صفحه اصلی / دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی

دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی

هزاران نفر در ایران با کسب و کار اینترنتی ،

میلیونر شده اند.

آیا می خواهید میلیونر بعدی شما باشید؟

 

دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی ،

سیستمی گام به گام

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی میلیون دلاری

 

از راه اندازی سایت بدون برنامه نویسی تا

بازاریابی اینترنتی و فروش در کمتر از ۴ هفته!

 

با شرکت در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی می توانید با سیستمی گام به گام، کسب و کار اینترنتی میلیون دلاری خود را در کمتر از ۴ هفته راه اندازی کنید.

بخشی از بسته آموزشی جامع « صفر تا صد کسب و کار اینترنتی »

 

✅ پیدا کردن ایده های پولساز اینترنتی بر اساس استراتژی کشف علایق

✅ استراتژی های نفوذ در بازار هدف و ارتباط با مخاطبان واقعی

استراتژی های تحقیقات بازار 

صفر تا صد کسب و کار اینترنتی آکادمی رد را اندای و رد کسب و کار اینترنتی

✅ تولید محصولات پرفروش

✅ تکنیک های فروش محصولات و خدمات

✅ بازاریابی ایمیلی

✅ تکنیک های جذب ترافیک

ایجاد برند و برندسازی 

✅ ترفندها و تکنیک های تولید محتوا

✅ صفر تا صد راه اندازی سایت (بدون نیاز به برنامه نویسی و کدنویسی) با حداقل هزینه

✅ راز کسب و کارهای اینترنتی پولساز

✅ توسعه کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد میلیونی از اینترنت

تکنیک های انگیزه بخشی و رفع موانع ذهنی

مشاور اختصاصی / مربی اختصاصی 

✅ و هر آنچه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز نیاز دارید…

 

ارزش مالی دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی بیش از ۷٫۵ میلیون تومان است. البته آکادمی رشد برای اینکه همه بتوانند کسب و کار اینترنتی خود را در کمتر از ۴ هفته راه اندازی کرده و به کسب درآمد از اینترنت بپردازند، این دوره را با قیمت مناسب در سه پک مختلف ارائه می کند.

خودتان را سال بعد تصور کنید… کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید… سیستم های فروش و بازاریابی را بصورت اتوماتیک طراحی کرده اید… یک صبح از خواب بیدار می شوید،  می بینید ۱۹ اس ام اس آمده و این اس ام اس ها، اس ام اس های خریدی هست که در سایت شما انجام شده و مبلغ آنها به حساب شما واریز شده.

پک طلایی
997 هزار تومان
آموزش صفر تا صد کسب و کار اینترنتی
آموزش تکنیک های عملی موفقیت
پاسخ به پرسش های متداول کسب و کار اینترنتی
ورکشاپ های تخصصی
پشتیبان اختصاصی
 
پک ویژه
1.5 میلیون تومان
آموزش صفر تا صد کسب و کار اینترنتی
آموزش تکنیک های عملی موفقیت
پاسخ به پرسش های متداول کسب و کار اینترنتی
ورکشاپ های تخصصی
پشتیبان اختصاصی
منتور اختصاصی
دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی برای شما مناسب است اگر:
✅ می خواهید روی خودتان سرمایه گذاری کنید تا یک کسب و کار اینترنتی موفق و میلیونی راه اندازی کنید.✅ بیکار هستید و می خواهید درآمد میلیونی از اینترنت کسب کنید.✅ از درآمد خود راضی نیستید و می خواهید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی، درآمد غیرفعال کسب کنید.✅ از شغل های با درآمد پایین خسته شده اید.✅ آرزوی کارآفرینی دارید ولی هیچ گاه ایده ای برای شروع به ذهن تان خطور نکره✅ از شغل های روزمره خسته شده اید و می خواهید رئیس خودتان باشید.✅ از کار بیکار شده اید ولی می دانید که هنوز شانسی وجود دارد و باید قبل از اینکه دیر شود، کاری انجام دهید.
چرا دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی با بقیه دوره ها متفاوت است؟
✅ دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی ، سیستمی گام به گام و مرحله به مرحله است که صفر تا صد کسب و کار اینترنتی را به شما آموزش می دهد.✅ فقط با مشاهده و اجرای سه گام اول می توانید یک سایت چندین میلیون تومانی بسازید!✅ تمام آموزش ها عملی بوده و سایت آکادمی رشد را دقیقا با همین روش ها راه اندازی کرده و به کسب درآمد از اینترنت رسانده ایم.✅ به تمام اطلاعات فنی و بازاریابی که درباره کسب و کار اینترنتی و چهار گام مهم کسب و کار اینترنتی (یافتن ایده پولساز، یافتن بازار هدف، تولید محصول، فروش) وجود دارد بطور کامل پرداخته ایم.✅ ما در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی ، سیستم سازی را به شما آموزش می دهیم. وقتی شما سیستم های فروش و بازاریابی خود را بطور اتوماتیک راه اندازی کنید، دیگر نیازی نخواهید داشت که هر روز به فروش و بازاریابی بپردازید تا کسب درآمد کنید. با سیستم سازی ، تمام کارها را بصورت اتوماتیک خواهید داد و بدون اینکه کار کنید، پول به حساب بانکی شما واریز خواهد شد و درآمد اتوماتیک خواهید داشت.✅ ورکشاپ و تمرین های دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند تا در پایان دوره، ۱) سایت خود را راه اندازی کنید ۲) ایده پولسازی برای کسب و کار اینترنتی خود پیدا کنید ۳) بازار هدف و مخاطبان خود را پیدا کنید ۴) محصول پرفروشی تولید کنید یا خدمات باارزشی ارائه دهید ۵) تکنیک های فروش و افزایش درآمد اینترنتی را پیاده کنید.
۷ دلیل بزرگ برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی
✅ تا ۵ سال دیگر اگر بیزنسی بصورت اینترنتی نباشد، محکوم به شکست است.✅ راه اندازی کسب و کار اینترنتی به شدت در حال گسترش است.✅ در ایران هنوز قدم های اول در راه اندازی کسب و کار اینترنتی برداشته شده است.✅ شروع یک کسب و کار آنلاین، به شدت ارزان و کم هزینه است.✅ راه اندازی کسب و کار اینترنتی محدود به زمان نیست. (درخواب هم می توانید پول در آورید)✅ کسب و کار آنلاین محدود به مکان نیست. (در مسافرت هم می توانید پول درآورید)✅ با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید سیستمی ایجاد کنید که برای شما بصورت اتوماتیک و نامحدود درآمدزایی داشته باشد.
فرصتی شگفت انگیز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتیو کسب درآمد از اینترنت در ایران
✅ طبق آخرین آمار رسمی، ۶۲ درصد خانواده ها به اینترنت دسترسی دارند.✅ ۷۵ درصد این افراد در بازه سنی ۲۰ تا ۲۹ ساله هستند.✅ فعالیت این افراد در اینترنت، ۶۰ درصد به تفریحات و ۷۰ درصد به ارتباطات مربوط می شود.✅ فقط ۸ درصد به تولید محتوا می پردازند و کسب و کار اینترنتی دارند!
اگر می خواهید از اینترنت کسب درآمد کنید، باید کسب و کار اینترنتی داشته باشید.اگر تا بحال کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اید، پس کی می خواهید کسب و کار اینترنتی داشته باشید و از اینترنت کسب درآمد کنید؟اگر کسب و کار اینترنتی دارید اما درآمد خوبی کسب نمی کنید، پس چیزهایی وجود دارد که باید بدانید.
پک طلایی
997 هزار تومان
آموزش صفر تا صد کسب و کار اینترنتی
آموزش تکنیک های عملی موفقیت
پاسخ به پرسش های متداول کسب و کار اینترنتی
ورکشاپ های تخصصی
پشتیبان اختصاصی
 
پک ویژه
1.5 میلیون تومان
آموزش صفر تا صد کسب و کار اینترنتی
آموزش تکنیک های عملی موفقیت
پاسخ به پرسش های متداول کسب و کار اینترنتی
ورکشاپ های تخصصی
پشتیبان اختصاصی
منتور اختصاصی
راه اندازی کسب و کار اینترنتی صرفا داشتن اطلاعات نیستخیلی از افراد فکر می کنند برای اینکه آگاهانه تصمیم بگیرند باید اطلاعات زیادی داشته باشند. البته داشتن اطلاعات مهم است، اما اقدام کردن و عملگرا بودن مهمتر است.از خودتان بپرسید: اگر ایده خوبی برای کسب و کار اینترنتی را هم اکنون در اختیار داشته باشید، آیا می دانید چه کار باید بکنید؟آیا می دانید …

  • چگونه وب سایتی راه اندازی کنید که فروش بالایی داشته باشد؟
  • چگونه برای سایت خود ترافیک دائمی جذب کنید؟
  • چگونه لیست ایمیل ایجاد کنید که هر روز بیشتر و بیشتر شود؟ چگونه فروش کنید؟ چگونه محصول خود را به صورت بسته کامل درآورید؟ چگونه محصول خود را قیمت گذاری کنید؟ و چگونه تمام ابزارها، تکنیک های بازاریابی و سیستم پرداخت را راه اندازی کنید؟

شما می توانید تمام این “اطلاعات” را به صورت رایگان در اینترنت پیدا کنید… پس چرا این کار را نمی کنید؟چرا؟ چون سردرگم می شوید. چون نمی دانید از کجا باید شروع کنید. چون از شکست می ترسید، نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید، و نمی خواهید وقت تان تلف شود.آیا وقتی چیزی را می خواهید، کافیست تصمیم به اجرای آن بگیرید و بعد آن را انجام دهید؟مثلا کاهش وزن را درنظر بگیرید: میلیون ها “برنامه رایگان” کاهش وزن در اینترنت وجود دارد. پس چرا رفتن به باشگاه ورزشی برای افرادی که اضافه وزن دارند، سخت است؟پس صرفا به اطلاعات نیاز نداریم. در موارد دیگر مانند مهارت های اجتماعی ، میلیونر شدن و … هم همین موضوع صدق می کند.اگر اطلاعات به تنهایی کافی بود، دیگر نباید شاهد اضافه وزن، بازدهی پایین و یا بدهی می بودیم.حقیقت این است که، موضوع مهم تری از اطلاعات وجود دارد.و این موضوع که کمتر در مورد آن صحبت شده، تسلط بر درون خودمان است.
کدامیک از این ۶ جمله، شما را از شروع یک کسب و کار اینترنتی پولساز بازداشته است؟
همه ما تصوراتی داریم که مانع راه اندازی کسب و کار اینترنتی می شود. به عنوان مثال، خیلی ها معتقدند « سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، بهترین سرمایه گذاری است» و می توانند زندگی رویایی خود را با این کار بسازند. اما آیا واقعا اینطور است؟در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی، مهم ترین تصوراتی که مانع شروع کسب و کار اینترنتی پولساز می شود، ۶ جمله زیر است. همزمان با اینکه این موارد را می خوانید، توجه کنید کدام یک از این جملات در مورد شما نیز صدق می کند.
«ایده ای ندارم!»هیچ ایده ای ندارم! چگونه ایده ای را می توانید انتخاب کنید که قبلا اجرا نشده؟ حتی اگر ایده ای هم به ذهن تان بیاید، از کجا بدانید پولساز خواهد بود؟ چه کسی ماه ها و حتی سال ها زمان و هزینه روی ایده ای صرف می کند که شاید شکست بخورد – و حتی وضعیتش را بدتر از اول می کند؟
اینقدر ایده دارم که نمیدانم کدام را اجرا کنم! داشتن ایده های زیاد به اندازه نداشتن ایده، شما را از راه اندازی کسب و کار اینترنتی بازمی دارد. اگر ایده های زیادی دارید، چه کار باید بکنید؟ چگونه یکی از این ایده ها را انتخاب کنید؟ آیا ایده های دیگر را باید فراموش کنید؟ آیا راهی وجود دارد که بتوانید این ایده ها را “ترکیب” کنید؟
«وقت ندارم!»نمی خواهم ماه ها وقت بذارم و هزینه کنم و در آخر شکست بخورم! چقدر ناراحت کننده است که ماه ها زمان برای راه اندازی سایت، ایجاد حساب در شبکه های اجتماعی، نوشتن مطلب و … کنید و در آخر متوجه شوید هیچ کسی به موضوع و مطالب شما علاقه ای ندارد؟ و یا بدتر، متوجه شوید از مطالب رایگان سایت تان تعریف و تمجید می کنند … اما وقتی محصولی برای فروش قرار می دهید، فروش نمی کنید!
«آیا کسی محصولات مرا می خرد؟»میلیون ها سایت و محصول در اینترنت وجود دارد! چرا باید یک نفر، شما را از بین این همه سایت انتخاب کند؟ برخی سایت ها، چندین سال است که فعالیت می کنند و ترافیک بیشتر، ارتباطات بیشتر و سرمایه بیشتری دارند. چرا کسی به سایت شما بیاید و محصولات یا خدمات شما را بخرد؟ اصلا چگونه شما را پیدا کنند؟

تخصص / مهارتی ندارم! دیگران چندین سال است که این کار را انجام می دهند. بسیاری از آنها مدرک دانشگاهی دارند، کتاب نوشته اند، و حتی در تلویزیون از آنها دعوت شده. چرا باید کسی به سایت شما بیاید؟ و اگر شما به خودتان و کسب و کارتان ایمان نداشته باشید، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که افراد دیگر به شما و محصولات شما اعتماد کنند؟

«نمی دانم از کجا باید شروع کنم!»از کجا شروع کنم؟ میلیون ها سایت در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود دارد. برخی از آنه می گویند باید از شبکه های اجتماعی شروع کنیم… برخی دیگر می گویند نیازی به این کار نیست. حرف چه کسی را باید گوش کنید؟ به چه کسی اعتماد می کنید؟ آیا این ها صرفا به فکر فروش و بازاریابی خود هستند، و یا افرادی هم هستند که می دانند از کجا باید شروع کنید؟
هیچی در مورد کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت و … نمی دانم! اگر طراح وب سایت نباشید، چطور؟ برای اینکه سایت تان را راه اندازی کنید، چقدر باید هزینه کنید؟ چگونه سایت خود را بدون پرداخت چند میلیون تومان راه اندازی کنید؟ باید از کدام سیستم ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی) … سیستم پرداخت … قالب و … استفاده کنید؟ وقتی می خواهید کسب و کاری را شروع کنید، لزومی ندارد تمام ابزارهای مورد نیاز برای کسب و کار اینترنتی را بشناسید! کافیست علاقه و مهارت خود را به دیگران آموزش دهید. آیا راه آسانی برای استفاده از این ابزارها وجود دارد؟

«از فروش خوشم نمیاد! »آیا کسی هست که واقعا فروش را دوست داشته باشد؟ احتمالا افرادی را در اینترنت دیده اید که کتاب الکترونیکی در مورد اینکه چگونه کتاب الکترونیکی بنویسید، نوشته اند! چگونه می توانید کسب و کار دلخواه تان را راه اندازی کنید؟

«الان زمان مناسبی نیست!»برای کسب و کار اینترنتی زمان زیادی نیاز است! آیا فکر می کنید راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز به زمان زیادی نیاز دارد؟ با شرکت در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی می توانید در کمتر از ۴ هفته، به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.

زمان زیادی ندارم! یک کار دیگر دارم! آیا هر روز باید سایت را به روز رسانی کنم؟ و مشکلات سایت را برطرف کنم؟ و تمام ایمیل مشتریان را پاسخ دهم؟نه، در آغاز کسب و کار اینترنتی ، نیازی به این کارها نیست.
اول باید اطلاعات کافی داشته باشم! راه اندازی کسب و کار اینترنتی، آرزوی خیلی از افراد است، اما قبل از راه اندازی، چه پیش نیازها و مهارت هایی لازم دارید؟ از کجا می توانید مطمئن شوید که آماده هستید کسب و کار تان را شروع کنید؟ لازم هست چند کتاب در این زمینه بخوانید؟

راه حل تمام موارد بالا، این نیست که آنها را نادیده بگیریم. این تصورات ذهنی، احساس ناخوشایندی در ما ایجاد می کنند.راه حل اینست که به آنها گوش کنیم.می توان تصورات ذهنی را یکی یکی، از میان برد.درست مثل مراحل کسب و کار اینترنتی. در سال اول کسب و کار اینترنتی، نمی توان چند صد میلیون تومان بدست آورد. هیچ کسی نمی تواند! اما وقتی گام به گام پیش می روید، می توانید از نتایج کم به متوسط و سپس نتایج فوق العاده برسید.الگوهایی وجود دارد که مانع اقدام شما و بسیاری از افرادی که می خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند، می شود.وقتی می خواهید کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید، سردرگم می شوید.از کدام ابزارها برای شروع کسب و کار اینترنتی باید استفاده کنید؟ چه ایده ای را دنبال کنید و به حرف چه کسی گوش کنید. چگونه موانع موجود را برطرف کنید. آیا به اندازه کافی مهارت دارید؟ چرا کسی باید به سایت شما بیابد؟ کی شروع کنید، آیا نیاز به تجربه و اطلاعات بیشتری دارید؟باید با آغوش باز این سوالات را بپذیرید و پاسخ مناسبی برای هر کدام پیدا کنید. سعی نکنید این موارد را صرفا با کسب اطلاعات بیشتر حل و فصل کنید. باید عمل کنید و یاد بگیرید. آیا به اندازه کافی مهارت و تخصص دارید؟ به جای اینکه انتظار بکشید، جواب آن را پیدا کنید. به مرور، بهتر می شوید و می توانید بعد از مدتی، بدون اینکه مدرک خاصی داشته باشید، به مشتریان خود کمک کنید به اهدافی که می خواهند برسند.اما اگر به این تصورات ذهنی نپردازید، شما را فلج می کنند و هیچ وقت به پتانسیل خودتان پی نمی برید.ما در گام اول دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی ، این تصورات ذهنی را شناسایی می کنیم. و سپس آنها را یکبار برای همیشه حل می کنیم.
دو پک متفاوت برای افراد مختلف
✅ در پک طلایی دورهصفر تا صد کسب و کار اینترنتی ، علاوه بر دسترسی به تمام اطلاعات فنی و بازاریابی موردنیاز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی میلیون دلاری، مشاور هم خواهید داشت. تمام افراد موفق برای خود مشاور داشته اند، در کسب و کار اینترنتی هم به دلیل مسائل و مشکلاتی که در مسیر راه اندازی کسب و کار پیش می آید، حضور مشاوره در کنار شما، موفقیت تان را افزایش داده و سرعت شما را در کسب درآمد از اینترنت چند برابر می برد.✅ در پک ویژه دورهصفر تا صد کسب و کار اینترنتی ، علاوه بر دسترسی به تمام اطلاعات فنی و بازاریابی موردنیاز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی میلیون دلاری ، راه اندازی سایت با کمترین هزینه و ساخت سایت با وی پی اس ، مربی همراه خواهید داشت که این مربی، تمام کارهای شما را زیر نظر می گیرد تا کسب و کار میلیون دلاری خود را زیرنظر بهترین اساتید کسب و کار آکادمی رشد پیاده سازی کنید.

پک طلایی
997 هزار تومان
آموزش صفر تا صد کسب و کار اینترنتی
آموزش تکنیک های عملی موفقیت
پاسخ به پرسش های متداول کسب و کار اینترنتی
ورکشاپ های تخصصی
پشتیبان اختصاصی
 
پک ویژه
1.5 میلیون تومان
آموزش صفر تا صد کسب و کار اینترنتی
آموزش تکنیک های عملی موفقیت
پاسخ به پرسش های متداول کسب و کار اینترنتی
ورکشاپ های تخصصی
پشتیبان اختصاصی
منتور اختصاصی
با شرکت نکردن در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتیچه چیزهایی از دست می دهید؟

  • اولین چیزی که از دست می دهید و بسیار مهم است، زمان شماست. شما می توانید خودتان کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید اما ترجیح می دهید سالها سعی و خطا کنید و بعد یاد بگیرید یا اینکه ترفندها و رمز و رازهای فنی و بازاریابی کسب و کارهای اینترنتی بزرگ را هرچه سریع تر یاد بگیرید و در کمتر از ۴ هفته شروع به کسب درآمد کنید؟
  • از دیگران عقب می افتید. در قرن ۲۱ ، اگر از اینترنت کسب درآمد نکنید، یکی از مهترین منابع کسب درآمد را از دست می دهید.
  • ارزش مالی این دوره بالغ بر ۷٫۵ میلیون تومان است. هر چیزی که برای کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت لازم دارید را بطور کامل و گام به گام در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی آموزش داده ایم. از یافتن ایده های پرسود گرفته تا جذب ترافیک و تکنیک های فروش و افزایش فروش.
  • اگر بخواهید تمام موارد گفته شده در این دوره را بیرون بگذرانید، اولا باید در کلاس های متعدد شرکت کنید و ثانیا یکپارچگی و هماهنگی مطالب ارائه شده در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی را پوشش نخواهند داد.
  • موانع ذهنی و انگیزشی که منجر به شکست ۸۰ درصد کسب و کارهای اینترنتی می شود، را در این دوره به طور کامل از بین برده ایم.
  • کسب درآمد میلیونی از اینترنت  و مهمتر از همه رسیدن به استقلال مالی و زمانی (اینکه بتوانید در هر زمان و شرایطی که خودتان بخواهید کار کنید و درآمد میلیونی کسب کنید)

گارانتی بازگشت وجه
تمام محصولات و دوره های آکادمی رشد بارها تست شده و کیفیت محصولات را تضمین می کنیم. در صورت عدم اثربخشی و رضایت شما از این محصول، کل مبلغ سرمایه گذاری شما در این دوره را به شما بازمی گردانیم.چنانچه سوالی در مورد دوره دارید، با ما تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید.۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.۰۹۳۹۴۸۸۲۶۵۹[email protected][email protected]