صفحه اصلی / راز جذب پول در اینترنت / خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

آیا در مسیر بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری و ۱ میلیون دلاری هستیم؟ اگر امروز می خواهید سرمایه گذاری خود را آغاز کنید (سرمایه گذاری در سهام ، املاک و مستغلات یا ارز رمزها) از کدامیک شروع می کردید؟ شاید سریعترین راه برای میلیاردر شدن شما، بیت کوین باشد و شاید این فرصتی باشد که دیگر تکرار نخواهد شد.

 

تصور کنید ۰٫۱ بیت کوین با قیمت فعلی ۶۰۰۰۰ دلار خریداری کنید (۶۰۰۰ دلار) و فرض کنید هر بیت کوین در سال ۲۰۳۰ به ۵۰۰ هزار دلار برسد. در اینصورت شما میلیاردر می شوید. حال، این سرمایه گذاری را با سرمایه گذاری در بازار سهام بین المللی مقایسه کنید (مثلا فرض کنید روی سهام ۵۰۰ شرکت برتر دنیا یعنی S&P500 سرمایه گذاری کرده اید) اگر سود ۱۰ درصد در سال را برای این سهام درنظر بگیریم چند ده سال بیشتر از زمانی که با بیت کوین می توانید میلیاردر شوید، میلیاردر خواهید شد. آیا واقعا چنین چیزی امکان دارد؟

 

نکته ۱:

نکته اول در مورد بزرگترین خبری است که کریپتوکارنسی یا رمزارزها در طی امسال تا بحال داشته است. خبری بزرگتر از خرید بیت کوین توسط ایلان ماسک و شرکت تسلا، بزرگتر از خبر انتشار اوراق بهادار اتریوم. اگر کشوری بجز آمریکا، اروپا، ژاپن، انگلیس و غیره (کشورهای موثر از نظر مالی در جهان) بیت کوین را به عنوان پول ملی خود تصویب کنند ، چه اتفاقی برای بیت کوین می افتد؟

 

اولین کشوری که بیت کوین را به عنوان پول قانونی خود تصویب کرد ، امسال رخ داد و این کشور، السالوادور است. این نکته را رئیس جمهور السالوادور (Nayib Bukele) در کنفرانس بیت کوین در میامی ذکر کرد و اعلام نمود که شهروندان السالوادور قادر خواهند بود در طی ۳ ماه، خرید و فروش خود و حتی پرداخت مالیات شان را با بیت کوین داشته باشند. این یک بیانیه نبود بلکه لایحه استفاده از بیت کوین به عنوان پول ملی السالوادور با اکثریت آرا به تصویب رسید و بهترین بخش آن این است که معاملات بیت کوین مشمول مالیات بر درآمد نخواهد بود.

 

السالوادور ۶٫۵ میلیون جمعیت دارد و هر کدام از کسب و کارهای آنها با بیت کوین کار می کنند. ۷۰ درصد جمعیت السالوادور حساب بانکی ندارند و اگر ۱ درصد از سرمایه فعلی بیت کوین در السالوادور سرمایه گذاری شود ، تولید ناخالص داخلی آنها ۲۵ درصد افزایش می یابد.

 

 

نکته ۲:

نکته دوم مربوط به ورود شرکت ها است.  ۵۰،۰۰۰ شرکت عمومی بورسی در جهان وجود دارد ، از این ۵۰،۰۰۰ شرکت، آیا می توانید حدس بزنید که چند تای آنها بیت کوین در ترازنامه خود دارند؟ تنها ۳۲ شرکت از ۵۰،۰۰۰ شرکت که  ۰/۰۶ درصد می شود و حتی یک درصد این شرکت ها هم نیست. آیا تعداد این شرکت ها به مرور کاهش می یابد یا افزایش؟ وقتی ۱۰۰ شرکت بیت کوین بخرند، چه اتفاقی می افتد؟ اگر ۱۰۰۰ شرکت از ۵۰،۰۰۰ شرکت بیت کوین بخرند، چطور؟ اگر ۱۰۰۰۰ شرکت بیت کوین بخرند، چی؟ بدین صورت، اگر شرکت های بیشتری در سراسر جهان شروع به خرید بیت کوین کنند، قیمت بیت کوین به راحتی می تواند از مرز ۵۰۰۰۰۰ دلار عبور کند (علاوه بر کشورهایی که قصد خرید بیت کوین دارند).

 

نکته ۳:

نکته سوم در مورد چیزی است که Kevin O Leary، سرمایه گذار مشهور آمریکایی به آن پرداخته است. یعنی صندوق های پوشش ریسک. عمدتا ثروتمندان در صندوق های پوشش ریسک سرمایه گذاری می کنند. اگر می خواهید در صندوق های پوشش ریسک سرمایه گذاری کنید، باید دارایی خالص حداقل یک میلیون دلار علاوه بر خانه تان داشته باشید و همچنین حداقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار در سال درآمد داشته باشید. طبق آمار سال ۲۰۲۱ ، صندوق های پوشش ریسک به حدود ۴ تریلیون دلار دسترسی دارند. چرا این صندوق ها هنوز شروع به خرید بیت کوین نکرده اند؟ بخاطر مسائل استاندارد که بطور اختصار به آن ESG می گویند.

 

ESG چیست؟

ESG مخفف مسائل اقتصادی ، اجتماعی و نظارتی بوده و راهی برای ارزیابی سرمایه گذاری ها از نظر اخلاقی و مسائل محیط زیستی آنهاست. صندوق های سرمایه گذاری پوشش ریسک می خواهند مطمئن شوند که سرمایه گذاری آنها با استانداردهای ESG مطابقت دارد و بیت کوین (هنوز) این استاندارد را رعایت نمی کند. وقتی این استاندارد را رعایت کند، صدها میلیارد دلار وارد بیت کوین خواهد شد.

 

بیت کوین به مقدار کافی نداریم!

 

۴۲ میلیون فرد میلیون دلاری در دنیا وجود دارد و تنها ۲۱ میلیون بیت کوین موجود است. اگر هر میلیونر هم اکنون تصمیم بگیرد که صاحب ۱ بیت کوین باشد ، بیت کوین به اندازه کافی وجود ندارد! اگر می خواهید میلیاردر شوید، بیت کوین جلوتر از هر دارایی دیگری از جمله سهام شما را به این منظور می رساند. بنابراین اگر می خواهید میلیاردر شوید ، هرچه سریعتر اقدام کنید.

 

پ.ن: رکورد جدید بیت کوین در روز گذشته : ۶۷,۱۳۹ دلار!

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

5 درس مهمی که ویروس کرونا به کسب و کارها یاد داد

۵ درس مهمی که ویروس کرونا به کسب و کارها یاد داد

  اپیدمی کرونا زندگی اجتماعی و کسب و کارها در سراسر دنیا را تحت تأثیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =