صفحه اصلی / دوره صوتی مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید

دوره صوتی مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید

دوره صوتی مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید

جذب ثروت و پول با تکنیک پیام ھای پنھان یا هیپنوتراپی بی کلام (subliminal message)

با کمک دوره صوتی مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید با تکنیک پیام های پنهان یا subliminal message مانند میلیونرها فکر کنید و یکی از آنها باشید.

 

دوره مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید برای شماست اگر:

دوره مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید پیام های پنهان یا هیپنوتراپی بی کلام subliminal message آکادمی رشد

  • می خواهید میلیونر شوید.
  • می خواهید شما هم مانند میلیونرها بارها و بارها پول و درآمد خوبی کسب کنید.
  • نمی دانید تفاوت شما و میلیونرها چیست.

همه میلیونرها و میلیاردرها ویژگی هایی را در شخصیت خود پرورش می دهند که آنها را به موفقیت می رساند. شاید شما هم برخی از این ویژگی ها را داشته باشید. بعنوان مثال، اگر شما این صفحه را می خوانید، یعنی تمایل زیادی دارید که پول و درآمد زیادی کسب کنید، اما برای تبدیل شدن به یک میلیونر یا میلیاردر باید مانند میلیونرها فکر کنید و کار هایی که میلیونرها انجام می دهند را انجام دهید.

البته اگر می خواهید یک شبه پولدار شوید، بهتر است ادامه این مطالب را نخوانید. این دوره، باورهای محدودکننده و منفی ذهن شما را با باورها و نگرش میلیونرها جایگزین می کند. بنابراین اگر می خواهید مانند میلیونرها فکر کنید و مانند آنها عمل نمایید، این دوره راه را به شما نشان خواهد داد. وقتی تفکرات درونی خود را تغییر دهید و مانند میلیونرها فکر کنید، مانند میلیونرها عمل خواهید کرد و شما نیز به یک میلیونر تبدیل خواهید شد.

دوره مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید

چه تغییراتی در تفکرات درونی شما بوجود می آورد؟

  • اشتیاق سوزانی برای کسب درآمد و پول زیاد در درون شما بوجود می آورد.
  • در ذهن شما حک می کند که شما شایستگی کسب درآمد بالا را دارید.
  • به شما کمک می کند نگرش مثبت و خوش بینانه را حفظ کنید.
  • به پشتکاری شما کمک می کند تا آنچه می خواهید را بدست آورید.
  • کمک می کند شکست را بعنوان تجربه ببینید و از آن یاد بگیرید. این کار سبب ایجاد انگیزه در شما می شود.
  • اگر افراد پیرامون تان نسبت به شما و ایده های شما بدبین هستند، شما را متعهدتر و باانگیزه تر می کند.
  • کمک می کند ریسک حساب شده کنید و از آن لذت ببرید.
  • کمک می کند در زندگی خود به دنبال چالش ها باشید.
  • کمک می کند در مسائل مالی به بالاترین سطح موفقیت برسید.
  • کمک می کند فرصت های موجود در پیرامون خود و امور مختلف را مشاهده کنید.
  • کمک می کند وقتی تصمیم خود را گرفتید، بدون شک و تردید اقدام کنید.
  • کمک می کند بدلیل افزایش تمایل برای موفقیت و اعتماد بنفس بالا، به تصمیمات خود پایبند باشید و هر چه را که می خواهید بدست آورید.

دوره مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید برای چه کسانی است؟

دوره مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید، برای افرادی است که می خواهند تغییرات مهمی را در تفکرات درونی خود بوجود آورند و مانند میلیونرها فکر و زندگی کنند. پس اگر آماده تغییر چشمگیر در طرز تفکر و عمل و رفتار خود هستید، این دوره به شما کمک خواهد کرد. نتایج این دوره را به تدریج مشاهده خواهید کرد و در صورت گوش دادن به فایل های این دوره، مانند میلیونرها فکر خواهید کرد. در نتیجه، پول و سبک زندگی میلیونرها را به سمت خود جذب خواهید کرد. (قانون جذب)

دکمه خرید آنلاین دوره موفقیت با مدیتیشن

جملات تاکیدی مثبت مورد استفاده در دوره

مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید

پیشنهاد می کنیم ابتدا این جملات را بخوانید و سپس به فایل های دوره مانند میلیونرها فکر کنید و میلیونر شوید گوش کنید.

  • من اشتیاق سوزانی برای جذب ثروت و پول و کسب درآمد بالا دارم.
  • من بیش از یک میلیارد تومان درآمد خواهم داشت.
  • من خیلی ثروتمند خواهم بود.
  • من سزاوار پولدار شدن هستم.
  • من شایسته کسب درآمد یک میلیارد تومان هستم.
  • من نگرش مثبت و خوش بینانه ای دارم.
  • همیشه پشتکار دارم تا به آنچه می خواهم برسم.
  • همیشه دنبال موفقیت هستم.
  • همیشه از اعمال و کارهایم یاد می گیرم.
  • از هر کار و عملی یاد می گیرم.
  • هر مشکل و مسئله ای که پیش می آید، اراده و قاطعیت مرا بیشتر و بیشتر می کند.
  • من جملات منفی را با انگیزه و قاطعیت بیشتر پاسخ می دهم.
  • در صورت روبرو شدن با جملات منفی، انگیزه من برای موفقیت بیشتر و بیشتر می شود.
  • من با وجود فشارها و مشکلات رشد می کنم.
  • هدف همیشگی من، در صدر قرار گرفتن است.
  • من اهل عمل هستم و به سرعت اقدام می کنم.
  • من همیشه در لحظه عمل می کنم.
  • من از چالش ها و مشکلات لذت می برم.
  • من دنبال چالش ها در زندگی هستم.
  • من از ریسک کردن لذت می برم.
  • ریسک های بزرگ، پاداش های بزرگتری به همراه دارد.
  • من همیشه به تصمیمات خودم پایبند هستم.
  • من همیشه برنامه هایم را تا پایان دنبال می کنم.
  • من به تصمیماتم، اعتقاد راسخ دارم.
  • من یک میلیاردر هستم.

 

پیام پنھان یا subliminal massages چیست؟

پیام های پنهان پیام های مخفی هستند که بطور مستقیم بدون آگاهی فرد و بدون سدی که مانع ورود آنها شود وارد ذهن ناخودآگاه می شوند. دستورات پنهان از طریق کانال های صوتی و تصویری منتقل میشوند.
با استفاده درست از تاکیدات پنهان می توانید پتانسیل واقعی خود را برای رسیدن به خواسته هایتان آزاد کنید. با استفاده مداوم از تاکیدات پنهان (تکنیک پیام پنهان یا هیپنوتراپی بی کلام) می توانید رفتار، اعتقادات و باورهای خود را بدون دخالت ذهن خودآگاه و منطقی خود، تغییر دهید!
تاکیدات ظاهر شده توسط صدا خیلی سریع خود را نشان می دهند و با آگاهی کامل نمی توان آنها را درک کرد اما ضمیر ناخودآگاه زبان آنها را درک می کند.

پیام های پنهان یک درمان سریع در زمینهٴ تغییر باورهای ناخودآگاه است که انجام این تکنیک به تغییر فرکانس های ذهنی کمک می کند.
سیستم انرژی بدن سر چشمهٴ احساسات منفی و مثبتی است که ما در طول زندگی روزانه احساس می کنیم و ایجاد هر حسّ منفی در ذهن، موجب ایجاد یک فرکانس منفی می شود، که این اختلال باعث محدود کردن باورهای مثبت در ذهن، ناتوانی هارمونی ذهن و بدن و اختلال سیستم اعصاب می شود.
تاثیرات جانبی این اختلالات می تواند هم به صورت فیزیکی مانند درد های کمر، پا، سر درد، بیماری کلیه، مشکلات قلبی، بیماری خونی، سرطان و غیره باشد و هم به صورت مشکلات روحی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، کمبود اعتماد به نفس، مشکلات خانوادگی و عصبانیت های مداوم و حتی چاقی و غیره شود.
امروزه ثابت شده که عدم هماهنگی روح و ذهن دلیل اولیهٴ درد های جسمی می باشد، و به استناد این واقعیت تکنیک پیام های پنهان یا Subliminal Message جهت بر طرف کردن بیماری های فیزیکی و جسمی از طریق هم آهنگ کردن سیستم انرژی و ذهن به کار می رود.

 

ویدیوی تعریف پیام پنهان یا Subliminal Message:

پیام های پنهان چگونه کار می کند؟

در یک آزمایش پیام پنهان چای سرد (لیپتون سرد) بر روی صفحه تلویزیون فلش زد و سپس به شرکت کنندگان پیشنهاد شد بین دو برند تجاری لیپتون سرد و رودز (Roods) گرم یکی را انتخاب کنند. نتایج نشان داد شرکت کنندگانی که تحت تأثیر پیام پنهان قرار گرفته اند به عبارتی ۱۷۷ نفر از شرکت کنندگان لیپتون سرد را نسبت به رودز گرم انتخاب کردند.
این به این معنی است که اگر پیام پنهان مرتبط با هدف باشد بسیار موثر است.

پیام های پنهان از دید علمی

بحث های زیادی شده در مورد اثبات علمی پیام های پنهان شده. در ابتدا، از تکنیک پیام های پنهان در سینماها، برای افزایش فروش نوشابه، پیام آن روی پرده سینما به نمایش در می آمد و با این کار بینندگان تشویق می شدند که خرید بیشتری از این برند را داشته باشند. به هر حال، این روش در این مورد موفق بوده و ثابت کرده است که می توان اطلاعات را به صورت کنترل شده به ذهن ارسال نمود.
پیام های پنهان به سرعت بسیار بالایی که ذهن خودآگاه ما نمی تواند آن را درک کند ارائه می شود و مغز انسان به صورتی طراحی شده است که این اطلاعات را می تواند بدون اطلاع فرد دریافت کند و این امر اجازه می دهد تصاویر و تاکیدات به ناخوداگاه انسان بروند. یکی از مطالعات اخیر نشان داد که مسیر های عصبی شنوایی و بینایی مستقیما به امیگدال متصل است، چه ما از آن آگاه باشیم چه نباشیم.

درست همانگونه که تصاویر می تواند به قدرت ذهن نفوذ کند همین اثرات را در اطلاعات صوتی هم می توان بدست آورد. رایج ترین روش برای انجام این کار، استفاده از پیام های پنهان در زیر آهنگ های صوتی مناسب است مانند موسیقی های صدای طبیعت. این موسیقی ها می تواند خودآگاه فرد را مشغول کند و اجازه دهد که ناخودآگاه روی پیام های پنهان درون موسیقی تمرکز کند.
این پیام ها در سطوح بسیار پایین که برای گوش انسان قابل شنوایی نیست پخش می شوند اما ناخودآگاه انسان به راحتی می تواند آنها را بشنود. بررسی دیگری که در این زمینه انجام شد، نشان داد که پردازش اطلاعات بدون آگاهی می تواند ذهن را آموزش دهد و این فرآیند می تواند در رفتار و تصمیم گیری ما تاثیر گذار باشد.

 

چرا پیام های پنهان یا هیپنوتراپی بی کلام ؟

پیام های های پنهان روش قدرتمندی است که با دور زدن آگاهی و دلایل منطقی به ذهن ناخودآگاه نفوذ می کند.
هر تغییری که می خواهید در ذهنتان ایجاد کنید به راحتی با آگاهی تان نمی شود و شما باید آن را در ناخودآگاه خود ایجاد کنید.
زمانی که می خواهید چیزی را تغییر دهید و تلاش تان را می کنید اما نتایج خوبی بدست نمی آورید بدانید که باورهای محدود کننده شما اجازه نمی دهند و شما باید آنها را حذف کنید و افکار جدید را جایگزین کنید. این فرایند از طریق ذهن ناخودآگاه انجام می شود.
پیام های پنهان روشی قدرتمند، آسان و موثر برای ارتباط برقرار کردن دوستانه با ریشه ذهن ناخودآگاه است. پیام های پنهان به طور گسترده مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته و با گذشت زمان ثابت شده است که بهترین روش برای ایجاد تغییرات عمیق در ناخودآگاه است. این روش می تواند توسط هر کسی انجام شود و نتایج آن را ببیند. راحتی استفاده از تکنیک پیام های پنهان هم بسیار مورد محبوبیت قرار گرفته است.
این تکنیک معروف توسط نخبگان ، شرکت های معروف، فیلم های سینمایی و همه جا حتی در میان مردم مورد استفاده قرار گرفته است.

تفاوت پیام های پنهان با هیپنوتراپی

مزیتی که فایل پیام های پنهان یا subliminal message نسبت به فایل های هیپنوتراپی دارد، این است که می توانید در هر شرایطی و حتی زمانی که مشغول به کارهای دیگر هستید نیز به این فایل ها گوش داده و کاملا اتوماتیک نتایج دلخواه خود را کسب کنید. می توانید در حین رانندگی، انجام کارهای خانه، مطالعه، مراقبت از کودکان، زمانی که در محل کار مشغول به کار هستید، یا حتی در حال پیاده روی و انجام تمرینات ورزشی نیز به این فایل ها گوش داده و نتایج عالی از تمرینات بگیرید.

چگونه به فایل پیام های پنهان گوش کنید؟

توصیه می کنیم هر روز، حداقل یکبار به فایل پیام های پنهان گوش دهید. همچنین بهتر است در حالت آرامش به این فایل ها گوش دهید. هر چند این دوره های صوتی را هنگام کار نیز می توانید گوش دهید. موقع کار، کافیست چند بار گوش دهید تا این فایل ها اثر خود را داشته باشند. همچنین لازم نیست از هدفون برای گوش دادن به فایل ها استفاده کنید. هرچند استفاده از هدفون توصیه می شود.

همچنین از آنجایی که هنگام خواب، مغز آمادگی بیشتری برای دریافت اطلاعات جدید دارد، بهتر است موقع خواب به این فایل ها گوش دهید. هنگام خواب، ذهن خودآگاه استراحت می کند و دسترسی به ذهن ناخودآگاه آسانتر است. در حین خواب، اطلاعات جدیدی که در طول روز کسب کرده اید را پردازش می کنید و در این هنگام، اطلاعات در ذهن ناخودآگاه شما بیشتر ذخیره می شود. بنابراین، گوش دادن به فایل پیام های پنهان، حین خواب می تواند اثرات بهتری داشته باشد.

 

گارانتی بازگشت وجه

ما در آکادمی رشد، اثربخشی محصولاتی که ارائه می کنیم را تضمین می کنیم. چنانچه از محصولات ارائه شده، راصی نباشید می توانید مبلغ سرمایه گذاری خود را پس بگیرید. پس با خیال راحت، محصولات آکادمی رشد را تهیه نمایید.

 

دکمه خرید آنلاین دوره موفقیت با مدیتیشن

چنانچه سوالی در مورد دوره دارید، با ما تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید.

۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

۰۹۳۹۴۸۸۲۶۵۹

[email protected]

[email protected]