صفحه اصلی / کسب درآمد از اینترنت / نحوه خرید با بیت کوین

نحوه خرید با بیت کوین

نحوه خرید با بیت کوین

نحوه خرید با بیت کوین

(و سایر ارزهای دیجیتال)

از سایت های خارجی

بعضی اوقات به خرید بعضی خدمات و سرویس ها از سایت های خارجی نیاز پیدا می کنیم. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای این آمده اند که کار ما را راحت کنند و مشکلات پول های سنتی کاغذی را حل کنند. امروزه، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، امکان خرید خدمات و سرویس را از سایت های خارجی برای ما آسان کرده اند و ما می توانیم علاوه بر خرید خدمات و سرویس از سایت های خارجی، پول را بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن از یک کشور به کشور دیگر بفرستیم، بدون اینکه جایی حساب بانکی باز کنیم و یک شخص ثالث (یا مرکز ثالثی) بر روند تراکنش ما نظارت کند و واسطه هایی چندین دلار بابت این کار از ما اتخاذ کنند.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین (Bitcoin)، یک پول مجازی (ارز دیجیتال) و نیز شبکه پرداخت کاربر به کاربر است که بدون دخالت و نظارت شخص ثالث (بانکهای مرکزی و دولت ها) کار می کند. خصوصیت بیت کوین نسبت به سایر پول های الکترونیک، غیر متمرکز بودن آن است. به این معنی که بیت کوین توسط شرکت یا ارگان خاصی مانند یک بانک مرکزی یا یک موسسه مالی، حمایت یا کنترل نمی شود. بیت کوین به صورت کدهای دیجیتالی بین کاربران جابجا می شود. پس امنیت بالایی دارد. بیت کوین را آینده پولهای دیجیتال می دانند.

بیت کوین اولین بار توسط فرد یا گروهی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) در ژانویه سال ۲۰۰۹ (بعد از فروپاشی وال استریت و ترکیدن حباب مسکن) معرفی شد. درواقع بیت کوین یک ارز دیجیتال یا ارز مجازی یا پول الکترونیک یا ارز رمزگذاری شده (cryptocurrency) است. بیت کوین و ارزهای دیجیتال علاوه بر کاربردهای خاصی که دارند، به عنوان سرمایه گذاری نیز مورد توجه بوده و در سال های اخیر، افراد زیادی را میلیونر و میلیاردر کرده اند.

 

لوگوی بیت کوین بیت کوین چیست آکادمی رشد

خرید با بیت کوین (و سایر ارزهای دیجیتال) بسیار راحت است و در این مقاله، نحوه خرید با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از فروشگاه های اینترنتی خارجی را به شما آموزش می دهیم.

 

مقاله ها و اخبار آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال (رمز پول ها) را با عضویت در گروه زیر دنبال کنید:

تحریم های نظام بانکداری جهانی بر روی ایران

به دلیل تحریم های اعمال شده بر روی ایران از طرف نظام بانکی جهانی صدور قانونی ویزا و مسترکارت های متصل به حساب بانکی برای هموطنان داخل ایران میسر نمی باشد.

از طرفی Paypal، بزرگ ترین درگاه پرداخت های اینترنتی نیز از همین قوانین پیروی کرده و حساب های جعلی کاربران ایرانی را مسدود می کند.

هر چند افراد بسیاری به واسطه سرویس ها، سایت های مختلف و یا حتی آشنایان خارج از کشور از Paypal و کارت های اعتباری خارجی استفاده می کنند، ولی باز هم ریسک استفاده از آن ها هنوز بسیار بالاست. به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران، ترجیح می دهند رمزارز ها را از داخل ایران خریداری نمایند.

به همین دلیل از بین تمام روش های خرید و فروش رمزارز ها در ایران (از جمله خرید از صرافی های خارجی) روش زیر را که برای اغلب افراد راحت تر است، شرح می دهیم. (البته برای خرید مبالغ بالا می توانید با تیم آکادمی رشد در تماس باشید)

برای خرید با بیت کوین مراحل زیر را دنبال کنید:

(اولا سایت / فروشگاه اینترنتی موردنظر باید خرید با بیت کوین را ساپورت کند 🙂 )

 

خرید با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بسیار آسان است. کافیست مراحل زیر را گام به گام دنبال کنید:

 

۱٫ وقتی از سایت خارجی خرید می کنید، (گزینه خرید با بیت کوین / ارزهای دیجیتال دیگر را بزنید) در مرحله آخر به شما آدرس ولت خود را می دهد. ولت همان آدرس کیف پول الکترونیکی آنهاست که شما باید هزینه موردنظر را به این آدرس انتقال دهید.

مثلا وقتی خرید با بیت کوین / آلت کوین را می زنید، به صفحه ای مانند زیر هدایت می شوید:

 

نحوه خرید با بیت کوین

۱ : نشان دهنده مبلغ موردنظر (۰٫۰۰۰۵۵۰۵۵) است که باید پرداخت کنید.

۲ : آدرس ولت یا کیف الکترونیکی سایت موردنظر (۱CMC8ayrKvj9Zb9j4iBDRsYRwoeLXQzmbn) است که باید مبلغ را به این آدرس واریز کنید.

 

توجه: چنانچه سایت خارجی موردنظر ف.ی.ل.ت..ر باشد، یا با تشخیص آی پی ایران، شما را از خرید بازدارد، می تونید از وی پی اس (سرور مجازی) برای ثبت نام و خرید استفاده کنید.

 

۲٫ در سایت های صرافی آنلاین ایرانی که به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازند (مانند wmfa.me و …) ثبت نام کنید.

در یکی از سایت های صرافی آنلاین ایرانی ثبت نام کنید. این سایت ها جهت احراز هویت، مدارکی از شما می خواهند و با شما تماس می گیرند. تایید هویت شما در این سایت ها ممکن است یکی دو روز طول بکشد.

 

توجه: خرید از سایر سایت های صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال نیز مشابه خرید از wmfa.me است. (پس از ثبت نام در سایت صرافی و ثبت و تایید حساب بانکی تان، بیت کوین / سایر ارزهای دیجیتال را (مانند توضیحات زیر) به آدرس ولت فروشنده می فرستید.)

توجه: برای خریدهای بالای ارزهای دیجیتال می توانید با تیم آکادمی رشد در تماس باشید. ما ارزهای دیجیتال را با قیمتی مناسب و پایین تر از سایت های صرافی به دست تان می رسانیم.

 

۳٫ حال فرض کنید می خواهید ۰٫۰۰۰۵۵۰۵۵ بیت کوین را به آدرس ولت ۱CMC8ayrKvj9Zb9j4iBDRsYRwoeLXQzmbn واریز کنید. برای تبدیل بیت کوین به دلار می توانید از سایت preeve معادل دلاری بیت کوین را حساب کنید:

 

 

نحوه خرید با بیت کوین 2

 

پس ۰٫۰۰۰۵۵۰۵۵ بیت کوین معادل ۴٫۱۲۱ دلار آمریکا است (با توجه به قیمت بیت کوین در حال حاضر).

 

توجه : موقع پرداخت با بیت کوین، مقداری هزینه (fee) بابت هزینه تراکنش از شما دریافت می شود. مقدر این هزینه تراکنش حدود یک دلار است.

 

 

۴٫ حال وارد سایت صرافی ایرانی می شویم (ورود) و مطابق شکل، روی ثبت سفارش جدید و سپس خرید از ما کلیک می کنیم:

نحوه خرید با بیت کوین 3

 

در صفحه باز شده موارد زیر را به ترتیب وارد می کنید:

نحوه خرید با بیت کوین 4

 

۱ : کارت بانکی خودتان را (که باید از قسمت منوی راست، بخش حساب ها > ثبت حساب ریالی ثبت کنید) وارد کنید.

۲ : حساب گیرنده همان آدرس ولت سایت مورد نظر است (در مثال بالا:  ۱CMC8ayrKvj9Zb9j4iBDRsYRwoeLXQzmbn )

۳ : مبلغ ارزی موردنظر را به بیت کوین (و اگر ارزهای دیجیتال دیگر را انتخاب کرده اید، متناسب با همان ارز دیجیتال) وارد کنید. (در مثال بالا : ۰٫۰۰۰۵۵۰۵۵ بیت کوین)

۴ : کارمزد ارسال بیت کوین را مشخص کنید. (مثلا ۰٫۰۰۰۱ )

 

حال کافیست روی دکمه ثبت کلیک کنید.

حال باید منتظر بمانید که تراکنش شما تایید (Confirmation) شود.

 

نکته خیلی مهم: توجه کنید که پس از اینکه روی دکمه ثبت کلیک می کنید، صفحه ای مانند زیر باز می شود:

نحوه خرید با بیت کوین 5

آدرس مشخص شده همان رسید دیجیتالی شماست که پیشنهاد می کنیم آن را در جایی ذخیره کنید.

به کمک این آدرس می توانید مشخص کنید که آیا تراکنش شما تایید شده یا نه. و در مواقع ضروری می توانید از آن به عنوان رسید استفاده کنید.

 

تمام!

خرید با بیت کوین (و سایر ارزهای دیجیتال) به همین راحتی است!

 

 

توجه : با توجه به اینکه ماینرها، اول تراکنش هایی را انتخاب می کنند که هزینه تراکنش بیشتری پرداخت کرده اند، هزینه تراکنش را کمی بالاتر از حالت عادی (Regular) انتخاب کنید تا تراکنش شما سریع تر انجام شود.

توجه : بعضا به خاطر ازدحام شبکه و سرعت، ممکن است تراکنش شما چند ساعت تا چند روز طول بکشد. بنابراین نگران نباشید! کمی صبر کنید تا تراکنش شما انجام شود!

 

 

پ.ن ۱: ما در سال ۲۰۱۵ سرویسی خریداری کردیم و ته حساب مقداری بیت کوین ماند. بعد از دو سال ارزش بیت کوین چند ده برابر شد (و همینطور حساب ما!)

پ.ن ۲: بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، علاوه بر تسهیل خرید از سایت های خارجی و امکان انتقال راحت پول به اقصی نقاط جهان، به عنوان منبع سرمایه گذاری، بازدهی بالایی دارند و پیش بینی می شود ارزهای دیجیتالی که کاربرد داشته و تعداد آنها نیز محدود است، آینده خوبی در چند سال آینده خواهند داشت. این فرصتی است که احتمالا در عمرتان دیگر نخواهید داشت. پس فرصت را از دست ندهید و قبل از اینکه دیر شود،  ۱۰۰ دلار را با ارزهای دیجیتال به میلیون ها تومن تبدیل کنید.

 

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

13 نظر

  1. تشكر از مطالب مفيدتون

  2. سلام یک سوال داشتم وقتی ما از طریق صرافی یا حساب بلاکچین خودمان به آدرس بیت کوینی که سایت داده ، بیت کوین ارسال میکینم سایت مورد نظر از کجا میفهمد این بیت کوین از طرف ما ارسال شده؟

    • درود بر شما و وقت بخیر
      سایتی که می خواهید ازش خرید کنید، آدرس ولت خودشو به شما میده و وقتی شما از ولت خودتون به ولت سایت ، بیت کوین می فرستید، پس از تایید تراکنش تون، خریدتون از سایت هم تایید میشه و یک رسید دیجیتالی دریافت می کنید. درست مثل خرید اینترنتی از سایت های ایرانی. وقتی شما می خوایید چیزی رو از سایتی بخرید، پولی رو به حساب بانکی سایت موردنظر انتقال میدید. پس از تایید تراکنش تون، رسید می گیرید و خریدتون انجام میشه. موفق باشید.

  3. چطوری میتونیم بیت کوینی ک داریم رو به پول نقد تبدیل کنیم؟!

    • درود بر شما و وقت بخیر
      برای تبدیل بیت کوین به ریال می تونید از سایت های صرافی ایرانی مانند سایت زیر استفاده کنید:
      wmfa.me
      موفق باشید.

  4. سلام بنده فروشگاهی اینستاگرامی دارم و میخوام از این به بعد به مشتریهای خارجی هم محصولاتم رو ارائه بدم بهترین روش بیت کوین هست باید من به چه صورت اقدام کنم؟ و این که من هر بار که درخواست بیت کوین میکنم هر دفه یه شماره حساب میده چطوریه توضیح میدین؟

    • درود بر شما
      اگر به مشتری های خارجی می خوایید محصولات تونو ارائه بدید پیشنهاد می کنیم یه وب سایت بزنید و از درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال مانند GoUrl استفاده کنید. در وردپرس می توانید از افزونه GoUrl استفاده کنید.
      برای فعال کردن GoUrl باید یک حساب کاربری در یک صرافی ارزهای دیجیتال مانند Binance ایجاد کنید. بعد وارد حساب کاربری خود شوید و public address خود را (که حکم شماره کارت شما را دارد)، به مشتریان بدهید تا به این حساب پول واریز کنند.

      اگر نمی خواهید وب سایت داشته باشید می توانید یک حساب کاربری در یک صرافی ارزهای دیجیتال مانند Binance ایجاد کنید. بعد وارد حساب کاربری خود شوید و public address خود را (که حکم شماره کارت شما را دارد)، به مشتریان بدهید تا به این حساب پول واریز کنند.
      وقتی public address حساب binance و … خود را وارد کنید، این حساب تغییر نمیکنه و می تونید با گرفتن Transaction ID پرداخت مشتری، چک کنید که به حساب شما پول واریز کرده یا نه.
      خارجی ها می تونن از طریق سایت Changelly از کارت اعتباری بانکی شون بیت کوین و ارزهای دیگه رو بخرن. بنابراین می تونید لینک Changelly را در پایین public address تون قرار بدید تا مشتریان به راحتی از حساب بانکی شون برای خرید محصولات شما استفاده کنند.
      موفق باشید.

  5. سلام،
    سوال من در مورد قوانین کپی رایته. اگر تو فروشمون به مشتری های خارجی قوانین کپی رایت رو رعایت نکنیم چه مشکلی واسه حسابمون پیش میاد؟

  6. با سلام و احترام،
    سوال من در مورد قوانین کپی رایته. اگه در فروش محصولمون به مشتری های خارجی قوانین کپی رایت رو رعایت نکنیم واسه حسابمون چه مشکلی پیش میاد؟ امکان مسدود شدنش وجود داره؟

  7. شما برای نتایج دقیق تر با Preev مقایسه می کنید. می خواستم یکی از ابزارهای مشابه اما تا حدودی مفیدتر https://btctousd.net/ را برای شما پیشنهاد کنم. برخی از ویژگی های جالب BTCTOUSD داده های بیش از ۹۰۰ cryptocur ارز است ، شما می توانید هر جفت مورد نظر خود را تهیه کنید ، همچنین می توانید از ابزار محاسبه سود بیت کوین نیز استفاده کنید.

  8. باسلام
    لطفا سایت های خارجی که با بیت کویین میشه خرید کرد و ارسال ایران و هم دارن معرفی نمایید

  9. با سلام و وقت به خیر . وقتی به کیف پول کسی از طریق آدرس ، ارز ارسال میشه آن طرف از کجا می فهمه که من ارسال کردم الان طبق مقاله شما یه سایتی که مشتری زیادی داره ادرس کییف پولشو به من میده و من به ان آدرس ارز ارسال کردم از کجا آن سایت می فهمه که من به کیف پولش ارز ارسال کردم و نه شخص دیگری ؟ آن سایت از کجا خواهد فهمید که من از سایتش خرید کردم و شخص دیگری خرید نکرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =