صفحه اصلی / راز جذب پول در اینترنت / چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم – ۶ گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم – ۶ گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم - 6 گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم – ۶ گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

در دنیای اینترنت خیلی از افراد هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر می کنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بیشترین درآمد را داشته باشیم.

ما باید کار کنیم تا زندگی کنیم نه اینکه زندگی کنیم تا کار کنیم.

متاسفانه ترس از شکست که بزرگترین دشمن اکثر افراد در راه اندازی هر کسب و کار است، باعث می شود خیلی از افراد در همان جایی که هستند باقی بمانند و به همین دلیل، خیلی از افراد برای رسیدن به خواسته های خود تلاش نمی کنند. حتی اگر در آن سوی قضیه میلیاردها تومان پول باشد باز هم حاضر نیستند از دایره راحتی خود بیرون بیایند و برای تحقق آرزوهایشان دست به عمل بزنند.

موفقیت در کسب و کار اینترنتی به خودی خود به وجود نمی آید و مستلزم این است که بتوانید اعتمادسازی کنید. هر چه این اعتماد بیشتر باشد به طبع موفقیت شما بیشتر و بیشتر خواهد بود.

در مقاله جدید آکادمی رشد به نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ۶ گام می پردازیم!

یکی از مزیت های کسب و کار اینترنتی آزادی مکانی است که با خود به همراه دارد. شما می توانید حتی در مسافرت باشید و از اینترنت کسب درآمد کنید. برای کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت تنها به یک لپ تاپ، اینترنت و دوربین نیاز دارید.

هر چه پول بیشتری داشته باشید، آزادی بیشتری دارید تا هر آنچه می خواهید را انجام دهید. هر چه پول بیشتری داشته باشید، می توانید جاهایی که دوست دارید با هرکسی که می خواهید، بروید.

به قول مارک تواین :

راز جلو افتادن، آغاز کردن است.

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم - 6 گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی 2

 

آماده هستید با ۶ گام برای موفقیت کسب و کار اینترنتی آشنا شوید؟

اگر نمی دانید کدام مدل کسب و کار اینترنتی برای شما مناسب است اینجا را کلیک کنید.

اکونومیست در مقاله ای عنوان کرد حدود نیمی از میلیونرهای جهان کسب و کار شخصی خود را دارند. اگر در حال حاضر کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید، عالیه ! اگر هنوز کسب و کار اینترنتی خود را شروع نکرده اید، اما می خواهید این کار را انجام دهید، اکنون وقت آن است که کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید.

 

با داشتن کسب و کار اینترنتی می توانید بصورت ۲۴ ساعته کسب درآمد کنید

داشتن کسب و کار اینترنتی یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت است. نه تنها می توانید کسب و کار اینترنتی خود را توسعه و رشد دهید، بلکه چون کسب و کار اینترنتی مجازی بوده و محدودیت های مکان و زمان کسب و کارهای سنتی را ندارد، می توانید تاثیرات بزرگی در حد جهانی داشته باشید. کسب و کار اینترنتی پتانسیل درآمدزایی بالایی دارد و هیچ محدودیتی برای موفقیت کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت وجود ندارد.

کسب و کار اینترنتی خود را می توانید از هر نقطه جهان مدیریت کنید. حتی اگر کار نکنید، می توانید از کسب و کار اینترنتی خود کسب درآمد کنید.

شاید برایتان جالب باشد که چگونه می توانید بدون اینکه کار کنید، کسب درآمد کنید.

با سیستم سازی می توانید بدون اینکه کار کنید، از کسب و کار اینترنتی خود درآمد کسب کنید.

ثروتمند شدن، ابتدا از ذهن شما آغاز می شود. برای اینکه میلیونر شوید، باید مانند یک میلیونر فکر کنید. برای این کار باید ذهن خود را تربیت کنید و عادت های موفقیت را در خود بپرورانید. موفقیت برای بسیاری از افراد به راحتی بدست نمی آید.

برای موفقیت در هر کسب و کاری از جمله کسب و کار اینترنتی ، تلاش و پشتکار لازم است. باید بر بسیاری از موانع ذهنی و احساسی غلبه کنید. برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی ، تنها دانش عملی کافی نیست. اگر تنها دانش عملی کافی بود، هر کسی که به اطلاعات آزاد اینترنت دسترسی دارد، باید موفق و پولدار باشد.  پس تنها دانش کافی نیست.

 

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم - 6 گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی 3
راه اندازی کسب و کار اینترنتی کارآفرینی است.

 

در اینجا به ۶ گام برای موفقیت در ایجاد کسب و کار اینترنتی پولساز می پردازیم.  هر کس به شکل های مختلفی به موفقیت دست می یابد، اما ۶ گام زیر کسب و کارهای اینترنتی زیادی را به موفقیت و درآمدهای میلیونی رسانده است.

 

گام ۱ – انتخاب مدل کسب و کار اینترنتی

مدل های مختلف کسب و کار اینترنتی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. برای مثال، می توانید محصولات فیزیکی بفروشید، کتاب های الکترونیکی بنویسید و در اینترنت بفروشید، اطلاعات و تخصص خود را بفروشید، خدمات آنلاین ارائه دهید، محصولات دیگران را با تبلیغات خود بفروشید و پورسانت بگیرید (همکاری در فروش) یا با برنامه نویسی (مثل اندروید، iOS و…) کسب درآمد کنید.

شاید انتخاب یک مدل کسب و کار اینترنتی دشوار باشد. شاید در نظرتان همه مدل های کسب و کار اینترنتی فرصت های عالی جلوه کند. اشتباه بزرگی که خیلی از افراد مرتکب می شوند این است که سعی می کنند همه مدل ها را دنبال کنند. باید توجه کنید که نمی توانید همه مدل های کسب و کار اینترنتی را پیاده کنید، به خصوص اگر در ابتدای فرآیند راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستید.

در ابتدای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، باید خیلی چیزها را یاد بگیرید. در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی به این مرحله فاز شروع می گوییم. در فاز شروع، اطلاعات شما کم است. باید فاز شروع را طی کنید و با یادگیری مهارت های جدید، کسب و کار اینترنتی پولسازی ایجاد کنید.

با گذر از فاز شروع، به موفقیت نزدیک می شوید. بسیاری از افراد در فاز شروع می مانند و از پتانسیل های کسب و کار اینترنتی دست می شویند. این افراد ترجیح می دهند به قول برایان تریسی در ناحیه امن خود بمانند و کارهای قبلی خود را دنبال کنند. اگر در فاز شروع تسلیم نشوید و مهارت های ضروری را یاد بگیرید و اجرا کنید، برنده خواهید شد و کسب و کار اینترنتی پولسازی خواهید داشت.
پیشنهاد می کنیم که برای موفقیت در کسب و کار تان همیشه درحال یادگیری باشید و ذهن تان را تغذیه دهید.

شاید شما در یکی دو حوزه زندگی تان موفق باشید، اما همیشه چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. در ابتدای کسب و کار اینترنتی تان، مدل کسب و کاری انتخاب کنید که در آن تبحر و مهارت دارید. همه مدل های مختلف کسب و کار اینترنتی مزایا و معایبی دارند.

برای ایجاد کسب و کار اینترنتی پولساز، از این شاخه به آن شاخه نپرید. به همین دلیل است که تاکید می کنیم مدل کسب و کار اینترنتی خود را طوری انتخاب کنید که با آنچه در زندگی تان دنبال آن هستید، هماهنگ باشد.

 

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم - 6 گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی 4
4 مرحله راه اندازی کسب و کار اینترنتی میلیاردی

 

اهداف شما در زندگی چیست؟ مهمترین دلیلی که می خواهید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید، چیست؟ قبل از اینکه حتی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، این سؤالات را از خود بپرسید. اگر اهداف قوی نداشته باشید، نمی توانید از پس فراز و نشیب های دنیای کارآفرینی اینترنتی، موفق بیرون آیید.

 

گام ۲ – برای ایجاد کسب و کار اینترنتی پولساز از متخصصان کمک بگیرید

سعی نکنید همه چیز را خودتان یاد بگیرید. اگر بخواهید همه چیز را خودتان یاد بگیرید، نه تنها زمان و پول تان را هدر می دهید بلکه استرس های زیاد و غیرضروری را تجربه خواهید کرد. به قول ضرب المثل معروف چرا چرخ را از نو اختراع کنید در صورتیکه قبلا چرخ اختراع شده؟

از افرادی که کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کرده اند، یاد بگیرید. با یادگیری از افرادی که مسیر موردنظر شما را رفته اند، سرعت موفقیت کسب و کار خود را چندین برابر کنید.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز مانند پیدا کردن گنج در جنگل است. متاسفانه، بسیاری از افراد حتی نقشه پیدا کردن این گنج را ندارند. اگر شما بدون راهنما و نقشه بخواهید گنج را پیدا کنید، گم خواهید شد و به احتمال زیاد دست از پیدا کردن گنج برخواهید داشت.

هوشمندان و خردمندان می دانند که اگر گنجی وجود دارد، با کمک نقشه و راهنما می توانند گنج را پیدا کنند. کافیست برای رسیدن به این هدف، مسیری را دنبال کنند که ناگزیر آنها را به مقصد مورد نظرشان هدایت می کند.

بعضی افراد برای موفقیت و ثروتمند شدن خود سرمایه گذاری نمی کنند. سرمایه گذاری روی خودتان و یادگیری از متخصصان در واقع حکم نقشه گنج را دارد.

آکادمی رشد پیشنهاد می کند حداقل ۱۰ درصد درآمد خود را به آموزش خودتان اختصاص دهید.

اگر از متخصصان و کسانی که مسیر موردنظر شما را قبلا پیموده اند، کمک بگیرید به سرعت و با دادن هزینه کمتر رشد می کنید.

جالبه که هنوز هم بعضی از افراد سعی می کنند همه چیز را با سعی و خطا یاد بگیرند. در حالیکه اگر اصول و ترفندهای راه اندازی کسب و کار اینترنتی را از متخصصان یاد بگیرید، خیلی سریع تر به نتیجه می رسید و هزینه کمتری هم از نظر زمانی هم از نظر مالی می پردازید.

وقتی فوندانسیون کسب و کار اینترنتی خود را پایه ریزی کردید، می توانید از یک مربی کمک بگیرید که شما را در دستیابی به اهداف کسب و کار تان راهنمایی کند. اگر روی خود یا کسب و کار تان سرمایه گذاری نکنید، هزینه های مالی و زمانی زیادی خواهید پرداخت و بخاطر موانع پیش رو، دست از کسب و کار اینترنتی برخواهید داشت.
اگر دنبال کسب درآمد سریع هستید، باید یک کار برای خودتان پیدا کنید. کسب و کار اینترنتی مانند دارایی هست که شما به خاطر مزیت ها و پتانسیل هایی که دارد مانند استقلال زمانی و استقلال مالی، زمان و پول صرف آن می کنید و بعد سود کسب می کنید.


گام ۳ – عملگرا باشید

در دنیای دیجیتالی امروز، یکی از بزرگترین مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، اطلاعات بسیار است. دسترسی به اطلاعات زیاد، شما را غیرفعال کرده و از فعالیت بازمی دارد.  آکادمی رشد پیشنهاد می کند برای هر ساعت آموزش تئوری، حداقل سه ساعت صرف اجرا و پیاده سازی آن کنید. نسبت ۳ به ۱ در آموزش و اجرا خوب نتیجه می دهد.

آموزش و یادگیری یک چیز است، اما اگر آموزش های خود را پیاده نکنید، هیچ ارزشی ندارد. جالب آن است که افرادی که روی خودشان و کسب و کار شان سرمایه گذاری می کنند، ۱۰۰ برابر بیشتر از افرادی که روی خود و کسب و کار خود سرمایه گذاری نمی کنند، آموخته های خود را اجرایی می کنند.

جالبه که اکثر افرادی هم که مطالب رایگان سایت آکادمی رشد و سایت های آموزشی دیگر را مشاهده می کنند، موارد گفته شده را اجرا نمی کنند. این افراد تنها مطالب آموزشی را مشاهده می کنند و آنها را در زندگی و کسب و کار شان پیاده نمی کنند. بنابراین نتیجه ای هم نمی گیرند.

اگر در تمام جنبه های زندگی خود سرمایه گذاری کنید، با سرعت فوق العاده ای رشد خواهید کرد.

ما به آنچه بابت آن پول پرداخت می کنیم، بیشتر توجه می کنیم.

تنها دانستن کافی نیست. عملگرا باشید. با اجرا و پیاده کردن، خیلی بیشتر یاد می گیرید.  کنفوسیوس این مفهوم را به زیبایی بیان می کند:

آنچه را می شنوم فراموش می کنم، آنچه را می بینم به یاد می سپارم و آنچه را انجام می دهم درک می کنم.

برای موفقیت نه تنها باید آموخته های خود را بیشتر انجام دهید، بلکه باید آنها را بطور مداوم انجام دهید تا به مرحله سوم و آخر یادگیری برسید: آموخته های خود را زندگی کنید.  وقتی به این مرحله برسید، به موفقیت می رسید.

وقتی می خواهید به موفقیت برسید با موانع زیادی روبرو می شوید. یکی از ویژگی های جالب داشتن کسب و کار اینترنتی این است که همیشه نقاط ضعف تان را به شما نشان می دهد. کسب و کار اینترنتی به نشان می دهد که شما در چه چیزهایی موفق نیستید، تمرکز دارید یا ندارید، عملگرا هستید یا نیستید، پشتکار دارید یا ندارید.

افرادی که ذهن ثروتمندی دارند، این ضعف ها را به عنوان نکته مثبت می بینند. وقتی بدانید در چه مواردی ضعف دارید، آنها را یاد می گیرید و پیشرفت می کنید.

برای ایجاد کسب و کار اینترنتی پولساز، باید روی بهبود شخصی خود کار کنید تا بتوانید موانع درونی تان را که جلوی پیشرفت شما را می گیرند، کنار بزنید. به قول جیم ران :

روی خودتان، بیشتر از شغلتان کار کنید.

ما باید روی خودمان خیلی سخت تر و بیش تر از شغل مان کار کنیم و وقت بگذاریم. جیم ران معتقد بود

سطح درآمد شما به ندرت از سطح پیشرفت شخصی تان فراتر می رود.

هرچه خودتان بیشتر رشد کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

 

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم - 6 گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی 5
جیم ران رابطه سطح درآمد و پیشرفت شخصی

 


گام ۴ – بیشتر به تاثیر مثبت روی زندگی مردم فکر کنید تا کسب درآمد

بسیاری از افراد کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی می کنند تا به کسب درآمد میلیونی از اینترنت دست یابند. این افراد بیشتر به خود و نیازهای خود فکر می کنند. در حالیکه با این طرز فکر نمی توان به موفقیت رسید.

اغلب کارمندان این طرز فکر را دارند.  آنها مدام به ساعت خود نگاه می کنند تا ساعت ۳-۲ بعد از ظهر فرا برسد و به خانه بازگردند. حقوق آنها تنها چیزی است که برایشان مهم است، و تنها کارهای اساسی را که باید انجام دهند، انجام می دهند و بازدهی بالایی ندارند. این افراد به نوآوری و ابتکار و افزایش درآمد یا بازدهی شرکتی که برای آن کار می کنند، فکر نمی کنند.

در کسب و کار اینترنتی فقط بر اساس بازدهی و مهارت های خود کسب درآمد می کنید. شغل شما به عنوان صاحب کسب و کار اینترنتی، ایجاد محصولات یا ارائه خدماتی است که مشکلات یا نیاز افراد دیگر را برطرف کند. مردم به این خاطر حاضرند به شما پول دهند که مشکل یا نیازی از آنها را برطرف سازید.

وقتی صاحب کسب و کار اینترنتی هستید، بر اساس زمانی که صرف کسب و کار تان می کنید، پول دریافت نمی کنید. فقط بر اساس تاثیر مثبتی که بر زندگی مردم می گذارید، کسب درآمد می کنید. مردم به افرادی که دوست شان دارند، یا آنها را می شناسند و به آنها اعتماد دارند، پول پرداخت می کنند.

اگر برای کسب و کار اینترنتی خود تولید محتوا نکنید و اطلاعات ارزشمندی ارائه ندهید، درآمدی هم نخواهید داشت. برای کسب و کار اینترنتی پولساز باید طرز فکر خودخواهانه را رها کنید و بیشتر از درآمدی که کسب می کنید، محتوا ارائه دهید.

وقتی بیشتر از درآمدی که کسب می کنید، محتوا ارائه دهید، مشتریان و طرفداران وفادار پیدا خواهید کرد. در نتیجه، فروش بیشتر و درآمد بیشتری نیز خواهید داشت.  اگر می خواهید بدون صرف هزینه های زیاد بابت تبلیغات و بازاریابی در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید، محتوای خوب و ارزشمند زیادی ارائه کنید .

 

گام ۵ – اطرافتان را با افراد مثبت و موفق احاطه کنید

خانواده و دوستانی که حامی شما نیستند، یکی از بزرگترین مسائلی است که افراد زیادی موقع راه اندازی کسب و کار اینترنتی با آن روبرو هستند. وقتی خانواده و دوستان تان از شما حمایت نمی کنند، بطور ناخودآگاه روی شما تاثیر می گذارند و شما را از راه اندازی کسب وکار اینترنتی یا دنبال کردن ایده هایتان بازمی دارند. این افراد به شما می گویند که دارید زمان، پول و انرژی خود را هدر می دهید.

اجازه ندهید باورهای محدودکننده دیگران شما را تحت تاثیر قرار دهد. در غیراینصورت، باورهای محدودکننده اطرافیان تان، بذرهایی را در ذهن شما می کارد که در نهایت شما را از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دنبال کردن ایده ها و موفقیت باز می دارد.  از افرادی که باورهای محدودکننده دارند و یا منفی نگر هستند، دوری کنید.

به قول جیم ران :

شما میانگین ۵ نفری هستید که بیشتر اوقات خود را با آنها می گذرانید.

اگر با افرادی که موفق هستند و کسب و کار اینترنتی پولساز دارند، در ارتباط باشید، قطعا از آنها یاد خواهید گرفت و شما نیز برای موفقیت بیشتر ترغیب خواهید شد. خود را با افرادی که بیشتر از شما موفق هستند، احاطه کنید. این کار به شما انگیزه می بخشد و با رشد و پیشرفت کسب و کار تان، درآمد شما نیز افزایش می یابد.

 

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم - 6 گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی 6
اطرافتان را پر از کسانی کنید که هدف شان با شما یکی است

 

ضرب المثل جالبی می گوید: اگر شما باهوش ترین فرد اتاق باشید، به اتاق اشتباهی وارد شده اید. وقتی وارد جمعی شوید که از شما موفق تر و باهوش تر و ثروتمندتر هستند، بیشترین رشد را تجربه خواهید کرد.

 

گام ۶ – کسب و کار اینترنتی خود را حداقل یک سال دنبال کنید

افرادی را می شناسم که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اند، اما به کسب درآمد میلیونی از اینترنت نرسیده اند. دلیل آن این است که چیزی را که شروع کرده اند به پایان نمی رسانند.

این افراد روی ایده و مدل کسب و کار اینترنتی خود تمرکز نمی کنند، و بعد از مدتی کوتاه، ایده های مختلف یا مدل های مختلف کسب و کار اینترنتی را تست می کنند. به همین دلیل هرگز در ایده و مدل کسب و کار اینترنتی خود پیشرفت نمی کنند و استاد نمی شوند. هر ایده یا مدل کسب و کار اینترنتی که انتخاب کرده اید را باید حداقل یک سال دنبال کنید.

برای داشتن کسب و کار اینترنتی پولساز، تمام توان و تلاش خود را که می توانید در کسب و کار اینترنتی خود بکار بندید. اگر حتی بعد از ۲-۱سال شکست خوردید، از شکست های خود درس بگیرید و با قدرت بیشتری ادامه دهید.

درس هایی که از شکست هایتان می آموزید، ستون های موفقیت شما را شکل می دهد. برای رسیدن به نتایجی که می خواهید، باید صبر و شکیبایی داشته باشید. خودتان و رویاهایتان را رها نکنید.
۶ گام بالا را دنبال کنید تا کسب و کار اینترنتی پولسازی داشته باشید و به استقلال مالی و زمانی دست یابید.

آیا می خواهید به استقلال مالی برسید؟ آیا می خواهید بدون اینکه کار کنید، هزینه های زندگی خود را با خیال راحت بپردازید؟ چقدر دوست دارید به استقلال مالی برسید؟

به قول رابرت کیوساکی :

استقلال مالی یک فرایند ذهنی، احساسی و آموزشی است.

اکنون زمان آن است که از مزایای کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت بهره مند شوید. همین الان اقدام کنید.

آیا آماده هستید با تمام توان کسب و کار اینترنتی پولسازی راه اندازی کنید و زندگی دلخواه خود را بیافرینید؟

اول انتخاب کنید کدام مدل کسب و کار اینترنتی برای شما مناسب است؟

 

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم – ۶ گام برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی در یک نگاه

 

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

2 نظر

  1. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =