صفحه اصلی / راز جذب پول در اینترنت / بیت کوین بخریم یا نخریم؟ مسئله این است…

بیت کوین بخریم یا نخریم؟ مسئله این است…

بیت کوین بخریم یا نخریم؟ مسئله این است...

بیت کوین بخریم یا نخریم؟ مسئله این است…

بیت کوین، پدربزرگ کریپتوکارنسی ها (ارزهای دیجیتال)، در حال رقم زدن بزرگترین انقلاب در صنعت مالی صد سال اخیر است. شاید بعضی افراد هنوز هم در مورد بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین تردید داشته باشند، اما بسیاری از مدیران، اقتصاددانان، متخصصان و سرمایه گذاران نظرات خود را در مورد بیت کوین و کریپتوکارنسی ها بیان کرده اند.

آیا بیت کوین و ارزهای دیجیتال واقعا می تواند شما را میلیونر کند؟

با وجود بیت کوین، دیگر نیازی به بانک، پرداخت هزینه های اضافی و مشکلاتی مانند تورم نیست. اما همانطوریکه پیش بینی می شود، آیا بیت کوین آینده پول های فعلی خواهد بود؟

پدیده بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین و قدرت آن در نوآوری، امری اجتناب ناپذیر است. در عصر حاضر شاهد این بوده ایم ایم که TCP/IP چگونه اینترنت را تغییر داد، Napster چگونه اشتراک گذاری نظیر به نظیر را پایه نهاد و گوگل چه تحولی در دنیای جستجوی اینترنتی ایجاد نمود. بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین آن، موسسات مالی را مجبور به بازنگری زیرساخت های خود خواهد کرد.

مقاله ها و اخبار آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال (رمز پول ها) را با عضویت در گروه زیر دنبال کنید:

در این مقاله، نظر برخی افراد ثروتمند و برجسته دنیا را در مورد بیت کوین می آوریم تا بدانید افراد مهم و برجسته دنیا در مورد بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین چه می گویند.

نظر بیل گیتس موسس مایکروسافت در مورد بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین در ارزهای دیجیتال

بیل گیتس Bill Gates (موسس مایکروسافت، سرمایه گذار و خیرخواه) : بیت کوین موضوع هیجان انگیزی است چون نشان می دهد که (تراکنش های مالی) چقدر ارزان می تواند باشد. بیت کوین، بهتر از پول هست چون نیازی به حضور فیزیکی شما نیست و البته، برای تراکنش های مالی بزرگ، پول می تواند مشکل آفرین باشد. (منبع: بلومبرگ)

بیت کوین از نظر فنی، قدرتمند است.

 

نظر ریچارد برانسون موسس شرکت های ویرجین در مورد بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین در ارزهای دیجیتال

ریچارد برانسون Richard Branson (موسس شرکت های ویرجین و بیش از ۴۰۰ کسب و کار دیگر): خب، فکر می کنم بیت کوین جواب می دهد. ممکن است کارنسی های دیگری که حتی بهتر از بیت کوین هم هستند، وجود داشته باشد. اما در حال حاضر، صنعت بزرگی حول و حوش بیت کوین وجود دارد. بیت کوین تعدادی را ثروتمند کرده و تعدادی نیز پول های خود را از دست داده اند. بیت کوین نوسان می کند اما از همین نوسان ها می توان پول کسب کرد. (منبع : Bitcoin.com)

شرکت های ویرجین، تکنولوژی کارآفرینی جسورانه ای هستند و تحول می آفرینند. بیت کوین نیز در زمینه اختراع یک ارز جدید، تحول آفرین است. (منبع : CNBC)

 

نظر دکتر اریک اشمیت مدیر عامل اسبق گوگل که هم اکنون رئیس اجرائی گوگل است در مورد بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین در ارزهای دیجیتال

دکتر اریک اشمیت Eric Schmidt (دارای دکترای علوم کامپیوتر، مدیر عامل اسبق گوگل که هم اکنون رئیس اجرائی گوگل است، دکتر اشمیت با ثروت برآورد شده ۸٫۳ میلیارد دلار بعنوان ۱۳۸ امین فرد ثروتمند جهان نیز رنک بندی شده است) : بیت کوین، دستاورد رمزنگاری شده قابل توجهی است و در دنیای دیجیتال، توانایی ایجاد چیزی که قابل کپی نباشد، ارزش زیادی دارد. بسیاری از افراد، کسب و کارهایی را بر پایه بیت کوین بنا خواهند کرد. (منبع: Newsbtc.com)

بیت کوین از نظر فنی، دستاورد رمزنگاری شده قابل توجهی است.

 

نظر پیتر تیل Peter Thiel (از بنیانگذاران پی پال و سرمایه گذار پردازنده های تجاری بیت کوین Bitpay) در مورد بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین در ارزهای دیجیتال

پیتر تیل Peter Thiel (از بنیانگذاران پی پال و سرمایه گذار پردازنده های تجاری بیت کوین Bitpay) : به نظر من، بیت کوین، اولین پول رمزگذاری شده است که می تواند دنیا را تغییر دهد.

هدف پی پال، ایجاد یک ارز جدید بود که نتوانستیم این کار را انجام دهیم و بجای آن، سیستم پرداخت جدیدی ایجاد کردیم. به نظر من، بیت کوین در سطح یک ارز جدید موفق بوده است اما سیستم پرداخت پی پال نه. استفاده از پی پل دشوار است و این به نفع بیت کوین هست. (منبع: Cryptocoinnews)

نظر جان مک آقی John McAfee (خالق نرم افزار و آنتی ویروس مک آفی) در مورد بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین در ارزهای دیجیتال

جان مک آقی John McAfee (خالق نرم افزار و آنتی ویروس مک آفی) : ارزش بیت کوین، در عرض ۳ ماه به بیش از ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

 

آیا هنوز هم در مورد پتانسیل های بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین تردید دارید؟

بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین، آینده پولی ما را رقم خواهد زد و ما در ابتدای تحولی بزرگ در صنعت مالی جهان هستیم.

پس قبل از اینکه این فرصت استثنایی را از دست دهید،  آینده خود را هرچه زودتر رقم بزنید…

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =