صفحه اصلی / دوره جامع هوش رقابتی

دوره جامع هوش رقابتی

۹۹% افراد، بازاریابی اینترنتی را اشتباه اجرا می کنند. ریسک های غیرحساب شده نکنید، زمان و پول زیادی را روی ایده یابی، انتخاب حوزه سودآور، جذب ترافیک، قیف فروش ، تکنیک های افزایش نرخ تبدیل و روش هایی که نتیجه بخش نیستند، تلف نکنید!

جزو ۱% افراد موفق باشید که از «میانبرهای» قدرتمندی که هر کسی می تواند از آنها استفاده کند استفاده می کنید تا محصولات سودآور، ترافیک بیشتر، فروش میلیونی و درآمد اینترنتی بالا کسب کنید!

استاد هوش رقابتی شوید و کسب درآمد اینترنتی خود را سرعت ببخشید…

تکنیکی هوشمند برای ساخت کسب و کار اینترنتی پولساز

 

دنیای کسب و کار اینترنتی کاملا تغییر کرده است . در چند سال گذشته کسب درآمد اینترنتی بیش از حد رقابتی شده است . هر روز که می گذرد، افراد بیشتری دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند. رقابت در بسیاری از حوزه ها چندین برابر سخت تر شده است!

امروزه «کسب و کارهای اینترنتی» بیشتری نسبت به قبل با شکست مواجه می شوند . خیلی از آنها درآمد کمی کسب می کنند یا اصلا درآمد کسب نمی کنند و کسب و کار اینترنتی خود را ترک می کنند!

حقیقتی وجود دارد که اکثر افراد در مورد آن صحبتی نمی کنند.
کسب درآمد اینترنتی در حال حاضر ۱۰ برابر سخت تر از چند سال قبل شده و هر روز هم بدتر می شود .

قبل از اینکه کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به کسب درآمد اینترنتی بپردازید…

خبرهای خوب و خبرهای بدی برای شما داریم…

اول، خبرهای بد

امروزه بازاریابی دیجیتال و کسب درآمد اینترنتی بسیار رقابتی و بسیار گران شده است. ۹۰% افرادی که می خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند، شکست می خورند و معمولا پول زیادی از دست می دهند.

در حال حاضر خرید ترافیک و تبلیغات برای وب سایت ۱۰ برابر هزینه بیشتری نسبت به قبل دارد. زمانیکه خرید ترافیک و تبلیغات برای سایت ارزان بود، کسب درآمد اینترنتی بالا آسان بود. وقتی خرید ترافیک و تبلیغات کمی گران تر شد، بازهم چون نیازی به بازاریابی حرفه ای نبود، کسب درآمد بالا نسبتا آسان بود …

… اما امروزه، خرید ترافیک و تبلیغات بسیار گران است و همه چیز طوری رقابتی شده که اگر قصد کسب درآمد بالا را دارید نمی توانید سعی و خطا کنید.

و اما خبرهای خوب

هنوز هم می توانید درآمد میلیونی از اینترنت کسب کنید – اگر این کار را به شیوه صحیح انجام دهید .

در حال حاضر بسیاری از افرادی که از تکنیک های «بازاریابی اینترنتی» استفاده می کنند، درآمد میلیونی دارند؛ زیرا تکنیک هایی را اجرا می کنند که دیگران انجام نمی دهند ( در این صفحه در مورد این تکنیک ها صحبت می کنیم.)

حوزه های اینترنتی زیادی وجود دارد که قابلیت رشد و سودآوری بالایی دارند.

حوزه هایی مانند فروش ” اطلاعات ” و محصولات دانلودی. اپلیکیشن های موبایل، سرویس های ابری SaaS و سایر خدمات نرم افزاری. مشاوره و کوچینگ. و حتی «روش نوین» همکاری در فروش، درآمدزایی خوبی دارد.

اما برای اینکه موفق شوید، باید تکنیک هایی را بکار بگیرید که دیگران برای کسب درآمد اینترنتی به شما آموزش نمی دهند …

باید روش های قدیمی بازاریابی دیجیتال را کنار بگذارید و از تکنیک مهندسی معکوس استفاده کنید

 

اکثر افراد روش معمولی بازاریابی اینترنتی را به شما آموزش می دهند…

در این روش، حوزه یا بازاری را انتخاب می کنید. سپس بررسی می کنید که بهترین محصولات یا خدماتی که می توانید به مخاطبان خود در حوزه ای که انتخاب کرده اید، بفروشید چیست. سپس سعی و خطا می کنید و سعی می کنید ترافیک را به سایت خود بکشانید. بعد روش های بازاریابی خود را بهبود می بخشید تا درآمد خود را افزایش دهید.

خب، دیگر آن روزها به پایان رسیده است.

این روش قدیمی (با اینکه ۹۹% کارآفرینان اینترنتی از آن استفاده می کنند) دیگر جواب نمی دهد و به همین دلیل اکثر کسب و کارهای اینترنتی با شکست مواجه می شود.
تکنیکی که باید حتما یاد بگیرید و از آن استفاده کنید مهندسی معکوس است.

 

مهم ترین «مهارتی» که برای کسب درآمد میلیونی از اینترنت نیاز دارید…

 

آیا می خواهید از کسب و کار فعلی تان درآمد میلیونی کسب کنید یا کسب و کار اینترنتی میلیون دلاری خود را راه اندازی کنید؟

برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی ، کسب درآمد اینترنتی و بازاریابی اینترنتی، باید یک مهارت مهم را بلد باشید

منظور ما جذب ترافیک، افزایش نرخ تبدیل یا استفاده از شبکه های اجتماعی نیست.

«مهارت بسیار مهمی» که بیش از هر چیز دیگری، باعث موفقیت تان در بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی میلیونی شما می شود.
اگر این «مهارت بسیار مهم» را در کسب و کار خود بکار گیرید، می توانید درآمد میلیونی کسب کنید، حتی اگر در حوزه ای که انتخاب کرده اید یا ایده ای که برای کسب و کارتان دارید، تازه وارد هستید و تجربه کافی ندارید و نمی دانید چگونه باید بازاریابی و فروش انجام دهید…

این «مهارت بسیار مهم» همان هوش رقابتی هست .

ابزارهای هوش رقابتی که امروزه در دسترس ماست، مانند میانبری که ما را زودتر به هدف می رساند، کسب درآمد اینترنتی میلیونی را آسان و سریع کرده است…

 

با ابزارهای هوش رقابتی می توانید هر چیزی که دنبالش هستید را پیدا کنید.
همه چیز در اینترنت قابل ردیابی است و این به نفع افرادی است که به دنبال کسب درآمد اینترنتی میلیونی هستند!

 

حالا نوبت شماست که با بکارگیری این راز بازاریابی اینترنتی، درآمد میلیونی کسب کنید …

دوره جامع هوش رقابتی

کسب درآمد از اینترنت در حال حاضر فوق العاده رقابتی شده و برای کسب درآمد بالا باید هوش رقابتی داشته باشید .

یکی از بهترین و سریعترین روش های کسب درآمد اینترنتی، استفاده از هوش رقابتی است. اما باید خیلی دقت کنید …

باید بسیار مراقب باشید و بدانید که چه می کنید در غیر اینصورت صرفا رقبای خود را «کپی خواهید کرد» و با یکی از دو حالت زیر مواجه خواهید شد …

  1. هیچ پول یا درآمدی کسب نخواهید کرد.
  2. کسب و کار بزرگ و پولسازی نخواهید داشت.

 

این موضوع بسیار مهم است و اگر می خواهید جزو افرادی باشید که با استفاده از تکنیک های هوش رقابتی کسب درآمد اینترنتی بالایی دارند…

 

با شرکت در دوره جامع «هوش رقابتی» استاد هوش رقابتی شوید

پس از شرکت در دوره هوش رقابتی، «مهم ترین مهارتی» که برای کسب درآمد اینترنتی میلیونی لازم دارید را فراخواهید گرفت و در کمترین زمان با کمترین هزینه، به درآمد بالا خواهید رسید.

همچنین اگر در حال حاضر کسب و کار اینترنتی دارید، با یادگیری تکنیک های هوش رقابتی، کسب و کار خود را رشد خواهید داد.

 

 

خرید فوری و دانلود پکیج

 

 

 

با شرکت در دوره جامع هوش رقابتی، دوره ویدیویی فرمول موفقیت در کسب و کار اینترنتی را رایگان هدیه بگیرید ( به ارزش ۴۹۷ هزار تومان)

 

موفقیت در کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی رمز و رازهای خود را دارد و با شرکت در دوره هوش رقابتی، به دوره فرمول موفقیت در کسب و کار اینترنتی دسترسی خواهید داشت که با بکارگیری آنها می‌توانید جزو کارآفرینان اینترنتی موفق باشید.

علاوه بر دسترسی رایگان به دوره فرمول موفقیت کسب و کار اینترنتی، کتاب کار و تمرین هوش رقابتی را نیز دریافت خواهید نمود و همچنین به آپدیت های دوره نیز دسترسی رایگان خواهید داشت.

 

 

 

گارانتی بازگشت وجه

 

ما در آکادمی رشد، محصولاتی ارائه می کنیم که بارها آن را تست کرده و تاثیرات مثبت آن را داده ایم. با این حال اگر در این دوره شرکت کنید و نتیجه نگیرید، وجه پرداختی تان را به شما برمی گردانیم.

 

چنانچه سوالی در مورد دوره دارید، با ما تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید.

۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

۰۹۳۹۴۸۸۲۶۵۹

[email protected]

[email protected]