صفحه اصلی / بهبود فردی / ذهن میلیون دلاری

ذهن میلیون دلاری

ذهن میلیون دلاری

ذهن میلیون دلاری

چگونه ذهن کارآفرینی میلیون دلاری داشته باشیم؟

 

کارآفرینان میلیون دلاری با افکار میلیون دلاری متولد نمی شوند.  بلکه، ذهن میلیون دلاری را با سالها کار سخت، صبوری، پشتکاری و تمرکز پرورش می دهند.  موفق ترین کارآفرینان جهان به طور خستگی ناپذیر کار می کنند تا ذهن خود را شرطی کنند.

به قول تی هارو اکر در کتاب معروف اسرار ذهن ثروتمند :  در بازی ثروت درون خود استاد شوید: چیزهایی که از اوایل کودکی در مورد پول یاد می گیریم، موفقیت و عملکرد مالی ما را در بزرگسالی تعیین می کند.  نکته مهم آن است که همه ما می توانیم ذهن خود را برای موفقیت برنامه ریزی کنیم.

داشتن ذهن ثروتمند، مهم ترین عاملی است که موفقیت کارآفرینان را تضمین می کند. به گفته تی. هارو اکر : «پول فقط آنچه را که واقعا هستید، بیشتر جلوه می دهد.»

 

آماده هستید تا مانند کارآفرینان میلیون دلاری

فکر کنید؟

می خواهید بدانید کدام مدل کسب و کار اینترنتی برای شما مناسب است؟ کافیست اینجا را کلیک کنید.

هر کسی می تواند ذهن کارآفرینان میلیون دلاری داشته باشد.

آماده این چالش هستید؟ داشتن ذهن ثروتمند مانند ذهن کارآفرینان میلیون دلاری به تمرکز، نظم و انضباط، کار سخت، تعهد، صبر و انعطاف پذیری نیاز دارد.  تمام کارآفرینان موفق دارای این ویژگی ها هستند.  کارآفرینان میلیون دلاری بر ذهن خود تسلط می یابند، و با داشتن ذهن ثروتمند، موفقیت بیشتری نسبت به افرادی که فقط رویاپردازی می کنند، به دست می آورند.

داشتن ذهن ثروتمند، بر داشتن راهکار اولویت دارد.  البته، داشتن راهکار و استراتژی برای کسب و کار نیز مهم است، اما تا زمانی که از نظر ذهنی رشد نکنید، نمی توانید در کسب و کار خود رشد داشته باشید.

 

چهار گام تا ایجاد ذهن میلیون دلاری

 

۱. از دیگران یاد بگیرید

می توانید تمام کتاب هایی را که در زمینه نحوه ایجاد ذهن کارآفرینی میلیون دلاری نوشته شده، بخوانید، اما به پای یادگیری از افرادی که آنچه شما می خواهید در زندگی به دست آورید، را بدست آورده اند، نمی رسد.

بهترین راه تبدیل شدن به کارآفرین موفق، آن است که شاگرد یک کارآفرین موفق باشید و از وی یاد بگیرید. قبل از اینکه کسب و کارتان را راه اندازی کنید، دنبال نظرات و توصیه دیگران باشید. مشاوری برای خود پیدا کنید و سعی کنید ترفندها و ریزه کاری ها را از او یاد بگیرید.

کارآفرینان موفق از اشتباهات و خطاهای دیگران یاد می گیرند. هنگامی که بدانید دیگران چه مشکلاتی مرتکب شده اند و یا چه هزینه های اضافی پرداخت کرده اند، می توانید از این مشکلات و هزینه ها پیشگیری کنید و مسیر موفقیت خود را کوتاه تر نمایید.

 

۲. عملگرا باشید

خیلی از مردم به راهکارهای موفقیت دسترسی دارند، اما چرا به نتایجی که می خواهند، نمی رسند؟

جواب این سوال ساده است. چون خیلی از افراد هرگز به راهکارها و استراتژی ها عمل نمی کنند. شما می توانید تمام کتاب ها و دوره های آموزشی را بخرید و در تمام سمینارها شرکت کنید، اما اگر عملگرا نباشید، هیچکدام از اطلاعات گفته شده را اجرا نخواهید کرد و به نتیجه ای هم نخواهید رسید.

Tyler Cowen استاد اقتصاد در کتاب «اتمام حد وسط» می گوید: «امروزه، کمبود اطلاعات نداریم؛ بلکه کمبود امروز ما در تمایل به اجرا و پیاده کردن این اطلاعات است. »

کسی که ذهن کارآفرینی میلیون دلاری داشته باشد، می داند که بهترین راه برای کسب نتایج، اقدام پیوسته و عملگرا بودن تا دستیابی به اهداف کسب و کار است. همانطور که توماس جفرسون به خوبی به این موضوع اشاره می کند: «آیا می خواهید بدانید که هستید؟ سوال نکنید، عمل کنید! اعمال و اقدامات تان، نشان می دهند که هستید.»

 

۳. ارزش بیافرینید

برای کسب ثروت، ابتدا باید ارزش بیافرینید. در دنیای کسب و کار اینترنتی، اگر می خواهید روابط بلندمدتی با مشتریان خود ایجاد کرده و طرفداران و مشتریان وفادار داشته باشید، همیشه باید بیش از چیزی که دریافت می کنید، ارزش و اطلاعات ارائه دهید.

درک این موضوع، به ویژه برای افرادی که می خواهند از کارمندی و حقوق بگیری به یک کارآفرین تبدیل شوند، بسیار مهم است. بیشتر کارمندان، فقط می خواهند زمان سپری شود و حقوق خود را دریافت کنند.

اما یک کارآفرین، به ارزش آفرینی و ارائه اطلاعات ارزشمند فکر می کند. یک کارآفرین، بابت زمانی که صرف کار می کند، پول نمی گیرد. بلکه، فقط بابت ارزش هایی که ارائه می دهد، درآمد کسب می کند.

یک کارآفرین، هر چه ارزش بیشتر و اطلاعات ارزشمندی برای مشتریان خود خلق کند، کسب و کار پررونقی خواهد داشت و ثروتمند خواهد شد. چرا؟

چون مردم از افرادی که دوست دارند و به آنها اعتماد دارند، خرید می کنند.

 

۴. هنر تمرکز کردن را یاد بگیرید

داشتن تمرکز یکی از برترین مهارت هایی است که برای موفقیت در کارآفرینی باید بلد باشید. بدون داشتن تمرکز، نمی توانید به خوبی فکر کنید و زمانی که نتوانید به خوبی فکر کنید، نمی توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

هنر تمرکز کردن

کارآفرینان موفق تمرکز بالایی دارند و با مسائل و ایده های جدیدی که پیش می آید حواسشان پرت نمی شود. در واقع، هیچ وقت وظیفه و مسئولیت اصلی خود را فراموش نمی کنند. کارآفرینان ثروتمند، به کارهایی که انجام می دهند، متعهد هستند، در مسائل پایه ای استاد و در فرآیند یادگیری دقیق هستند و برای رسیدن به موفقیت، هر کاری را که لازم باشد انجام می دهند.

هنر تمرکز کردن را یاد بگیرید

کسی که ذهن کارآفرینی میلیون دلاری دارد، می داند که تکرار مداوم، باعث تسلط و استادی می شود و در واقع، یکی از بهترین روش هایی که سرعت رسیدن به موفقیت در زندگی را افزایش می دهد، تمرین و تکرار مداوم است تا اینکه به ملکه ذهن تبدیل شود.

به همین دلیل است که خواندن چندین باره کتاب ها، شرکت پیوسته در دوره ها و محصولات آموزشی و حضور پیوسته در سمینارهای مشابه را پیشنهاد می کنیم. وقتی دقیق تر شده و در آنچه که می خواهید یاد بگیرید، استاد شوید، می توانید تمام حواس پرتی های دیگر را از بین بیرید.

اگر می خواهید کسب و کار میلیون دلاری داشته باشید، باید با پرورش ذهن کارآفرینی میلیون دلاری شروع کنید.



داشتن ذهن ثروتمند، از داشتن راهکار و استراتژی مهم تر است. هرگز در قدرت ذهن خود شک نکنید. اگر می خواهید در هر حوزه زندگی خود به موفقیت برسید، روی ذهن خود بیشتر کار کنید.

به قول استیو مارابولی: «امروز، فرصت دارید که از ذهن ضعیف و ناتوان به ذهن قوی برسید. امروز روز جدیدی است که به شما داده شده. ابزارهای لازم را هم دارید، پس بیرون بروید و شاهکاری خلق کنید.»

منتظر چه هستید؟ وقت آن است که بر ذهن خود تسلط یابید و به موفقیت مالی که همیشه آرزوی آن را داشتید، دست یابید.

می خواهید بدانید کدام مدل کسب و کار اینترنتی برای شما مناسب است؟ کافیست اینجا را کلیک کنید.

نظرات خود را برای ما بفرستید. چنانچه سوالی هم دارید، با ما در میان بگذارید.

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

خود را برای بیت کوین 500 هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید

خود را برای بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری آماده کنید آیا در مسیر بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =