سیستم های هرمی در بازه ای به مشتریان خود سود می دهند اما اساسا کلاهبرداری بوده و پس از مدتی فعالیت خود را تعطیل می کنند.  

آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ها ) قسمت اول

 

حالا سیستم هرمی کریپتوتب cryptotab

کریپتوتب Cryptotab هم سیستم هرمی دارد. محصول سیستم هرمی کریپتوتب CroptoTab ماینینگ و مرورگر آن است. کاربران پولی به آنها نمی دهند (استفاده از کریپتوتب رایگان است)، ولی مرورگر یا افزونه cryptotab را بر روی سیستم خود نصب می کنند و به دوستان و افراد دیگر می گویند که با لینک آنها مرورگر یا افزونه را در سیستم خود نصب کنند و به کسب درآمد رایگان! با ماینینگ بیت کوین بپردازند که این کار مانند فروش محصول می ماند و برای کریپتوتب بسیار مفید هست. پس از مدتی که زیرمجموعه های پایین سود چندانی کسب نمی کنند و ناراضی می شوند، فعالیت خود را متوقف می کنند و در نتیجه سود سطوح بالاتر مجموعه کم و کمتر می شود و یهو سیستم فرومی پاشد و از بین می رود. همچنین جالب توجه است که بنا به گفته سایت اصلی کریپتوتب، اگر شما زیر مجموعه معرفی نکنید، درآمدی کسب نمی کنید. این هم یکی دیگر از مشکلات سیستم های هرمی و کریپتوتب است.  

 

کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان، توهم یا واقعیت؟ 3
سیستم هرمی کریپتوتب با ۱۰ سطح زیرمجموعه گیری (مشابه شرکت های هرمی)

 

  حال به تبلیغات دروغ زیر در مورد کریپوتب توجه کنید:

اگر لپ تاپ یا کامپیوتر قدیمی دارید که دیگه ازش استفاده نمی کنید همین الان برید سراغش و با روشی که قراره راجع بهش صحبت کنیم باهاش بیت کوین کسب کنید. در سایت (لینک رفرال دانلود کریپتوتب) عضو بشید و با ماین کردن و جذب زیرمجموعه برای ماینینگ تا ماهی ۳۶ هزار دلار درآمد داشته باشید (البته از ماه اول درآمد شما اینقدر نخواهد بود) این سایت رو بررسی کردیم و متوجه شدیم یکی از بهترین گزینه هاست برای کسب درآمد دلاری و تعداد زیادی از کاربران این سایت هم ایرانی هستند و به درآمد رسیده اند. شما برای ماینینگ نیاز به سیستم قدرتمندی ندارید و حتی با اولین کامپیوتر های پنتیوم ۴ هم می توانید ماینینگ رو انجام بدید در واقع وقتی در این سایت عضو میشید عمل ماینینگ از یک تب مرورگر کروم روی سیستم شما انجام میشه برای همین نیاز به دانش فنی هم ندارید. چیزی که این سایت رو جذاب کرده ،بازاریابی ۱۰ لایه کریپتو تب هست یعنی شما تا ۱۰ زیرمجموعه ی زیر مجموعه هاتون در ماین کردنشون شریک هستید و این باعث میشه که تعداد زیر مجموعه هاتون به صورت ویروسی زیاد بشه . مهم نیست تعداد زیر مجموعه هایی که خودتون جذب کردید چقدر باشه مهم پیگیر بودن و علاقمند بودن آنها به کسب درآمد از این سایت است…

 

کریپتوتب و ادعای کسب بیت کوین رایگان در یک نگاه

  • ماینینگ یا استخراج بیت کوین با کامپیوترهای معمولی تقریبا غیرممکن است.
  • حتی در صورت کسب درآمد هم، هزینه برق و استهلاک سخت افزار بیشتر از درآمد کسب شده خواهد بود.
  • هیچ اطلاعاتی از صاحبان کریپتوتب وجود ندارد.
  • هیچ سندی مبنی بر حفظ حریم خصوصی کاربران در مرورگر کریپتوتب وجود ندارد.
  • الگوی عملکرد کریپتوتب و تاکید بر جذب زیرشاخه برای درآمد بیشتر، کاملا با الگوی سیستم های هرمی انطباق دارد.

 

سرمایه گذاری روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال آری یا نه؟

 

نتیجه گیری

سیستم کریپتوتب cryptotab قطعا سیستم هرمی است که دوام نخواهد داشت و حتی اگر کلاهبرداری نباشد، اکثر کاربران درآمد قابل توجه و خوبی از آن بدست نخواهند آورد. اکثر افراد همانند شرکت های هرمی درآمد بسیار کم و ناچیزی کسب خواهند کرد و تنها جیب شرکت و مدیران کریپتوتب را پر خواهند نمود. البته نمی گوییم کریپتوتب درآمدی ندارد. بلکه همانند کسب بیت کوین رایگان با فاسِت (Faucet)، کریپتوتب می‌تواند درآمدی بسیار کم (بر خلاف تبلیغات پرزرق‌وبرق و وعده‌های جذابش) داشته باشد، اما هزینه‌های زیادی را روی دست‌تان می‌گذارد. هزینه بالای برق و آسیب به سخت افزار کامپیوتر تنها هزینه‌های قابل جبران این قضیه هستند. ناامیدی، بی‌اعتمادی کسانی که آنها را به کریپتوتب جذب کرده‌اید به شما و هدر رفتن زمان، زیان‌هایی هستند که به راحتی جبران نمی‌شوند! علاوه بر اینها، از کجا معلوم کریپتوتب از نظر امنیتی مشکلی برای شما ایجاد نکند؟ اگر هم کسی با چنین ادعایی به شما مرجعه کرد، بهتر است ابتدا هزینه برق، مدت زمان اختصاص کامپیترش به این برنامه و زمانی که صرف جذب زیرشاخه کرده را با درآمدش از کریپتوتب (البته اگر مدرکی برایش داشته باشد!) مقایسه کنید! نتیجه‌اش احتمالا شما را شوکه خواهد کرد!  

آیا شما با کریپتوتب کار کرده اید؟ آیا درآمد قابل توجهی از کریپتوتب کسب کرده اید؟

  چنانچه می خواهید مطالب به روز آکادمی رشد را در مورد ارزهای دیجیتال و بیت کوین دنبال کنید عضو کلوب کریپتوکارنسی های آکادمی رشد شوید

  اگر واقعا به فکر ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن هستید، توصیه می‌کنیم مطالب ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ما را مطالعه کنید تا با اصول کلی آنها آشنا شوید.    

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

21 نظر

  1. سلام خدمت همه دوستان عزیز
    من یه چند سالی هستش که با این چیزا سروکار دارم
    خیلی از راه ها رو هم رفتم و برگشتم
    خواستم بهتون بگم که الکی وقتتون رو جاهای دیگه تلف نکنین چون بعد یه مدت نتیجه نمیگیرین و کلا بیخیال قضیه میشین
    تنها راه واقعی و البته راحت و مطمئن فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که واقعا عالیه
    تنها کاری که باید حقیقتا انجام بدین ۱۰ نفر زیر مجموعه برا خودتون پیدا کنین که فکر نمیکنم زیاد باشه
    من الان چیزی حدود ۳۴۰ نفر زیر مجموعه دارم کلا که هر ماه چیزی حدود۱۲٫۵ میلیون از این مرورگر بدست میارم
    اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی ۳ تا ۴ ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده. تمام
    لینک مرورگر کریپتوتب رو هم براتون میزارم تا راحتتر بهش دسترسی داشته باشین.بخاطر تعداد زیاد زیر مجموعه داشتن من اگر از لینک من دانلود کنید سرعت استخراج شما هم به شدت بالا میره
    دانلود لینک زیر به راحتی ماهی چندصد میلیون در بیارید!
    کانال تلگرامی اموزش هک و کرک از اینستا تا عابر بانک تا کسب درامد از طریق بیت کوین و کریبتو تب

    • نمونه ای از تبلیغات کسب بیت کوین رایگان با کریپتوتب!

    • چقدر زیبا دروغ گفتی و تبلیغات کردی.عجبببب.پس اگه از لینک شما استفاده کنیم سرعت استخراج ما بالا میره.آره؟عجبببببب.خخخخخ.خر خودتی

      • دمت گرررم🤣🤣👌👌👌

      • بله سرعت بالا تر میره به این خاطر که کمپانی کریپتو تب طرح گذاشته دو نفر بیار با لینک مخصوص بعدش سرعت ابری میشه اما در حالت سرعت پایه خاهیم داشت یاد بگیریم قبل ارسال نظر کمی تحقیقات کنیم

    • گلابی، سرعت استخراج بیت کوین به عوامل سخت افزاریه سیستمت بستگی داره نه لینک توووو

  2. سلام من تازه نصب کردم اما با این متنی که نوشتید پشیمون شدم و فکرمیکنم باید پاکش کنم! نظر شما چیه؟؟

    • درود بر شما و وقت بخیر
      در این مقاله توضیح دادیم که کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان به این طریق واقعیت نداره.
      موفق باشید.

      • منم تازه نصب کردم اما با این مقاله شما حذفش میکنم. ممنون از اطلاع دادنتون.

      • پس الان بنده که درامد دارم دروغه؟ شما بدون هیچ تحقیقی دارین حرف میزنین سرعت پایه داره سرعت حرفه ای که با خرید لایسنس میتونید سرعت رو افزایش بدین کریپتو تب ارز های مختلف رو ماین میکنه در قابلش بهتون بیت کوین میده بار ها برداشت زدم اومده تو کیف پولم لطفا از عوام فریبی جدا خود داری کنید

        • سلام و وقت تون بخیر. اینکه الان درآمد دارید دلیل بر این نیست که در آینده هم داشته باشید و اینکه کارشون درست باشه. ما مدل بیزنسشون رو در این مقاله بررسی کردیم. موفق باشید.

        • معلومات کامل میشه بدید تو تلگرام منNajafi206

  3. سلام خدمت همه دوستان عزیز
    من یه چند سالی هستش که با این چیزا سروکار دارم
    خیلی از راه ها رو هم رفتم و برگشتم
    خواستم بهتون بگم که الکی وقتتون رو جاهای دیگه تلف نکنین چون بعد یه مدت نتیجه نمیگیرین و کلا بیخیال قضیه میشین
    تنها راه واقعی و البته راحت و مطمئن فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که واقعا عالیه
    تنها کاری که باید حقیقتا انجام بدین ۱۰ نفر زیر مجموعه برا خودتون پیدا کنین که فکر نمیکنم زیاد باشه
    من الان چیزی حدود ۳۴۰ نفر زیر مجموعه دارم کلا که هر ماه چیزی حدود۱۲٫۵ میلیون از این مرورگر بدست میارم
    اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی ۳ تا ۴ ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده. تمام

  4. سلام دوستان

    این آدرس که در زیر می بینید برای یه گروه ۴۶ نفره میشه

    https://get.cryptobrowser.site/

    فعلا در حال توسعه و زیر مجموعه گیری هستیم تو یه سرس از سایت ها هم داریم تبلیغ میکنیم

    به شما هم پیشنهاد می کنم که با این لینک وارد شوید

    در ضمن فک کنم باید با فیلتر شکن وارد شوید

  5. عالیه وقت بذارید روش ارزش داره ،تبلیغات غلط رشد را گوش نکنید ،هنر شما در زیرمجموعه گیری ست
    هیچ چیزژخاصی نیس یک مرور گر پرقدرت را دارید نصب میکنید همین به دیگران هم معرفی کنید به کانال من بیایید و نتایج را ببینید

  6. با سلام
    اینکه کریپتو تب بیت کوین رایگان میده درسته چون یکی از دوستان خودم برداشت انجام داده
    اما زمان بره خیلی
    مثلا دوست خودم بعد دوسال البته بدون داشتن زیر مجموعه تونست ۰٫۱۲BTC برداشت داشته باشه

    • چقدر هزینه کرد. برق سخت افزار کامپیوتر.
      من خودم کامپیوتر ۹ دارم با ۲۰ هسته . ۲۴ ساعتی گذاشتم روی کار البته تاره وارد شدم یک ۷ دارم با ۱۰ هسته جمعا ۳۰ هسته در گیر شده . ببینم بعد یک ماه ارزش دارد اینجا موندن تنها گزینه موثر در این کار بالارفتن قیمت دلار و بیت است . که عدد درامدت زیا میشود . بیت حدود ۵۰ و دلار حدود ۳۰ یک ماه صبر میکنم .

  7. ممنون از اطلاع رسانیتان

  8. الان ما چیکار کنیم غلطه یا درست☹️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =