صفحه اصلی / دوره راز جذب پول در اینترنت

دوره راز جذب پول در اینترنت

یک قدم تا راه اندازی کسب و کار اینترنتی

موفق فاصله دارید

سیستمی گام به گام برای راه اندازی کسب و کار میلیونی

 

  • آیا آماده هستید علایق و شور و اشتیاق خود را به درآمد میلیونی پایدار تبدیل کنید؟
  • آیا دوست دارید به کمک دوره آموزشی راز جذب پول در اینترنت، بجای کار دو شیفته، کسب و کاری داشته باشید که حتی وقتی کار نمی کنید، درآمد کسب کنید؟
  • آیا آماده هستید تمام تکنیک ها و متدهای بی نتیجه را کنار بگذارید و تکنیک های تست شده برای پیدا کردن ایده کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید، از میزان سودآوری ایده تان اطمینان حاصل کنید، و محصولاتی تولید کنید که ۱۰ تا ۱۰۰ برابر رقیبان شما فروش دارد؟

 

اگر آماده هستید، خبر خوبی برای شما دارم: نسخه جدید دوره راز جذب پول در اینترنت در مراحل پایانی قرار دارد.

دوره راز جذب پول در اینترنت

دوره راز جذب پول در اینترنت: تست شده بیش از هر دوره دیگری

 

” دوره راز جذب پول در اینترنت فراتر از حد انتظار من بود. من فقط یاد نگرفتم چطوری کسب و کار اینترنتی خودم را راه اندازی بکنم و اون رو توسعه بدم، بلکه تکنیک ها، استراتژی ها، و اصول ضروری کسب و کار اینترنتی رو یاد گرفتم . “

– حسین محمدی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

 

 

 

“به کمک دوره راز جذب پول در اینترنت، توانستم کلمات مناسبی بکار ببرم، جایگاه سازی کنم، یاد گرفتم مشتریان من از چه کلماتی استفاده می کنند … و تنها در عرض ۲ ماه … به کمک دوره راز جذب پول در اینترنت، حدود ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کردم.”

– نوید خبازیان، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

 

“قبل از دوره راز جذب پول در اینترنت، کلا در اینترنت بدون هدف خاصی پرسه میزدم. واقعا نمی دونستم دارم چیکار میکنم. من سوالات زیادی داشتم و همیشه فکر میکردم که دنبال چیزی هستم و نمی توانم پیداش کنم. دوره راز جذب پول در اینترنت، سیستم گام به گام  و مرحله به مرحله بود. من تمام گام های این سیستم را دنبال کردم و در آخر، یک محصول طراحی و تولید کرده ام. ”
مریم علی محمدی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

چگونه من کسب و کار اینترنتی میلیونی خود را راه اندازی کردم

وقتی برای اولین بار کسب و کار اینترنتی ام را شروع کردم، اصلا نمی دانستم چگونه می توانم یک کسب و کار اینترنتی داشته باشم. اولین دوره آکادمی رشد، یک کلاس در دانشگاه بود – که بمدت یک و نیم سال، تنها ۵ نفر در این کلاس شرکت داشتند.

این موقع بود که متوجه شدم باید این کار را بصورت آنلاین انجام دهم و افرادی که به این موضوع علاقه مند هستند را پیدا کنم. پس از چند ماه، توانستم یک نفر علاقه مند پیدا کنم. به مرور و در هر مرحله، اشتباهات زیادی انجام دادم و خیلی چیزها یاد گرفتم. من زمان گذاشتم. محصولاتی تولید کردم که فروش خوبی نداشت. و بعد وقت زیادی رو بخاطر SEO (بهینه سازی جستجو) و طراحی سایت و چیزهایی تلف کردم که  اهمیت زیادی نداشتند.

هدف من فروش نیود. به جای اینکه چند هزار تومان درآمد کسب کنم، هدف بزرگتری داشتم: جذب صد هزار مخاطب. یعنی باید کار کاملا متفاوتی از سایر همکارانی که دوره های آموزشی آنلاین برگزار می کنند، انجام می دادم. باید حساب شده کار می کردم.

یاد گرفتم کدام موانع ذهنی جلوی حرکت من را می گیرد و چگونه باید آنها را حل کنم. یاد گرفتم چگونه ایده مناسبی انتخاب کنم و طوری محصول را طراحی کنم که بسیار بهتر از یک کتاب الکترونیکی ساده باشد. یاد گرفتم چگونه ترافیک جذب کنم، چگونه محصولات سودآوری تولید کنم، و حتی محصولاتم را چند برابر دیگران قیمت گذاری کنم – و مخاطبان وفادار داشته باشم.

من تمام این اطلاعات را در دوره راز جذب پول در اینترنت گردآوری کردم. البته، کارم به همین جا ختم نشد.

در آخرین گام، من این دوره و سیستم را با افراد زیادی که می خواستند کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند، تست کردم. مرد و زن. جوان. متخصصین با تجربه. افراد بی تجربه. افرادی که حتی یک وب سایت نداشتند!

این افراد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود، تنها چند ماه زمان گذاشتند. کاری که من چند سال درگیرش بودم و میلیون ها تومان بخاطر یادگیری این موارد، و آزمون و خطا هزینه کردم.

همه ماها چیزی در درون خود داریم که باید به بقیه هم آموزش دهیم. هر فردی مهارت و استعداد، علاقه و تجربه منحصربفردی دارد. دوره راز جذب پول در اینترنت به شما کمک می کند این مهارت یا علاقه یا تجربه را کشف کنید و پایه و اساس یک زندگی ثروتمند را بریزید.

“قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی ام، در یک شرکت خصوصی کار می کردم، و با اینکه خیلی سخت کار می کردم، سالیانه ۱۸ میلیون تومان بیشتر درآمد نداشتم. من در عرض چند ماه توانستم درآمد یک ساله همین شرکت خصوصی را دربیاورم و الان برای خودم کار می کنم “

امیرحسین یادگاری، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“هر هفته … هیجان داشتم. چون همیشه مطلب جدید، جالب، و مفیدی رو یاد می گرفتم “

سمیرا نوری، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

“زمان فوق العاده کمی دارم. وقتی من شروع کردم یک سایت بزنم، می دونستم که زمانی برای اشتباه کردن ندارم. به یک سیستم گام به گام و تست شده نیاز داشتم . “

– الناز جمالی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

 

“پس از شرکت در دوره راز جذب پول در اینترنت، قیف فروشم را تغییر دادم، و نرخ تبدیل من چهار برابر شد. حالا نرخ تبدیل من حدود ۳۰٪ شده. بعضی اوقات نرخ تبدیل سایتم بیشتر از این هم میشه. خیلی جالبه. “

میکائیل احمدی، از دانشجویان دوره راز جذب پول در اینترنت

نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

چرا دوره راز جذب پول در اینترنت با دوره های دیگر فرق می کند

دوره راز جذب پول در اینترنت دوره های دیگر
به نظر شما از چه کسی یاد بگیرید بهتر است؟ از کسی که سال ها در کار کسب و کار اینترنتی بوده و تجربه زیادی دارد کسی که چند کتاب یا دوره ۳۰ – ۴۰ هزار تومانی تولید کرده
کدام محصول آموزشی را می خواهید؟ یک سیستم جامع و گام به گام برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، از جمله تکنیک های تست شده و روانشناسی عمیق موفقیت ۱۰ تاکتیک بی فایده برای کسب و کار شما. شما باید در شبکه های اجتماعی فعال باشید. آموزش فیسبوک! آموزش اینستاگرام! آموزش تلگرام!
نیاز به پشتیبانی دارید؟ ما هر هفته به سوالات شما پاسخ می دهیم و به شما انگیزه لازم را می دهیم تا موفق شوید فقط متد و تکنیک. شما خودتان باید نتیجه بگیرید
به نظر شما این دوره چه ارزشی دارد؟ دانشجویان ما هزینه این دوره را می پردازند چون امکان نداره نتیجه ای نگیرند یک کتاب پر از موارد بی ربط و بی فایده
نتایج؟ نتایج واقعی: ایجاد یک سایت، جذب ترافیک، انتخاب ایده سودآور، کسب اولین درآمد میلیونی، و بعد کسب درآمد پایدار، با ضمانت آکادمی رشد، توسعه کسب و کار اینترنتی و تولید محصولات میلیونی بیشتر دادن انگیزه و الهام بخشیدن. با ۵-۶ مورد نتیجه واقعی!

 

 

 

دیگر نمونه های موردی دوره راز جذب پول در اینترنت

 

خانم الناز جمالی: چگونه بازار مناسب را پیدا کرده و موفقیت خود را چند برابر کنید

آقای امید جباری: از کشف علاقه اش تا کسب ۲۳ میلیون تومان در ۷ ماه

آقای احمد حسینی، متخصص آی تی که تنها با ۱۶ مشترک ایمیلی، ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آقای میکائیل احمدی، مربی فیتنسی که بر ترس خود از فروش غلبه کرد