صفحه اصلی / بازاریابی ایمیلی / چگونه نرخ کلیک ایمیل خود را چندبرابر کنید

چگونه نرخ کلیک ایمیل خود را چندبرابر کنید

چگونه نرخ کلیک ایمیل خود را چندبرابر کنید

چگونه نرخ کلیک ایمیل خود را چندبرابر کنید

نرخ کلیک ایمیل چیست؟

ایمیل مارکتینگ موفق نیاز به نرخ کلیک خوب دارد. نرخ کلیک ایمیل به صورت تعداد افرادی که بر روی یک یا چند مورد از لینک‌های ایمیل تبلیغاتی کلیک کرده و وارد صفحه فرود هدف می‌شوند بر تعداد دریافت‌کنندگان آن ایمیل تعریف می‌شود. به زبان ساده‌تر نرخ‌های کلیک ایمیل نشان‌دهنده تعداد کلیک‌هایی است که هر ایمیل ایجاد می‌کند.

نرخ کلیک ایمیل به صورت درصد بیان می‌شود و از تقسیم تعداد کلیک‌ها بر تعداد پیام‌های تحویل شده بدست می آید.

در ایمیل مارکتینگ از این معیار به همراه نرخ باز شده ها، نرخ بازگشت و موارد دیگر برای محاسبه اثربخشی و موفقیت کمپین های تبلیغاتی استفاده می شود. به طور کلی نمی‌توان یک نرخ کلیک ایمیل را نرخ ایده‌آل دانست. این معیار بسته به نوع ایمیل ارسالی، فراوانی ارسال ایمیل، نوع دسته‌بندی گیرندگان ایمیل، میزان ارتباط محتوای ایمیل با دریافت‌کنندگان آن و عوامل بسیار زیاد دیگر متفاوت است. حتی زمانی از شبانه‌روز که ایمیل دریافت می‌شود نیز بر نرخ کلیک تأثیر دارد. به نظر می‌رسد جمعه ها (به عنوان روز تعطیل آخر هفته) در قیاس با دیگر روزها، نرخ میانگین کلیک بالاتری برای ایمیل‌های ارسالی داشته باشد.

یکی از کارهایی که در بازاریابی درونگرا انجام می شود، فرستادن ایمیل به مشتری هایی است که می خواهند از محصولات جدید شما باخبر شوند ولی اغلب اوقات ایمیل های شما در اینباکس درهم و برهم آنها گم می شود و یا به پوشه ی اسپم فرستاده می شود و در نهایت کسی بر روی آن ها کلیک نمیکند!

کسب و کارهای اینترنتی موفق و بازاریابان اینترنتی، اثربخشی کلی نرخ کلیک در بازاریابی ایمیلی را بررسی می‌ کنند.

 

اهمیت نرخ کلیک در ایمیل مارکتینگ

بالا بودن نرخ کلیک در بازاریابی ایمیلی، اهمیت بسیاری در رونق کسب و کار اینترنتی تان و شناخته شدن برند تان دارد. شاید بتوان به جرات گفت یکی از کارهای برندسازی، ایمیل مارکتینگ است.

برای افزایش نرخ کلیک ایمیل های ارسالی تان از خودتان بپرسید: چه محتوایی بهتر است بفرستم تا همه کاربران جذب آن شوند و روی لینک ها کلیک کنند؟

 

چگونه نرخ کلیک ایمیل خود را چندبرابر کنید 2

 

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که من موقع شروع کسب و کار اینترنتی ام کردم، این بود که به جمع آوری لیست ایمیل و بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) نپرداختم. این اشتباه، میلیون ها تومان به ضررم تمام شد. خوشبختانه، حالا لیست ایمیل فعالی دارم که وقتی ایمیلی برای آنها می فرستم، می توانم نرخ کلیک ایمیل هایم را مشاهده کنم.

 

راز افزایش نرخ کلیک ایمیل ها در بازاریابی ایمیلی

برای اینکه لیست ایمیل شما فعال باشد و روی لینک های شما کلیک کنند:

  • باید عنوان جذابی برای ایمیل خود انتخاب کنید.
  • پاراگراف اول را طوری بنویسید که آنها را مجذوب کرده و به ادامه ایمیل شما علاقه مند کند.
  • در بدنه ایمیل خود از نمونه های واقعی مثال بزنید.
  • و در آخر، آنها را به کلیک روی لینک تان ترغیب نمایید.

هر خط از ایمیل شما باید موجب شود مخاطب شما به ادامه خواندن علاقه مند شود و وقتی به پایان می رسد، بخواهد روی لینک های شما کلیک کند.

برای اینکه لیست ایمیل فعالی داشته باشید، ایمیل خود را وارد کنید تا اطلاعات بروز آکادمی رشد را در زمینه بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) دریافت کنید.

درباره

آکادمی رشد در زمینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد سیستم کسب و کار و توسعه کسب و کار ، سئو، رشد فردی و حرفه ای و آموزش سرمایه گذاری فعالیت می کند و تابحال دوره های جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، هوش رقابتی، موفقیت با مدیتیشن، جادوی پیام های پنهان، راه اندازی سایت با وی پی اس و میلیونر دیجیتالی را با هدف موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی، رشد فردی و کسب درآمد از اینترنت تهیه کرده است.

داغ ترین ها

چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کرده و ایمیل های شما را بخوانند - بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ موثر

چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کنند و ایمیل های شما را بخوانند.

  چه کار کنید تا افراد ایمیل شما را باز کنند و ایمیل های شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 20 =