صفحه اصلی / واقعیت های راه اندازی کسب و کار اینترنتی
کسب درآمد از کسب و کار اینترنتی

واقعیت های راه اندازی کسب و کار اینترنتی

در این مقاله، می خواهم در مورد بیش ترین درخواستی که خیلی از همراهان آکادمی رشد از من دارند، صحبت کنم.

 

شما هم مثل من با تولید محصول:


  • تجربیات و چیزهایی را که بدان علاقه مند هستید، به دیگران هم آموزش می دهید (طوری که شما را بعنوان متخصص می شناسند)
  • زندگی دلخواه خود را می سازید. می توانید سفر کنید، دوستان و افرادی که آنها را دوست دارید ببینید و هر طوری که می خواهید زندگی کنید (شما رئیس خودتان هستید)
  • تمام علایق و خواسته های خود را کشف کنید، نه اینکه فقط به یک کار محدود باشید.
  • یک برنامه آزاد برای انجام اتوماتیک کارتان داشته باشید، چون ما سیستم گام به گامی تهیه کرده ایم که به شما کمک می کند درآمد میلیونیاز اینترنت کسب کنید (حتی وقتی کار نمی کنید یا خوابیده اید)
  • در حالی که به دیگران کمک می کنید، زندگی دلخواه خود را می سازید (مثل خرید خانه / ویلا، مسافرت های آخر هفته، و پرداخت بدهی خودتان یا پدر و مادرتان) و ثروتمند زندگی می کنید.

 

امروز می خواهم به شما آموزش دهم کسب و کار اینترنتی میلیونی خود را – به سبک  آکادمی رشد، راه اندازی کنید.

چند سال پیش، نمی خواستم کسب و کار اینترنتی را آموزش دهم. در چند مقاله بعدی، به شما خواهم گفت چرا الان، زمان آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.

اما ما در آکادمی رشد، از روش «کارشناسان» کسب و کار اینترنتی دیگر استفاده نمی کنیم.

ما برای اینکه کتاب چند هزار تومانی خود را بفروشیم و درآمد غیرفعال کسب کنیم، منتظر افراد دیگر نمی مانیم که بیایند و کتاب یا محصولات ما را بخرند (اگر بخواهید، داستان افرادی را که این راه را رفته اند و درآمد غیرفعال کسب می کنند، با شما در میان خواهم گذاشت تا ذهن شما بازتر شود.)

ما منتظر مشتری نمی نشینیم تا معجزه ای رخ دهد! شاید شما بعضی چیزها را دوست داشته باشید اما در واقع برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرسود، مناسب نباشند.

شما در آکادمی رشد، سیستم گام به گام و دقیقی را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرسود یاد می گیرید – سیستمی که با آن علایق خود را کشف می کنید و آن به بقیه افراد آموزش می دهید، از جمله:

  • چگونه ایده سودآور خود را انتخاب کنید (به کمک متد روانشناسی عمیقی که برای تولید محصول پرفروش ایجاد کرده ایم)
  • تکنیک های پیشرفته برای جذب ترافیک
  • نمونه های موفق کسب و کار اینترنتی (و این واقعیت که کدامیک از نمونه های موفق را نباید دنبال کنید)
  • چگونه فروش اینترنتی خوبی داشته باشید، حتی اگر چیزی از فروش نمی دانید.
  • سیستم گام به گام و دقیقی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی که بطور اتوماتیک برای شما درآمد کسب می کند.
  • ترفندهای نرخ تبدیل (Conversion Rate)

چگونه مطمئن شوید از این سیستم، نتیجه می گیرید؟

از آنجا که شما این مقاله را می خوانید!

چه کسی شما را مجبور به خواندن مقاله های طولانی آکادمی رشد می کند؟ چه کسی را می شناسید که سیستم خود را ده ها بار آزمایش می کند؟

بله. آکادمی رشد!

و در نهایت، پس از بارها آزمایش، روش راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق را در اختیار شما قرار می دهم.

ما به شما آموزش می دهیم چگونه می توانید درآمد میلیونی از اینترنت کسب کنید.

 

۳  موضوع مهمی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید بدانید

۱- واقعیت های کسب و کار اینترنتی

در چند مقاله بعدی، آمار واقعی فروش، از جمله نرخ تبدیل واقعی را که تا بحال مطرح نکرده ام، با شما در میان خواهم گذاشت.

چرا؟

چون می خواهم حقایق راه اندازی کسب و کار اینترنتی میلیونی را خدمت شما نشان دهم. بر خلاف کارشناسان کسب و کار اینترنتی دیگر که کل کسب و کار آنها یک کتاب الکترونیکی در مورد نحوه نوشتن کتاب های الکترونیکی است، ما سال ها در مورد امور مالی، فروش، و روان شناسی تحقیق و کار کرده ایم.

 

بدون تبلیغات و هزینه های زیاد، کسب و کاری راه اندازی کرده ایم و دوره های رایگان و مقاله های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهیم … اما هنوز هم پکیج ها و محصولات ما فروش خوبی دارد. چرا محصولات ما مکرر به فروش می رسد؟

من به شما می گویم راز آن چیست – و شما چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

 

۲- چگونه محتوای خوب تولید کنید

وقتی شما مفاهیم کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید، می توانید چیزهایی را که دوست دارید، بصورت پکیج درآورید، و آن را به سایر افراد – به صورت خودکار و برای همیشه – هم آموزش دهید.

این کار، سخت نیست. تصور کنید کاری را انجام می دهید  که آن را دوست دارید.

هیچ چیزی نمی تواند جای آموزش چیزهایی که دوست دارید را بگیرد.

 

برای اینکه منظورم را بهتر متوجه شوید، نگاهی به پشت صحنه مراسم اسکار بیندازید:

 

شما در این ویدیو می بینید کارگردان، موقع سخنرانی معروف کوبا گودینگ جونیور، ثانیه به ثانیه می گوید چه کار باید بکند.

 

خب این ویدیو چه چیزی را نشان می دهد؟

او عاشق کارش است!

 

این فرد در حرفه خود، یک استاد واقعی است. و تمام زحماتش، تمام عشق و علاقه اش، و تمام تجربه هایی که طی سالها اندوخته، و تیمی که از او حمایت می کنند – تمام این موارد در این لحظه به اوج خود می رسند. او غرق کارش است.

 

درباره این موضوع فکر کنید که وقتی با احترام دوستان، پدر و مادر و فامیل خود، و حتی افراد غریبه، مواجه می شوید، چه احساسی دارید؟ وقتی محصولی را تولید می کنید و اولین ایمیل خود را دریافت می کنید که «این عالیه. بخاطر این محصول یا پکیج ازت تشکر می کنم » و شما می بینید آنها حاضرند با رضایت کامل، محصولی را که تولید کرده اید، بخرند.

حتی وقتی کار نمی کنید، به صورت خودکار درآمد کسب می کنید.

این تفاوت بین مصرف کننده و تولید کننده است.

این تفاوت بین واکنش به آنچه زندگی برای شما رقم می زند و آنچه شما بطور فعال برای زندگی ای که دوستش دارید، تلاش می کنید، است.

خیلی ها می خواهند تغییر کنند. اگر شما از چیزی نتیجه بگیرید، روی آن کار می کنید. البته منظورم نتایج واقعی است، نه چند هزار تومان.

شما هم می توانید. انگیزه و امید واهی نمی دهم. تجربه چند ساله آکادمی رشد را در اختیار شما قرار می دهیم و این تجربه را با شما در میان می گذاریم.

 

۳- مقاله های بعدی

ما قصد داریم سریع پیش برویم و به نکات زیادی اشاره کنیم. در این بین، من از شما چند سوال جدی خواهم پرسید.

به عنوان مثال، شاید شما هم تا بحال به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود فکر کرده اید. پس چرا تا حالا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اید؟ همه می توانند در مورد کارهایی که می خواهند انجام دهند، صحبت کنند. آیا شما جدی هستید یا منتظر «روزی» هستید تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید؟

شاید انتظار دارید جملات امیدوار کننده یا الهام بخش از من بشنوید؟ اما ما دنبال واقعیت هستیم.

ما با سرعت زیاد و فعالانه پیش خواهیم رفت. شاید شما دوست نداشته باشید، اما بخاطر جذب مخاطب، محتوای بی ارزشی تولید نمی کنیم. مخالف محتوا یا مشاوره های بی ارزشی هستیم که تنها باعث می شود احساس خوبی داشته باشید (و نتیجه پایداری کسب نکنید).

 

در سایت آکادمی رشد، مطالب زیر را یاد خواهید گرفت:


  • بهترین تاکتیک ها و متدهای راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون دانش قبلی و از صفر. به شما یاد خواهم داد چگونه از صفر شروع کنید و ایده سودآور کسب و کار اینترنتی خود را انتخاب نمایید … سپس این ایده را به سبک آکادمی رشد طراحی و تولید کنید و فروش خوبی داشته باشید … از چه ابزاری استفاده کنید؟ چگونه از یک کتاب چند هزار تومنی به درآمد میلیونی برسید؟
  • سیستم خودکار کسب درآمد. سپس کسب و کار خود را به طور خودکار توسعه دهید. چه زمانی فعالانه کار کنید و چه زمانی سیستم را ادامه دهید؟ چگونه ترافیک جذب کنید و فروشی داشته باشید که نیازی به حضور ۲۴ ساعته شما در پشت لپ تاپ یا کامپیوتر نباشد؟
  • غلبه بر موانع ذهنی راه اندازی کسب و کار اینترنتی. چرا بسیاری از افراد در مورد شروع کسب و کار اینترنتی رویاپردازی می کنند اما تا بحال کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اند؟ دلیل اصلی اینکه ما را از راه اندازی کسب و کار اینترنتی مان بازمی دارد، چیست؟ آیا تنها به این دلیل است که نمی دانیم از چه ابزاری استفاده بکنیم یا نمی دانیم چه ایده ای را برای کسب و کار اینترنتی خود انتخاب بکنیم؟ اگر بتوانیم بر موانع ذهن خود غلبه کنیم، چه اتفاقی می افتد؟

 

فقط در عرض چند هفته، شما فرصت پیوستن به جدیدترین و جامع ترین دوره راز جذب پول در اینترنت را خواهید داشت:

دوره راز جذب پول در اینترنت

 

این بهترین دوره ای است که تا بحال طراحی و تولید کرده ایم. در این دوره به شما آموزش می دهیم چگونه می توانید از هیچ به یک ایده کسب و کار اینترنتی پولساز برسید. بعدا در مورد این موضوع صحبت می کنیم.

حالا، می خواهم در مورد مسائل حساس مربوط به راه اندازی کسب و کار صحبت کنیم. چگونه ایده میلیونی خود را می توانید انتخاب کنید؟ چطور برای سایت خود ترافیک جذب می کنید؟ با وجود صدها رقیب، چرا باید افراد به سایت شما بیایند؟ و وقتی ایده مناسب را پیدا کردید، چگونه می توانید آن را طوری پکیج کرده و قیمت گذاری کنید و با متد مشخصی بازاریابی کنید تا همیشه فروش داشته باشید؟

ما آمار، ترفندهای نرخ تبدیل، و متدهای دیگر را به شما آموزش می دهیم، و شما هم برای اینکه نتیجه بگیرید، باید کار بکنید.

 

حالا از شما می خواهم ۲ کار زیر را انجام دهید:

اولا: در همین صفحه، نظر خود را در مورد اینکه چه چیزی باعث هیجان بیشتر شما در کسب و کار اینترنتی می شود، بنویسید.

نظر خود را صادقانه بیان کنید! ما تمام نظرات شما را می خوانیم.

 

دوما، برای مشاهده داستان دانشجویان موفق دوره راز جذب پول در اینترنت که کسب و کار میلیونی خود را راه اندازی کرده اند، ایمیل خود را وارد کنید:

 

23 نظر

  1. با سلام
    من به کارهای بانکی و فروش الکترونیکی خیلی علاقه دارم می خواهم یک سایت پرداخت قبض داشته باشم آیا از این راه می توان درآمد ایده ال کسب کرد ؟

    • درود بر شما
      خیلی خوب است که شما به فروش اینترنتی علاقه مند هستید.
      می خواهید چه خدماتی به مشتری ارائه دهید؟
      فقط پرداخت قبوض؟

  2. سیدمحسن حسینی

    با سلام و درود خدمت تیم آکادمی رشد وتشکر از زحماتتون من می خوام یه کسب‌وکار اینترنتی بسیار موفق ایجاد کنم اما هنوز ایده مطلوب خودم رو پیدا نکردم دنبال یه ایده وکسب کار نوین اینترنتی هستم.

    • سلام دوست عزیز و سپاس از حسن توجه شما
      اولین قدم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی انتخاب ایده پرسود و میلیونی است که ما در مقاله های سایت آکادمی رشد و در دوره رایگان انتخاب ایده سودآور بطور اجمالی و ورکشاپ ایده سازی بطور مفصل به آن پرداخته ایم. همچنین کسب و کار اینترنتی موفق با انتخاب ایده پولساز شروع می شود و شما پس از آن باید کارهایی انجام دهید و در واقع سیستم ایجاد کنید که ما در دوره راز جذب پول در اینترنت بطور مفصل به آموزش انتخاب ایده پولساز تا کسب درآمد میلیونی از اینترنت پرداخته ایم. موفق باشید.

  3. با سلام من در این زمینه ها خیلی علاقه مند هستم و میدانم که عاشقانه کار خواهم کرد و با عشق کار کردن یعنی موفقیت.فقط راهنمایی میخواستم که کدام گزینه را انتخاب کنم برای شروع.
    کشاورزی:پرورش و فروش مرغ بومی،بوقلمون،زعفران و عسل
    اسباب بازی،شهر بازی
    صنایع دستی:قلم زنی،معرق و منبت،منبت چاقویی
    تجربه کاری من در زمینه فروش بوده:میوه فروشی،سوپر مارکت،پرورش گل،تولید سیم و اسکاج و پخش بستنی

    • سلام دوست عزیز
      به شما تبریک میگم که می خوایید کسب و کار اینترنتی تونو راه اندازی کنید.
      برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق باید نکاتی رو رعایت کنید که پیشنهاد می کنم در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی که تا چند روز دیگه در سایت آکادمی رشد امکان ثبت نام خواهد بود، شرکت کنید.

  4. سلام دوباره خدمت شما آکادمی رشد.
    جلسه اول و دوم خوب بود و داشتیم خوب پیش میرفتیم به نظر میرسه کمی از موضوع خارج شدیم
    ما میخواهیم کسب وکار اینترنتی راه اندازی کنیم ولی این جلسه بیشتر داریم روانشناسی کار میکنیم.
    و اما جواب سوال این جلسه :
    بیتشرین چیزی که برای من هیجان ایجاد میکنه خپ معلومه بدست اوردن پول از مخاطبین.
    یعنی هدف ما کسب درامد هستش و از این طریق میخواهیم به اهداف دیگه مون برسیم.
    یعنی راه اندازی کسب و کار اینترنتی هدف نهایی نیست بلکه هدف متوسطی است برای رسیدن به اهداف بزرگتر.
    یکی دیگه از کارهایی که در من هیجان اینجاد میکنه و کمتر از کسب درامد هم نیست، فروش هستش این که ببینم محصولات من مشتری داره
    البته در اهداف من هم فروش فایلهای آموزشی هست و هم فروش کالا.
    البته کالاها هم مثل دیجی کالا یا بامیلو و … نیست بلکه کالاهای کاملا تخصصی هستش و برای استفاده از اون و یا حتی نصب وراه اندازی و آموزش کاربری هم کارشناس با تجربه نیاز هست.

    فروش و کسب درآمد از فروش کالا های تخصصی وخدمات تخصصی را خیلی دوست دارم. در این زمینه تجربه هم در دنیای فیزیکی کسب کرده ام ولی نه درحد استادی . درحدی که الان درامد دارم.
    البته وقتی بحث تخصصی که میشه مسلما جذب مخاطب هم مشکلتر و کمتر خواهد بود.
    مثلا مخاطبین تعمیرات تلفن همراه تخصصی هست و مشتریان خاص خودشو داره ولی مخاطبین مباحث موفقیت هر کسی ممکنه باشه.
    ممنون و تشکر.

    • سلام دوست عزیز، به قول آنتونی رابینز برای موفقیت و من جمله موفقیت در کسب و کار اینترنتی ، بحث روانشناسی ۸۰ درصد ماجرا رو تشکیل میده. شما وقتی کسب و کار تون رو راه اندازی می کنید، مسائلی پیش میاد (مثل عدم فروش ، عدم کسب درآمد یا کسب درآمد ناچیز) که شما رو ناامید میکنه و حتی ممکنه کسب و کار اینترنتی رو کنار بذارید. ما این راه رو رفتیم و پیشنهاد می کنیم شما هم از این تکنیک ها و نکات غافل نشید تا انشالله کسب و کار اینترنتی موفق و میلیونی داشته باشید.
      مثلا یکی از اصولی که در زمینه کسب و کار اینترنتی نباید فراموش نکنید : به فکر مخاطبان تون باشید نه کسب درآمد و محتوایی خلق کنید یا خدماتی ارائه کنید که مشتری نتونه ازش بگذره! به مرور خواهید دید که مسائل فروش تون حل میشه و درآمد خوبی از اینترنت کسب می کنید.
      شما تجربه دارید و دارید درآمد کسب می کنید، خیلی خوبه! خیلی ها تجربه ندارن یا درآمد ندارن یا هر دوتا رو ندارن! اما بزرگ فکر کنید و همیشه در حال یادگیری باشید. موفق باشید.

  5. سلام من کسب کار اینترنتی دوست دارم چون نیاز به وقت صرف کردن خیلی زیاد نسبت به کار هایی که ما میکنیم نداره و اکثرا مردم از اینترنت استفاده می کنند وبازار کار خیلی خوبی میشه توش راه اندازی کردمن علاقه زیادی به کارهای کامپیوتری ونرم افزار دارم مییخواستم یه سایت دانلود نرم افزارو گیم اندرویدوپی سی درست کنم اماهنوز اطلاعات درستی در موردبگیر نگیر کار ندارم چند تا ایده دیگه هم دارم ولی علاقه ام بیشتر تو این زمینه است

    • سلام دوست عزیز
      بسیار عالیه که به کسب و کار اینترنتی علاقه مند هستید و پیشنهاد هم می کنیم کسب و کار اینترنتی تونو راه اندازی کنید اما قبلش ایده تون رو تست کنید. ما در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی بطور مفصل از ایده یابی تا فروش پیش رفتیم و فرصت خوبی است که از این محصول آکادمی رشد استفاده کنید. موفق باشید.

  6. مهرداد علی پور

    سلام وتشکر از سایت خوبتان
    من علاقه زیادی به کسب و کار اینترنتی دارم ولی فقط می خواهم به فروش فایل های دانلودی و فروش سی دی و نرم افزار بپردازم آیا آموزشی هست که فقط به آموزش این موضوع بپردازد ؟
    آیا فقط پرداختن به فروشگاه اینترنتی فایل و سی دی اشکال دارد؟
    با تشکر از شما

    • سلام دوست عزیز
      خیلی خوبه که به کسب و کار اینترنتی علاقه دارید. باید توجه داشته باشید که برای کسب درآمد میلیونی از اینترنت، تکنیک هایی وجود داره که ما در دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، بطور کامل به این موضوع پرداخته ایم. با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی در ایران، هر حوزه و ایده ای که بتونید به خوبی اون رو پیاده کنید، پولساز خواهد بود. البته باید تکنیک های فروش و جلب اعتماد + بازاریابی را بلد باشید. موفق باشید.

  7. سمیرا سعادتی

    سلام ممنونم مطلب بسیار عالی بود با سپاس

  8. سلام
    وقت بخير.ممنون از سايت خوبتون كه اطلاعات خوبي را در زمينه كسب و كار اينترنتي ارائه ميده.بنده علاقه شديدي به اين نوع كسب و كار دارم چراكه گذشته از درآمدش كه همه به نوعي دنبال درآمد بالا هستند اينكه فروشگاهي داري كه با تعداد بيشماري مشتري روبرو هست كه ميتوني با بازاريابي و خدمات خوب كاركرد فوق العاده داشته باشي من را به هيجان مياره.چندين ايده در ذهنم دارم و مدتي هست بفكر راه اندازي كسب و كار اينترنتي افتادم فقط نميدونم بايد از كجا شروع كنم كه بطور اتفاقي با ايميل شما در اينباكسم مواجه شدم. ممنون ميشم اگه راهنمايي كنيد كه دورههاتون كي تشكيل ميشه و شهريه اش چقدر هست؟

  9. سلام من میخوام یه سایت داشته باشم و بتونم محصولات منطقه خودم رو به فروش برسونم تمام محصولات کشاورزی طبیعی به همه نقاط ایران

    • درود بر شما. خیلی خوبه که به فکر کسب و کار اینترنتی هستید و ایده ای برای کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کرده اید. توصیه ما به شما اینست که قبل از هر اقدامی، ایده کسب و کار اینترنتی خود را بیازمایید و طبق فرمولی که در دوره رایگان انتخاب ایده های کسب و کار اینترنتی پولساز توضیح دادیم، پیش برید تا هر چه بهتر و با موفقیت بیشتر کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی پولساز خودتونو راه اندازی کنید. موفق باشید.

  10. درود بر شما
    هدف من از راه اندازی کسب و کار اینترنتی تامین آینده خود و خانوداه ام هستش با یک ایده ی پرسود و البته تاثیرگذار و هدفمند که هنوز نتونستم به اون ایده برسم چون ذهنم رو نمیتونم متمرکز کنم و یک ایده ی خوب پیدا کنم ولی من چون رشته ی تحصیلی و تجربه ی کاریم در زمینه مهندسی صنایع و به ویژه برنامه ریزی هست احساس میکنم میتونم توی این حوزه یه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم ولی چطور و چگونه واقعیتش نمیدونم
    سپاس

  11. علی روحانی

    باسلام
    چیزی که من رو بیشتر به هیجان می آورد اینکه از کارم نتیجه بگیرم یعنی چیزی ارایه بدم که مشتری خوشش بیاد وازش راضی باشه جون دراینورت که پول خودش خود بخود میاد

  12. ریحانه علیزاده

    سلام من علاقمندم ب آموزش وکسب .کارمجازی امانه پول دارم آموزشی ببینم ن ایده دارم

  13. ریحانه علیزاده

    واقعا عالی بود امامن نه پول دارم آموزشی ببینم ونه محصولات برای فروش ونه ایده

  14. با سلام
    مطالبتون جذاب بود واقعا استفاده کردم .
    من مدرس ام در حوزه مکانیک و نرم افزارهای مرتبط کار می کنم . چه جوری میتونم از آموزش در اینترنت به پول برسم . آیا باید خودم دوره ای بسازم که این خیلی زمانبره و با امکانات کم من فعلا امکان پذیر نیست .
    اصلا ایده رو چه جوری میشه تست کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =